quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:13 schreef itsme het volgende:
amanda blijft zitten.
Gaby is de hoer.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:17 schreef Brici het volgende:
Amanda: Gaby??? Wie is dat???
Heeft Brian de koffers dan echt verstopt?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:14 schreef CartWOman het volgende:
Wedden dat Brian Amanda gaat vertellen van de koffers? Alsof hij het voor háar heeft gedaan. Vuile limkmiechelige rat op spillepootjes.![]()
inderdaadquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:17 schreef Gert het volgende:
Brian zegt nu: "Er is voor ons nu werk aan de winkel om hem een keer echt duidelijk iemand te laten stompen." [....] Toen Huub met zijn vuisten voor hem stond, had hij gewoon moeten zeggen: "Hedda is een hoer."
Met dat laatste heeft hij wel een puntje trouwens.
griezels.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:17 schreef Dogga het volgende:
Brainless en Bavaaaaan zijn echt weird
ze blijven vol houden
En wat dacht je van die walgelijke zaadstem?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:15 schreef Gigageil het volgende:
Die vunzige junkenkop van Brian kan ik niet meer aanzien.....![]()
in de vijver gegooidquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:18 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Heeft Brian de koffers dan echt verstopt?
Waar?
Die zus heeft weleens coke gebruikt, denkt dat die dat bedoeltquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:17 schreef Scrupules het volgende:
brian zei dat ie nog een paar leuke boodschappen voor huub had en toen zei natasia 'zn zus doet het ook'
wat bedoelde ze daarmee? draagt de zus van huub een masker?
is dat allesquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:19 schreef Darklight het volgende:
[..]
Die zus heeft weleens coke gebruikt, denkt dat die dat bedoelt
dan denkt hij maar even aan 10.000 of aan de villa, en dan lukt dat een stuk beter.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:19 schreef scanman01 het volgende:
Toen Natasia net over moederliefde begon tegen Huub, vond ik dat wel hét moment om een harde opmerking terug te maken. Helaas deed Huub het niet. Misschien wil hij haar niet daar op pakken.
Wat een COS of wat eerder al gezegd werd:quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:18 schreef Pulu het volgende:
Hoe krijg je Brian gek?
Antwoord: Nena dit Nena dat Nena zus Nena zo
Hoe krijg je Natasia gek?
Antwoord: heb je een psychische aandoening of ben je gewoon een leugenaar/huichelaar?
Verstopt niet. Hij heeft hem in de tuin, in de struiken, gegooidquote:Heeft Brian de koffers dan echt verstopt?
Waar?
Die man neemt dit veel te serieus...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:17 schreef Black_king het volgende:
Brian gaat Huub eruit werken..... sure...... Zelfs met fysiek geweld overweegt hij.
Wacht maar tot ie dronken isquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:19 schreef scanman01 het volgende:
Toen Natasia net over moederliefde begon tegen Huub, vond ik dat wel hét moment om een harde opmerking terug te maken. Helaas deed Huub het niet. Misschien wil hij haar niet daar op pakken.
Zijn zus heeft 3 kinderen. Lijkt me sterk dit verhaalquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:19 schreef Black_king het volgende:
Brian zegt iets over de cokesnuivende zus van Huub ?????
Om over ETCETERA nog maar te zwijgen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:18 schreef Maanvis het volgende:
Kan iemand ff turven hoevaak brain het woord bewerkstelligen zegt op een dag?
Straks stikt ze in een stukje appeltaart... Zou zowel sneu als ontzettend grappig zijn...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:20 schreef blomst het volgende:
Natasia is te gulzig, ze heeft de hik.
Mooie naam voor Brian, ik noem hem voortaan die TBSer.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:18 schreef Darklight het volgende:
kan die zeikstem van die tbs'er niet meer horen
Ze gaan weer proberen Huub uit te lokken, probeerde nl dat ook niet?
Amen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:20 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wat een COS of wat eerder al gezegd werd:
Als Natasia een opmerking maakt dat Huub een agressieve alcoholist is doordat 'ie zo'n rotte jeugd heeft gehad, gelijk aan Natasia vragen wat voor een ontzettend agressieve alcoholisten haar kinderen dan wel niet gaan worden.
Met drank op wel, over een tijdje.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:19 schreef scanman01 het volgende:
Te triest, Brian zegt de cokesnuivende zus tegen Huub te gaan gebruiken EN over laag niveau aan huub z'n kant in één zin...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:19 schreef Prospera het volgende:
Doen we hetzelfde dan met een coke snuivende zus,
alleen denk ik dat Brian sneller slaat dan Huub.
Als er een topper inquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:20 schreef scanman01 het volgende:
Ze vinden Sylvia niet echt een slecht mens![]()
![]()
Het blijft ongelooflijk hoe die mensen denken
Het grappige is dat ze niet het huis uit wilquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Natasia kan dat huis niet meer uit zo. De vijanden groeien en groeien..
In dit geval vond ik hem nog redelijk berekenend, en het is zijn goed recht om iets te verzinnen om het spel te spelen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:19 schreef Lunaflame het volgende:
Wat een ziek mens is die Rat ook met zijn gore plannetjes om Huub uit de tent te lokken. Hij is echt te vies voor woorden.
En met dat vieze gore zachte, bezoedelende stemmetje van 'm.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:17 schreef David_Aames het volgende:
brain ook met z'n "bewerkstelligen"
Dat is waar hoor. Maar Huub en Sylvia zul je vanavond niet horen over ranzige plannetjes. Die hebben het gewoon gezellig.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:21 schreef pullup het volgende:
[..]
In dit geval vond ik hem nog redelijk berekenend, en het is zijn goed recht om iets te verzinnen om het spel te spelen.
Ooit zal ze toch moeten hé.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:21 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Het grappige is dat ze niet het huis uit wilVind veel te leuk de aandacht.
Heb ik ook.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:22 schreef rooie3 het volgende:
Pfff wat gaat het hard hier.
Ik vergeet helemaal iets te typen.
Zo heftig zit ik te kijken.
Ik denk dat Wilgo zichzelf uit zijn lijden moet verlossenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:23 schreef Dogga het volgende:
Wilgo zal ons uit ons lijden verlossen
Ik voel het gewoon
"quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:21 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Het grappige is dat ze niet het huis uit wilVind veel te leuk de aandacht.
Ach joh dat hele gedoe met dat hoofd tegen de muur horen we pas sinds vanavond. Dat is toch alleen maar slap geouwehoer, omdat hun claim dat Huub hem bij zijn keel had gegrepen niet bleek te kloppen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoofd tegen de muur van NL....
Ik vind dat als je daar alleen maar mee bezig gaat, en zulke vieze plannetjes bedenkt, dan ben je heel laag bezig.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:21 schreef pullup het volgende:
[..]
In dit geval vond ik hem nog redelijk berekenend, en het is zijn goed recht om iets te verzinnen om het spel te spelen.
net koffie gemaakt. boodschappen (waren al ontdooitquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:24 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Heb ik ook.
Nog steeds heb ik niets te drinken gehaald.... maar ja Huub mag ook niet drinken.
Psies. Let op, hij gaat zo ondervragen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:25 schreef ruby het volgende:
Brian heeft wel een psychotische blik zeg. Die kan elk moment exploderen lijkt wel.
Iets moet het toch doen voor die kreng..Der kinderen dan?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:24 schreef Cungy het volgende:
[..]
Ik denk dat Wilgo zichzelf uit zijn lijden moet verlossen
Fantasia gaat er echt niet uit !!!, dream on
Ik kan geen hoogte van hem krijgen, maar mijn gevoel zegt hem niet te vertrouwen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:25 schreef 2live het volgende:
is bart nu eerlijk of niet?
dat lijkt me nog wel leuk om te doen moet ik zeggen...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:24 schreef Pulu het volgende:
Je kan Amanda heel der bek volschijten en 5 minuten loopt ze gezellig met je te kletsen
Die zou ik ook wel willen zienquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:26 schreef raggende_annie het volgende:
ben weer thuis. natuurlijk alles gemist. kan ik al ergens n filmpje vinden van huub z'n binnenkomst en bijbehorende reacties
Ik weet het ook niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik volg Bart ook niet helemaal meer. Heeft hij een plan of wil hij iedereen te vriend houden?
Meen je dat nou?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach joh dat hele gedoe met dat hoofd tegen de muur horen we pas sinds vanavond. Dat is toch alleen maar slap geouwehoer, omdat hun claim dat Huub hem bij zijn keel had gegrepen niet bleek te kloppen.![]()
Moet je nagaan, als hij in het dagelijkse leven zonder camera's dingen met fysiek geweld kan afdwingen. Brrrr.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:25 schreef CartWOman het volgende:
Brian is echt de meest valse persoon in het huis; zelfs over die koffers houdt hij zich stil tegen z'n cluppie.
Er moet wel zoveel in dat hoofd van 'm omgaan, aan plannetjes en scenario's... logisch dat 'ie niet kan slapen.
Oh ja zei ze dat?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:25 schreef GoldenGuy het volgende:
Natasia wil niet dat Bart informatie van Huub krijgt.
Nou wij weten wel waarom!!!
spiegofreen, stelletje analfabeten!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:28 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee het is ziegofreen, check ff je spelling.
dan zal ik even je billen masseren. Ondertussen vertel je me al jouw problemen.quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:30 schreef Sonique het volgende:
Huub kijkt naar Natasia haar bed....
'neeeee, nog ff wachten' zegt hij uiteindelijk en loopt naar de WC
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:29 schreef scanman01 het volgende:
Huub wilde iets gaan flikken, maar zegt dan: "Nee, nog even wachten... "
HYPOCRIET!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:29 schreef Papabear het volgende:
[..]
spiegofreen, stelletje analfabeten!![]()
Bart heeft alle beelden nu gezien en het enige wat hij eruit haalt is de scene waarin Nathanael's hoofd 1cm naar achter gaat op het moment dat Huub de hand op zijn schouder legt?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach joh dat hele gedoe met dat hoofd tegen de muur horen we pas sinds vanavond. Dat is toch alleen maar slap geouwehoer, omdat hun claim dat Huub hem bij zijn keel had gegrepen niet bleek te kloppen.![]()
Ja, dat doet ie om het extra spannend te maken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:29 schreef jacqjacq het volgende:
wat praat brian weer hijgerig
zeg maar niets..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:30 schreef Gert het volgende:
Waarom zit Brian nu weer zo viezig hijgend te praten... gad ver DAMME!!!![]()
![]()
![]()
Hij gaat Amanda even terechtwijzen dat zij zich net te veel liet gaan, door te schreeuwen tegen Huub.
Dit zegt de meneer die net de koffers van Huub in de bosjes flikkerde.![]()
Ik zal maar weer niet typen wat volgens mij de beste oplossing voor de mensheid zou zijn, inzake het geval brian.
Is goed kladblok aangezet... Al 1x nena... en trouwens ik turf alleen Brianquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:30 schreef Curious-PB het volgende:
Kan iemand het aantal Nena's turven![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:32 schreef Dogga het volgende:
AHHAHAHAHAHAHAHA Ons delletje heeft mensen kennnis
heb je Natasia ooit de letter Z uit horen spreken dan??quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:28 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee het is ziegofreen, check ff je spelling.
hij denkt dat hij slim is.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:33 schreef jacqjacq het volgende:
dat taalgebruik van brian: wat een lul !
AAAHHH sHIT!!!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:32 schreef bunnyma het volgende:
Zo, grote bak popcorn en baco gepakt. Dus verder maar weer.......over Nena dus
Uhm dan is het siegofreenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:32 schreef Danny het volgende:
[..]
heb je Natasia ooit de letter Z uit horen spreken dan??
Ze heeft dus geen mensenkennis.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:34 schreef scanman01 het volgende:
Amanda zegt dat ze Huub eng vond. Ze vertelt dat tegen Brian. Wat klopt er niet aan dat plaatje?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:35 schreef ruby het volgende:
Amanda zegt dat ze niet dom is.
Haar zus is het ziekenhuis in geslagen door haar (ex)vriend.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:35 schreef Pulu het volgende:
Amanda is of zelf mishandeld of heeft haar zus/moeder mishandeld zien worden
Griezelfeen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:29 schreef Papabear het volgende:
[..]
spiegofreen, stelletje analfabeten!![]()
Moi.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:35 schreef versabommie het volgende:
Zijn er mensen die in het begin van het programma konden vermoeden wat een smerig stuk stront die Brainless is?
Ja, dat zag je bj de eerste stemming al. En bij het lezen van zjn eerste gedicht. *ril*quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:35 schreef versabommie het volgende:
Zijn er mensen die in het begin van het programma konden vermoeden wat een smerig stuk stront die Brainless is?
Ja, alleen die kop al, ik vond hem meteen een psychopaatquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:35 schreef versabommie het volgende:
Haar zus is toch zozeer mishandeld dat ze er een hersenbloeding aan heeft overgehouden?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:35 schreef Pulu het volgende:
Waarop Brian zei dat het maar een paar cm was. Als het nou een meter was geweest...... duidelijk woorden van achter. Dus ook Brian heeft het daar op aan willen sturen en niet zijn gelijk gekregen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:31 schreef Sebi het volgende:
[..]
Bart heeft alle beelden nu gezien en het enige wat hij eruit haalt is de scene waarin Nathanael's hoofd 1cm naar achter gaat op het moment dat Huub de hand op zijn schouder legt?
![]()
![]()
![]()
Na het 1e gedicht en dat zielige moederverhaal twv 50.000 euro.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:35 schreef versabommie het volgende:
Zo weinig mensenkennis verbaast je?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:36 schreef scanman01 het volgende:
Amanda voelt zich niet meer veilig. Ze vertelt dat tegen Brian. Wat klopt er niet aan dat plaatje?
sorry, ik verval in herhaling
Haar zus is door haar vriend van de trap gegooid: hersenbloeding.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:35 schreef Pulu het volgende:
Viel mij ook al op. Goeie ontwikkelingquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:35 schreef CARLAK het volgende:
Amanda laat zich toch niet blindelings ompraten door Brian. Weet ik in haar te prijzen want het is een gladde prater.
Dat had ik dus niet. Ik vonnet wel een beetje een glijertje van lagere wal, maar dit is echt puur materiaal voor een inrichting...quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:38 schreef itsme het volgende:
huub en sil komkommer gevecht
Ze liegt dus ook nog, de trut.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:35 schreef ruby het volgende:
Amanda zegt dat ze niet dom is.
Dat klopt dus niet, want in zaken van bv sexueel misbruik waarbij het slachtoffer het verdringt en het pas zich na 10 jaar echt herinnert verjaart het ook niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Haar zus is door haar vriend van de trap gegooid: hersenbloeding.
Maar er is geen aangifte gedaan omdat ze na een jaar pas weer kon praten en toen was het verjaard.
Echt gebeurt.![]()
* snel weer overschakelt naar de feelgood-streamsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
Syl en Huub staan te schermen met komkommers ... wat heb ik deze gein gemist !!!
Ik ook, kom niet meer bij!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
Syl en Huub staan te schermen met komkommers ... wat heb ik deze gein gemist !!!
Ik ookquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:38 schreef Gert het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat ik Brian de eerste paar dagen van DGK wel een OK-je gast vond.
Echt wel. Ook die zaken verjaren.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:39 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet, want in zaken van bv sexueel misbruik waarbij het slachtoffer het verdringt en het pas zich na 10 jaar echt herinnert verjaart het ook niet.
Volgens mij zou het verjariginstermijn hier ook niet toegepast worden als zij idd pas na 1 jaar een getuigenis kon afleggen.
NATASIA haar komkommers. Huub vroeg nog 'Gaan deze nog gegeten worden door iemand' en SYlivia 'Neeejj'quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
Dan ook nog offtopic praatje? Wel gezellig even. Ik herken je probleem. Mijn computer kan het tempo ook niet bijbenen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:36 schreef demins het volgende:
Kom ik er eindelijk een keer tussendoor, weet ik niet meer wat ik wou zeggen...![]()
Vandaag maakt dat echt geen kont uit. Lang leve de lolquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:39 schreef dronkeykong het volgende:
Die komkommers zijn lekker gekneusd zo
o.m.g.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook![]()
En nog redelijk aantrekkelijk ook![]()
![]()
![]()
Wat heb ik dat gemist.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:39 schreef scanman01 het volgende:
Huub en Sylvia hebben weer lol... De anderen niet
Is zoiets na een jaar al verjaard, klopt dat wel?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Haar zus is door haar vriend van de trap gegooid: hersenbloeding.
Maar er is geen aangifte gedaan omdat ze na een jaar pas weer kon praten en toen was het verjaard.
Echt gebeurt.![]()
Ja, 'dat zie je zo, als 'ie binnenkomt bijvoorbeeld'.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:38 schreef Copycat het volgende:
Huub is in prinziepe een heel zwak persoon.
Binnen een jaar lijkt me stug.quote:
Dat is echt belachelijk. Ze moeten in dit geval een uitzondering kunnen maken. Anders zou iedereen het in feite kunnen doen.quote:
Maar hij weet ook wel dat ik hem er zo uit lul!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:41 schreef Schanulleke het volgende:
Ja, 'dat zie je zo, als 'ie binnenkomt bijvoorbeeld'.
Yup; klassiek voorbeeld. Men praat elkaar iets aan en door de herhaling gelooft men het zelf.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:36 schreef versabommie het volgende:
is dit een gevalletje massahysterie op kleine schaal? Leugens die versterkt en herhaald worden tot ze de werkelijkheid zijn?
Dat zei ze echt hequote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar hij weet ook wel dat ik hem er zo uit lul!
Dat mens doet alsof ze iedereen al doorheeft en aankan in zo'n korte tijd.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:42 schreef CartWOman het volgende:
Amanda kan Huub 'trillend wegkrijgen'.
Right, met een vibrator zeker?![]()
NOG leuker dus !! ....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:40 schreef Sonique het volgende:
[..]
NATASIA haar komkommers. Huub vroeg nog 'Gaan deze nog gegeten worden door iemand' en SYlivia 'Neeejj'
Vreemd dat die vriend niet aangeklaagd kon worden. Als iemand een moord pleegt kan die ook aangeklaagd worden is het ook niet nodig te wachten tot het slachtoffer aangifte doet,quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is echt belachelijk. Ze moeten in dit geval een uitzondering kunnen maken. Anders zou iedereen het in feite kunnen doen.
Ja. En dat gelooft ze ook echt. Net als dat Nena ook echt jaloers op haar is.quote:
Ik kan je uit eigen ervaring verzekeren dat ook dit soort zaken verjaren. En zelfs als verjaring nog niet aan de orde is, kan politie adviseren om vooral geen aangifte te doen, igv dat het de politie moeilijk lijkt om tot sluitend bewijs te komen. Dat gaat zelfs op voor gevallen van ontvoering.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is echt belachelijk. Ze moeten in dit geval een uitzondering kunnen maken. Anders zou iedereen het in feite kunnen doen.
Dat heb ik echt nooit geweten. Er zullen wel redenen voor zijn, maar ik vind het echt niet kunnen in bepaalde gevallen. Wat een belachelijke regels!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:44 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik kan je uit eigen ervaring verzekeren dat ook dit soort zaken verjaren. En zelfs als verjaring nog niet aan de orde is, kan politie adviseren om vooral geen aangifte te doen, igv dat het de politie moeilijk lijkt om tot sluitend bewijs te komen. Dat gaat zelfs op voor gevallen van ontvoering.
In dat geval, krijg je als slachtoffer het advies mee om maar psychologische hulp te vragen, en aangifte vooral te vergeten. Welkom in Nederland.
ga anders ook ff achter de beelden bekijken, brian en bart zijn al om.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:44 schreef ron1970 het volgende:
Welcome back Huub. (Alhoewel ik persoonlijk vind dat je over de schreef bent gegaan ben ik blij dat je terug bent.
Heb het wel eens meegemaakt als onderdeel van m'n lessen, maar om het in deze vorm te zien is geweldig en toch irritant. Je zou ze door het scherm heen willen trekken en wakker willen rammen. Er is ook geen moment waarop 1 van hun de koffie ook maar ruikt...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:42 schreef Black_king het volgende:
[..]
Yup; klassiek voorbeeld. Men praat elkaar iets aan en door de herhaling gelooft men het zelf.
Het zogenaamde OJ Simpson-syndroom.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb het wel eens meegemaakt als onderdeel van m'n lessen, maar om het in deze vorm te zien is geweldig en toch irritant. Je zou ze door het scherm heen willen trekken en wakker willen rammen. Er is ook geen moment waarop 1 van hun de koffie ook maar ruikt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |