schaapjes tellen?quote:
Mogguhquote:
Ahhhhhhhhquote:Op maandag 12 februari 2007 09:12 schreef Yoni het volgende:
Hoi![]()
Mijn weekend was ook cool. En nu ben ik ziek
Ik zat het net te lezen op de FP.quote:Op maandag 12 februari 2007 07:11 schreef Xilantof het volgende:
Er waren hier toch ook liefhebbers van de dierentuin in Olmen?
http://www.nu.nl/news/973(...)sche_dierentuin.html
Wie van onze FOT dames gaat dan de Cheetah doodknuffelen?quote:Op maandag 12 februari 2007 09:33 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik zat het net te lezen op de FP.
Zullen we nog een keertje daarheen gaan?
Cheetah in dierentuin bijt vrouw dood
Anquote:Op maandag 12 februari 2007 09:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wie van onze FOT dames gaat dan de Cheetah doodknuffelen?![]()
klikkenquote:Op maandag 12 februari 2007 11:18 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Ik heb jullie laatst ook al moeten vragen naar een niet al te dure, maar wel goeie studioset. Ik ben die links kwijt na herinstallatie van de pc:-(
Thnx
Noorderling, wat moest ik zonder jou ook beginnenquote:
Wat een schitterende uitspraak Pie, mijn complimenten!quote:Op maandag 12 februari 2007 11:42 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Noorderling, wat moest ik zonder jou beginnen
quote:Op maandag 12 februari 2007 11:52 schreef WurM het volgende:
[..]
Wat een schitterende uitspraak Pie, mijn complimenten!
ICQ nummertje hebben? Ik heb er zelfs 2 voor jequote:Op maandag 12 februari 2007 10:21 schreef PdeHoog het volgende:
edit: support leveren aan duitsers is humorJe krijgt een hele lap tekst met de laatste drie zinnen in het engels
Ik heb het duitse woordenboek er maar bij gepakt
Ben bang dat die twee niet voor ict support zijn, maar meer van de bronbemalingquote:Op maandag 12 februari 2007 12:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ICQ nummertje hebben? Ik heb er zelfs 2 voor je [afbeelding]
Kom maar opquote:Op maandag 12 februari 2007 12:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ICQ nummertje hebben? Ik heb er zelfs 2 voor je [afbeelding]
Komt me heel erg bekend voor. Was gisteren op zoek naar mijn reserve videokaart.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:10 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Goedemiddag allemaal![]()
Iemand een idee waar ik mijn scartkabels heb gelaten.
Ik kan ze nergens meer vinden.......
Lagen vorige maand nog gewoon hier op de grond...
Als mijn echtgenoot ze niet had opgeruimd dan wist ik nog wel waar ze lagen.![]()
'k heb er nog wel een paar liggen, hemelsbreed zo'n 5 kilometer ten zuiden van van jou vandaan...quote:Op maandag 12 februari 2007 13:10 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Goedemiddag allemaal![]()
Iemand een idee waar ik mijn scartkabels heb gelaten.
Ik kan ze nergens meer vinden.......
Lagen vorige maand nog gewoon hier op de grond...
Als mijn echtgenoot ze niet had opgeruimd dan wist ik nog wel waar ze lagen.![]()
Ik was het niet...Het is wel een dierentuin waar ik graag kom eigenlijkquote:Op maandag 12 februari 2007 09:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wie van onze FOT dames gaat dan de Cheetah doodknuffelen?![]()
ja maar jij zou dan ook maar een snackje geweest zijnquote:Op maandag 12 februari 2007 14:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik was het niet...Het is wel een dierentuin waar ik graag kom eigenlijk
Die Cheetah zou Pea gebruiken als tandenstokerquote:Op maandag 12 februari 2007 14:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja maar jij zou dan ook maar een snackje geweest zijn
Ik stel me al een Pea voor die de cheetah in het gareel knuppelt met een telelens, whehehe.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:41 schreef pea4fun het volgende:
ZegIk kan heel vals zijn hoor, die cheetah zou bibberend in een hoekje kruipen
Dank je voor het aanbod, maar ik zal eerst de magazijn beheerder hier thuis nog eens vragen waar ze verstopt zijn......quote:Op maandag 12 februari 2007 14:13 schreef CompuMess het volgende:
[..]
'k heb er nog wel een paar liggen, hemelsbreed zo'n 5 kilometer ten zuiden van van jou vandaan...![]()
Kijk...dat is nog eens vertrouwenquote:Op maandag 12 februari 2007 14:49 schreef freud het volgende:
[..]
Ik stel me al een Pea voor die de cheetah in het gareel knuppelt met een telelens, whehehe.
Daar zijn Nikon tele-compensatie-toeters ook alleen maar geschikt voor..quote:Op maandag 12 februari 2007 14:49 schreef freud het volgende:
[..]
Ik stel me al een Pea voor die de cheetah in het gareel knuppelt met een telelens, whehehe.
Maar wel zo goed opgeruimd dat we niet meer weten waar ze zijn opgeruimd......quote:Op maandag 12 februari 2007 15:06 schreef CocaColaLight het volgende:
Ze zijn niet verstopt maar opgeruimd![]()
Ik heb er nog 1 over....zal ik em ff op jou uitproberen?quote:Op maandag 12 februari 2007 15:10 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Daar zijn Nikon tele-compensatie-toeters ook alleen maar geschikt voor..iets met kolen en een Nikon-BBQ....
![]()
Grapje Tante Pea![]()
Nou mijn hoofd is toch leeg, dus je zou een mooi gong-achtig-geluid produceren met een ferme mep.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:14 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1 over....zal ik em ff op jou uitproberen?![]()
Als ik een VR-lens had zou ik die natuurlijk níet gebruiken om te meppen...ik heb nog wel een cheap G-lensje liggen.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:45 schreef freud het volgende:
Ach, Nikon VR... Lenzen voor de zwijnen gooien![]()
Het is voor mij gewoon meer dat ik mensen liefst op de foto zet zoals ze zijn, want daarvoor wil ik ze graag vastleggen. Niet om te pronken met hoe mooi ze zouden kunnen zijn, als ze maar perfect waren geweest en een perfecte omgeving zouden hebben. Zoiets als dat wanneer je een foto van een zwerver maakt je hem niet eerst een uur onder de douche zet, hem via de kapper en de visagist op een mooie bank laat zetten en dan een foto schiet, heeft natuurlijk ook wel wat, maar is zeker niet mijn ding.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:36 schreef pea4fun het volgende:
[..]
meer voor in de slowchat. Als je wil wil ik er daar wel op ingaan?
Misschien een klein linkje waar dit vandaan komt zodat wij het ook kunnen volgenquote:Op maandag 12 februari 2007 15:50 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Het is voor mij gewoon meer dat ik mensen liefst op de foto zet zoals ze zijn, want daarvoor wil ik ze graag vastleggen. Niet om te pronken met hoe mooi ze zouden kunnen zijn, als ze maar perfect waren geweest en een perfecte omgeving zouden hebben. Zoiets als dat wanneer je een foto van een zwerver maakt je hem niet eerst een uur onder de douche zet, hem via de kapper en de visagist op een mooie bank laat zetten en dan een foto schiet, heeft natuurlijk ook wel wat, maar is zeker niet mijn ding.
Ik denk dat beide foto's zeker 'spannender' hadden gekund, zo had ik bij het jongetje graag een deel van de tafel er op gehad, met bord, boterham en stroop en bij nader inzien liever tegen een donkere achtergrond. Maar niet met een mooi glimmend en lachend koppie, want dan was het een totaal ander onderwerp op de foto geworden.
Ik kan helemaal met je meegaan in de gedachte "mensen op de foto zetten zoals ze zijn". Maar dat betekent voor mij niet dat je ze zo ongunstig mogelijk op de foto gaat zetten. Natuurlijk kan het voor kinderen (vooral voor de ouders) vertederend zijn als ze met een besmeurd bekkie op de foto staan. Maar dat is niet persé hoe ze zijn. Ik ga bijvoorbeeld ook niet iemand op de foto zetten die net op de wc zijn billen af zit te vegen (ja overdreven, maar ook onsmakelijk) Toch doet ie dat iedere dag. Een fotografisch interessante foto is er 1 die aan de muur kan, en voor de meeste mensen is dat er toch 1 waar je fatsoenlijk op staat...quote:Op maandag 12 februari 2007 15:50 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Het is voor mij gewoon meer dat ik mensen liefst op de foto zet zoals ze zijn, want daarvoor wil ik ze graag vastleggen. Niet om te pronken met hoe mooi ze zouden kunnen zijn, als ze maar perfect waren geweest en een perfecte omgeving zouden hebben. Zoiets als dat wanneer je een foto van een zwerver maakt je hem niet eerst een uur onder de douche zet, hem via de kapper en de visagist op een mooie bank laat zetten en dan een foto schiet, heeft natuurlijk ook wel wat, maar is zeker niet mijn ding.
Ik denk dat beide foto's zeker 'spannender' hadden gekund, zo had ik bij het jongetje graag een deel van de tafel er op gehad, met bord, boterham en stroop en bij nader inzien liever tegen een donkere achtergrond. Maar niet met een mooi glimmend en lachend koppie, want dan was het een totaal ander onderwerp op de foto geworden.
Portretfotografie #8quote:Op maandag 12 februari 2007 16:00 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Misschien een klein linkje waar dit vandaan komt zodat wij het ook kunnen volgen
Je kunt gewoon op het linkje in de quote in mijn reactie klikken en dan kom je er vanzelf uitquote:Op maandag 12 februari 2007 16:00 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Misschien een klein linkje waar dit vandaan komt zodat wij het ook kunnen volgen
Aangezien deze kinderen er meestal 'smutzig' uitzien, staan ze zo dus prima er opquote:Op maandag 12 februari 2007 16:01 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik kan helemaal met je meegaan in de gedachte "mensen op de foto zetten zoals ze zijn". Maar dat betekent voor mij niet dat je ze zo ongunstig mogelijk op de foto gaat zetten. Natuurlijk kan het voor kinderen (vooral voor de ouders) vertederend zijn als ze met een besmeurd bekkie op de foto staan. Maar dat is niet persé hoe ze zijn. Ik ga bijvoorbeeld ook niet iemand op de foto zetten die net op de wc zijn billen af zit te vegen (ja overdreven, maar ook onsmakelijk) Toch doet ie dat iedere dag. Een fotografisch interessante foto is er 1 die aan de muur kan, en voor de meeste mensen is dat er toch 1 waar je fatsoenlijk op staat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |