Tjemig ...wat een contrast in die fotoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:51 schreef CompuMess het volgende:
Amerikaan wint World Press Photo 2006
Tsssssssssssss...gelijk mijn naamtopic killenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:00 schreef Yoni het volgende:
TT aangepast (en meteen een heerlijk slechte tvp)
Briljante foto trouwens. Ontzettend surrealistisch....
Camera heeft gelijkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:05 schreef LekkerApart het volgende:
Grrr.. mijn camera en ik zijn het niet met elkaar eens..
* duikt in handleiding...
Yep, 13 is een ongeluksgetal Pquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:09 schreef PdeHoog het volgende:
Begrijp ik nou goed dat de vorige alweer vol was![]()
Heb nog niet met camera gespeeld en camera heeft ongetwijfeld gelijk.. Maar ik ben in de M-stand een knopje kwijt waarmee ik de sluitertijd mag instellen (en btw die getalaanduiding snap ik ook nog niet :S)quote:
En de link naar de vorige bak traagpraatquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:02 schreef CompuMess het volgende:
Thanx Yoni! (ging ff te snel met de TT...)
(Nu die éne extra 'a' er nog uit en het is helemaal oké! )
Ben je die camare dan nu al aan het slopen? Omdat je een knopje kwijt bentquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:15 schreef LekkerApart het volgende:
[..]
Heb nog niet met camera gespeeld en camera heeft ongetwijfeld gelijk.. Maar ik ben in de M-stand een knopje kwijt waarmee ik de sluitertijd mag instellen (en btw die getalaanduiding snap ik ook nog niet :S)
Want het teruglezen van een SC is essentieel.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En de link naar de vorige bak traagpraat![]()
Men noemt dat oude tradities in stand houdenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:20 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Want het teruglezen van een SC is essentieel.
Dan kan ik je ook niet verder helpen...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:20 schreef LekkerApart het volgende:
De Sony A100...
Ik sloop hem niet, ik lees
Genaamde Pekelder Roegbaindersquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:31 schreef LekkerApart het volgende:blabla
Het klopt wel dat het dorp iets 'ruiger' is als omliggende plaatsen, maar dat is een historisch verhaal. Mensen die er in het beginnen kwamen hebben alles ontgonnen en het turf gestoken. Dit waren dus bijna allemaal ruige arbeiders. Vervolgens heeft het dorp een scheepsbouw en strokarton verleden, en dit waren ook geen relaxte kantoorbaantjes.
ja want Pie wou nog weten wat die foto met die lepels was, die heb ik in de laatste SC geplaatst, maar ik ben de beroerdste niet hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Men noemt dat oude tradities in stand houden![]()
EN altijd makklelijk als je het even terug wilt zoeken... Ja zou ook iedere SC kunnen printen, maar dat lijkt me overdreven..![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:36 schreef LekkerApart het volgende:
Hmm en dat konden die maffe Amerikanen niet waarderen Puckz?
Ik wel
Mooi die foto puckzz!! Ik hou wel van dit soort foto'squote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja want Pie wou nog weten wat die foto met die lepels was, die heb ik in de laatste SC geplaatst, maar ik ben de beroerdste niet hoor
Dan moet je de nieuwste versie van Rawshooter zien te vinden. Zoek hier: http://www.pixmantec.com/purchase/downloads.asp en download Essentials 1.2quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:25 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Iemand die weet of RAW shooter ook cr2 aan kan?
Thnx
Dank je P, zal ik ff doen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan moet je de nieuwste versie van Rawshooter zien te vinden. Zoek hier: http://www.pixmantec.com/purchase/downloads.asp en download Essentials 1.2
Lekkerquote:
Nog leuke LVT-tjesquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:18 schreef Yoni het volgende:
Mijn kantoor is zojuist helemaal volgestampt met Dell dozen
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:37 schreef Yoni het volgende:
[..]Helaas is het allemaal voor één persoon....en die persoon is nie ikke
![]()
Laptop over Yoni ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:18 schreef Yoni het volgende:
Mijn kantoor is zojuist helemaal volgestampt met Dell dozen
Installeer Essentials en dan ben je klaar. Dat zei ik vanmiddag ook alquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:33 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Hoi Allemaal,
Iemand anders nog een tip voor een goeie en snelle RAW converter(voor de 400D CR2 files). RAW Shooter zou moeten kunnen, maar dan moet je eerst van alles en nog wat installeren van ADOBE, wat ik niet voor elkaar krijg.:-(
P, dat heb ik gedaan, heb braaf geluisterd hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Installeer Essentials en dan ben je klaar. Dat zei ik vanmiddag ook alJE hebt helemaal geen zooi nodig van Adobe
Hmmm...ff screendump gemaakt van shooter en windows explorer, beide op het zelfde moment in de zelfde map. Duidelijk te zien dus, dat er cr2 files in staan, die Shooter niet ziet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:50 schreef Yoni het volgende:
Je moet gewoon in de folders bladeren PDJ. Links zie je toch zo'n folder-tree. RAW shooter kan die files 100% zeker aan. Het zijn ook geen 400D files, maar gewoon Canon RAW files.
Rustig aan he!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:39 schreef LekkerApart het volgende:
Ik ben er eerst weer vandoor mensen..
ff eten enzo en dan een verjaardagsfeest..enjoy your evening!
Nope, even iemand met een creditcard lief aankijken, heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:21 schreef LekkerApart het volgende:
Btw kun je zo'n ebook van meneer Friedman ook in een winkel aanschaffen? Hij vindt mijn rabopas niet zo leuk geloof ik..
Eindelijkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:14 schreef An24 het volgende:
Het gaat hier ook steeds een stukje beter. Na vier maanden wachten komt volgende week mijn bank. Ik heb inmiddels internet, bijna alles geregeld met de brake-up. Goed begin van het weekend![]()
Ik heb ff snel in de datasheet gekeken. De 400D wordt idd niet ondersteund. Ik weet eigenlijk zeker dat ik wel een versie had die CR2 ondersteundequote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:35 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hmmm...ff screendump gemaakt van shooter en windows explorer, beide op het zelfde moment in de zelfde map. Duidelijk te zien dus, dat er cr2 files in staan, die Shooter niet ziet.
Kan het zijn, dat de ene cr2 de andere niet is? Ik heb getracht die link weer te zoeken, waarin dat stond van die 400D. Maar kan hem niet weer vinden:-(
http://img254.imageshack.us/my.php?image=clip0002lx9.jpg
Dan vraag ik me toch af wat er zo anders is aan de CR2's die uit een 400D komen ten opzichte van die uit een 350D. Want ik heb dus ook gewoon CR2-files en RAWshooter snapt ze prima...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb ff snel in de datasheet gekeken. De 400D wordt idd niet ondersteund. Ik weet eigenlijk zeker dat ik wel een versie had die CR2 ondersteundeMaar goed....helaas dus.....
Hier ook, is inderdaad vreemd...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:24 schreef Yoni het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af wat er zo anders is aan de CR2's die uit een 400D komen ten opzichte van die uit een 350D. Want ik heb dus ook gewoon CR2-files en RAWshooter snapt ze prima...
Zondequote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:29 schreef Yoni het volgende:
Ik heb even gegoogled en het is idd zo. Omdat rawshooter overgenomen is door Adobe en is geïntegreerd in Lightroom, is RAWshooter niet meer geupdate. Ondanks dat de bestanden in principe hetzelfde zijn, werkt RAWshooter dus niet meer voor nieuwe camera's.
Is gewoon jammer P.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb ff snel in de datasheet gekeken. De 400D wordt idd niet ondersteund. Ik weet eigenlijk zeker dat ik wel een versie had die CR2 ondersteundeMaar goed....helaas dus.....
Is inderdaad jammer dat dit toch weer net anders is.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:29 schreef Yoni het volgende:
Ik heb even gegoogled en het is idd zo. Omdat rawshooter overgenomen is door Adobe en is geïntegreerd in Lightroom, is RAWshooter niet meer geupdate. Ondanks dat de bestanden in principe hetzelfde zijn, werkt RAWshooter dus niet meer voor nieuwe camera's.
Le-zen. De 400D gaat NIET meer ondersteund worden door RAWshooter dus....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:45 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Is gewoon jammer P.
Zal tzt ook wel ondersteund gaan worden, daar ga ikw el vanuit.![]()
Thnx
Yepquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:49 schreef pirke het volgende:
Iedereen een leuke avond gehad?
Pijnlijk om zoveel kwijt te raken! Alhoewel het downloaden tegewoordig wel veel sneller gaat (allemaal legaal hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:55 schreef WurM het volgende:
[..]
Yep
De hele avond cd'tjes op mn nieuwe hardeschijf aan t zetten geweest, omdat de vorige hdd dood was. k Heb nu 379 mp3's weer op mn hdd staan. Van de 4581 die ik eerst had
Lekker en fijn genieten dan voor je Anquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:14 schreef An24 het volgende:
![]()
Veel plezier lekker appart![]()
Het gaat hier ook steeds een stukje beter. Na vier maanden wachten komt volgende week mijn bank. Ik heb inmiddels internet, bijna alles geregeld met de brake-up. Goed begin van het weekend![]()
Uiteraard download ik alleen legaal... Het downloaden zelf is het probleem niet zo trouwens. Het vinden van wat ik had is een groter probleemquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:57 schreef pirke het volgende:
[..]
Pijnlijk om zoveel kwijt te raken! Alhoewel het downloaden tegewoordig wel veel sneller gaat (allemaal legaal hoor)
Dat zeg ik tochquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:16 schreef pirke het volgende:
Al het downloaden voor persoonlijk gebruik is legaal hier in Nederland, alleen het uploaden/sharen niet.
Je horizon staat scheefquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:29 schreef WurM het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch
Anyway, het was een productief avondje:
[afbeelding]
Hopelijk mijn slechtste foto ooit op FOT...
En mn stapel cd's ookquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:33 schreef pirke het volgende:
[..]
Je horizon staat scheef
Ik ga nu slapen, morgen vroeg op voor de meet! Weltruste
Nopequote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:25 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Goeie morgen P, lukt het al een beetje met je kast?![]()
![]()
Ja ook gelezen Tweakers,maar er staan nog niet veel reacties.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:12 schreef PdeHoog het volgende:
Geen ervaring mee RobEerste review op tweakers ziet er goed uit
Coolquote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:28 schreef An24 het volgende:
Morguhhh
@ P: Canvas is verstuurd, komt dus aankomende week binnen. Ze zijn alleen zo stom geweest om 149 euro te verrekenen in plaats van het housewarmingscadeau te gebruiken.. HIERRRR die 55 euro![]()
Goed, zo ff inschrijven op de studio hier.. (heb shoot met collega en betaalde shoot met mama en kleintje binnenkort)
Daarna op naar Utrecht!
Maar daarom heb ik nog wel geduld Yoniquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:25 schreef Yoni het volgende:
[..]
Le-zen. De 400D gaat NIET meer ondersteund worden door RAWshooter dus....
Het gaat overigens niet eens zozeer om de CR2 files, maar om de camera.
Anyway, Adobe Lighroom heeft dus nu RAWshooter geintegreerd, dus je kunt die proberen te gebruiken.
Er naast hangenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:44 schreef LekkerApart het volgende:
heheTja dan is mijn laptopschermpje van 15 inch wel klein..
Maar altijd leuk een fijn beeldscherm
Kun je die crt niet als backup gebruiken? of ernaast hangen als je eens wat bewerken moet? bij video's monteren mis ik echt een tweede scherm..
Schrik me rotquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:08 schreef kwiebuske het volgende:
*boe*
er is toch verder niemand
iedereen in de kroeg
* kwiebuske op het werk
*snik*
Ja die naam......quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:17 schreef kwiebuske het volgende:
sowwy Robbedoeseos300d
pffff wat een naam om te tikken
![]()
Ze hadden ook een hele oude uit 1975 ofzo. Misschien dat ik die van de week toch nog ga halenquote:
-Marjo- wat heb jij nou gekocht??quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:39 schreef -Marjo- het volgende:
Kijk nou eens wat ik heb gekocht
[afbeelding]
Een hele oude uit 1975.........quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:46 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ze hadden ook een hele oude uit 1975 ofzo. Misschien dat ik die van de week toch nog ga halen
Ja natuurlijkquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:50 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
-Marjo- wat heb jij nou gekocht??
Dat is iets uit de vorige eeuw.
Kan je daar nog cassetes voor krijgen?
En hoeveel foto's kun je dan maken?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:52 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ja natuurlijk
Zijn alleen best duur. 18,50 per cassette.
Bij Combi Foto-Habe op De Laat...
10quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:52 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
En hoeveel foto's kun je dan maken?
Duidelijk geen studentquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:57 schreef -Marjo- het volgende:
Ach, hij was 30 euro incl. cassette. Kan je je niet echt een buil aan vallen...
04/08quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:05 schreef kwiebuske het volgende:
neuh
en is wel geining om te hebben
tot wanneer is de cassette houdbaar ?
of staat dat er niet op
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:42 schreef HMaster-II het volgende:Ik heb INet op de hotelkamer
![]()
En VliegVrager als je nog eens een meet organiseerd..... Zoerg er dan es voor dat je voor onderzoek doet... En mensen geen mail stuurt met een kroeg-naam van een kroeg die al 4 (JA VIER!!!!) niet meer bestaat![]()
![]()
![]()
en dan in een kroeg gaan zitten waar de voltallige aanhang van D66 een presentatie van die D66 hork Pechtholt gaat aanschouwen..
![]()
Snel weggegaan naar de Ierse Pub....Bekend van de Fotografen en modellen meet van januari 2006.:Yquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:52 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hebben jullie toen gedaan? toch maar utrecht in om te fotograferen?
OMGquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:42 schreef HMaster-II het volgende:Ik heb INet op de hotelkamer
![]()
En VliegVrager als je nog eens een meet organiseerd..... Zoerg er dan es voor dat je voor onderzoek doet... En mensen geen mail stuurt met een kroeg-naam van een kroeg die al 4 (JA VIER!!!!) niet meer bestaat![]()
![]()
![]()
en dan in een kroeg gaan zitten waar de voltallige aanhang van D66 een presentatie van die D66 hork Pechtholt gaat aanschouwen..
![]()
jaar, maanden, weken, koeien, uur???quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:42 schreef HMaster-II het volgende:Ik heb INet op de hotelkamer
![]()
![]()
![]()
![]()
La Comedyquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:01 schreef Ymke het volgende:
In welke kroeg hadden jullie dan afgesproken?
Jaarquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:15 schreef WurM het volgende:
[..]
jaar, maanden, weken, koeien, uur???
Yap! Dat zeker!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:17 schreef HMaster-II het volgende:
Maar het was verder een erg gezellige middag![]()
Het was wel leuk om hele foute D66-grappen te makenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:42 schreef HMaster-II het volgende:en dan in een kroeg gaan zitten waar de voltallige aanhang van D66 een presentatie van die D66 hork Pechtholt gaat aanschouwen..
![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:42 schreef HMaster-II het volgende:Ik heb INet op de hotelkamer
![]()
![]()
![]()
![]()
Ow, die was wel okquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Snel weggegaan naar de Ierse Pub....Bekend van de Fotografen en modellen meet van januari 2006.:Y
Wees niet bang...die komen vanzelfquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:53 schreef robbedoeseos300d het volgende:
En dan nu de foto's aub
Schiet es opquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wees niet bang...die komen vanzelf
Uhm...dan moet je niet mij aankijkenquote:
Haar zus zegt:quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:11 schreef Shark.Bait het volgende:
Over dat ICQ verhaal....
Het was net een echte. een Duitse van 20.
Haar engels is zeer slecht.
Mijn duits ook
En ze wilde weten of ik jointjes rook
Same herequote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm...dan moet je niet mij aankijkenIk heb wel foto's gemaakt, maar allemaal met de camera's van Xil, Pirke en HM2
Ze wil er mee nokkenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Haar zus zegt:
"Roman (08:04 PM) :
wete wat ik well je nocken"
iemand een idee?
Ich möchte dich auch gern fickenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Haar zus zegt:
"Roman (08:04 PM) :
wete wat ik well je nocken"
iemand een idee?
Kost je ook slechts 2 garantstellingen voor verblijfsvergoeniengquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:21 schreef Shark.Bait het volgende:
Ze ziet er best wel nokbaar uit. En haar zus ook
Kan het zijn dat ik hier niets van snapquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:21 schreef Shark.Bait het volgende:
Ze ziet er best wel nokbaar uit. En haar zus ook
n**kbaarquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:12 schreef LekkerApart het volgende:
Weten wat ik wil? je n**ken!
Die gaat in mijn foboquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:12 schreef LekkerApart het volgende:
Weten wat ik wil? je n**ken!
heb ik net gedaan nadat ik die post maaktequote:
Ik heb mijn fobo nu geinspireerd op die van jouquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
heb ik net gedaan nadat ik die post maakte
Je bent niet de eerstequote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:23 schreef WurM het volgende:
Ik heb mijn fobo nu geinspireerd op die van jou
thx
ikkequote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:33 schreef ultra_ivo het volgende:
gaat er nog iemand volgende week naar Houten?
'Normaal' heb je maar 1 slaapperiode per 24 uur, ik heb er vandaag twee. Nu is mijn normale inslaaptijd, nu begin ik dus weer in slaap te vallenquote:
ik vind het geen toffe foto. alleen omdat het een dure bak is en er een hot chick voorin zit... beetje magertjes.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:51 schreef CompuMess het volgende:
Amerikaan wint World Press Photo 2006
AMSTERDAM - De Amerikaanse fotograaf Spencer Platt is de winnaar van de World Press Photo 2006. Zijn foto van een groep jonge Libanezen in Zuid-Beiroet is vrijdag verkozen tot beste foto van het jaar.
[afbeelding]
Bron NU.NL
Website WPF
De vorige: [FOT SC #11] Wie koopt er een granaatwerper voor HM2
Eetse!quote:Op zondag 11 februari 2007 10:20 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen
Ik heb brownies in de oven
Oe...ik kom eraanquote:Op zondag 11 februari 2007 10:20 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen
Lekker!quote:Op zondag 11 februari 2007 10:20 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen
quote:
Jajajajaja...dat zegt elke vrouwquote:Op zondag 11 februari 2007 12:10 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Jij bent de volgende keer aan de beurt...
Is dat wat ik hier ruik?quote:Op zondag 11 februari 2007 10:20 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen
quote:
Die is toch vast wel ergens te downloaden?quote:Op zondag 11 februari 2007 12:40 schreef LekkerApart het volgende:
The complete guide over de Sony A100.. Van Friedman, waar Dinopk mee aan kwam in dit topic..
Alleen dus niemand met cc om dat kreng te kunnen betalen..
Je hebt een PMquote:Op zondag 11 februari 2007 16:22 schreef LekkerApart het volgende:
Nope... Ik kon hem tenminste niet vinden.
En verder kun je hem dus via zijn site kopen (wat ik voor die 20 dollar = ong 14 euro) ook niet zo erg vindt.. Maar heb geen creditcard en boekwinkels leveren het niet.
Zoek je nu de gebruiksaanwijzing van de Sony A100 of ben je naar wat anders opzoek.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:52 schreef LekkerApart het volgende:
Ik heb hem gezienJij hebt ook eentje
Ze heeft 'm alquote:Op zondag 11 februari 2007 17:21 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Zoek je nu de gebruiksaanwijzing van de Sony A100 of ben je naar wat anders opzoek.
De gebruiksaanwijzing heb ik wel gevonden op het net.
Het ging om een ebook, geen handleiding.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:26 schreef robbedoeseos300d het volgende:
is gewoon bij sony te downen.
Maar ik ben dus te laat.....
Geen brownies en nu ook weer te laat![]()
kijk dat maakt mijn hele dag weer goed.quote:
Alvast weltrusten.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:58 schreef LekkerApart het volgende:
Hmmm ik ben tot pagina 61 gekomen van het mooie E-book
Ik moet nu nog ff wat kleren strijken die ik morgenochtend veel te vroeg moet aantrekken.. Welke gek bedenkt het om 08.30 te beginnen als een mens eerst 2 uur moet reizen :S
En dan ff onder de douche en vervolgens in bedje nog maar eens CSI en Bones te kijken..
Ik wens iedereen een fijne avond toe
Ja natuurlijk waren ze lekkerquote:Op zondag 11 februari 2007 18:13 schreef HMaster-II het volgende:ook weer thius
![]()
Werd toch wel erg donker vanaf Heerenveen als je met je toffe zonnebril op blijft rijden![]()
Brownies waren erg lekker![]()
zeg zo'n zuiplap ben ik nie hoor..quote:Op zondag 11 februari 2007 20:15 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ja natuurlijk waren ze lekker![]()
Is de fles al leeg?
Komt wel goed...quote:Op zondag 11 februari 2007 20:22 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
zeg zo'n zuiplap ben ik nie hoor..
Die moet eerst aclimatiseren op mijn kamer![]()
Volgens mij wordt het tijd dat jij snel weer beter wordt!quote:Op zondag 11 februari 2007 20:54 schreef Shark.Bait het volgende:
Roman (08:21 PM) :
Incoming File: Immorales - Ik wil je neuken ...mp3
Foute duitse vrouwen
Viel spaßquote:Op zondag 11 februari 2007 23:57 schreef Shark.Bait het volgende:
ik ben bezig, jah? Duitse vrouwen van me aan het afschoppen
schaapjes tellen?quote:
Mogguhquote:
Ahhhhhhhhquote:Op maandag 12 februari 2007 09:12 schreef Yoni het volgende:
Hoi![]()
Mijn weekend was ook cool. En nu ben ik ziek
Ik zat het net te lezen op de FP.quote:Op maandag 12 februari 2007 07:11 schreef Xilantof het volgende:
Er waren hier toch ook liefhebbers van de dierentuin in Olmen?
http://www.nu.nl/news/973(...)sche_dierentuin.html
Wie van onze FOT dames gaat dan de Cheetah doodknuffelen?quote:Op maandag 12 februari 2007 09:33 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik zat het net te lezen op de FP.
Zullen we nog een keertje daarheen gaan?
Cheetah in dierentuin bijt vrouw dood
Anquote:Op maandag 12 februari 2007 09:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wie van onze FOT dames gaat dan de Cheetah doodknuffelen?![]()
klikkenquote:Op maandag 12 februari 2007 11:18 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Ik heb jullie laatst ook al moeten vragen naar een niet al te dure, maar wel goeie studioset. Ik ben die links kwijt na herinstallatie van de pc:-(
Thnx
Noorderling, wat moest ik zonder jou ook beginnenquote:
Wat een schitterende uitspraak Pie, mijn complimenten!quote:Op maandag 12 februari 2007 11:42 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Noorderling, wat moest ik zonder jou beginnen
quote:Op maandag 12 februari 2007 11:52 schreef WurM het volgende:
[..]
Wat een schitterende uitspraak Pie, mijn complimenten!
ICQ nummertje hebben? Ik heb er zelfs 2 voor jequote:Op maandag 12 februari 2007 10:21 schreef PdeHoog het volgende:
edit: support leveren aan duitsers is humorJe krijgt een hele lap tekst met de laatste drie zinnen in het engels
Ik heb het duitse woordenboek er maar bij gepakt
Ben bang dat die twee niet voor ict support zijn, maar meer van de bronbemalingquote:Op maandag 12 februari 2007 12:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ICQ nummertje hebben? Ik heb er zelfs 2 voor je [afbeelding]
Kom maar opquote:Op maandag 12 februari 2007 12:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ICQ nummertje hebben? Ik heb er zelfs 2 voor je [afbeelding]
Komt me heel erg bekend voor. Was gisteren op zoek naar mijn reserve videokaart.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:10 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Goedemiddag allemaal![]()
Iemand een idee waar ik mijn scartkabels heb gelaten.
Ik kan ze nergens meer vinden.......
Lagen vorige maand nog gewoon hier op de grond...
Als mijn echtgenoot ze niet had opgeruimd dan wist ik nog wel waar ze lagen.![]()
'k heb er nog wel een paar liggen, hemelsbreed zo'n 5 kilometer ten zuiden van van jou vandaan...quote:Op maandag 12 februari 2007 13:10 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Goedemiddag allemaal![]()
Iemand een idee waar ik mijn scartkabels heb gelaten.
Ik kan ze nergens meer vinden.......
Lagen vorige maand nog gewoon hier op de grond...
Als mijn echtgenoot ze niet had opgeruimd dan wist ik nog wel waar ze lagen.![]()
Ik was het niet...Het is wel een dierentuin waar ik graag kom eigenlijkquote:Op maandag 12 februari 2007 09:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wie van onze FOT dames gaat dan de Cheetah doodknuffelen?![]()
ja maar jij zou dan ook maar een snackje geweest zijnquote:Op maandag 12 februari 2007 14:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik was het niet...Het is wel een dierentuin waar ik graag kom eigenlijk
Die Cheetah zou Pea gebruiken als tandenstokerquote:Op maandag 12 februari 2007 14:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja maar jij zou dan ook maar een snackje geweest zijn
Ik stel me al een Pea voor die de cheetah in het gareel knuppelt met een telelens, whehehe.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:41 schreef pea4fun het volgende:
ZegIk kan heel vals zijn hoor, die cheetah zou bibberend in een hoekje kruipen
Dank je voor het aanbod, maar ik zal eerst de magazijn beheerder hier thuis nog eens vragen waar ze verstopt zijn......quote:Op maandag 12 februari 2007 14:13 schreef CompuMess het volgende:
[..]
'k heb er nog wel een paar liggen, hemelsbreed zo'n 5 kilometer ten zuiden van van jou vandaan...![]()
Kijk...dat is nog eens vertrouwenquote:Op maandag 12 februari 2007 14:49 schreef freud het volgende:
[..]
Ik stel me al een Pea voor die de cheetah in het gareel knuppelt met een telelens, whehehe.
Daar zijn Nikon tele-compensatie-toeters ook alleen maar geschikt voor..quote:Op maandag 12 februari 2007 14:49 schreef freud het volgende:
[..]
Ik stel me al een Pea voor die de cheetah in het gareel knuppelt met een telelens, whehehe.
Maar wel zo goed opgeruimd dat we niet meer weten waar ze zijn opgeruimd......quote:Op maandag 12 februari 2007 15:06 schreef CocaColaLight het volgende:
Ze zijn niet verstopt maar opgeruimd![]()
Ik heb er nog 1 over....zal ik em ff op jou uitproberen?quote:Op maandag 12 februari 2007 15:10 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Daar zijn Nikon tele-compensatie-toeters ook alleen maar geschikt voor..iets met kolen en een Nikon-BBQ....
![]()
Grapje Tante Pea![]()
Nou mijn hoofd is toch leeg, dus je zou een mooi gong-achtig-geluid produceren met een ferme mep.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:14 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1 over....zal ik em ff op jou uitproberen?![]()
Als ik een VR-lens had zou ik die natuurlijk níet gebruiken om te meppen...ik heb nog wel een cheap G-lensje liggen.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:45 schreef freud het volgende:
Ach, Nikon VR... Lenzen voor de zwijnen gooien![]()
Het is voor mij gewoon meer dat ik mensen liefst op de foto zet zoals ze zijn, want daarvoor wil ik ze graag vastleggen. Niet om te pronken met hoe mooi ze zouden kunnen zijn, als ze maar perfect waren geweest en een perfecte omgeving zouden hebben. Zoiets als dat wanneer je een foto van een zwerver maakt je hem niet eerst een uur onder de douche zet, hem via de kapper en de visagist op een mooie bank laat zetten en dan een foto schiet, heeft natuurlijk ook wel wat, maar is zeker niet mijn ding.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:36 schreef pea4fun het volgende:
[..]
meer voor in de slowchat. Als je wil wil ik er daar wel op ingaan?
Misschien een klein linkje waar dit vandaan komt zodat wij het ook kunnen volgenquote:Op maandag 12 februari 2007 15:50 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Het is voor mij gewoon meer dat ik mensen liefst op de foto zet zoals ze zijn, want daarvoor wil ik ze graag vastleggen. Niet om te pronken met hoe mooi ze zouden kunnen zijn, als ze maar perfect waren geweest en een perfecte omgeving zouden hebben. Zoiets als dat wanneer je een foto van een zwerver maakt je hem niet eerst een uur onder de douche zet, hem via de kapper en de visagist op een mooie bank laat zetten en dan een foto schiet, heeft natuurlijk ook wel wat, maar is zeker niet mijn ding.
Ik denk dat beide foto's zeker 'spannender' hadden gekund, zo had ik bij het jongetje graag een deel van de tafel er op gehad, met bord, boterham en stroop en bij nader inzien liever tegen een donkere achtergrond. Maar niet met een mooi glimmend en lachend koppie, want dan was het een totaal ander onderwerp op de foto geworden.
Ik kan helemaal met je meegaan in de gedachte "mensen op de foto zetten zoals ze zijn". Maar dat betekent voor mij niet dat je ze zo ongunstig mogelijk op de foto gaat zetten. Natuurlijk kan het voor kinderen (vooral voor de ouders) vertederend zijn als ze met een besmeurd bekkie op de foto staan. Maar dat is niet persé hoe ze zijn. Ik ga bijvoorbeeld ook niet iemand op de foto zetten die net op de wc zijn billen af zit te vegen (ja overdreven, maar ook onsmakelijk) Toch doet ie dat iedere dag. Een fotografisch interessante foto is er 1 die aan de muur kan, en voor de meeste mensen is dat er toch 1 waar je fatsoenlijk op staat...quote:Op maandag 12 februari 2007 15:50 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Het is voor mij gewoon meer dat ik mensen liefst op de foto zet zoals ze zijn, want daarvoor wil ik ze graag vastleggen. Niet om te pronken met hoe mooi ze zouden kunnen zijn, als ze maar perfect waren geweest en een perfecte omgeving zouden hebben. Zoiets als dat wanneer je een foto van een zwerver maakt je hem niet eerst een uur onder de douche zet, hem via de kapper en de visagist op een mooie bank laat zetten en dan een foto schiet, heeft natuurlijk ook wel wat, maar is zeker niet mijn ding.
Ik denk dat beide foto's zeker 'spannender' hadden gekund, zo had ik bij het jongetje graag een deel van de tafel er op gehad, met bord, boterham en stroop en bij nader inzien liever tegen een donkere achtergrond. Maar niet met een mooi glimmend en lachend koppie, want dan was het een totaal ander onderwerp op de foto geworden.
Portretfotografie #8quote:Op maandag 12 februari 2007 16:00 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Misschien een klein linkje waar dit vandaan komt zodat wij het ook kunnen volgen
Je kunt gewoon op het linkje in de quote in mijn reactie klikken en dan kom je er vanzelf uitquote:Op maandag 12 februari 2007 16:00 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Misschien een klein linkje waar dit vandaan komt zodat wij het ook kunnen volgen
Aangezien deze kinderen er meestal 'smutzig' uitzien, staan ze zo dus prima er opquote:Op maandag 12 februari 2007 16:01 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik kan helemaal met je meegaan in de gedachte "mensen op de foto zetten zoals ze zijn". Maar dat betekent voor mij niet dat je ze zo ongunstig mogelijk op de foto gaat zetten. Natuurlijk kan het voor kinderen (vooral voor de ouders) vertederend zijn als ze met een besmeurd bekkie op de foto staan. Maar dat is niet persé hoe ze zijn. Ik ga bijvoorbeeld ook niet iemand op de foto zetten die net op de wc zijn billen af zit te vegen (ja overdreven, maar ook onsmakelijk) Toch doet ie dat iedere dag. Een fotografisch interessante foto is er 1 die aan de muur kan, en voor de meeste mensen is dat er toch 1 waar je fatsoenlijk op staat...
Ik ben het wel wat met je eens, maar dan ben ik wel dat je ook de bron van de rotzooi ziet. Nu is het puur het kind, en vind ik dat dat kind er dus mooi op moet komen. Als het onderwerp het kind met taart is, dan mag de kliederboel zeker wel!quote:Op maandag 12 februari 2007 16:15 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Aangezien deze kinderen er meestal 'smutzig' uitzien, staan ze zo dus prima er op. Een fotografische interessante foto hoeft voor mij overigens echt niet woonkamermuur waardig te zijn.
Jaloezie is zo'n foute emotie, HM2quote:Op maandag 12 februari 2007 15:10 schreef HMaster-II het volgende:
Daar zijn Nikon tele-compensatie-toeters ook alleen maar geschikt voor..iets met kolen en een Nikon-BBQ....
![]()
Grapje Tante Pea![]()
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 12 februari 2007 16:33 schreef freud het volgende:
[..]
Ik ben het wel wat met je eens, maar dan ben ik wel dat je ook de bron van de rotzooi ziet. Nu is het puur het kind, en vind ik dat dat kind er dus mooi op moet komen. Als het onderwerp het kind met taart is, dan mag de kliederboel zeker wel!
Just my ¤0,02.
WHZquote:Op maandag 12 februari 2007 16:33 schreef freud het volgende:
[..]
Ik ben het wel wat met je eens, maar dan ben ik wel dat je ook de bron van de rotzooi ziet. Nu is het puur het kind, en vind ik dat dat kind er dus mooi op moet komen. Als het onderwerp het kind met taart is, dan mag de kliederboel zeker wel!
Just my ¤0,02.
Daarom lopen al die pers muskieten ook altijd met witte teletoeters.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jaloezie is zo'n foute emotie, HM2
Stap nou maar gewoon over op een fatsoenlijk merk
Nou,en we weten allemaal hoe populair persmuskieten (het woord zegt het al) zijnquote:Op maandag 12 februari 2007 17:07 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Daarom lopen al die pers muskieten ook altijd met witte teletoeters.
HET merk dat dus de voorkeur geniet van de pro.
kan zo'n katje wel hebbenquote:Op maandag 12 februari 2007 10:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
AnDie slaat het beest natuurlijk gewoon knock-out
![]()
Hoeveel Nikon-fotomeneren en/of -mevrouwen komen er eigenlijk op de Groningen-meet?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jaloezie is zo'n foute emotie, HM2
Stap nou maar gewoon over op een fatsoenlijk merk
Woeiquote:Op maandag 12 februari 2007 18:20 schreef An24 het volgende:
[..]
kan zo'n katje wel hebben![]()
![]()
Mijn housewarmingcadeau is binnen. Canvasdoekje van 70 x 135
![]()
Handleiding al uitquote:Op maandag 12 februari 2007 19:18 schreef LekkerApart het volgende:
Geen idee, ik zal wel 1 van de weinigen zijn met een Sony
Welke Pea? Olmen?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik was het niet...Het is wel een dierentuin waar ik graag kom eigenlijk
Hangt ie al aan de muur?quote:Op maandag 12 februari 2007 18:20 schreef An24 het volgende:
[..]
kan zo'n katje wel hebben![]()
![]()
Mijn housewarmingcadeau is binnen. Canvasdoekje van 70 x 135
![]()
Da's toch niet belangrijk. Je huurt een schider toch ook niet als ie alleen maar varkenshaar, marterhaar of nylon kwasten gebruikt? Je kijkt toch naar wat ie aflevertquote:Op maandag 12 februari 2007 18:57 schreef WurM het volgende:
Hoeveel Nikon-fotomeneren en/of -mevrouwen komen er eigenlijk op de Groningen-meet?
Niks mis mee, met sony...je zet je af tegen de kuddequote:Op maandag 12 februari 2007 19:18 schreef LekkerApart het volgende:
Geen idee, ik zal wel 1 van de weinigen zijn met een Sony
Leuke vergelijkingquote:Op maandag 12 februari 2007 21:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Da's toch niet belangrijk. Je huurt een schider toch ook niet als ie alleen maar varkenshaar, marterhaar of nylon kwasten gebruikt? Je kijkt toch naar wat ie aflevert
Ik zie het al voor me: "Rembrandt zuigt, hij gebruikte Marterharen ipv varkens
[..]
Niks mis mee, met sony...je zet je af tegen de kudde
Komt door die wijn van gisteravondquote:Op dinsdag 13 februari 2007 07:08 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
Ontzettend kort geslapen... En toch erg wakker nu... Ik begrijp d'r niet van!
Met een rietjequote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:58 schreef HMaster-II het volgende:
En nu kan ik een toetsenbord van een-der-gebruikers uitmekaar halen om er een flots koffie uit te verwijderen...![]()
Die is gek...quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:51 schreef CocaColaLight het volgende:
En het is niet eens maandag morgen.
Ik heb dan meestal zoiets van laat maar drogen en ik mag hopen dat het koffie met suiker was zodat het lekker plakt.![]()
Een nieuw toetsenbord is tig keer zo goedkoop dan jou hem schoon laten makenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:24 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Die is gek...
Toetsenbord ligt nu in 3 losse delen op de CV radiator te drogen.. Gewoon onder de kraan gehouden...![]()
Enwaaromisfokzotegenwerkend???![]()
Nog ev en en je hebt theo maassen als ringtonequote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:55 schreef freud het volgende:
[..]
Een nieuw toetsenbord is tig keer zo goedkoop dan jou hem schoon laten maken. Hoe bedoel je kostenbewust werken daar?
Ben er ook trouwens, hallo! Deze week komt mijn zachte doosen draadloze triggert. Dan eens flink wat vrouwvolk voor de lens trekken om mooie platen te schieten
.
Zo, nu weer an die arbeit.
Alaaf.
Feliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Peaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:32 schreef pea4fun het volgende:
* pea4fun dendeert het topic binnen....
Sorry dat ik gister niet meer reageerde op posts gericht aan mij, maar ik kreeg een belangrijk telefoontje...nav dat telefoontje heb ik nu een nieuwe baan![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:32 schreef pea4fun het volgende:
Sorry dat ik gister niet meer reageerde op posts gericht aan mij, maar ik kreeg een belangrijk telefoontje...nav dat telefoontje heb ik nu een nieuwe baan![]()
Dank jequote:
Feliquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:32 schreef pea4fun het volgende:
Das echt heel wat anders dan wat je nu hebtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:44 schreef pea4fun het volgende:
En VV het wordt een baan als receptioniste/administratief medewerker
Nou de halve dagen nu duren vaak tot half in de middag, dus in de praktijk heb ik meer aan een dagdeel minderquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:08 schreef CompuMess het volgende:
Gefeli Pea!![]()
Maar je gaat drie hele dagen werken, tegen vijf halve nu... dan lijkt het mij dat je toch één halve dag 'leuke dingen doen' moet inleveren...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |