Psies. Let op, hij gaat zo ondervragen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:25 schreef ruby het volgende:
Brian heeft wel een psychotische blik zeg. Die kan elk moment exploderen lijkt wel.
Iets moet het toch doen voor die kreng..Der kinderen dan?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:24 schreef Cungy het volgende:
[..]
Ik denk dat Wilgo zichzelf uit zijn lijden moet verlossen
Fantasia gaat er echt niet uit !!!, dream on
Ik kan geen hoogte van hem krijgen, maar mijn gevoel zegt hem niet te vertrouwen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:25 schreef 2live het volgende:
is bart nu eerlijk of niet?
dat lijkt me nog wel leuk om te doen moet ik zeggen...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:24 schreef Pulu het volgende:
Je kan Amanda heel der bek volschijten en 5 minuten loopt ze gezellig met je te kletsen
Die zou ik ook wel willen zienquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:26 schreef raggende_annie het volgende:
ben weer thuis. natuurlijk alles gemist. kan ik al ergens n filmpje vinden van huub z'n binnenkomst en bijbehorende reacties
Ik weet het ook niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik volg Bart ook niet helemaal meer. Heeft hij een plan of wil hij iedereen te vriend houden?
Meen je dat nou?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach joh dat hele gedoe met dat hoofd tegen de muur horen we pas sinds vanavond. Dat is toch alleen maar slap geouwehoer, omdat hun claim dat Huub hem bij zijn keel had gegrepen niet bleek te kloppen.![]()
Moet je nagaan, als hij in het dagelijkse leven zonder camera's dingen met fysiek geweld kan afdwingen. Brrrr.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:25 schreef CartWOman het volgende:
Brian is echt de meest valse persoon in het huis; zelfs over die koffers houdt hij zich stil tegen z'n cluppie.
Er moet wel zoveel in dat hoofd van 'm omgaan, aan plannetjes en scenario's... logisch dat 'ie niet kan slapen.
Oh ja zei ze dat?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:25 schreef GoldenGuy het volgende:
Natasia wil niet dat Bart informatie van Huub krijgt.
Nou wij weten wel waarom!!!
spiegofreen, stelletje analfabeten!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:28 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee het is ziegofreen, check ff je spelling.
dan zal ik even je billen masseren. Ondertussen vertel je me al jouw problemen.quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:30 schreef Sonique het volgende:
Huub kijkt naar Natasia haar bed....
'neeeee, nog ff wachten' zegt hij uiteindelijk en loopt naar de WC
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:29 schreef scanman01 het volgende:
Huub wilde iets gaan flikken, maar zegt dan: "Nee, nog even wachten... "
HYPOCRIET!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:29 schreef Papabear het volgende:
[..]
spiegofreen, stelletje analfabeten!![]()
Bart heeft alle beelden nu gezien en het enige wat hij eruit haalt is de scene waarin Nathanael's hoofd 1cm naar achter gaat op het moment dat Huub de hand op zijn schouder legt?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach joh dat hele gedoe met dat hoofd tegen de muur horen we pas sinds vanavond. Dat is toch alleen maar slap geouwehoer, omdat hun claim dat Huub hem bij zijn keel had gegrepen niet bleek te kloppen.![]()
Ja, dat doet ie om het extra spannend te maken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:29 schreef jacqjacq het volgende:
wat praat brian weer hijgerig
zeg maar niets..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:30 schreef Gert het volgende:
Waarom zit Brian nu weer zo viezig hijgend te praten... gad ver DAMME!!!![]()
![]()
![]()
Hij gaat Amanda even terechtwijzen dat zij zich net te veel liet gaan, door te schreeuwen tegen Huub.
Dit zegt de meneer die net de koffers van Huub in de bosjes flikkerde.![]()
Ik zal maar weer niet typen wat volgens mij de beste oplossing voor de mensheid zou zijn, inzake het geval brian.
Is goed kladblok aangezet... Al 1x nena... en trouwens ik turf alleen Brianquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:30 schreef Curious-PB het volgende:
Kan iemand het aantal Nena's turven![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:32 schreef Dogga het volgende:
AHHAHAHAHAHAHAHA Ons delletje heeft mensen kennnis
heb je Natasia ooit de letter Z uit horen spreken dan??quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:28 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee het is ziegofreen, check ff je spelling.
hij denkt dat hij slim is.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:33 schreef jacqjacq het volgende:
dat taalgebruik van brian: wat een lul !
AAAHHH sHIT!!!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:32 schreef bunnyma het volgende:
Zo, grote bak popcorn en baco gepakt. Dus verder maar weer.......over Nena dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |