quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:36 schreef LekkerApart het volgende:
Hmm en dat konden die maffe Amerikanen niet waarderen Puckz?
Ik wel
Mooi die foto puckzz!! Ik hou wel van dit soort foto'squote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja want Pie wou nog weten wat die foto met die lepels was, die heb ik in de laatste SC geplaatst, maar ik ben de beroerdste niet hoor
Dan moet je de nieuwste versie van Rawshooter zien te vinden. Zoek hier: http://www.pixmantec.com/purchase/downloads.asp en download Essentials 1.2quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:25 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Iemand die weet of RAW shooter ook cr2 aan kan?
Thnx
Dank je P, zal ik ff doen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan moet je de nieuwste versie van Rawshooter zien te vinden. Zoek hier: http://www.pixmantec.com/purchase/downloads.asp en download Essentials 1.2
Lekkerquote:
Nog leuke LVT-tjesquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:18 schreef Yoni het volgende:
Mijn kantoor is zojuist helemaal volgestampt met Dell dozen
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:37 schreef Yoni het volgende:
[..]Helaas is het allemaal voor één persoon....en die persoon is nie ikke
![]()
Laptop over Yoni ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:18 schreef Yoni het volgende:
Mijn kantoor is zojuist helemaal volgestampt met Dell dozen
Installeer Essentials en dan ben je klaar. Dat zei ik vanmiddag ook alquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:33 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Hoi Allemaal,
Iemand anders nog een tip voor een goeie en snelle RAW converter(voor de 400D CR2 files). RAW Shooter zou moeten kunnen, maar dan moet je eerst van alles en nog wat installeren van ADOBE, wat ik niet voor elkaar krijg.:-(
P, dat heb ik gedaan, heb braaf geluisterd hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Installeer Essentials en dan ben je klaar. Dat zei ik vanmiddag ook alJE hebt helemaal geen zooi nodig van Adobe
Hmmm...ff screendump gemaakt van shooter en windows explorer, beide op het zelfde moment in de zelfde map. Duidelijk te zien dus, dat er cr2 files in staan, die Shooter niet ziet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:50 schreef Yoni het volgende:
Je moet gewoon in de folders bladeren PDJ. Links zie je toch zo'n folder-tree. RAW shooter kan die files 100% zeker aan. Het zijn ook geen 400D files, maar gewoon Canon RAW files.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |