Jah, gaat ze vast wel lukken..quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
zojuist op rtl nieuws, g-star gaat amerika veroveren
Mja, daarom jaquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja, op zich is elke Amerikaan import natuurlijk, behalve de volbloed indianen.Ik merk wel dat ze het leuk vinden en ik heb ook al een aantal verhalen gehoord van mensen die in Amsterdam zijn geweest enzo. Ach, beter dan het Marokkaan effect
![]()
Oh ja, toch es naar binnen lopen in de winkel, kijken waar al die heisa nou voor nodig isquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jah, gaat ze vast wel lukken..
Als ze dan ook Abercrombie & Fitch hier op de markt gooien dan hebben we dat ook weer gehad![]()
Ach, het gaat richting de europese kleding. Strakke shirts, kleurrijke modellen, wijkt af van de typische Amerikaans baggy-is-all-we-want kleding of al die totaal niet modieuze zooi..quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja, toch es naar binnen lopen in de winkel, kijken waar al die heisa nou voor nodig is
Ahh, right. Vandaar dat het zo populair is bij homo's, die hebben smaakquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, het gaat richting de europese kleding. Strakke shirts, kleurrijke modellen, wijkt af van de typische Amerikaans baggy-is-all-we-want kleding of al die totaal niet modieuze zooi..
Ze zouden hier best succesvol kunnen zijn. Alleen ze moeten dan gaan concurreren met merken als G-Star, Gsus enzo.. bieden al zelfde soort kleding
Mja, in New York viel het nog mee. Maar ja, daar zit ook gewoon een H&M enzo. En volk wat daar rond hangt is toch niet doorsnee Amerikaans..quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ahh, right. Vandaar dat het zo populair is bij homo's, die hebben smaakJa, goedgeklede jongeren zijn hier erg schaars. Maar als je 250 kilo weegt, is het lastig iets leuks te vinden...
Mij is het sowieso te duur, maar kleding vinden in mijn maat is ook niet al te makkelijk, helaas.
In Miami South Beach was vrijwle geen slecht geklede of dikke Amerikaan te vindenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, in New York viel het nog mee.
O ja.. die vergat ik....quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In Miami South Beach was vrijwle geen slecht geklede of dikke Amerikaan te vinden
Nah! Ik zeur niet, ik deel gewoon mijn ervaring!quote:
Was er ook wat te neuken?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah! Ik zeur niet, ik deel gewoon mijn ervaring!
Ik vond er in NY genoeg rondlopen, maar Miami South Beach was echt net een modeshow.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah! Ik zeur niet, ik deel gewoon mijn ervaring!
Ik vond er in NY genoeg rondlopen, maar Miami South Beach was echt net een modeshow.
In South Beach? Halloquote:
Anders jij wel!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:39 schreef Parleur het volgende:
[..]
![]()
Je bent vandaag het belangrijkste van de dag vergeten!
Je was ingesneeuwd Mike? Als enige in Nederland???quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:39 schreef Parleur het volgende:
[..]
![]()
Je bent vandaag het belangrijkste van de dag vergeten!
Wanneer gaan we daarheen op vakantie?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In South Beach? HalloGenoeg gay-clubs op de Boulevard hoor
En we zijn nog over de Florida Keys naar Key West gereden, party ville extraordinair.
Nou... een totale aanfluiting... dat hele weeralarm! Ik nam het knmi al nooit heel erg serieus maar vanaf vandaag ga ik mijn tripjes zoveel mogelijk plannen op dagen dat er een weeralarm is!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je was ingesneeuwd Mike? Als enige in Nederland???
Ik zie het he-le-maal voor me! Jij, in je huisje, beukend tegen de deur omdat er een hoop sneeuw tegenaan is gewaaid!
Key West? Is wel erg zuiperig en hetero hoorquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wanneer gaan we daarheen op vakantie?
Maar jij moet het initiërende smsje sturen! Das zo de ongeschreven afspraak. Jij stuurt een lullig smsje waarna er dan zo'n keigrappige, spitsvondige ad remme reactie van mij komt die jouw hele sms van de telefoon afblaast. Toch? Dat ben ik nou zo gewend hoor Ang3l! Dat gaan we toch niet zomaar opeens veranderen? Dan moeten we daar éérst over bellen hoor!quote:
Tegenwoordig geven ze bij iedere poep en scheet een weeralarm af lijkt het wel. Handig, op den duur denken mensen "Ach die dingen stellen niks meer voor" en gaan ze gewoon de weg op, ook als het ECHT alarmerend is.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:46 schreef Parleur het volgende:
[..]
Nou... een totale aanfluiting... dat hele weeralarm! Ik nam het knmi al nooit heel erg serieus maar vanaf vandaag ga ik mijn tripjes zoveel mogelijk plannen op dagen dat er een weeralarm is!
Je belde me laatst al! Zomaar! Op het werk!!!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:48 schreef Parleur het volgende:
[..]
Maar jij moet het initiërende smsje sturen! Das zo de ongeschreven afspraak. Jij stuurt een lullig smsje waarna er dan zo'n keigrappige, spitsvondige ad remme reactie van mij komt die jouw hele sms van de telefoon afblaast. Toch? Dat ben ik nou zo gewend hoor Ang3l! Dat gaan we toch niet zomaar opeens veranderen? Dan moeten we daar éérst over bellen hoor!
Het was even na half elf Ang3l! Des avonds wel te verstaan! Dan ga ik er min of meer gemakshalve vanuit dat je klaar bent met al je fouten te herstellen!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je belde me laatst al! Zomaar! Op het werk!!!
Oh.. dan New Orleans!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Key West? Is wel erg zuiperig en hetero hoor
Miami South Beach is weer erg gay, glamour & glitter (veel vrouwen met opgetilde poedeltjes en bling bling tasjes).
Ik vond van de trip toch ECHT New Orleans het aller- aller- allermooiste zwoelste sexieste leukste gezelligste prachtigste en interessantste van allemaal. Daarna New York, Orlando, Miami South Beach en Naples.
De vorige keer (met die storm) had je dan toch een probleem gehad.. zeker in die plattelands gemeente waar jij woont..quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:46 schreef Parleur het volgende:
[..]
Nou... een totale aanfluiting... dat hele weeralarm! Ik nam het knmi al nooit heel erg serieus maar vanaf vandaag ga ik mijn tripjes zoveel mogelijk plannen op dagen dat er een weeralarm is!
Heel veel cultuur, heel veel mystiek, heel veel relaxen, heel veel gay, heel veel uitgaan. Helaas ook hel veel beklemmende plakkerige vochtige zwoele natte hitte.quote:
Spijkerbroek 31/34, niet te vinden (alles onder de 32 gaat tot 32 en da's te kort, en 32 breedte is te wijdquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, in New York viel het nog mee. Maar ja, daar zit ook gewoon een H&M enzo. En volk wat daar rond hangt is toch niet doorsnee Amerikaans..
Hmmz.. zo'n lastige maat dan?
Nou, dat was in New York ook vorig jaar.. vreselijk die eerste 3 dagen. 30 graden en stik benauwd. Zo erg had ik het in Nederland nog weinig meegemaakt..quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heel veel cultuur, heel veel mystiek, heel veel relaxen, heel veel gay, heel veel uitgaan. Helaas ook hel veel beklemmende plakkerige vochtige zwoele natte hitte.
Pfff.. wat een gedoe!!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Spijkerbroek 31/34, niet te vinden (alles onder de 32 gaat tot 32 en da's te kort, en 32 breedte is te wijd). Dameskleding hoef ik al helemaal niet te proberen, dan kom ik op grote maten uit en dan is de pasvorm ver te zoeken, damesbroeken hebben te veel ruimte op de dijen en... ja. Over ondergoed begin ik niet eens
Dus meer vreten ben ik bang. Je bent nog niet ingeburgerd.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Spijkerbroek 31/34, niet te vinden (alles onder de 32 gaat tot 32 en da's te kort, en 32 breedte is te wijd). Dameskleding hoef ik al helemaal niet te proberen, dan kom ik op grote maten uit en dan is de pasvorm ver te zoeken, damesbroeken hebben te veel ruimte op de dijen en... ja. Over ondergoed begin ik niet eens
dus ook heel veel muggen en ander kruipend en vliegend gespuis ? daar in de moeras delta ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heel veel cultuur, heel veel mystiek, heel veel relaxen, heel veel gay, heel veel uitgaan. Helaas ook hel veel beklemmende plakkerige vochtige zwoele natte hitte.
En heel veel wind en water...quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Komt vast van al dat gezeik..quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja vochtig was het daar zeker.
Nou, het stomme is dat broeken van 30 wijd dan wel weer tot 36 lang gaanquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dus meer vreten ben ik bang. Je bent nog niet ingeburgerd.
inge-burger-d, burger.. hamburger.. snappen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dus meer vreten ben ik bang. Je bent nog niet ingeburgerd.
Dit doe je expres he? Dit zit je gewoon expres te doen omdat je het leuk vindt als ik weer even vertel wat voor indrukken ik allemaal heb gekregen toen ik jou naar huis bracht! Dat we zelfs moesten betalen om het enige stukje modern verharde weg te kunnen berijden? Dat gewoon de anwb het niet meer zag zitten ordentelijk aan te geven welke richting je op moet om weer in de geciviliseerde wereld te komen? Dat een rotonde niet veel meer is dan een paal in het midden van de weg? Dat er nergens sprake is van lichtbronnen? En tal van andere indrukken die ik heb geprobeerd te verdrukken. Maar ik trap daar dus niet in Vlarpje... ik zeg er NIKS over! Ik heb er genoeg om gehuild!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De vorige keer (met die storm) had je dan toch een probleem gehad.. zeker in die plattelands gemeente waar jij woont..
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:56 schreef Ang3l het volgende:
Jij wordt gewoon op vakantie gestuurd zodat anderen jouw fouten in alle rust en met opperste concentratie kunnen herstellen!
Op broadway? Wilden wij vorig jaar ook nog doen, maar 't was niet te doen, te druk bij Tkts en te duur nog...quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
En heel veel wind en water...
Alles zuidelijk van DC heb ik weinig trek in. Maar ik geloof dat ik deze zomer een paar dagen naar NY ga met mijn maatje om musicals te zien
Ach.. het was bijna net zoals thuis toch? Ze praatten er alleen geen Brabants..quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:02 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dit doe je expres he? Dit zit je gewoon expres te doen omdat je het leuk vindt als ik weer even vertel wat voor indrukken ik allemaal heb gekregen toen ik jou naar huis bracht! Dat we zelfs moesten betalen om het enige stukje modern verharde weg te kunnen berijden? Dat gewoon de anwb het niet meer zag zitten ordentelijk aan te geven welke richting je op moet om weer in de geciviliseerde wereld te komen? Dat een rotonde niet veel meer is dan een paal in het midden van de weg? Dat er nergens sprake is van lichtbronnen? En tal van andere indrukken die ik heb geprobeerd te verdrukken. Maar ik trap daat dus niet in Vlarpje... ik zeg er NIKS over! Ik heb er genoeg om gehuild!
Waar kwamen we ook alweer vandaan? Was dat die campingdisco?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach.. het was bijna net zoals thuis toch? Ze praatten er alleen geen Brabants..
Yeah, Beauty stopt in juli en die wil ik toch wel zien.. en als we er toch zijn, nog een paar anderequote:Op donderdag 8 februari 2007 22:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Op broadway? Wilden wij vorig jaar ook nog doen, maar 't was niet te doen, te druk bij Tkts en te duur nog...
De maten kloppen niet. Ik haal nog wel eens shirts van Okaley en dan pas ik in een S, die dan wel weer zo lang is dat ie bijna op mijn knieën komt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, het stomme is dat broeken van 30 wijd dan wel weer tot 36 lang gaanDus ik moet juist afvallen
Herpes is er groot mee geworden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:45 schreef DR34M3R het volgende:
er is geen reclame zo goed als mond-op-mond.
Yeah, het is ook altijd wel even passen om het zeker te weten. Van het ene merk heb ik een s en van het andere een l en dan zit het zeg maar gelijk... daarom wil ik ook liever niet van internet bestellen enzo.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De maten kloppen niet. Ik haal nog wel eens shirts van Okaley en dan pas ik in een S, die dan wel weer zo lang is dat ie bijna op mijn knieën komt.
Ja, NextDance, Mike!quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:07 schreef Parleur het volgende:
[..]
Waar kwamen we ook alweer vandaan? Was dat die campingdisco?
Handig..quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De maten kloppen niet. Ik haal nog wel eens shirts van Okaley en dan pas ik in een S, die dan wel weer zo lang is dat ie bijna op mijn knieën komt.
Ow, nostalgie, nostalgie.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:10 schreef Vlarp het volgende:
Ja, NextDance, Mike!
ik had het in Nederland ook wel hoor, vooral bij t-shirts. Bij de ene knap je nog uit een L en bij de andere zit een S te ruimquote:
Ojaquote:
Lag dat niet aan de manier waarop je door dat gat scheurde?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:11 schreef Parleur het volgende:
Oja![]()
Met Vins en Den! En Den was dat weekend bij mij en die heeft ook zitten huilen toen we door Niemandsdorp reden.
Mja, maar ja, je hebt ook allerlei fits.. enzoquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
ik had het in Nederland ook wel hoor, vooral bij t-shirts. Bij de ene knap je nog uit een L en bij de andere zit een S te ruim
Afgelopen weekend weer eens lekker op de dansvloer uitgeleefd. Maar dan in Nijmegen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:14 schreef Vlarp het volgende:
Ja, waar jij altijd wild zwaaiend op de dansvloer stond
Het was eenzame klasse hoe ik de auto over al die modderpaadjes manoeuvreerde!quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:12 schreef NathaN het volgende:
[..]
Lag dat niet aan de manier waarop je door dat gat scheurde?
Het was ook een vreselijke ervaring! Ik heb doodsangsten uitgestaan achterin die auto!quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:11 schreef Parleur het volgende:
Oja![]()
Met Vins en Den! En Den was dat weekend bij mij en die heeft ook zitten huilen toen we door Niemandsdorp reden.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:12 schreef NathaN het volgende:
Lag dat niet aan de manier waarop je door dat gat scheurde?
Kiss Kiss? (als dat nog bestaatquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:16 schreef NathaN het volgende:
[..]
Afgelopen weekend weer eens lekker op de dansvloer uitgeleefd. Maar dan in Nijmegen.
Yep. Fitted Teesquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, maar ja, je hebt ook allerlei fits.. enzo
Altijd, altijd, altijdquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, waar jij altijd wild zwaaiend op de dansvloer stond
Abercrombie winkel in sleuren dan..quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Fitted TeesHopen dat ik Brad daar van de zomer ook in kan krijgen
Nog nooit geweestquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:18 schreef NathaN het volgende:
[..]
Yeppes. Nog steeds best gezellig.
En je was de dansvloer niet op te branden...quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:17 schreef Parleur het volgende:
Altijd, altijd, altijd![]()
Ik ben er precies EEN keer geweest!
Mike, waarom voel je je aangesproken? Ik had het tegen Nathan...quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:17 schreef Parleur het volgende:
[..]
Altijd, altijd, altijd![]()
Ik ben er precies EEN keer geweest!
Tsskquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het was ook een vreselijke ervaring! Ik heb doodsangsten uitgestaan achterin die auto!
[..]
Als dat zou kunnenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Abercrombie winkel in sleuren dan..
Hebben ze allemaal muscle en slim fit tees
Mja het gaat hier ook allemaal zo snel! En ang3l is er niet als rustpunt en dan weet ik soms niet goed wat ik doe.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mike, waarom voel je je aangesproken? Ik had het tegen Nathan...
Ja, straks denken ze nog dat je een clone van me bent...quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:19 schreef Vlarp het volgende:
Mike, waarom voel je je aangesproken? Ik had het tegen Nathan...
Nah, too easy...quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:20 schreef Parleur het volgende:
Mja het gaat hier ook allemaal zo snel! En ang3l is er niet als rustpunt en dan weet ik soms niet goed wat ik doe.
Clones, we're all clones!quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, straks denken ze nog dat je een clone van me bent...
That's clowns...quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:22 schreef wonderer het volgende:
Clones, we're all clones!
Nee, liedje van Alice Cooperquote:
Het gebeurt wel vaker, voel je maar niet speciaalquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:19 schreef Parleur het volgende:
[..]
Tssk![]()
Jij bent gemotoriseerd waarschijnlijk nog nooit zo dicht bij huis afgezet! Daar zou je me dankbaar voor moeten zijn!
flamy?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als dat zou kunnenDenk dat ie gaat klagen dat dat te flamy is
Gay maar dan zonder het "seks met mannen" gedeelte. Flamboyant.quote:
Ik moet dan weer denken aan een heel ander nummer:quote:
quote:WEIRD AL YANKOVIC
"I Think I'm A Clone Now"
Isn't it strange
Feels like I'm lookin' in the mirror
What would people say
If only they knew that I was
Part of some geneticist's plan (plan-plan-plan)
Born to be a carbon copy man (man-man-man)
There in a petri dish late one night
They took a donor's body cell and fertilized a human egg and so I say
I think I'm a clone now
There's always two of me just a-hangin' around
I think I'm a clone now
'Cause every chromosome is a hand-me-down
Look at the way
We go out walking close together
I guess you could say
I'm really beside myself
I still remember how it began (gan-gan-gan)
They produced a carbon copy man (man-man-man)
Born in a science lab late one night
Without a mother or a father, just a test tube and a womb with a view
I think I'm a clone now (a clone now)
There's always two of me just a-hangin' around
And I can stay at home while I'm out of town
'Cause every pair of genes is a hand-me-down
Signing autographs for my fans
Come and meet the carbon copy man
Livin' in stereo, it's all right
Well I can be my own best friend and I can send myself for pizza so I say
I think I'm a clone now
Another one of me's always hangin' around
I think I'm a clone now
I've been on Oprah Winfrey - I'm world renowned
And every pair of genes is a hand-me-down
That's my genetic twin always hangin' around
Been there, done that.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:24 schreef Vlarp het volgende:
Het gebeurt wel vaker, voel je maar niet speciaal
Kan dat?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:38 schreef wonderer het volgende:
*neuriet mee met Rammstein*
Ja hoor, ze hebben ook rustige muziek gemaakt.quote:
Zo blijft men leren.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:42 schreef wonderer het volgende:
Ja hoor, ze hebben ook rustige muziek gemaakt.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:41 schreef NathaN het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=rMJfvVtCAjk
Ik was mijn armen aan het trainen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:16 schreef NathaN het volgende:
Is iedereen hier nu in shock over de dood van Anna Nicole Smith, of zijn we gewoon met iets anders bezig?
it runs in their family ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:16 schreef NathaN het volgende:
Is iedereen hier nu in shock over de dood van Anna Nicole Smith, of zijn we gewoon met iets anders bezig?
Death runs in every family.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:25 schreef Stroekie het volgende:
it runs in their family ?
eerst die echtenoot van d'r die ze wellicht iets te hard gekieteld heeftquote:
Met bovendien onduidelijkheid over wie de vader is (en dus wie het kind nu moet gaan opvoeden).quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:30 schreef Stroekie het volgende:
En dat arme hummeltje van een dochter van d'r is nu een paar maanden oud en kan vanaf nu dus ook geen normaal leven meer lijden, al gestigmatiseerd voor het leven![]()
DAt iemand van 89 sterft vind ik nou niet echt een verrassing...quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
eerst die echtenoot van d'r die ze wellicht iets te hard gekieteld heeft
Überhaupt, of voor een Amerikaan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:51 schreef wonderer het volgende:
Wheheh! Brad is vandaag heel modieus gekleed!En dat terwijl we het net over A&F hadden enzo
quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:45 schreef Blubberzwijn het volgende:
nachtploeg checkt in..
Voor hem, vooralquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:54 schreef NathaN het volgende:
[..]
Überhaupt, of voor een Amerikaan?
WC-potten is te cliché...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
wat een drama vandaag.. eerst een uur op de trein moeten wachten door die paupersneeuw, en dan staan er nog eens 2 potten van 40 tegen mekaar aan te rijen vlak voor mn neus, waarom doen ze dat niet gewoon op de wc ofzo
We kopen uit principe geen kleding bij Wal-Mart. Wel bij Target en Old Navy enzoquote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:34 schreef wonderer het volgende:
Mja. Eigenlijk hoor ik op de bank te zitten naast mijn vent, maar die gaat toch zo koken.
Maar deze heer haakt nu af hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:33 schreef FamFarmerFan het volgende:Heeee Stroekie en Wonderer
Het zijn regelmatig dezelfde op dit soort avonden hé?
Trustuh! Slaap lekker, ik heb het vanavond nog even gedaan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar deze heer haakt nu af hoor
en dat ligt niet aan het gezelschap hier, maar wel aan de stand van de wijzers op de klok
Sweet dreams allemaal![]()
![]()
Gezellig samen, ik heb hem de hele dag niet gezien...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:35 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Waarom hoor je dan op de bank te zitten?
ik verheug me er nu al op een paar uurtjes pittenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:39 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Trustuh! Slaap lekker, ik heb het vanavond nog even gedaan.Ik was vanmorgen zooo vroeg wakker.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gezellig samen, ik heb hem de hele dag niet gezien...
Dat leidt alleen maar af en dan verbranden de worstjesquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:45 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Dan moet je toch op de keukentafel gaan liggen als hij daar aan het koken is?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat leidt alleen maar af en dan verbranden de worstjes
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:52 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]En dan ga je daarna lekker uit eten..
quote:
We hebben afgesproken maar twee maal per maand uit eten te gaanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:54 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Duurt dat nog zoo lang?
En waar ga je uit eten dan?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:43 schreef wonderer het volgende:
Ondanks je tukje? Dan was het vast heel vroeg
Mijn foon zat in m'n jaszak en opa la g op de bank te slapenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:25 schreef Parleur het volgende:
Overigens wil ik nog even graag benadrukken dat IK niet degene ben die een bak popcorn over Vlarps hoofd heeft gegooid in de bios!
Dus er is geen en-ke-le reden om op wat voor manier dan ook angstig te zijn om met me naar de bios te gaan Ang3l!... Ang3l?... AAAAAAAAANG333333333333l!!!!...
Ang3l?
Hmm... wacht... ik bel je wel even![]()
Tja, ik werk voor mijn geld...niet voor hem...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:18 schreef Sunjammer het volgende:
Hang jij de baas zijn bitch uit?
Zo kun je het zien ja.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:22 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Tja, ik werk voor mijn geld...niet voor hem...
Ben je toch een beetje zijn bitch.
![]()
Nou nee hij protitueert me nog net niet...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:24 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Zo kun je het zien ja.
Hij is je pimp zeg maar.
Dat moest er nog bijkomen zeg.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:32 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Nou nee hij protitueert me nog net niet...
![]()
Hoest eigenlijk met de cluster?quote:
Oh, that's the easy part. Dat werkt allemaal. Nu nog Oracle en SAP werkend krijgen.quote:
Vertel?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:32 schreef Blubberzwijn het volgende:
sauna
begin wel anorexia kenmerken te vertonen
*geduldig (quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:07 schreef Cybart het volgende:Fort Alpha
Marathon
waarom komt seizoen 2 pas in de herfst
brings back high school memories...quote:
Ik weet niet meer precies hoe oud ik was toen het op TV was, maar ik vond het wel vet (vooral die ene jongen die homo bleek te zijnquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
brings back high school memories...
daar moest je over mee kunnen praten....
en nu... heb ik slechts 1 klasgenoot die het kent... en die wil hem meteen kopieren...
(de rest is te jong, die zaten nog op de basisschool 10 jaar geleden)![]()
Wonderer, weet je wat het voordeel is dat je nu in Amerika woont?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies hoe oud ik was toen het op TV was, maar ik vond het wel vet (vooral die ene jongen die homo bleek te zijn). Mijn klas was in ieder geval nooit zo, maar ik weet niet of dat goed of slecht is.
Hoezo? Alsof Florida naast de deur ligt!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Wonderer, weet je wat het voordeel is dat je nu in Amerika woont?
Nu kun jij naar Finding Nemo, de musical.
De nieuwe parkshow in Theme Park Animal Kingdom van Disney in Florida
Ik weet het klinkt voor mij ook belachelijk, maar hij is van de makers van Avenue Q
Blue Man Group was gaafquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:30 schreef wonderer het volgende:
Insgelijks. Was het leuk gister?
Mooi zoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Blue Man Group was gaafen m'n menneke zien ook
voor jou meer, dan voor mijquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoezo? Alsof Florida naast de deur ligt!
doe es liefquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:38 schreef wonderer het volgende:
New Zealand is voor jou korter reizen dan voor mij, heb jij even mazzel dat je in Nederland woont...
Okeequote:
het was eigenlijk ook meer bedoeld als linkje naar: dat er zoiets idioots verzonnen wordt als Finding Nemo the musicalquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Okee
Maar Amerika is zo belachelijk groot dat het "Oh, jij woont er nu, dan..." vrijwel altijd nergens op slaatMijn moeder belde al in paniek omdat het sneeuwde in Nevada... da's 3000 km verderop!
Hij schijnt haske leuk te zijn, en al jarenlang zijn er musicalversies van disneyfilms te zien in de parken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het was eigenlijk ook meer bedoeld als linkje naar: dat er zoiets idioots verzonnen wordt als Finding Nemo the musical
Neemt niet weg dat het een idioot idee is.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hij schijnt haske leuk te zijn, en al jarenlang zijn er musicalversies van disneyfilms te zien in de parken.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij schijnt haske leuk te zijn, en al jarenlang zijn er musicalversies van disneyfilms te zien in de parken.
Ach, ik weet het niet. Zolang het in dat park blijft, maakt het toch weinig uit?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het was eigenlijk ook meer bedoeld als linkje naar: dat er zoiets idioots verzonnen wordt als Finding Nemo the musical
Jij wacht gewoon op Dante's Cove The Musical.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:59 schreef Ang3l het volgende:
Welke had ik ook alweer? Volgens mij de Kleine Zeemeermin
Nou ze komen dit weekend hier auditie doenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:05 schreef NathaN het volgende:
[..]
Jij wacht gewoon op Dante's Cove The Musical.
vind je dat het verhaal zich daar voor leentquote:
Neequote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vind je dat het verhaal zich daar voor leent
Ik Hazes de musical nog wel gebeuren op niet te lange termijn
Krijg ik een rolletje?quote:
Jij mag Jelmer spelen, lief he?quote:
nee niet arthur, of nee niet Hazesquote:
Niet Arthur. Niet alles in ieder geval, je kan er misschien wel iets uit distilleren, de essentie.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee niet arthur, of nee niet Hazes
Oew, mag ik komen kijken?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:11 schreef Ang3l het volgende:
Nou ze komen dit weekend hier auditie doen
Hee, welke MP3 speler had jij nou pas gekocht? Ik zit een beetje te neuzen en omdat jij het over het verschil tussen flash en HDD had, ben ik me gaan richten op flash-spelers, en ik kom steeds uit op de Samsung T9.quote:
Als ze allemaal komen, zal het wel een zootje worden.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
morgen zouden er 300 internationale sprothomo's naar Pecheur komen
toch eens gaan kijken of ze allemaal komen
http://www.kouroseindhoven.nl/tournooien/smashing-valentine.html
Hmm. Maar goed dat Rik en ik ons Amsterdam-Avontuur verzet hebbenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik heb de Sandisk Sansa e260 met 4GB geheugen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hee, welke MP3 speler had jij nou pas gekocht? Ik zit een beetje te neuzen en omdat jij het over het verschil tussen flash en HDD had, ben ik me gaan richten op flash-spelers, en ik kom steeds uit op de Samsung T9.
Oh ja, dat was mijn runner upquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb de Sandisk Sansa e260 met 4GB geheugen.
http://www.sandisk.com/Pr(...)_MP3_Player_4GB.aspx
Toch maar een spoed homo meet dan?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ze allemaal komen, zal het wel een zootje worden.
Je gaat op een krukje zitten turven?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
Battery-life is ook maar een marketing dingetje hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja, dat was mijn runner upDe samsung heeft langere batterylife (30 uur), dat is geloof ik het enige, ze zijn zelfs even duur.
testen en reviews komen gemiddeld uit op 25 uur bij de samsung. Ik vind het wel belangrijk, zeker als je een aparte lader nodig hebt om hem op te laden in plaats van er batterijen in kunt proppen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Battery-life is ook maar een marketing dingetje hoor
Die e260 hoort 20 uur max. te doen.. meestal komt ie niet verder dan 11 a 12 uur, en dat is bij alle spelers zo.
Yeah, dat heeft die samsung ook. Je kunt er zelfs text-bestanden mee lezen... handig, boodschappenlijstjes!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:55 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb een mp3-speulertje die je rechtstreeks in een usb-poort kunt prikken. Om er data op te zetten, en om 'm op te laden.
Geen snoertjes of losse batterijtjes..
Zal'k een lekker kopje thee voor je zetten?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:11 schreef Ang3l het volgende:
*ploft* ik ben kapot
(niet als in stuk maar als in erg moe)
Ooooow graagquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zal'k een lekker kopje thee voor je zetten?
Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Jasmijn Chung Hao?
"Was that the first time someone sung the national anthem in your ass?" "Uh.. No."quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:12 schreef Ang3l het volgende:
"These bitches in there are eating ass and sucking cock and then they show up at the buffet and say they're vegan"
*SHORTBUS kijk*
Je stapt wel erg veel "gay" de laatste tijd heh?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:48 schreef Blubberzwijn het volgende:
naar gayalicious of naar bed..
denk dat ik maar ga slapen
valt het op?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je stapt wel erg veel "gay" de laatste tijd heh?
Ik waarschuw je vast, ik zou hem niet met familieleden of zo kijken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:34 schreef wonderer het volgende:
*downkoopt*
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik waarschuw je vast, ik zou hem niet met familieleden of zo kijken.
Hij is ERG expliciet.
O, zowel vrouwelijk als mannelijk hoorquote:
Oh.. ook even kopen dan..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, zowel vrouwelijk als mannelijk hoor
Homo, hetero, lesbisch, maakt 't uit
Nou zeg!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:25 schreef Ang3l het volgende:
Vlarp.... het is geen pron.
Het is een drama film
Ok, pron en actiequote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou zeg!Alsof ik alleen maar pron kijk
Veel plezier.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik kreeg net een SMS dat de sportlui nu in de stad zijn i.p.v. morgen.
Ik ga op stap![]()
![]()
Maar moesten die dan vanavond niet vroeg naar bed omdat ze morgen nog eerst moeten sporten/presteren ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:05 schreef Ang3l het volgende:
Eeeeeeeeeeeeeeen we zijn weer thuis.
Niks aanWeinig mensen en weinig bekenden.
de meesten waren ook al rond 1 uur aan het gaan maar goed, het was niets, het is niets, en het wordt ook....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar moesten die dan vanavond niet vroeg naar bed omdat ze morgen nog eerst moeten sporten/presteren ?
Ja maar daar ga ik normaal op ene vrijdag niet bheen omdat er dan 3 man zitten, incl personeelquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
de meesten waren ook al rond 1 uur aan het gaan maar goed, het was niets, het is niets, en het wordt ook....
Ang3l, het was ook in Pecheur te doen en niet in de Pallaz ( Pallaz was immers geen sponsor...)
Vokgens mij kwamen er, toen ik ging, een aantal de Pallaz binnen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
Wat een grijze duivenbal vanavond zeg, geloof me Ang3l, je hebt er NIETS aan gemist
daar ga ik zondag heen in de Plazaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:12 schreef Ang3l het volgende:
"These bitches in there are eating ass and sucking cock and then they show up at the buffet and say they're vegan"
*SHORTBUS kijk*
Ik zou hem niet in de bios durven kijken.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daar ga ik zondag heen in de Plaza
waarom niet in de bios?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou hem niet in de bios durven kijken.
Maar doe Dennis maar de groeten dan
quote:http://gay.nl/thread.html?threadid=22758
LuX is back in town!
En deze keer als een nieuwe clubavond op zaterdagavond in Tivoli de Helling! Zoals van ouds zijn we er voor the gay and the freeminded souls. LuX is geen circuitparty, geen YMCA-avond of boemlauwe hippe party, maar een oldskool uplifting clubnight, met oog voor hysterisch entertainment. Ook deze keer gaan natuurlijk weer ons uiterste best doen om onze nieuwe zaterdagavond locatie, Tivoli de Helling, net zo uit zijn dak te laten gaan zoals in de Monza.
Deze keer hebben we 2 zalen tot onze beschikking. In de grote zaal gaan we voor de nu o zo lekkere electro style icm the good old well know housegrooves met een funky bite. Dit al wordt ten gehore gebracht door -the new kid on our block- dj Jerry Frisky bekend van De Rechter, Impact Festival. Jerry staat bekend om zijn oh zo populaire electro style zoals Sneakerz deze laat horen, dj Peter Presto, bekend van Ensuite, en was de lieveling van het Monza publiek en dus mocht hij ook deze keer niet ontbreken. En last but not least dj G bekend van Milk and Sugar. Hij heeft zijn sporen verdiend op de succesvolle Milk & Sugar avonden en zal ook hier weer het publiek weten op te zwepen. De dansvloer en het podium worden verder voorzien van een passende LuX-aankleding .
In de kleine zaal staat LuX-Radio, ( Keihard de Lokaalste !! ) klaar om jullie kennis te laten maken met de bizarre platen keuze van GOUD van FOUT! Dit onder het genot van een lekkere bitterbal en een vlammetje... De uitzending van LuX Radio zal ondersteund worden door de allround skillz van dj BiBi van Milk and Sugar en mischien wordt het eerste zomerse plaatje ook al opgelegd.
Weird entertainment, waar we altijd graag aan doen, wordt ook deze editie gebracht door ROY-all entertainment! En natuurlijk ontbreekt onze door-sweet-heart Miss Mabel niet.
Kortom, zaterdag 3 maart, Tivoli de Helling, Utrecht. http://www.lux-party.nl
keb al 2 bananen op vandaagquote:
WTF?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:06 schreef Cybart het volgende:
Kom pak je lasso maar, zo vangen cowboys indianen
we rijden over prairies, steeds op zoek naar avontuur
heb jij me gevangen, dan geef ik me over, sterf ik aan de totempaal
kom pak je lasso maar, en vang me helemaal
yihaaaaaaaa
Wáááááárom ken ik dit nr ergens van?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:06 schreef Cybart het volgende:
Kom pak je lasso maar, zo vangen cowboys indianen
we rijden over prairies, steeds op zoek naar avontuur
heb jij me gevangen, dan geef ik me over, sterf ik aan de totempaal
kom pak je lasso maar, en vang me helemaal
yihaaaaaaaa
take me for what i amquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:28 schreef Ang3l het volgende:
A tiger in a cage can never see the sun.
This diva needs her stage, baby let's have fun!
You are the one I choose. Folks would kill to fill your shoes.
You love the limelight too now baby.
dat is inderdaad slim,quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:06 schreef Blubberzwijn het volgende:
zo.. nog even mijn waardevolle spullen verstoppellen, er komen allochtonen..
hahahaha... terwijl ik dit lees heb ik hier de soundtrack opstaan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:12 schreef Ang3l het volgende:
*SHORTBUS kijk*
TMM en Rik gaan hem morgen kijken in de Plaza. Evenals Jerroen. Evenals Dennis.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:08 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
hahahaha... terwijl ik dit lees heb ik hier de soundtrack opstaan.
Erg leuke film.
"It's just like the 60's. Only with less hope. "
Spreek me niet over de Zeemeermin! We hebben haar uit het leven gebannen!!!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:27 schreef Waxxer het volgende:
Jij keek toch altijd film op de bank met sjaal om en een deken over je heen en dat je dan als een zeemeermin ligt...?
Oke-oke-oke niet boos wordenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Spreek me niet over de Zeemeermin! We hebben haar uit het leven gebannen!!!
(Heeft iets te maken met een kabouter)
Maar ik lig idd altijd te kijken, half slapend.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is inderdaad slim,
niet te vertrouwen, die Belgen
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke-oke-oke niet boos worden![]()
Ik zie het al helemaal voor mezo chocola olijven, chips en met geitenkaas en honing gevulde pepers etend tussendoor
en dat dan opeens heel onverwacht je deurbel gaat
heeeeerrrlijke momenten...
(ja dat die deurbel dus gaat en niet erna
)
Belgen zijn geil, hebben een prachtig accent, houden van uitgaan en het goede levenquote:
precies!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Belgen zijn geil, hebben een prachtig accent, houden van uitgaan en het goede leven
Jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:29 schreef Cybart het volgende:
Mika - Life In Cartoon Motion
[afbeelding]
Ik dacht al, waar ken ik die van.... (die heb ik ookquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:29 schreef Cybart het volgende:
Mika - Life In Cartoon Motion
[afbeelding]
Hoe lang moet ie het nog vol houden?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:55 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
gaat goed met de snor van Dokter Sjoerd
Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
Hoe lang moet ie het nog vol houden?
Ik doe 't in het weekend altijd (lees: vanaf vrijdagochtend geen zin meer om te scheren en dan maandagochtend toch maar omdat ik naar m'n werk noet)quote:ik doe het trouwens vrijwillig (lees: de hele week nog geen zin gehad om me te scheren)
gewoon gemakszucht he...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
Zal het hem eens vragen ja. Niet dat ie straks Vader Abraham wordt
[..]
Ik doe 't in het weekend altijd (lees: vanaf vrijdagochtend geen zin meer om te scheren en dan maandagochtend toch maar omdat ik naar m'n werk noet)
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
gewoon gemakszucht he...
en op het werk staat het natuurlijk wel wat netter
Neuh.. Brabo'squote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Belgen zijn geil, hebben een prachtig accent, houden van uitgaan en het goede leven
Op m'n werk kraait er geen haan naar of ik m'n baard een week laat staan!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al staat zo'n lang eekend Lowlands semi stoppelbaardje ook wel grappig. En als je dat goed bijhoudt kan het ook best net ne verzorgd zijn. maar ja, daar heb ik dan weer geen zin in
daarvoor is het een te grote modderzooiquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al staat zo'n lang eekend Lowlands semi stoppelbaardje ook wel grappig. En als je dat goed bijhoudt kan het ook best net ne verzorgd zijn. maar ja, daar heb ik dan weer geen zin in
het schuift steeds door...quote:
En zie maar eens eeen stopcontact te vinden in je tentquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
daarvoor is het een te grote modderzooi
het is een keuzequote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En zie maar eens eeen stopcontact te vinden in je tent
Maar ik doelde meer op het laten staan van dat baardje nadat ik van Lowlands afkwam. Rik vond 'm helemaal geweldig, maar dan zou ik hem bij moeten houden en daar heb ik dan weer geen zin in *scheer*
Ik vind Twentenaren ook wel een geil accent hebben hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
het schuift steeds door...
[generaliseermodus]
boven de rivieren -> brabo's
brabo's -> belgen
[/generaliseermodus]
ik kan nou ook niet bepaald zeggen dat ik van een gooi's accent smelt
ik kan twents niet serieus nemenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind Twentenaren ook wel een geil accent hebben hoor. Maar Brabo's winnen het gewoon. Vlaams is ook wel leuk, maar nèt niet
Stopcontact? Scheer je eens met een mesje en wees een vent!!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En zie maar eens eeen stopcontact te vinden in je tent
Maar ik doelde meer op het laten staan van dat baardje nadat ik van Lowlands afkwam. Rik vond 'm helemaal geweldig, maar dan zou ik hem bij moeten houden en daar heb ik dan weer geen zin in *scheer*
Welkom terug HuubTuub na een periode van afwezigheidquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:08 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
hahahaha... terwijl ik dit lees heb ik hier de soundtrack opstaan.
Erg leuke film.
"It's just like the 60's. Only with less hope. "
kijk dames en herenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:31 schreef picobyte het volgende:
Bah schaamhaar in je gezicht is niet fris
Dat komt vast door Volle Maanquote:
En blijkbaar lukt hetquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
kijk dames en heren
dit is een typisch voorbeeld van een:
"oeh eens kijken of ik de jongens en meisjes in dit topic kan shockeren voor aandacht post"
Nee, ik kom er nog twee tekort..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
Twente gaat bij deze helemaal naar jou!
(heb je nu kwartet?)
die heb ik tot nu toe nog altijd weten te boycotten...quote:
Het ging over je stoppelbaardt netjes bijwerken.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Stopcontact? Scheer je eens met een mesje en wees een vent!!![]()
Oh.. mja, maar dan heb je een trimmer nodig enzo..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het ging over je stoppelbaardt netjes bijwerken.
Knap als je dat met een mes kan
Enorm geheel terecht wel te verstaan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
die heb ik tot nu toe nog altijd weten te boycotten...
en ik neem aan dat dat geheel terecht is?
Van God Los doet me huilen vanwege de herkenbaarheid.quote:maar goed, Van God Los slaat ook finaal de plank mis qua limburg's accent, maar is daarintegen wel een vette film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |