Sfeer impressie:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:42 schreef oshiro het volgende:
Welke idioot had zoveel tijd dat ie de namen op alfabetische volgorde heeft gezet![]()
Hoe kom ik op de ONZ meet vrijdag 9 feb 2007quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:49 schreef moemoe het volgende:
Door de reservering voor een bepaalde tafel die "vol" is kan het overkomen alsof mensen niet welkom zijn. ONZ/bagger meets verlopen altijd een beetje rommelig, uiteindelijk eet iedereen ergens anders en zit zeer zeker niemand alleen aan een tafel.
De 1 gaat liever bij de Mc Donald's eten, de ander in een restaurant, sommige gaan naar een shoarma tent... Dit alles is een beetje afhankelijk van je budget, we kunnen niet in ieders portemonnee kijken. De reservering vooraf in Stairway is omdat de ervaring leert dat het daar vrij snel vol zit, zeker op een vrijdag avond. MAAR je hoeft hier dus niet heen, er zijn nog vele andere plaatsen. Bij de Stairway gaan nu zo'n 10 mensen eten waarvoor ook een tafel is gereserveerd, er komen als het goed is zo'n 50 mensen. Dus nog 40 andere mensen over waarmee ergens anders gegeten kan worden.
De meet is voor iedereen, dus voel je niet bijgesloten, het is altijd wel een beetje een chaos. Over het algemeen komt iedereen na het eten terug in de Stairway en dus weer nader tot elkaar.
.
Iemand zei tegen me, dat is Paultjuhhh. Dus ik schop "Paultjuhhh" gelijk tegen z'n poten. Was het NJ....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:11 schreef paultjuhhh het volgende:
hoiben dr ook weer
bezopen dat wel nog
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Iemand zei tegen me, dat is Paultjuhhh. Dus ik schop "Paultjuhhh" gelijk tegen z'n poten. Was het NJ....![]()
wheeheh maarja je hebt me alsnog gemeet hihiquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Iemand zei tegen me, dat is Paultjuhhh. Dus ik schop "Paultjuhhh" gelijk tegen z'n poten. Was het NJ....![]()
Alstuquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:12 schreef TwyLight het volgende:
Ik wil een foto van Surveillance-Fiets
topavondje ( met dank aan juicedquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:14 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb spijt dat ik niet ben gegaan![]()
![]()
heb je met rianne getongd?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
topavondje ( met dank aan juiced)
hee guys goed ging ik dansen op het podium he adoreer mij hier![]()
Moet ik ze voor je hosten? je kan ze dan wel in één keer allemaal baar het mailadres in m'n profiel sturen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Mijn andere foto's komen morgen wel een keer
mijnes komen ook morgne jee weetsquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Mijn andere foto's komen morgen wel een keer
toppertje !quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Moet ik ze voor je hosten? je kan ze dan wel in één keer allemaal baar het mailadres in m'n profiel sturen.
Oe god, beiden wel gezien maar geen idee wie die gasten met die stomme shirts waren...quote:
surveilance fiets en skippybalquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Oe god, beiden wel gezien maar geen idee wie die gasten met die stomme shirts waren...![]()
Jammer.
toppertjequote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:17 schreef TwyLight het volgende:
Iedereen die z'n foto's gehost wil hebben mag dat trouwens
Dat is boem-dikkie hoor? die met Boem.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:17 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
surveilance fiets en skippybal
die 1e is mod joh
Mijn gmail ondersteunt geen bijlagen van 180mbquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Moet ik ze voor je hosten? je kan ze dan wel in één keer allemaal baar het mailadres in m'n profiel sturen.
Dat duurt nog zo lang, eer ik uit bed kom en het ziequote:
Is goed, dan download ik ze daar wel van en upload ze.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mijn gmail ondersteunt geen bijlagen van 180mb
Ik pleur ze wel ergens online, op rapidshare ofzo
Nee, de meesten nog niet denk ikquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:18 schreef Jimbo het volgende:
Hey ! hoe was de meet, zijn de meesten al thuis ect ?
jewel joh ik ben 3 kwaRTIER geleden weggegaan en toen waren er nog 10 mensen ofzoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, de meesten nog niet denk ik
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:20 schreef martijn_AR het volgende:
twas weer een gezellige bende
morgen maar eens kijken of de interviuews ondanks het lawaai nog wat zijn geworden
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Is goed, dan download ik ze daar wel van en upload ze.
Wat schraalquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
jewel joh ik ben 3 kwaRTIER geleden weggegaan en toen waren er nog 10 mensen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |