Die is gek...quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:51 schreef CocaColaLight het volgende:
En het is niet eens maandag morgen.
Ik heb dan meestal zoiets van laat maar drogen en ik mag hopen dat het koffie met suiker was zodat het lekker plakt.![]()
Een nieuw toetsenbord is tig keer zo goedkoop dan jou hem schoon laten makenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:24 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Die is gek...
Toetsenbord ligt nu in 3 losse delen op de CV radiator te drogen.. Gewoon onder de kraan gehouden...![]()
Enwaaromisfokzotegenwerkend???![]()
Nog ev en en je hebt theo maassen als ringtonequote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:55 schreef freud het volgende:
[..]
Een nieuw toetsenbord is tig keer zo goedkoop dan jou hem schoon laten maken. Hoe bedoel je kostenbewust werken daar?
Ben er ook trouwens, hallo! Deze week komt mijn zachte doosen draadloze triggert. Dan eens flink wat vrouwvolk voor de lens trekken om mooie platen te schieten
.
Zo, nu weer an die arbeit.
Alaaf.
Feliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Peaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:32 schreef pea4fun het volgende:
* pea4fun dendeert het topic binnen....
Sorry dat ik gister niet meer reageerde op posts gericht aan mij, maar ik kreeg een belangrijk telefoontje...nav dat telefoontje heb ik nu een nieuwe baan![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:32 schreef pea4fun het volgende:
Sorry dat ik gister niet meer reageerde op posts gericht aan mij, maar ik kreeg een belangrijk telefoontje...nav dat telefoontje heb ik nu een nieuwe baan![]()
Dank jequote:
Feliquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:32 schreef pea4fun het volgende:
Das echt heel wat anders dan wat je nu hebtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:44 schreef pea4fun het volgende:
En VV het wordt een baan als receptioniste/administratief medewerker
Nou de halve dagen nu duren vaak tot half in de middag, dus in de praktijk heb ik meer aan een dagdeel minderquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:08 schreef CompuMess het volgende:
Gefeli Pea!![]()
Maar je gaat drie hele dagen werken, tegen vijf halve nu... dan lijkt het mij dat je toch één halve dag 'leuke dingen doen' moet inleveren...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |