Ik ben het wel wat met je eens, maar dan ben ik wel dat je ook de bron van de rotzooi ziet. Nu is het puur het kind, en vind ik dat dat kind er dus mooi op moet komen. Als het onderwerp het kind met taart is, dan mag de kliederboel zeker wel!quote:Op maandag 12 februari 2007 16:15 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Aangezien deze kinderen er meestal 'smutzig' uitzien, staan ze zo dus prima er op. Een fotografische interessante foto hoeft voor mij overigens echt niet woonkamermuur waardig te zijn.
Jaloezie is zo'n foute emotie, HM2quote:Op maandag 12 februari 2007 15:10 schreef HMaster-II het volgende:
Daar zijn Nikon tele-compensatie-toeters ook alleen maar geschikt voor..iets met kolen en een Nikon-BBQ....
![]()
Grapje Tante Pea![]()
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 12 februari 2007 16:33 schreef freud het volgende:
[..]
Ik ben het wel wat met je eens, maar dan ben ik wel dat je ook de bron van de rotzooi ziet. Nu is het puur het kind, en vind ik dat dat kind er dus mooi op moet komen. Als het onderwerp het kind met taart is, dan mag de kliederboel zeker wel!
Just my ¤0,02.
WHZquote:Op maandag 12 februari 2007 16:33 schreef freud het volgende:
[..]
Ik ben het wel wat met je eens, maar dan ben ik wel dat je ook de bron van de rotzooi ziet. Nu is het puur het kind, en vind ik dat dat kind er dus mooi op moet komen. Als het onderwerp het kind met taart is, dan mag de kliederboel zeker wel!
Just my ¤0,02.
Daarom lopen al die pers muskieten ook altijd met witte teletoeters.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jaloezie is zo'n foute emotie, HM2
Stap nou maar gewoon over op een fatsoenlijk merk
Nou,en we weten allemaal hoe populair persmuskieten (het woord zegt het al) zijnquote:Op maandag 12 februari 2007 17:07 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Daarom lopen al die pers muskieten ook altijd met witte teletoeters.
HET merk dat dus de voorkeur geniet van de pro.
kan zo'n katje wel hebbenquote:Op maandag 12 februari 2007 10:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
AnDie slaat het beest natuurlijk gewoon knock-out
![]()
Hoeveel Nikon-fotomeneren en/of -mevrouwen komen er eigenlijk op de Groningen-meet?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jaloezie is zo'n foute emotie, HM2
Stap nou maar gewoon over op een fatsoenlijk merk
Woeiquote:Op maandag 12 februari 2007 18:20 schreef An24 het volgende:
[..]
kan zo'n katje wel hebben![]()
![]()
Mijn housewarmingcadeau is binnen. Canvasdoekje van 70 x 135
![]()
Handleiding al uitquote:Op maandag 12 februari 2007 19:18 schreef LekkerApart het volgende:
Geen idee, ik zal wel 1 van de weinigen zijn met een Sony
Welke Pea? Olmen?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik was het niet...Het is wel een dierentuin waar ik graag kom eigenlijk
Hangt ie al aan de muur?quote:Op maandag 12 februari 2007 18:20 schreef An24 het volgende:
[..]
kan zo'n katje wel hebben![]()
![]()
Mijn housewarmingcadeau is binnen. Canvasdoekje van 70 x 135
![]()
Da's toch niet belangrijk. Je huurt een schider toch ook niet als ie alleen maar varkenshaar, marterhaar of nylon kwasten gebruikt? Je kijkt toch naar wat ie aflevertquote:Op maandag 12 februari 2007 18:57 schreef WurM het volgende:
Hoeveel Nikon-fotomeneren en/of -mevrouwen komen er eigenlijk op de Groningen-meet?
Niks mis mee, met sony...je zet je af tegen de kuddequote:Op maandag 12 februari 2007 19:18 schreef LekkerApart het volgende:
Geen idee, ik zal wel 1 van de weinigen zijn met een Sony
Leuke vergelijkingquote:Op maandag 12 februari 2007 21:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Da's toch niet belangrijk. Je huurt een schider toch ook niet als ie alleen maar varkenshaar, marterhaar of nylon kwasten gebruikt? Je kijkt toch naar wat ie aflevert
Ik zie het al voor me: "Rembrandt zuigt, hij gebruikte Marterharen ipv varkens
[..]
Niks mis mee, met sony...je zet je af tegen de kudde
Komt door die wijn van gisteravondquote:Op dinsdag 13 februari 2007 07:08 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
Ontzettend kort geslapen... En toch erg wakker nu... Ik begrijp d'r niet van!
Met een rietjequote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:58 schreef HMaster-II het volgende:
En nu kan ik een toetsenbord van een-der-gebruikers uitmekaar halen om er een flots koffie uit te verwijderen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |