quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:13 schreef itsme het volgende:
amanda blijft zitten.
Gaby is de hoer.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:17 schreef Brici het volgende:
Amanda: Gaby??? Wie is dat???
Heeft Brian de koffers dan echt verstopt?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:14 schreef CartWOman het volgende:
Wedden dat Brian Amanda gaat vertellen van de koffers? Alsof hij het voor háar heeft gedaan. Vuile limkmiechelige rat op spillepootjes.![]()
inderdaadquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:17 schreef Gert het volgende:
Brian zegt nu: "Er is voor ons nu werk aan de winkel om hem een keer echt duidelijk iemand te laten stompen." [....] Toen Huub met zijn vuisten voor hem stond, had hij gewoon moeten zeggen: "Hedda is een hoer."
Met dat laatste heeft hij wel een puntje trouwens.
griezels.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:17 schreef Dogga het volgende:
Brainless en Bavaaaaan zijn echt weird
ze blijven vol houden
En wat dacht je van die walgelijke zaadstem?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:15 schreef Gigageil het volgende:
Die vunzige junkenkop van Brian kan ik niet meer aanzien.....![]()
in de vijver gegooidquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:18 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Heeft Brian de koffers dan echt verstopt?
Waar?
Die zus heeft weleens coke gebruikt, denkt dat die dat bedoeltquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:17 schreef Scrupules het volgende:
brian zei dat ie nog een paar leuke boodschappen voor huub had en toen zei natasia 'zn zus doet het ook'
wat bedoelde ze daarmee? draagt de zus van huub een masker?
is dat allesquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:19 schreef Darklight het volgende:
[..]
Die zus heeft weleens coke gebruikt, denkt dat die dat bedoelt
dan denkt hij maar even aan 10.000 of aan de villa, en dan lukt dat een stuk beter.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:19 schreef scanman01 het volgende:
Toen Natasia net over moederliefde begon tegen Huub, vond ik dat wel hét moment om een harde opmerking terug te maken. Helaas deed Huub het niet. Misschien wil hij haar niet daar op pakken.
Wat een COS of wat eerder al gezegd werd:quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:18 schreef Pulu het volgende:
Hoe krijg je Brian gek?
Antwoord: Nena dit Nena dat Nena zus Nena zo
Hoe krijg je Natasia gek?
Antwoord: heb je een psychische aandoening of ben je gewoon een leugenaar/huichelaar?
Verstopt niet. Hij heeft hem in de tuin, in de struiken, gegooidquote:Heeft Brian de koffers dan echt verstopt?
Waar?
Die man neemt dit veel te serieus...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:17 schreef Black_king het volgende:
Brian gaat Huub eruit werken..... sure...... Zelfs met fysiek geweld overweegt hij.
Wacht maar tot ie dronken isquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:19 schreef scanman01 het volgende:
Toen Natasia net over moederliefde begon tegen Huub, vond ik dat wel hét moment om een harde opmerking terug te maken. Helaas deed Huub het niet. Misschien wil hij haar niet daar op pakken.
Zijn zus heeft 3 kinderen. Lijkt me sterk dit verhaalquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:19 schreef Black_king het volgende:
Brian zegt iets over de cokesnuivende zus van Huub ?????
Om over ETCETERA nog maar te zwijgen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:18 schreef Maanvis het volgende:
Kan iemand ff turven hoevaak brain het woord bewerkstelligen zegt op een dag?
Straks stikt ze in een stukje appeltaart... Zou zowel sneu als ontzettend grappig zijn...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:20 schreef blomst het volgende:
Natasia is te gulzig, ze heeft de hik.
Mooie naam voor Brian, ik noem hem voortaan die TBSer.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:18 schreef Darklight het volgende:
kan die zeikstem van die tbs'er niet meer horen
Ze gaan weer proberen Huub uit te lokken, probeerde nl dat ook niet?
Amen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:20 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wat een COS of wat eerder al gezegd werd:
Als Natasia een opmerking maakt dat Huub een agressieve alcoholist is doordat 'ie zo'n rotte jeugd heeft gehad, gelijk aan Natasia vragen wat voor een ontzettend agressieve alcoholisten haar kinderen dan wel niet gaan worden.
Met drank op wel, over een tijdje.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:19 schreef scanman01 het volgende:
Te triest, Brian zegt de cokesnuivende zus tegen Huub te gaan gebruiken EN over laag niveau aan huub z'n kant in één zin...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:19 schreef Prospera het volgende:
Doen we hetzelfde dan met een coke snuivende zus,
alleen denk ik dat Brian sneller slaat dan Huub.
Als er een topper inquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:20 schreef scanman01 het volgende:
Ze vinden Sylvia niet echt een slecht mens![]()
![]()
Het blijft ongelooflijk hoe die mensen denken
Het grappige is dat ze niet het huis uit wilquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Natasia kan dat huis niet meer uit zo. De vijanden groeien en groeien..
In dit geval vond ik hem nog redelijk berekenend, en het is zijn goed recht om iets te verzinnen om het spel te spelen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:19 schreef Lunaflame het volgende:
Wat een ziek mens is die Rat ook met zijn gore plannetjes om Huub uit de tent te lokken. Hij is echt te vies voor woorden.
En met dat vieze gore zachte, bezoedelende stemmetje van 'm.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:17 schreef David_Aames het volgende:
brain ook met z'n "bewerkstelligen"
Dat is waar hoor. Maar Huub en Sylvia zul je vanavond niet horen over ranzige plannetjes. Die hebben het gewoon gezellig.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:21 schreef pullup het volgende:
[..]
In dit geval vond ik hem nog redelijk berekenend, en het is zijn goed recht om iets te verzinnen om het spel te spelen.
Ooit zal ze toch moeten hé.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:21 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Het grappige is dat ze niet het huis uit wilVind veel te leuk de aandacht.
Heb ik ook.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:22 schreef rooie3 het volgende:
Pfff wat gaat het hard hier.
Ik vergeet helemaal iets te typen.
Zo heftig zit ik te kijken.
Ik denk dat Wilgo zichzelf uit zijn lijden moet verlossenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:23 schreef Dogga het volgende:
Wilgo zal ons uit ons lijden verlossen
Ik voel het gewoon
"quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:21 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Het grappige is dat ze niet het huis uit wilVind veel te leuk de aandacht.
Ach joh dat hele gedoe met dat hoofd tegen de muur horen we pas sinds vanavond. Dat is toch alleen maar slap geouwehoer, omdat hun claim dat Huub hem bij zijn keel had gegrepen niet bleek te kloppen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoofd tegen de muur van NL....
Ik vind dat als je daar alleen maar mee bezig gaat, en zulke vieze plannetjes bedenkt, dan ben je heel laag bezig.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:21 schreef pullup het volgende:
[..]
In dit geval vond ik hem nog redelijk berekenend, en het is zijn goed recht om iets te verzinnen om het spel te spelen.
net koffie gemaakt. boodschappen (waren al ontdooitquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:24 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Heb ik ook.
Nog steeds heb ik niets te drinken gehaald.... maar ja Huub mag ook niet drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |