Ik ook, kom niet meer bij!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
Syl en Huub staan te schermen met komkommers ... wat heb ik deze gein gemist !!!
Ik ookquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:38 schreef Gert het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat ik Brian de eerste paar dagen van DGK wel een OK-je gast vond.
Echt wel. Ook die zaken verjaren.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:39 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet, want in zaken van bv sexueel misbruik waarbij het slachtoffer het verdringt en het pas zich na 10 jaar echt herinnert verjaart het ook niet.
Volgens mij zou het verjariginstermijn hier ook niet toegepast worden als zij idd pas na 1 jaar een getuigenis kon afleggen.
NATASIA haar komkommers. Huub vroeg nog 'Gaan deze nog gegeten worden door iemand' en SYlivia 'Neeejj'quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
Syl en Huub staan te schermen met komkommers ... wat heb ik deze gein gemist !!!
Dan ook nog offtopic praatje? Wel gezellig even. Ik herken je probleem. Mijn computer kan het tempo ook niet bijbenen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:36 schreef demins het volgende:
Kom ik er eindelijk een keer tussendoor, weet ik niet meer wat ik wou zeggen...![]()
Vandaag maakt dat echt geen kont uit. Lang leve de lolquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:39 schreef dronkeykong het volgende:
Die komkommers zijn lekker gekneusd zo
o.m.g.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook![]()
En nog redelijk aantrekkelijk ook![]()
![]()
![]()
Wat heb ik dat gemist.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:39 schreef scanman01 het volgende:
Huub en Sylvia hebben weer lol... De anderen niet
Is zoiets na een jaar al verjaard, klopt dat wel?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Haar zus is door haar vriend van de trap gegooid: hersenbloeding.
Maar er is geen aangifte gedaan omdat ze na een jaar pas weer kon praten en toen was het verjaard.
Echt gebeurt.![]()
Ja, 'dat zie je zo, als 'ie binnenkomt bijvoorbeeld'.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:38 schreef Copycat het volgende:
Huub is in prinziepe een heel zwak persoon.
Binnen een jaar lijkt me stug.quote:
Dat is echt belachelijk. Ze moeten in dit geval een uitzondering kunnen maken. Anders zou iedereen het in feite kunnen doen.quote:
Maar hij weet ook wel dat ik hem er zo uit lul!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:41 schreef Schanulleke het volgende:
Ja, 'dat zie je zo, als 'ie binnenkomt bijvoorbeeld'.
Yup; klassiek voorbeeld. Men praat elkaar iets aan en door de herhaling gelooft men het zelf.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:36 schreef versabommie het volgende:
is dit een gevalletje massahysterie op kleine schaal? Leugens die versterkt en herhaald worden tot ze de werkelijkheid zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |