Die zus heeft weleens coke gebruikt, denkt dat die dat bedoeltquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:17 schreef Scrupules het volgende:
brian zei dat ie nog een paar leuke boodschappen voor huub had en toen zei natasia 'zn zus doet het ook'
wat bedoelde ze daarmee? draagt de zus van huub een masker?
is dat allesquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:19 schreef Darklight het volgende:
[..]
Die zus heeft weleens coke gebruikt, denkt dat die dat bedoelt
dan denkt hij maar even aan 10.000 of aan de villa, en dan lukt dat een stuk beter.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:19 schreef scanman01 het volgende:
Toen Natasia net over moederliefde begon tegen Huub, vond ik dat wel hét moment om een harde opmerking terug te maken. Helaas deed Huub het niet. Misschien wil hij haar niet daar op pakken.
Wat een COS of wat eerder al gezegd werd:quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:18 schreef Pulu het volgende:
Hoe krijg je Brian gek?
Antwoord: Nena dit Nena dat Nena zus Nena zo
Hoe krijg je Natasia gek?
Antwoord: heb je een psychische aandoening of ben je gewoon een leugenaar/huichelaar?
Verstopt niet. Hij heeft hem in de tuin, in de struiken, gegooidquote:Heeft Brian de koffers dan echt verstopt?
Waar?
Die man neemt dit veel te serieus...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:17 schreef Black_king het volgende:
Brian gaat Huub eruit werken..... sure...... Zelfs met fysiek geweld overweegt hij.
Wacht maar tot ie dronken isquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:19 schreef scanman01 het volgende:
Toen Natasia net over moederliefde begon tegen Huub, vond ik dat wel hét moment om een harde opmerking terug te maken. Helaas deed Huub het niet. Misschien wil hij haar niet daar op pakken.
Zijn zus heeft 3 kinderen. Lijkt me sterk dit verhaalquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:19 schreef Black_king het volgende:
Brian zegt iets over de cokesnuivende zus van Huub ?????
Om over ETCETERA nog maar te zwijgen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:18 schreef Maanvis het volgende:
Kan iemand ff turven hoevaak brain het woord bewerkstelligen zegt op een dag?
Straks stikt ze in een stukje appeltaart... Zou zowel sneu als ontzettend grappig zijn...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:20 schreef blomst het volgende:
Natasia is te gulzig, ze heeft de hik.
Mooie naam voor Brian, ik noem hem voortaan die TBSer.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:18 schreef Darklight het volgende:
kan die zeikstem van die tbs'er niet meer horen
Ze gaan weer proberen Huub uit te lokken, probeerde nl dat ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |