'Normaal' heb je maar 1 slaapperiode per 24 uur, ik heb er vandaag twee. Nu is mijn normale inslaaptijd, nu begin ik dus weer in slaap te vallenquote:
ik vind het geen toffe foto. alleen omdat het een dure bak is en er een hot chick voorin zit... beetje magertjes.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:51 schreef CompuMess het volgende:
Amerikaan wint World Press Photo 2006
AMSTERDAM - De Amerikaanse fotograaf Spencer Platt is de winnaar van de World Press Photo 2006. Zijn foto van een groep jonge Libanezen in Zuid-Beiroet is vrijdag verkozen tot beste foto van het jaar.
[afbeelding]
Bron NU.NL
Website WPF
De vorige: [FOT SC #11] Wie koopt er een granaatwerper voor HM2
Eetse!quote:Op zondag 11 februari 2007 10:20 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen
Ik heb brownies in de oven
Oe...ik kom eraanquote:Op zondag 11 februari 2007 10:20 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen
Lekker!quote:Op zondag 11 februari 2007 10:20 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen
quote:
Jajajajaja...dat zegt elke vrouwquote:Op zondag 11 februari 2007 12:10 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Jij bent de volgende keer aan de beurt...
Is dat wat ik hier ruik?quote:Op zondag 11 februari 2007 10:20 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen
quote:
Die is toch vast wel ergens te downloaden?quote:Op zondag 11 februari 2007 12:40 schreef LekkerApart het volgende:
The complete guide over de Sony A100.. Van Friedman, waar Dinopk mee aan kwam in dit topic..
Alleen dus niemand met cc om dat kreng te kunnen betalen..
Je hebt een PMquote:Op zondag 11 februari 2007 16:22 schreef LekkerApart het volgende:
Nope... Ik kon hem tenminste niet vinden.
En verder kun je hem dus via zijn site kopen (wat ik voor die 20 dollar = ong 14 euro) ook niet zo erg vindt.. Maar heb geen creditcard en boekwinkels leveren het niet.
Zoek je nu de gebruiksaanwijzing van de Sony A100 of ben je naar wat anders opzoek.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:52 schreef LekkerApart het volgende:
Ik heb hem gezienJij hebt ook eentje
Ze heeft 'm alquote:Op zondag 11 februari 2007 17:21 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Zoek je nu de gebruiksaanwijzing van de Sony A100 of ben je naar wat anders opzoek.
De gebruiksaanwijzing heb ik wel gevonden op het net.
Het ging om een ebook, geen handleiding.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:26 schreef robbedoeseos300d het volgende:
is gewoon bij sony te downen.
Maar ik ben dus te laat.....
Geen brownies en nu ook weer te laat![]()
kijk dat maakt mijn hele dag weer goed.quote:
Alvast weltrusten.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:58 schreef LekkerApart het volgende:
Hmmm ik ben tot pagina 61 gekomen van het mooie E-book
Ik moet nu nog ff wat kleren strijken die ik morgenochtend veel te vroeg moet aantrekken.. Welke gek bedenkt het om 08.30 te beginnen als een mens eerst 2 uur moet reizen :S
En dan ff onder de douche en vervolgens in bedje nog maar eens CSI en Bones te kijken..
Ik wens iedereen een fijne avond toe
Ja natuurlijk waren ze lekkerquote:Op zondag 11 februari 2007 18:13 schreef HMaster-II het volgende:ook weer thius
![]()
Werd toch wel erg donker vanaf Heerenveen als je met je toffe zonnebril op blijft rijden![]()
Brownies waren erg lekker![]()
zeg zo'n zuiplap ben ik nie hoor..quote:Op zondag 11 februari 2007 20:15 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ja natuurlijk waren ze lekker![]()
Is de fles al leeg?
Komt wel goed...quote:Op zondag 11 februari 2007 20:22 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
zeg zo'n zuiplap ben ik nie hoor..
Die moet eerst aclimatiseren op mijn kamer![]()
Volgens mij wordt het tijd dat jij snel weer beter wordt!quote:Op zondag 11 februari 2007 20:54 schreef Shark.Bait het volgende:
Roman (08:21 PM) :
Incoming File: Immorales - Ik wil je neuken ...mp3
Foute duitse vrouwen
Viel spaßquote:Op zondag 11 februari 2007 23:57 schreef Shark.Bait het volgende:
ik ben bezig, jah? Duitse vrouwen van me aan het afschoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |