abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:08:58 #1
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_46119755
Vervolg op: [HOMO] #1859 En wie mocht er weer afsluiten!?

De H staat hier! (hier kun je je icoon in de H ook laten aanpassen)

Ben je nieuw hier? Neem dan even de tijd om je voor te stellen, da's wel zo leuk voor de mensen die hier al posten. Wellicht is dit lijstje een leuk hulpmiddel?

Reminder: als je de 300ste (laatste) post doet, dan moet je ook een nieuw topic openen!
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_46119781
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:06 schreef Adelante het volgende:

[..]

zojuist op rtl nieuws, g-star gaat amerika veroveren
Jah, gaat ze vast wel lukken..

Als ze dan ook Abercrombie & Fitch hier op de markt gooien dan hebben we dat ook weer gehad
Huh!?
pi_46119797
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:07 schreef wonderer het volgende:

[..]

Mja, op zich is elke Amerikaan import natuurlijk, behalve de volbloed indianen. Ik merk wel dat ze het leuk vinden en ik heb ook al een aantal verhalen gehoord van mensen die in Amsterdam zijn geweest enzo. Ach, beter dan het Marokkaan effect
Mja, daarom ja
Huh!?
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:13:13 #4
71919 wonderer
pi_46119875
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:09 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Jah, gaat ze vast wel lukken..

Als ze dan ook Abercrombie & Fitch hier op de markt gooien dan hebben we dat ook weer gehad
Oh ja, toch es naar binnen lopen in de winkel, kijken waar al die heisa nou voor nodig is
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_46120082
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:13 schreef wonderer het volgende:

[..]

Oh ja, toch es naar binnen lopen in de winkel, kijken waar al die heisa nou voor nodig is
Ach, het gaat richting de europese kleding. Strakke shirts, kleurrijke modellen, wijkt af van de typische Amerikaans baggy-is-all-we-want kleding of al die totaal niet modieuze zooi..

Ze zouden hier best succesvol kunnen zijn. Alleen ze moeten dan gaan concurreren met merken als G-Star, Gsus enzo.. bieden al zelfde soort kleding
Huh!?
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:21:19 #6
71919 wonderer
pi_46120162
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:18 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ach, het gaat richting de europese kleding. Strakke shirts, kleurrijke modellen, wijkt af van de typische Amerikaans baggy-is-all-we-want kleding of al die totaal niet modieuze zooi..

Ze zouden hier best succesvol kunnen zijn. Alleen ze moeten dan gaan concurreren met merken als G-Star, Gsus enzo.. bieden al zelfde soort kleding
Ahh, right. Vandaar dat het zo populair is bij homo's, die hebben smaak Ja, goedgeklede jongeren zijn hier erg schaars. Maar als je 250 kilo weegt, is het lastig iets leuks te vinden...

Mij is het sowieso te duur, maar kleding vinden in mijn maat is ook niet al te makkelijk, helaas.
pi_46120318
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:21 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ahh, right. Vandaar dat het zo populair is bij homo's, die hebben smaak Ja, goedgeklede jongeren zijn hier erg schaars. Maar als je 250 kilo weegt, is het lastig iets leuks te vinden...

Mij is het sowieso te duur, maar kleding vinden in mijn maat is ook niet al te makkelijk, helaas.
Mja, in New York viel het nog mee. Maar ja, daar zit ook gewoon een H&M enzo. En volk wat daar rond hangt is toch niet doorsnee Amerikaans..

Hmmz.. zo'n lastige maat dan?
Huh!?
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:30:28 #8
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46120550
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:24 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Mja, in New York viel het nog mee.
In Miami South Beach was vrijwle geen slecht geklede of dikke Amerikaan te vinden
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_46120669
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:30 schreef Ang3l het volgende:

[..]

In Miami South Beach was vrijwle geen slecht geklede of dikke Amerikaan te vinden
O ja.. die vergat ik....

Zeur!
Huh!?
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:36:01 #10
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46120773
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:33 schreef Vlarp het volgende:

[..]

O ja.. die vergat ik....

Zeur!
Nah! Ik zeur niet, ik deel gewoon mijn ervaring!
Ik vond er in NY genoeg rondlopen, maar Miami South Beach was echt net een modeshow.
L'Amour menaçant:
pi_46120858
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:36 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vond er in NY genoeg rondlopen, maar Miami South Beach was echt net een modeshow.
Was er ook wat te neuken?
Huh!?
pi_46120871
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:36 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Je bent vandaag het belangrijkste van de dag vergeten!
Waarom ken ik jou niet ergens van?
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:41:31 #13
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46120946
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:38 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Was er ook wat te neuken?
In South Beach? Hallo Genoeg gay-clubs op de Boulevard hoor
En we zijn nog over de Florida Keys naar Key West gereden, party ville extraordinair.
L'Amour menaçant:
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:41:41 #14
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46120952
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:39 schreef Parleur het volgende:

[..]

Anders jij wel!
L'Amour menaçant:
pi_46120964
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:39 schreef Parleur het volgende:

[..]

Je was ingesneeuwd Mike? Als enige in Nederland???

Ik zie het he-le-maal voor me! Jij, in je huisje, beukend tegen de deur omdat er een hoop sneeuw tegenaan is gewaaid!
Huh!?
pi_46121044
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:41 schreef Ang3l het volgende:

[..]

In South Beach? Hallo Genoeg gay-clubs op de Boulevard hoor
En we zijn nog over de Florida Keys naar Key West gereden, party ville extraordinair.
Wanneer gaan we daarheen op vakantie?
Huh!?
pi_46121129
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:42 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Je was ingesneeuwd Mike? Als enige in Nederland???

Ik zie het he-le-maal voor me! Jij, in je huisje, beukend tegen de deur omdat er een hoop sneeuw tegenaan is gewaaid!
Nou... een totale aanfluiting... dat hele weeralarm! Ik nam het knmi al nooit heel erg serieus maar vanaf vandaag ga ik mijn tripjes zoveel mogelijk plannen op dagen dat er een weeralarm is!
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:48:00 #18
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46121204
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:43 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Wanneer gaan we daarheen op vakantie?
Key West? Is wel erg zuiperig en hetero hoor
Miami South Beach is weer erg gay, glamour & glitter (veel vrouwen met opgetilde poedeltjes en bling bling tasjes).

Ik vond van de trip toch ECHT New Orleans het aller- aller- allermooiste zwoelste sexieste leukste gezelligste prachtigste en interessantste van allemaal. Daarna New York, Orlando, Miami South Beach en Naples.
L'Amour menaçant:
pi_46121235
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:41 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Anders jij wel!
Maar jij moet het initiërende smsje sturen! Das zo de ongeschreven afspraak. Jij stuurt een lullig smsje waarna er dan zo'n keigrappige, spitsvondige ad remme reactie van mij komt die jouw hele sms van de telefoon afblaast. Toch? Dat ben ik nou zo gewend hoor Ang3l! Dat gaan we toch niet zomaar opeens veranderen? Dan moeten we daar éérst over bellen hoor!
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:49:09 #20
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46121251
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:46 schreef Parleur het volgende:

[..]

Nou... een totale aanfluiting... dat hele weeralarm! Ik nam het knmi al nooit heel erg serieus maar vanaf vandaag ga ik mijn tripjes zoveel mogelijk plannen op dagen dat er een weeralarm is!
Tegenwoordig geven ze bij iedere poep en scheet een weeralarm af lijkt het wel. Handig, op den duur denken mensen "Ach die dingen stellen niks meer voor" en gaan ze gewoon de weg op, ook als het ECHT alarmerend is.

The boy who cried wolf = The KNMI who cried weather-alert!
L'Amour menaçant:
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:49:33 #21
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46121275
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:48 schreef Parleur het volgende:

[..]

Maar jij moet het initiërende smsje sturen! Das zo de ongeschreven afspraak. Jij stuurt een lullig smsje waarna er dan zo'n keigrappige, spitsvondige ad remme reactie van mij komt die jouw hele sms van de telefoon afblaast. Toch? Dat ben ik nou zo gewend hoor Ang3l! Dat gaan we toch niet zomaar opeens veranderen? Dan moeten we daar éérst over bellen hoor!
Je belde me laatst al! Zomaar! Op het werk!!!
L'Amour menaçant:
pi_46121321
Ik heb trouwens mun keuken oranje geverfd! WAT!?!?! Mja... o-ranje. En niet zomaar oranje maar gewoon oranje oranje! En uhm... inderdaad... het is ver-schrik-ke-lijk! Normaal gaat zoiets toch na een dag ofzo wel wennen... maar het zit er nou al drie dagen op en ik voel me nog steeds een vreemde in mun eigen keuken!
pi_46121347
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:49 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Je belde me laatst al! Zomaar! Op het werk!!!
Het was even na half elf Ang3l! Des avonds wel te verstaan! Dan ga ik er min of meer gemakshalve vanuit dat je klaar bent met al je fouten te herstellen!
pi_46121511
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:48 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Key West? Is wel erg zuiperig en hetero hoor
Miami South Beach is weer erg gay, glamour & glitter (veel vrouwen met opgetilde poedeltjes en bling bling tasjes).

Ik vond van de trip toch ECHT New Orleans het aller- aller- allermooiste zwoelste sexieste leukste gezelligste prachtigste en interessantste van allemaal. Daarna New York, Orlando, Miami South Beach en Naples.
Oh.. dan New Orleans!
Huh!?
pi_46121551
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:46 schreef Parleur het volgende:

[..]

De vorige keer (met die storm) had je dan toch een probleem gehad.. zeker in die plattelands gemeente waar jij woont..
Huh!?
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:56:53 #26
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46121571
Jij wordt gewoon op vakantie gestuurd zodat anderen jouw fouten in alle rust en met opperste concentratie kunnen herstellen!
L'Amour menaçant:
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:58:15 #27
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46121640
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:55 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Oh.. dan New Orleans!
Heel veel cultuur, heel veel mystiek, heel veel relaxen, heel veel gay, heel veel uitgaan. Helaas ook hel veel beklemmende plakkerige vochtige zwoele natte hitte.
L'Amour menaçant:
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:58:39 #28
71919 wonderer
pi_46121666
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:24 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Mja, in New York viel het nog mee. Maar ja, daar zit ook gewoon een H&M enzo. En volk wat daar rond hangt is toch niet doorsnee Amerikaans..

Hmmz.. zo'n lastige maat dan?
Spijkerbroek 31/34, niet te vinden (alles onder de 32 gaat tot 32 en da's te kort, en 32 breedte is te wijd ). Dameskleding hoef ik al helemaal niet te proberen, dan kom ik op grote maten uit en dan is de pasvorm ver te zoeken, damesbroeken hebben te veel ruimte op de dijen en... ja. Over ondergoed begin ik niet eens
pi_46121720
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:58 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Heel veel cultuur, heel veel mystiek, heel veel relaxen, heel veel gay, heel veel uitgaan. Helaas ook hel veel beklemmende plakkerige vochtige zwoele natte hitte.
Nou, dat was in New York ook vorig jaar.. vreselijk die eerste 3 dagen. 30 graden en stik benauwd. Zo erg had ik het in Nederland nog weinig meegemaakt..
Huh!?
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:59:57 #30
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_46121729
Ja vochtig was het daar zeker.
God created gays so fat chicks could have friends.
pi_46121753
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:58 schreef wonderer het volgende:

[..]

Spijkerbroek 31/34, niet te vinden (alles onder de 32 gaat tot 32 en da's te kort, en 32 breedte is te wijd ). Dameskleding hoef ik al helemaal niet te proberen, dan kom ik op grote maten uit en dan is de pasvorm ver te zoeken, damesbroeken hebben te veel ruimte op de dijen en... ja. Over ondergoed begin ik niet eens
Pfff.. wat een gedoe!!
Huh!?
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:01:14 #32
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_46121804
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:58 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dus meer vreten ben ik bang. Je bent nog niet ingeburgerd.
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:01:29 #33
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_46121814
quote:

[..]

dus ook heel veel muggen en ander kruipend en vliegend gespuis ? daar in de moeras delta ?
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:01:37 #34
71919 wonderer
pi_46121821
quote:

[..]

En heel veel wind en water...

Alles zuidelijk van DC heb ik weinig trek in. Maar ik geloof dat ik deze zomer een paar dagen naar NY ga met mijn maatje om musicals te zien
pi_46121825
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja vochtig was het daar zeker.
Komt vast van al dat gezeik..
Huh!?
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:02:21 #36
71919 wonderer
pi_46121857
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Nou, het stomme is dat broeken van 30 wijd dan wel weer tot 36 lang gaan Dus ik moet juist afvallen
pi_46121862
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

inge-burger-d, burger.. hamburger.. snappen?

Huh!?
pi_46121874
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:56 schreef Vlarp het volgende:

[..]

De vorige keer (met die storm) had je dan toch een probleem gehad.. zeker in die plattelands gemeente waar jij woont..
Dit doe je expres he? Dit zit je gewoon expres te doen omdat je het leuk vindt als ik weer even vertel wat voor indrukken ik allemaal heb gekregen toen ik jou naar huis bracht! Dat we zelfs moesten betalen om het enige stukje modern verharde weg te kunnen berijden? Dat gewoon de anwb het niet meer zag zitten ordentelijk aan te geven welke richting je op moet om weer in de geciviliseerde wereld te komen? Dat een rotonde niet veel meer is dan een paal in het midden van de weg? Dat er nergens sprake is van lichtbronnen? En tal van andere indrukken die ik heb geprobeerd te verdrukken. Maar ik trap daar dus niet in Vlarpje... ik zeg er NIKS over! Ik heb er genoeg om gehuild!
pi_46121942
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:56 schreef Ang3l het volgende:
Jij wordt gewoon op vakantie gestuurd zodat anderen jouw fouten in alle rust en met opperste concentratie kunnen herstellen!

Ik kan gewoon op vakantie omdat alles zo goed is voorbereid door mij zodat ik er even tussenuit kan! Daar heb ik niet eens een Es voor nodig!
pi_46121952
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:01 schreef wonderer het volgende:

[..]

En heel veel wind en water...

Alles zuidelijk van DC heb ik weinig trek in. Maar ik geloof dat ik deze zomer een paar dagen naar NY ga met mijn maatje om musicals te zien
Op broadway? Wilden wij vorig jaar ook nog doen, maar 't was niet te doen, te druk bij Tkts en te duur nog...
Huh!?
pi_46121991
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:02 schreef Parleur het volgende:

[..]

Dit doe je expres he? Dit zit je gewoon expres te doen omdat je het leuk vindt als ik weer even vertel wat voor indrukken ik allemaal heb gekregen toen ik jou naar huis bracht! Dat we zelfs moesten betalen om het enige stukje modern verharde weg te kunnen berijden? Dat gewoon de anwb het niet meer zag zitten ordentelijk aan te geven welke richting je op moet om weer in de geciviliseerde wereld te komen? Dat een rotonde niet veel meer is dan een paal in het midden van de weg? Dat er nergens sprake is van lichtbronnen? En tal van andere indrukken die ik heb geprobeerd te verdrukken. Maar ik trap daat dus niet in Vlarpje... ik zeg er NIKS over! Ik heb er genoeg om gehuild!
Ach.. het was bijna net zoals thuis toch? Ze praatten er alleen geen Brabants..
Huh!?
pi_46122063
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:05 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ach.. het was bijna net zoals thuis toch? Ze praatten er alleen geen Brabants..
Waar kwamen we ook alweer vandaan? Was dat die campingdisco?
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:07:45 #43
71919 wonderer
pi_46122081
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:04 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Op broadway? Wilden wij vorig jaar ook nog doen, maar 't was niet te doen, te druk bij Tkts en te duur nog...
Yeah, Beauty stopt in juli en die wil ik toch wel zien.. en als we er toch zijn, nog een paar andere
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:08:30 #44
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_46122116
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:02 schreef wonderer het volgende:

[..]

Nou, het stomme is dat broeken van 30 wijd dan wel weer tot 36 lang gaan Dus ik moet juist afvallen
De maten kloppen niet. Ik haal nog wel eens shirts van Okaley en dan pas ik in een S, die dan wel weer zo lang is dat ie bijna op mijn knieën komt.
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:08:33 #45
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46122119
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:45 schreef DR34M3R het volgende:
er is geen reclame zo goed als mond-op-mond.
Herpes is er groot mee geworden.
Waar het hart vol van is, stroomt door de aderen.
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:10:04 #46
71919 wonderer
pi_46122182
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

De maten kloppen niet. Ik haal nog wel eens shirts van Okaley en dan pas ik in een S, die dan wel weer zo lang is dat ie bijna op mijn knieën komt.
Yeah, het is ook altijd wel even passen om het zeker te weten. Van het ene merk heb ik een s en van het andere een l en dan zit het zeg maar gelijk... daarom wil ik ook liever niet van internet bestellen enzo.
pi_46122188
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:07 schreef Parleur het volgende:

[..]

Waar kwamen we ook alweer vandaan? Was dat die campingdisco?
Ja, NextDance, Mike!
Huh!?
pi_46122208
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Handig..

Amerikanen
Huh!?
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:11:26 #49
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46122243
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:10 schreef Vlarp het volgende:
Ja, NextDance, Mike!
Ow, nostalgie, nostalgie.
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:11:31 #50
71919 wonderer
pi_46122249
quote:

[..]

Handig..

Amerikanen
ik had het in Nederland ook wel hoor, vooral bij t-shirts. Bij de ene knap je nog uit een L en bij de andere zit een S te ruim
pi_46122263
quote:

[..]

Ja, NextDance, Mike!
Oja

Met Vins en Den! En Den was dat weekend bij mij en die heeft ook zitten huilen toen we door Niemandsdorp reden.
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:12:44 #52
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46122298
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:11 schreef Parleur het volgende:
Oja

Met Vins en Den! En Den was dat weekend bij mij en die heeft ook zitten huilen toen we door Niemandsdorp reden.
Lag dat niet aan de manier waarop je door dat gat scheurde?
pi_46122370
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:11 schreef NathaN het volgende:

[..]

Ow, nostalgie, nostalgie.
Ja, waar jij altijd wild zwaaiend op de dansvloer stond
Huh!?
pi_46122420
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:11 schreef wonderer het volgende:

[..]

ik had het in Nederland ook wel hoor, vooral bij t-shirts. Bij de ene knap je nog uit een L en bij de andere zit een S te ruim
Mja, maar ja, je hebt ook allerlei fits.. enzo
Huh!?
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:16:24 #55
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46122454
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:14 schreef Vlarp het volgende:
Afgelopen weekend weer eens lekker op de dansvloer uitgeleefd. Maar dan in Nijmegen.
pi_46122456
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:12 schreef NathaN het volgende:

[..]

Het was eenzame klasse hoe ik de auto over al die modderpaadjes manoeuvreerde!
pi_46122464
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:11 schreef Parleur het volgende:
Oja

Het was ook een vreselijke ervaring! Ik heb doodsangsten uitgestaan achterin die auto!
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:12 schreef NathaN het volgende:
Huh!?
pi_46122480
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:16 schreef NathaN het volgende:

[..]

Afgelopen weekend weer eens lekker op de dansvloer uitgeleefd. Maar dan in Nijmegen.
Kiss Kiss? (als dat nog bestaat )
Huh!?
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:17:22 #59
71919 wonderer
pi_46122501
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:15 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Mja, maar ja, je hebt ook allerlei fits.. enzo
Yep. Fitted Tees Hopen dat ik Brad daar van de zomer ook in kan krijgen
pi_46122520
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:14 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Altijd, altijd, altijd

Ik ben er precies EEN keer geweest!
pi_46122545
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:17 schreef wonderer het volgende:

[..]

Yep. Fitted Tees Hopen dat ik Brad daar van de zomer ook in kan krijgen
Abercrombie winkel in sleuren dan..

Hebben ze allemaal muscle en slim fit tees
Huh!?
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:18:17 #62
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46122547
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:17 schreef Vlarp het volgende:
Kiss Kiss? (als dat nog bestaat )
Yeppes. Nog steeds best gezellig.
pi_46122555
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:18 schreef NathaN het volgende:

[..]

Yeppes. Nog steeds best gezellig.
Nog nooit geweest
Huh!?
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:18:56 #64
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46122572
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:17 schreef Parleur het volgende:
Altijd, altijd, altijd

En je was de dansvloer niet op te branden...
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:19:18 #65
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46122592
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:18 schreef Vlarp het volgende:
Nog nooit geweest
Moe'k je een keer meesleuren?
pi_46122601
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:17 schreef Parleur het volgende:

[..]

Altijd, altijd, altijd

Mike, waarom voel je je aangesproken? Ik had het tegen Nathan...
Huh!?
pi_46122609
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:16 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Het was ook een vreselijke ervaring! Ik heb doodsangsten uitgestaan achterin die auto!
[..]
Tssk

Jij bent gemotoriseerd waarschijnlijk nog nooit zo dicht bij huis afgezet! Daar zou je me dankbaar voor moeten zijn!
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:19:50 #68
71919 wonderer
pi_46122622
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:18 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Abercrombie winkel in sleuren dan..

Hebben ze allemaal muscle en slim fit tees
Als dat zou kunnen Denk dat ie gaat klagen dat dat te flamy is
pi_46122650
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:19 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Mja het gaat hier ook allemaal zo snel! En ang3l is er niet als rustpunt en dan weet ik soms niet goed wat ik doe.
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:20:57 #70
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46122666
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:19 schreef Vlarp het volgende:
Ja, straks denken ze nog dat je een clone van me bent...
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:21:23 #71
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46122689
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:20 schreef Parleur het volgende:
Mja het gaat hier ook allemaal zo snel! En ang3l is er niet als rustpunt en dan weet ik soms niet goed wat ik doe.
Nah, too easy...
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:22:48 #72
71919 wonderer
pi_46122755
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:20 schreef NathaN het volgende:

[..]

Ja, straks denken ze nog dat je een clone van me bent...
Clones, we're all clones!
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:23:21 #73
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46122783
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:22 schreef wonderer het volgende:
Clones, we're all clones!
That's clowns...
pi_46122827
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:19 schreef NathaN het volgende:

[..]

Moe'k je een keer meesleuren?
Oh, is goed hoor
Huh!?
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:24:26 #75
71919 wonderer
pi_46122831
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:23 schreef NathaN het volgende:

[..]

That's clowns...
Nee, liedje van Alice Cooper

I'm a clone
I know it and I'm fine
I'm one and more are on the way
I'm two, doctor
Three's on the line
He'll take incubation another day

I'm all alone, so are we all
We're all clones
All are one and one are all

We destroyed the government
We're destroying time
No more problems on the way

I'm through doctor
We don't need your kind
The other ones
Ugly ones
Stupid boys
Wrong ones

We're all clones

Six is having problems
Adjusting to his clone status
Have to put him on a shelf
"Please don't put me on a shelf"
All day long we hear him crying so loud
I just wanna be myself
I just wanna be myself
I just wanna be myself
Be myself
Be myself

We destroyed the government
We're destroying time
No more problems on the way

I'm through doctor
We don't need your kind
The other ones
Ugly ones
Stupid boys
Wrong ones

We're all clones
We're all clones
pi_46122853
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:19 schreef Parleur het volgende:

[..]

Tssk

Jij bent gemotoriseerd waarschijnlijk nog nooit zo dicht bij huis afgezet! Daar zou je me dankbaar voor moeten zijn!
Het gebeurt wel vaker, voel je maar niet speciaal
Huh!?
pi_46122871
Overigens wil ik nog even graag benadrukken dat IK niet degene ben die een bak popcorn over Vlarps hoofd heeft gegooid in de bios!

Dus er is geen en-ke-le reden om op wat voor manier dan ook angstig te zijn om met me naar de bios te gaan Ang3l!... Ang3l?... AAAAAAAAANG333333333333l!!!!...

Ang3l?

Hmm... wacht... ik bel je wel even
pi_46122874
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:19 schreef wonderer het volgende:

[..]

Als dat zou kunnen Denk dat ie gaat klagen dat dat te flamy is
flamy? wa's dat?
Huh!?
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:25:44 #79
71919 wonderer
pi_46122892
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:25 schreef Vlarp het volgende:

[..]

flamy? wa's dat?
Gay maar dan zonder het "seks met mannen" gedeelte. Flamboyant.
pi_46122909
Ja, en nu douchen.. tot zo
Huh!?
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:26:45 #81
71919 wonderer
pi_46122934
Veeeeel plezier
pi_46123031
quote:

[..]

Ja, NextDance, Mike!
Daar ben IK zelfs nog een aantal keer geweest
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:29:53 #83
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46123054
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:24 schreef wonderer het volgende:
Nee, liedje van Alice Cooper
Ik moet dan weer denken aan een heel ander nummer:
quote:
WEIRD AL YANKOVIC
"I Think I'm A Clone Now"

Isn't it strange
Feels like I'm lookin' in the mirror
What would people say
If only they knew that I was

Part of some geneticist's plan (plan-plan-plan)
Born to be a carbon copy man (man-man-man)
There in a petri dish late one night
They took a donor's body cell and fertilized a human egg and so I say

I think I'm a clone now
There's always two of me just a-hangin' around
I think I'm a clone now
'Cause every chromosome is a hand-me-down

Look at the way
We go out walking close together
I guess you could say
I'm really beside myself

I still remember how it began (gan-gan-gan)
They produced a carbon copy man (man-man-man)
Born in a science lab late one night
Without a mother or a father, just a test tube and a womb with a view

I think I'm a clone now (a clone now)
There's always two of me just a-hangin' around

And I can stay at home while I'm out of town
'Cause every pair of genes is a hand-me-down

Signing autographs for my fans
Come and meet the carbon copy man
Livin' in stereo, it's all right
Well I can be my own best friend and I can send myself for pizza so I say

I think I'm a clone now
Another one of me's always hangin' around
I think I'm a clone now

I've been on Oprah Winfrey - I'm world renowned
And every pair of genes is a hand-me-down

That's my genetic twin always hangin' around

donderdag 8 februari 2007 @ 22:30:21 #84
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46123079
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:24 schreef Vlarp het volgende:
Oh, is goed hoor
Volgende is begin april.
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:30:58 #85
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46123112
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:24 schreef Vlarp het volgende:
Het gebeurt wel vaker, voel je maar niet speciaal
Been there, done that.
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:31:09 #86
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46123118
En 4
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:37:21 #87
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_46123354
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:31 schreef NathaN het volgende:
En 4
waar blijft nu nummer 5
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:38:08 #88
71919 wonderer
pi_46123380
*neuriet mee met Rammstein*
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:39:06 #89
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46123419
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:38 schreef wonderer het volgende:
*neuriet mee met Rammstein*
Kan dat?
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:41:16 #90
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46123507
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:37 schreef Stroekie het volgende:
waar blijft nu nummer 5
http://www.youtube.com/watch?v=rMJfvVtCAjk
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:42:20 #91
71919 wonderer
pi_46123563
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:39 schreef NathaN het volgende:

[..]

Kan dat?
Ja hoor, ze hebben ook rustige muziek gemaakt.
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:43:48 #92
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46123616
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:42 schreef wonderer het volgende:
Ja hoor, ze hebben ook rustige muziek gemaakt.
Zo blijft men leren.
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:46:10 #93
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_46123707
quote:
ik moest lachen
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:47:08 #94
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46123759
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:46 schreef Stroekie het volgende:
ik moest lachen
Was de bedoeling ook.
  donderdag 8 februari 2007 @ 23:16:54 #95
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46125003
Is iedereen hier nu in shock over de dood van Anna Nicole Smith, of zijn we gewoon met iets anders bezig?
  donderdag 8 februari 2007 @ 23:17:34 #96
71919 wonderer
pi_46125030
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 23:16 schreef NathaN het volgende:
Is iedereen hier nu in shock over de dood van Anna Nicole Smith, of zijn we gewoon met iets anders bezig?
Ik was mijn armen aan het trainen.
pi_46125342
Ik kom pas net om de hoek kijken...
  donderdag 8 februari 2007 @ 23:25:13 #98
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_46125351
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 23:16 schreef NathaN het volgende:
it runs in their family ?
  donderdag 8 februari 2007 @ 23:26:54 #99
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46125426
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 23:25 schreef Stroekie het volgende:
it runs in their family ?
Death runs in every family.
  donderdag 8 februari 2007 @ 23:30:30 #100
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_46125545
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 23:26 schreef NathaN het volgende:

[..]

Death runs in every family.
eerst die echtenoot van d'r die ze wellicht iets te hard gekieteld heeft
toen onlangs die zoon van haar
en als ik dat nieuws bericht zo lees lijkt me dit ook geen natuurlijke doodsoorzaak

En dat arme hummeltje van een dochter van d'r is nu een paar maanden oud en kan vanaf nu dus ook geen normaal leven meer lijden, al gestigmatiseerd voor het leven
  donderdag 8 februari 2007 @ 23:31:37 #101
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46125592
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 23:30 schreef Stroekie het volgende:
En dat arme hummeltje van een dochter van d'r is nu een paar maanden oud en kan vanaf nu dus ook geen normaal leven meer lijden, al gestigmatiseerd voor het leven
Met bovendien onduidelijkheid over wie de vader is (en dus wie het kind nu moet gaan opvoeden).
pi_46125635
En ik ga naar bed
Huh!?
pi_46125762
Zo, terug van werk en ik heb een kutrooster in maart en daar ben ik nu opgefokt door omdat ik dus weer energie moet besteden aan iets/iemand die erg makkelijk en zwart/wit heeft zitten denken
  donderdag 8 februari 2007 @ 23:38:24 #104
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_46125816
heej stroek, vandaag weer een nieuw woord geleerd in het handboek voor de Nuenense politicus
INTERPELLATIE ( vraag om inlichtingen aan een bestuurder, bv. een vraag door een kamerlid gesteld aan een minister Bron: van Dale.nl)
zoiets als schriftelijke vragen, alleen word dit als extra punt op de agenda toegevoegd, met dien verstande dat hier geen debat over mag bestaan, alleen 1 instantie aan vragenronde in de raad
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
  donderdag 8 februari 2007 @ 23:38:43 #105
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46125829
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 23:32 schreef Vlarp het volgende:
En ik ga naar bed
Slaapse!
  donderdag 8 februari 2007 @ 23:39:26 #106
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_46125867
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 23:32 schreef Vlarp het volgende:
En ik ga naar bed
Slaap lekker
  donderdag 8 februari 2007 @ 23:45:06 #107
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_46126044
nachtploeg checkt in..
you are too late to save the child, now you will join him.. in hell
  donderdag 8 februari 2007 @ 23:51:29 #108
71919 wonderer
pi_46126233
Wheheh! Brad is vandaag heel modieus gekleed! En dat terwijl we het net over A&F hadden enzo
  donderdag 8 februari 2007 @ 23:52:47 #109
71919 wonderer
pi_46126272
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 23:30 schreef Stroekie het volgende:

[..]

eerst die echtenoot van d'r die ze wellicht iets te hard gekieteld heeft
DAt iemand van 89 sterft vind ik nou niet echt een verrassing...
  donderdag 8 februari 2007 @ 23:54:36 #110
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46126325
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 23:51 schreef wonderer het volgende:
Wheheh! Brad is vandaag heel modieus gekleed! En dat terwijl we het net over A&F hadden enzo
Überhaupt, of voor een Amerikaan?
  donderdag 8 februari 2007 @ 23:54:49 #111
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46126331
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 23:45 schreef Blubberzwijn het volgende:
nachtploeg checkt in..
  donderdag 8 februari 2007 @ 23:56:18 #112
71919 wonderer
pi_46126374
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 23:54 schreef NathaN het volgende:

[..]

Überhaupt, of voor een Amerikaan?
Voor hem, vooral Hij heeft pas een beige/kahki overhemd gekocht, en daar had hij een bruin t-shirt onder dat goed paste, en een donkerbruine ribbroek. Staat echt gaaf En ik denk dat het in totaal iets van $10 bij elkaar is. Lang leve de uitverkoop
  vrijdag 9 februari 2007 @ 00:01:33 #113
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_46126540
wat een drama vandaag.. eerst een uur op de trein moeten wachten door die paupersneeuw, en dan staan er nog eens 2 potten van 40 tegen mekaar aan te rijen vlak voor mn neus, waarom doen ze dat niet gewoon op de wc ofzo
pi_46126568
En Wal-Mart
  vrijdag 9 februari 2007 @ 00:04:59 #115
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46126641
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 00:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
wat een drama vandaag.. eerst een uur op de trein moeten wachten door die paupersneeuw, en dan staan er nog eens 2 potten van 40 tegen mekaar aan te rijen vlak voor mn neus, waarom doen ze dat niet gewoon op de wc ofzo
WC-potten is te cliché...
  vrijdag 9 februari 2007 @ 00:05:36 #116
71919 wonderer
pi_46126659
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 00:02 schreef Waxxer het volgende:
En Wal-Mart
We kopen uit principe geen kleding bij Wal-Mart. Wel bij Target en Old Navy enzo

Wel weer DVD's enzo want dat is er best goedkoop en dezelfde kwaliteit als bij andere winkels.
pi_46127154
Goeiedaaaaaag allemaal
Do you know the difference between commitment and involved?
Think of bacon and eggs, the chicken is involved, the pig was committed.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 00:25:19 #118
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_46127208
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 00:23 schreef FamFarmerFan het volgende:
Goeiedaaaaaag allemaal
dacht ik dat we alles gehad hadden
  vrijdag 9 februari 2007 @ 00:28:59 #119
71919 wonderer
pi_46127302
Hoi FFF!
pi_46127404
Heeee Stroekie en Wonderer

Het zijn regelmatig dezelfde op dit soort avonden hé?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 00:34:47 #121
71919 wonderer
pi_46127442
Mja. Eigenlijk hoor ik op de bank te zitten naast mijn vent, maar die gaat toch zo koken.
pi_46127465
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 00:34 schreef wonderer het volgende:
Mja. Eigenlijk hoor ik op de bank te zitten naast mijn vent, maar die gaat toch zo koken.
Waarom hoor je dan op de bank te zitten?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 00:37:06 #123
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_46127491
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 00:33 schreef FamFarmerFan het volgende:
Heeee Stroekie en Wonderer

Het zijn regelmatig dezelfde op dit soort avonden hé?
Maar deze heer haakt nu af hoor
en dat ligt niet aan het gezelschap hier, maar wel aan de stand van de wijzers op de klok

Sweet dreams allemaal
pi_46127534
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 00:37 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Maar deze heer haakt nu af hoor
en dat ligt niet aan het gezelschap hier, maar wel aan de stand van de wijzers op de klok

Sweet dreams allemaal
Trustuh! Slaap lekker, ik heb het vanavond nog even gedaan. Ik was vanmorgen zooo vroeg wakker.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 00:40:03 #125
71919 wonderer
pi_46127554
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 00:35 schreef FamFarmerFan het volgende:

[..]

Waarom hoor je dan op de bank te zitten?
Gezellig samen, ik heb hem de hele dag niet gezien...
  vrijdag 9 februari 2007 @ 00:40:18 #126
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_46127560
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 00:39 schreef FamFarmerFan het volgende:

[..]

Trustuh! Slaap lekker, ik heb het vanavond nog even gedaan. Ik was vanmorgen zooo vroeg wakker.
ik verheug me er nu al op een paar uurtjes pitten
  vrijdag 9 februari 2007 @ 00:40:25 #127
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_46127563
ik duik mn nest ook in, val bijna van ellende uit elkaar
  vrijdag 9 februari 2007 @ 00:41:11 #128
71919 wonderer
pi_46127579
Aww, blubje Weltrusten.

Jij ook Stroek.
pi_46127644
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 00:40 schreef wonderer het volgende:

[..]

Gezellig samen, ik heb hem de hele dag niet gezien...
Dan moet je toch op de keukentafel gaan liggen als hij daar aan het koken is?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 00:48:07 #130
71919 wonderer
pi_46127699
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 00:45 schreef FamFarmerFan het volgende:

[..]

Dan moet je toch op de keukentafel gaan liggen als hij daar aan het koken is?
Dat leidt alleen maar af en dan verbranden de worstjes
pi_46127788
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 00:48 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dat leidt alleen maar af en dan verbranden de worstjes
En dan ga je daarna lekker uit eten..
  vrijdag 9 februari 2007 @ 00:53:01 #132
71919 wonderer
pi_46127800
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 00:52 schreef FamFarmerFan het volgende:

[..]

En dan ga je daarna lekker uit eten..
Volgende week pas weer.
pi_46127853
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 00:53 schreef wonderer het volgende:

[..]

Volgende week pas weer.
Duurt dat nog zoo lang? En waar ga je uit eten dan?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 00:56:05 #134
71919 wonderer
pi_46127879
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 00:54 schreef FamFarmerFan het volgende:

[..]

Duurt dat nog zoo lang? En waar ga je uit eten dan?
We hebben afgesproken maar twee maal per maand uit eten te gaan En waar? Dat varieert. Laatste keer bij TGI Friday's omdat die een driegangen maaltijd voor 12,99 hebben, die je zelf samen kunt stellen.

Ik denk dat we de 15e naar Smokey bones gaan.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 00:57:02 #135
71919 wonderer
pi_46127900
Het eten is klaar, tot later
pi_46127922
Eet smakelijk, ik duik mijn bedje in... Moe enzo...
  vrijdag 9 februari 2007 @ 01:43:44 #137
71919 wonderer
pi_46128511
Ondanks je tukje? Dan was het vast heel vroeg
pi_46128606
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 01:43 schreef wonderer het volgende:
Ondanks je tukje? Dan was het vast heel vroeg
6 uur vanmorgen zat ik in de auto om naar een klant toe te gaan. Dát was niet wat mij nekte... het feit dat ik er 4.30 pas in lag na gezellig wat gedronken te hebben...
  vrijdag 9 februari 2007 @ 02:36:40 #139
71919 wonderer
pi_46128903
Dan ben je eigenlijk gewoon stom dat je uberhaupt nog naar bed gaat... Met minder dan twee uur word je alleen maar brakker.

En waarom ben je nu nog steeds online?
pi_46129884
.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 08:05:52 #141
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46129952
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:25 schreef Parleur het volgende:
Overigens wil ik nog even graag benadrukken dat IK niet degene ben die een bak popcorn over Vlarps hoofd heeft gegooid in de bios!

Dus er is geen en-ke-le reden om op wat voor manier dan ook angstig te zijn om met me naar de bios te gaan Ang3l!... Ang3l?... AAAAAAAAANG333333333333l!!!!...

Ang3l?

Hmm... wacht... ik bel je wel even
Mijn foon zat in m'n jaszak en opa la g op de bank te slapen
L'Amour menaçant:
  vrijdag 9 februari 2007 @ 08:21:59 #142
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46130081
Ik zie nu pas dat er een sneeuwpop in de tuin staat
Verder geen sneeuw meer te bekkennen
L'Amour menaçant:
  vrijdag 9 februari 2007 @ 09:40:26 #143
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_46131037
Sneeuw?
Je kunt tegenwoordig beter in brood beleggen.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 10:05:08 #144
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_46131594
Hallo allemaal
  vrijdag 9 februari 2007 @ 10:16:56 #145
40728 Lightyear
Ad astra et ultra!
pi_46131873
Een bijzonder goede morgen allen...

Vrijdag, nog even een paar uurtjes de baas zijn bitch uithangen en het zit er weer op!
Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur
  vrijdag 9 februari 2007 @ 10:18:19 #146
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_46131906
Hang jij de baas zijn bitch uit?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 10:22:32 #147
40728 Lightyear
Ad astra et ultra!
pi_46132006
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 10:18 schreef Sunjammer het volgende:
Hang jij de baas zijn bitch uit?
Tja, ik werk voor mijn geld...niet voor hem...
Ben je toch een beetje zijn bitch.

vrijdag 9 februari 2007 @ 10:24:31 #148
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_46132051
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 10:22 schreef Lightyear het volgende:

[..]

Tja, ik werk voor mijn geld...niet voor hem...
Ben je toch een beetje zijn bitch.

Zo kun je het zien ja.

Hij is je pimp zeg maar.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 10:32:45 #149
40728 Lightyear
Ad astra et ultra!
pi_46132242
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 10:24 schreef Sunjammer het volgende:

[..]

Zo kun je het zien ja.

Hij is je pimp zeg maar.
Nou nee hij protitueert me nog net niet...
  vrijdag 9 februari 2007 @ 10:46:58 #150
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_46132575
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 10:32 schreef Lightyear het volgende:

[..]

Nou nee hij protitueert me nog net niet...
Dat moest er nog bijkomen zeg.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 10:58:47 #151
40728 Lightyear
Ad astra et ultra!
pi_46132930
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 10:46 schreef Sunjammer het volgende:

[..]

Dat moest er nog bijkomen zeg.
Hoest eigenlijk met de cluster?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 11:04:33 #152
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_46133107
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 10:58 schreef Lightyear het volgende:

[..]

Hoest eigenlijk met de cluster?
Oh, that's the easy part. Dat werkt allemaal. Nu nog Oracle en SAP werkend krijgen.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 11:45:08 #153
40728 Lightyear
Ad astra et ultra!
pi_46134122
ORACLE Ben blij dat ik daar niks meer mee te maken heb...
  vrijdag 9 februari 2007 @ 11:53:43 #154
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_46134384
Tja ach, als het werkt, werkt het.

Laten we het daarop houden.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 14:32:55 #155
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_46139758
sauna

begin wel anorexia kenmerken te vertonen
  vrijdag 9 februari 2007 @ 15:25:32 #156
40728 Lightyear
Ad astra et ultra!
pi_46141528
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:32 schreef Blubberzwijn het volgende:
sauna

begin wel anorexia kenmerken te vertonen
Vertel?
Krijg je van de sauna anorexia?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 16:07:13 #157
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_46143005
Fort Alpha Marathon

waarom komt seizoen 2 pas in de herfst
  vrijdag 9 februari 2007 @ 16:13:47 #158
71919 wonderer
pi_46143213
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 16:07 schreef Cybart het volgende:
Fort Alpha Marathon

waarom komt seizoen 2 pas in de herfst
*geduldig ( ) op DVD wacht*
  vrijdag 9 februari 2007 @ 16:17:36 #159
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_46143326
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 16:13 schreef wonderer het volgende:

[..]

*geduldig ( ) op DVD wacht*
brings back high school memories...
daar moest je over mee kunnen praten....
en nu... heb ik slechts 1 klasgenoot die het kent... en die wil hem meteen kopieren...
(de rest is te jong, die zaten nog op de basisschool 10 jaar geleden)
  vrijdag 9 februari 2007 @ 16:27:08 #160
71919 wonderer
pi_46143678
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 16:17 schreef Cybart het volgende:

[..]

brings back high school memories...
daar moest je over mee kunnen praten....
en nu... heb ik slechts 1 klasgenoot die het kent... en die wil hem meteen kopieren...
(de rest is te jong, die zaten nog op de basisschool 10 jaar geleden)
Ik weet niet meer precies hoe oud ik was toen het op TV was, maar ik vond het wel vet (vooral die ene jongen die homo bleek te zijn ). Mijn klas was in ieder geval nooit zo, maar ik weet niet of dat goed of slecht is.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 17:26:01 #161
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_46145509
wat een drukte zo vlak voor het weekend
  vrijdag 9 februari 2007 @ 17:27:17 #162
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46145551
Happy weekend allemaal.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 17:30:13 #163
71919 wonderer
pi_46145658
Insgelijks. Was het leuk gister?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 17:31:02 #164
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_46145685
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 16:27 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik weet niet meer precies hoe oud ik was toen het op TV was, maar ik vond het wel vet (vooral die ene jongen die homo bleek te zijn ). Mijn klas was in ieder geval nooit zo, maar ik weet niet of dat goed of slecht is.
Wonderer, weet je wat het voordeel is dat je nu in Amerika woont?
Nu kun jij naar Finding Nemo, de musical.
De nieuwe parkshow in Theme Park Animal Kingdom van Disney in Florida
Ik weet het klinkt voor mij ook belachelijk, maar hij is van de makers van Avenue Q
  vrijdag 9 februari 2007 @ 17:32:20 #165
40728 Lightyear
Ad astra et ultra!
pi_46145730
Slik!
Net vreselijk uitgegleden met presentatie...
Ik kan dat niet hoor...voor zoveel mensen wat vertellen.

Grrrr...

Wat is dat toch erg, ben er echt niet geschikt voor, maar moet eens per maand...
  vrijdag 9 februari 2007 @ 17:32:58 #166
71919 wonderer
pi_46145756
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 17:31 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

Wonderer, weet je wat het voordeel is dat je nu in Amerika woont?
Nu kun jij naar Finding Nemo, de musical.
De nieuwe parkshow in Theme Park Animal Kingdom van Disney in Florida
Ik weet het klinkt voor mij ook belachelijk, maar hij is van de makers van Avenue Q
Hoezo? Alsof Florida naast de deur ligt!
  vrijdag 9 februari 2007 @ 17:33:02 #167
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46145758
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 17:30 schreef wonderer het volgende:
Insgelijks. Was het leuk gister?
Blue Man Group was gaaf en m'n menneke zien ook
  vrijdag 9 februari 2007 @ 17:36:03 #168
71919 wonderer
pi_46145855
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 17:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Blue Man Group was gaaf en m'n menneke zien ook
Mooi zo
  vrijdag 9 februari 2007 @ 17:37:02 #169
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_46145888
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 17:32 schreef wonderer het volgende:

[..]

Hoezo? Alsof Florida naast de deur ligt!
voor jou meer, dan voor mij
  vrijdag 9 februari 2007 @ 17:38:49 #170
71919 wonderer
pi_46145944
New Zealand is voor jou korter reizen dan voor mij, heb jij even mazzel dat je in Nederland woont...
  vrijdag 9 februari 2007 @ 17:48:32 #171
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_46146243
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 17:38 schreef wonderer het volgende:
New Zealand is voor jou korter reizen dan voor mij, heb jij even mazzel dat je in Nederland woont...
doe es lief
  vrijdag 9 februari 2007 @ 17:49:39 #172
71919 wonderer
pi_46146274
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 17:48 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

doe es lief
Okee

Maar Amerika is zo belachelijk groot dat het "Oh, jij woont er nu, dan..." vrijwel altijd nergens op slaat Mijn moeder belde al in paniek omdat het sneeuwde in Nevada... da's 3000 km verderop!
  vrijdag 9 februari 2007 @ 17:55:03 #173
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_46146423
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 17:49 schreef wonderer het volgende:

[..]

Okee

Maar Amerika is zo belachelijk groot dat het "Oh, jij woont er nu, dan..." vrijwel altijd nergens op slaat Mijn moeder belde al in paniek omdat het sneeuwde in Nevada... da's 3000 km verderop!
het was eigenlijk ook meer bedoeld als linkje naar: dat er zoiets idioots verzonnen wordt als Finding Nemo the musical
  vrijdag 9 februari 2007 @ 17:56:03 #174
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46146446
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 17:55 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

het was eigenlijk ook meer bedoeld als linkje naar: dat er zoiets idioots verzonnen wordt als Finding Nemo the musical
Hij schijnt haske leuk te zijn, en al jarenlang zijn er musicalversies van disneyfilms te zien in de parken.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 17:58:48 #175
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46146524
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 17:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hij schijnt haske leuk te zijn, en al jarenlang zijn er musicalversies van disneyfilms te zien in de parken.
Neemt niet weg dat het een idioot idee is.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 17:59:16 #176
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46146543
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 17:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Welke had ik ook alweer? Volgens mij de Kleine Zeemeermin
L'Amour menaçant:
  vrijdag 9 februari 2007 @ 18:03:58 #177
71919 wonderer
pi_46146693
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 17:55 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

Ach, ik weet het niet. Zolang het in dat park blijft, maakt het toch weinig uit?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 18:05:14 #178
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46146735
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 17:59 schreef Ang3l het volgende:

Welke had ik ook alweer? Volgens mij de Kleine Zeemeermin
Jij wacht gewoon op Dante's Cove The Musical.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 18:11:11 #179
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46146951
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 18:05 schreef NathaN het volgende:

[..]

Jij wacht gewoon op Dante's Cove The Musical.
Nou ze komen dit weekend hier auditie doen
L'Amour menaçant:
  vrijdag 9 februari 2007 @ 18:12:54 #180
71919 wonderer
pi_46147012
Arthur de Musical
  vrijdag 9 februari 2007 @ 18:17:41 #181
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_46147180
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 18:12 schreef wonderer het volgende:
Arthur de Musical
vind je dat het verhaal zich daar voor leent

Ik Hazes de musical nog wel gebeuren op niet te lange termijn
  vrijdag 9 februari 2007 @ 18:20:43 #182
71919 wonderer
pi_46147284
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 18:17 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

vind je dat het verhaal zich daar voor leent

Ik Hazes de musical nog wel gebeuren op niet te lange termijn
Nee
  vrijdag 9 februari 2007 @ 18:22:19 #183
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46147327
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 18:12 schreef wonderer het volgende:
Arthur de Musical
Krijg ik een rolletje?
L'Amour menaçant:
  vrijdag 9 februari 2007 @ 18:22:55 #184
71919 wonderer
pi_46147345
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 18:22 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Krijg ik een rolletje?
Jij mag Jelmer spelen, lief he?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 18:23:40 #185
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_46147368
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 18:20 schreef wonderer het volgende:

[..]

Nee
nee niet arthur, of nee niet Hazes
  vrijdag 9 februari 2007 @ 18:25:22 #186
71919 wonderer
pi_46147425
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 18:23 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

nee niet arthur, of nee niet Hazes
Niet Arthur. Niet alles in ieder geval, je kan er misschien wel iets uit distilleren, de essentie.

Hazes lijkt me wel grappig, dan kun je die liedjes mooi verwerken.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 18:39:20 #187
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46147869
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 18:11 schreef Ang3l het volgende:
Nou ze komen dit weekend hier auditie doen
Oew, mag ik komen kijken?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 18:44:59 #188
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46148053
Action Figures zijn cool.

vrijdag 9 februari 2007 @ 18:49:02 #189
71919 wonderer
pi_46148179
Lamaar, ik zag het plaatje niet.

Inderdaad een leuk figuurtje zo
pi_46148917
Ja, hoi!
Huh!?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 19:06:17 #191
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_46148944
hooi
  vrijdag 9 februari 2007 @ 19:07:48 #192
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_46149005
morgen zouden er 300 internationale sprothomo's naar Pecheur komen
toch eens gaan kijken of ze allemaal komen
http://www.kouroseindhoven.nl/tournooien/smashing-valentine.html
  vrijdag 9 februari 2007 @ 19:11:58 #193
71919 wonderer
pi_46149196
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 19:05 schreef Vlarp het volgende:
Ja, hoi!
Hee, welke MP3 speler had jij nou pas gekocht? Ik zit een beetje te neuzen en omdat jij het over het verschil tussen flash en HDD had, ben ik me gaan richten op flash-spelers, en ik kom steeds uit op de Samsung T9.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 19:14:43 #194
71919 wonderer
pi_46149326
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 19:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
Als ze allemaal komen, zal het wel een zootje worden.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 19:15:14 #195
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46149341
quote:
Hmm. Maar goed dat Rik en ik ons Amsterdam-Avontuur verzet hebben
L'Amour menaçant:
pi_46149355
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 19:11 schreef wonderer het volgende:

[..]

Hee, welke MP3 speler had jij nou pas gekocht? Ik zit een beetje te neuzen en omdat jij het over het verschil tussen flash en HDD had, ben ik me gaan richten op flash-spelers, en ik kom steeds uit op de Samsung T9.
Ik heb de Sandisk Sansa e260 met 4GB geheugen.

http://www.sandisk.com/Pr(...)_MP3_Player_4GB.aspx
Huh!?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 19:18:22 #197
71919 wonderer
pi_46149516
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 19:15 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ik heb de Sandisk Sansa e260 met 4GB geheugen.

http://www.sandisk.com/Pr(...)_MP3_Player_4GB.aspx
Oh ja, dat was mijn runner up De samsung heeft langere batterylife (30 uur), dat is geloof ik het enige, ze zijn zelfs even duur.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 19:24:37 #198
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46149852
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 19:14 schreef wonderer het volgende:

[..]

Als ze allemaal komen, zal het wel een zootje worden.
Toch maar een spoed homo meet dan?
L'Amour menaçant:
  vrijdag 9 februari 2007 @ 19:25:52 #199
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46149924
quote:
Je gaat op een krukje zitten turven?
pi_46149951
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 19:18 schreef wonderer het volgende:

[..]

Oh ja, dat was mijn runner up De samsung heeft langere batterylife (30 uur), dat is geloof ik het enige, ze zijn zelfs even duur.
Battery-life is ook maar een marketing dingetje hoor

Die e260 hoort 20 uur max. te doen.. meestal komt ie niet verder dan 11 a 12 uur, en dat is bij alle spelers zo.
Huh!?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 19:52:34 #201
71919 wonderer
pi_46151026
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 19:26 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Battery-life is ook maar een marketing dingetje hoor

Die e260 hoort 20 uur max. te doen.. meestal komt ie niet verder dan 11 a 12 uur, en dat is bij alle spelers zo.
testen en reviews komen gemiddeld uit op 25 uur bij de samsung. Ik vind het wel belangrijk, zeker als je een aparte lader nodig hebt om hem op te laden in plaats van er batterijen in kunt proppen.
pi_46151195
'k Heb een mp3-speulertje die je rechtstreeks in een usb-poort kunt prikken. Om er data op te zetten, en om 'm op te laden.
Geen snoertjes of losse batterijtjes. .
  vrijdag 9 februari 2007 @ 19:57:42 #203
71919 wonderer
pi_46151268
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 19:55 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb een mp3-speulertje die je rechtstreeks in een usb-poort kunt prikken. Om er data op te zetten, en om 'm op te laden.
Geen snoertjes of losse batterijtjes. .
Yeah, dat heeft die samsung ook. Je kunt er zelfs text-bestanden mee lezen... handig, boodschappenlijstjes!
pi_46151484
Oh, en hij heeft Bluetooth lees ik, dat wordt ook leuk. .
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:11:15 #205
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46154382
*ploft* ik ben kapot
(niet als in stuk maar als in erg moe)
L'Amour menaçant:
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:26:28 #206
71919 wonderer
pi_46154999
Aw *dekentje geef*
pi_46155384
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 21:11 schreef Ang3l het volgende:
*ploft* ik ben kapot
(niet als in stuk maar als in erg moe)
Zal'k een lekker kopje thee voor je zetten?
alias Capriccio Dieu Donné
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:47:22 #208
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46155774
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 21:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

Zal'k een lekker kopje thee voor je zetten?
Ooooow graag
L'Amour menaçant:
pi_46156254
Jasmijn Chung Hao?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:12:48 #210
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46156779
"These bitches in there are eating ass and sucking cock and then they show up at the buffet and say they're vegan"

*SHORTBUS kijk*
L'Amour menaçant:
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:13:07 #211
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46156792
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 21:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Jasmijn Chung Hao?
Klinkt lekker
Wil jij dan een kopje Red Valley Chocolare?
L'Amour menaçant:
pi_46156827
Ik ben zelf altijd meer van de eeuwenoude tradities
pi_46157405
Hmm, ik wordt slaperig van muziek luisteren
Huh!?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:29:45 #214
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46157414
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:12 schreef Ang3l het volgende:
"These bitches in there are eating ass and sucking cock and then they show up at the buffet and say they're vegan"

*SHORTBUS kijk*
"Was that the first time someone sung the national anthem in your ass?" "Uh.. No."

Wat een film.
Ik nomineer hem wel voor de mooiste tederste ontroerendste filmkus. Zelden een kus gezien die e tranen in de ogen bracht.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:48:34 #215
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_46158171
naar gayalicious of naar bed..

denk dat ik maar ga slapen
pi_46158700
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:48 schreef Blubberzwijn het volgende:
naar gayalicious of naar bed..

denk dat ik maar ga slapen
Je stapt wel erg veel "gay" de laatste tijd heh?
Huh!?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 23:14:45 #217
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_46159111
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 23:02 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Je stapt wel erg veel "gay" de laatste tijd heh?
valt het op?

morgen ga ik weer dronken worden met mn huisgenootjes hoor
  vrijdag 9 februari 2007 @ 23:22:52 #218
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_46159379
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 23:31:25 #219
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46159704

L'Amour menaçant:
  vrijdag 9 februari 2007 @ 23:34:57 #220
71919 wonderer
pi_46159853
*downkoopt*
  vrijdag 9 februari 2007 @ 23:37:27 #221
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46159968
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 23:34 schreef wonderer het volgende:
*downkoopt*
Ik waarschuw je vast, ik zou hem niet met familieleden of zo kijken.
Hij is ERG expliciet.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 9 februari 2007 @ 23:50:15 #222
71919 wonderer
pi_46160427
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 23:37 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik waarschuw je vast, ik zou hem niet met familieleden of zo kijken.
Hij is ERG expliciet.
Leuk voor Brad
  vrijdag 9 februari 2007 @ 23:53:56 #223
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46160568
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 23:50 schreef wonderer het volgende:

[..]

Leuk voor Brad
O, zowel vrouwelijk als mannelijk hoor
Homo, hetero, lesbisch, maakt 't uit
L'Amour menaçant:
pi_46161348
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 23:53 schreef Ang3l het volgende:

[..]

O, zowel vrouwelijk als mannelijk hoor
Homo, hetero, lesbisch, maakt 't uit
Oh.. ook even kopen dan..
Huh!?
  zaterdag 10 februari 2007 @ 00:25:21 #225
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46161415
Vlarp.... het is geen pron.
Het is een drama film
L'Amour menaçant:
pi_46161526
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 00:25 schreef Ang3l het volgende:
Vlarp.... het is geen pron.
Het is een drama film
Nou zeg! Alsof ik alleen maar pron kijk
Huh!?
  zaterdag 10 februari 2007 @ 00:31:31 #227
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46161543
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 00:30 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Nou zeg! Alsof ik alleen maar pron kijk
Ok, pron en actie

Maar goed, het geint wel een beetje pronnig
L'Amour menaçant:
  zaterdag 10 februari 2007 @ 00:55:51 #228
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46161964
Ik kreeg net een SMS dat de sportlui nu in de stad zijn i.p.v. morgen.
Ik ga op stap
L'Amour menaçant:
  zaterdag 10 februari 2007 @ 01:02:13 #229
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46162065
Alhoewel: Ruud gaat niet, Rik gaat niet, Jeroen gaat niet, Dave gaat niet...........

Ik ga niet.

Alhoewel: Het is 10 minuten lopen, en dus ook maar 10 min terug als het niks is.

Ik ga wel.
L'Amour menaçant:
pi_46162075
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 00:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik kreeg net een SMS dat de sportlui nu in de stad zijn i.p.v. morgen.
Ik ga op stap
Veel plezier.
Ik ga naar bed na vanavond een gefaald projectje te hebben gesoldeerd :-/
  zaterdag 10 februari 2007 @ 02:05:36 #231
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46163045
Eeeeeeeeeeeeeeen we zijn weer thuis.
Niks aan Weinig mensen en weinig bekenden.
L'Amour menaçant:
  zaterdag 10 februari 2007 @ 02:06:57 #232
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_46163069
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 02:05 schreef Ang3l het volgende:
Eeeeeeeeeeeeeeen we zijn weer thuis.
Niks aan Weinig mensen en weinig bekenden.
Maar moesten die dan vanavond niet vroeg naar bed omdat ze morgen nog eerst moeten sporten/presteren ?
  zaterdag 10 februari 2007 @ 02:32:09 #233
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_46163474
wat doe je als je homo bent en 30 + (dus "uitgerangeerd" in de scene)?
Dan ga je bij een Homo-sportvereniging ( mag ook een kook clubje, een gay-gardenclub, of een handwerkclubje zijn)
Waarom ga je als je homo en 30- bent niet bij zo'n club?
Dan heb je het nog veel te druk met uit gaan!

Wat een grijze duivenbal vanavond zeg, geloof me Ang3l, je hebt er NIETS aan gemist
  zaterdag 10 februari 2007 @ 02:34:33 #234
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_46163510
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 02:06 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Maar moesten die dan vanavond niet vroeg naar bed omdat ze morgen nog eerst moeten sporten/presteren ?
de meesten waren ook al rond 1 uur aan het gaan maar goed, het was niets, het is niets, en het wordt ook....
Ang3l, het was ook in Pecheur te doen en niet in de Pallaz ( Pallaz was immers geen sponsor...)
  zaterdag 10 februari 2007 @ 02:36:55 #235
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46163558
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 02:34 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

de meesten waren ook al rond 1 uur aan het gaan maar goed, het was niets, het is niets, en het wordt ook....
Ang3l, het was ook in Pecheur te doen en niet in de Pallaz ( Pallaz was immers geen sponsor...)
Ja maar daar ga ik normaal op ene vrijdag niet bheen omdat er dan 3 man zitten, incl personeel
L'Amour menaçant:
  zaterdag 10 februari 2007 @ 02:37:46 #236
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46163571
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 02:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
Wat een grijze duivenbal vanavond zeg, geloof me Ang3l, je hebt er NIETS aan gemist
Vokgens mij kwamen er, toen ik ging, een aantal de Pallaz binnen.
"Is het leuk hier? vast niet, jij gata namelijk weg"....
L'Amour menaçant:
  zaterdag 10 februari 2007 @ 02:58:47 #237
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_46163862
quote:

*SHORTBUS kijk*
daar ga ik zondag heen in de Plaza
ik ben vanavond naar Last king of Scotland geweest
erg indrukwekkend
vooral de normaal zo timide Forest Withaker sprong er uit
http://www.imdb.com/title/tt0455590/
  zaterdag 10 februari 2007 @ 03:13:58 #238
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46164030
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 02:58 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

daar ga ik zondag heen in de Plaza
Ik zou hem niet in de bios durven kijken.
Maar doe Dennis maar de groeten dan
L'Amour menaçant:
  zaterdag 10 februari 2007 @ 03:18:49 #239
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_46164084
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 03:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik zou hem niet in de bios durven kijken.
Maar doe Dennis maar de groeten dan
waarom niet in de bios?
weet je vroeger was de Plaza ook een porno bioscoop
Gaat Dennis zondag ook dan?
Ik ga met Rik
pi_46164132
Wij hebben famfarmerfan gezien !
bye
  zaterdag 10 februari 2007 @ 03:31:28 #241
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_46164202
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 03:24 schreef Petre het volgende:
Wij hebben famfarmerfan gezien !
en is hij in het echt ook leuk/grappig ?
pi_46164848
quote:
http://gay.nl/thread.html?threadid=22758

LuX is back in town!

En deze keer als een nieuwe clubavond op zaterdagavond in Tivoli de Helling! Zoals van ouds zijn we er voor the gay and the freeminded souls. LuX is geen circuitparty, geen YMCA-avond of boemlauwe hippe party, maar een oldskool uplifting clubnight, met oog voor hysterisch entertainment. Ook deze keer gaan natuurlijk weer ons uiterste best doen om onze nieuwe zaterdagavond locatie, Tivoli de Helling, net zo uit zijn dak te laten gaan zoals in de Monza.

Deze keer hebben we 2 zalen tot onze beschikking. In de grote zaal gaan we voor de nu o zo lekkere electro style icm the good old well know housegrooves met een funky bite. Dit al wordt ten gehore gebracht door -the new kid on our block- dj Jerry Frisky bekend van De Rechter, Impact Festival. Jerry staat bekend om zijn oh zo populaire electro style zoals Sneakerz deze laat horen, dj Peter Presto, bekend van Ensuite, en was de lieveling van het Monza publiek en dus mocht hij ook deze keer niet ontbreken. En last but not least dj G bekend van Milk and Sugar. Hij heeft zijn sporen verdiend op de succesvolle Milk & Sugar avonden en zal ook hier weer het publiek weten op te zwepen. De dansvloer en het podium worden verder voorzien van een passende LuX-aankleding .

In de kleine zaal staat LuX-Radio, ( Keihard de Lokaalste !! ) klaar om jullie kennis te laten maken met de bizarre platen keuze van GOUD van FOUT! Dit onder het genot van een lekkere bitterbal en een vlammetje... De uitzending van LuX Radio zal ondersteund worden door de allround skillz van dj BiBi van Milk and Sugar en mischien wordt het eerste zomerse plaatje ook al opgelegd.

Weird entertainment, waar we altijd graag aan doen, wordt ook deze editie gebracht door ROY-all entertainment! En natuurlijk ontbreekt onze door-sweet-heart Miss Mabel niet.

Kortom, zaterdag 3 maart, Tivoli de Helling, Utrecht. http://www.lux-party.nl
  zaterdag 10 februari 2007 @ 10:26:13 #243
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_46165909
fris en fruitig
  zaterdag 10 februari 2007 @ 10:39:51 #244
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46166132
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 10:26 schreef Blubberzwijn het volgende:
fris en fruitig
En geen anorexia meer?
pi_46167085
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 08:02 schreef DennisMoore het volgende:

[..]
Wat een paupersite...

Hopen dat het feestje minder pauper is
Huh!?
  zaterdag 10 februari 2007 @ 12:02:19 #246
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_46167749
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 10:39 schreef NathaN het volgende:

[..]

En geen anorexia meer?
keb al 2 bananen op vandaag
  zaterdag 10 februari 2007 @ 13:06:53 #247
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_46169593
Kom pak je lasso maar, zo vangen cowboys indianen
we rijden over prairies, steeds op zoek naar avontuur
heb jij me gevangen, dan geef ik me over, sterf ik aan de totempaal
kom pak je lasso maar, en vang me helemaal

yihaaaaaaaa
pi_46169800
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 13:06 schreef Cybart het volgende:

yihaaaaaaaa
WTF?
Huh!?
  zaterdag 10 februari 2007 @ 13:24:50 #249
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46170055
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 13:06 schreef Cybart het volgende:

yihaaaaaaaa
Wáááááárom ken ik dit nr ergens van?
L'Amour menaçant:
  zaterdag 10 februari 2007 @ 13:28:58 #250
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46170156
A tiger in a cage can never see the sun.
This diva needs her stage, baby let's have fun!
You are the one I choose. Folks would kill to fill your shoes.
You love the limelight too now baby.

L'Amour menaçant:
  zaterdag 10 februari 2007 @ 14:50:36 #251
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46172317
Hola.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 14:56:00 #252
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46172450

Ik heb nieuwe, iets praktischere, engelenvleugels.
Dezelfde die ik al had, dus met veren en zo en zachte elastieke banden, maar dan ene maat kleiner zodat ik niet iedereen tegen z'n kop aansla of nog erger, het goudgele vocht van de bar afsla.
L'Amour menaçant:
  zaterdag 10 februari 2007 @ 15:03:22 #253
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_46172668
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 13:28 schreef Ang3l het volgende:
A tiger in a cage can never see the sun.
This diva needs her stage, baby let's have fun!
You are the one I choose. Folks would kill to fill your shoes.
You love the limelight too now baby.

take me for what i am
who i was ment to be
and if you give a damn
take me baby or leave me
  zaterdag 10 februari 2007 @ 16:07:59 #254
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_46174451
ik moet schijten
  zaterdag 10 februari 2007 @ 16:29:45 #255
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_46175085
Mika - Life In Cartoon Motion

zaterdag 10 februari 2007 @ 17:00:33 #256
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46175898
Ik sjouwde met dvd's, boeken, boxershorts maar vooral 2 hele zware boodschappentassen en een plu door de regen.....
L'Amour menaçant:
  zaterdag 10 februari 2007 @ 17:06:37 #257
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_46176057
zo.. nog even mijn waardevolle spullen verstoppellen, er komen allochtonen..
  zaterdag 10 februari 2007 @ 17:08:36 #258
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_46176117
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 17:06 schreef Blubberzwijn het volgende:
zo.. nog even mijn waardevolle spullen verstoppellen, er komen allochtonen..
dat is inderdaad slim,
niet te vertrouwen, die Belgen
  zaterdag 10 februari 2007 @ 17:08:56 #259
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_46176125
quote:

*SHORTBUS kijk*
hahahaha... terwijl ik dit lees heb ik hier de soundtrack opstaan.
Erg leuke film.
"It's just like the 60's. Only with less hope. "
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_46176227
En rrrrrrrrrrriiiillllllllll!!!

Ik moet iets iso-achtigs regelen voor mijn kantelraampjes volgens mij...

Hai! Whhhaaahahahaha!!
  zaterdag 10 februari 2007 @ 17:24:17 #261
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46176569
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 17:08 schreef HuubTuub het volgende:

[..]

Erg leuke film.
TMM en Rik gaan hem morgen kijken in de Plaza. Evenals Jerroen. Evenals Dennis.
Ik heb 'm gister op de PC gekeken Vond hem iets t expliciet in 't begin, maar uiteindelijk wint het verhaal.
Nominatie voor meest ontroerende filmkus!
L'Amour menaçant:
pi_46176664
Jij keek toch altijd film op de bank met sjaal om en een deken over je heen en dat je dan als een zeemeermin ligt...?
  zaterdag 10 februari 2007 @ 17:28:17 #263
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46176688
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 17:27 schreef Waxxer het volgende:
Jij keek toch altijd film op de bank met sjaal om en een deken over je heen en dat je dan als een zeemeermin ligt...?
Spreek me niet over de Zeemeermin! We hebben haar uit het leven gebannen!!!
(Heeft iets te maken met een kabouter)

Maar ik lig idd altijd te kijken, half slapend.
L'Amour menaçant:
pi_46176803
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 17:28 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Spreek me niet over de Zeemeermin! We hebben haar uit het leven gebannen!!!
(Heeft iets te maken met een kabouter)

Maar ik lig idd altijd te kijken, half slapend.
Oke-oke-oke niet boos worden

Ik zie het al helemaal voor me zo chocola etend tussendoor en dat dan opeens heel onverwacht je deurbel gaat heeeeerrrlijke momenten... (ja dat die deurbel dus gaat en niet erna )

En ik heb een probleem. Door mij is een sleutel op mijn werk zoek en nu moet ik terug voor een zoek-reconstructie daar gaat m'n avond...
  zaterdag 10 februari 2007 @ 17:35:32 #265
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_46176902
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 17:08 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

dat is inderdaad slim,
niet te vertrouwen, die Belgen

Belgen
  zaterdag 10 februari 2007 @ 17:42:17 #266
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46177139
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 17:32 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Oke-oke-oke niet boos worden

Ik zie het al helemaal voor me zo chocola olijven, chips en met geitenkaas en honing gevulde pepers etend tussendoor en dat dan opeens heel onverwacht je deurbel gaat heeeeerrrlijke momenten... (ja dat die deurbel dus gaat en niet erna )
L'Amour menaçant:
  zaterdag 10 februari 2007 @ 17:43:24 #267
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46177173
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 17:35 schreef Cybart het volgende:

[..]

Belgen
Belgen zijn geil, hebben een prachtig accent, houden van uitgaan en het goede leven
L'Amour menaçant:
  zaterdag 10 februari 2007 @ 17:54:10 #268
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_46177553
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 17:43 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Belgen zijn geil, hebben een prachtig accent, houden van uitgaan en het goede leven
precies!
  zaterdag 10 februari 2007 @ 17:54:53 #269
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_46177581
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 16:29 schreef Cybart het volgende:

[afbeelding]
Ja !
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 17:55:43 #270
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46177606

gaat goed met de snor van Dokter Sjoerd
L'Amour menaçant:
  zaterdag 10 februari 2007 @ 17:56:30 #271
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46177636
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 16:29 schreef Cybart het volgende:

[afbeelding]
Ik dacht al, waar ken ik die van.... (die heb ik ook )
L'Amour menaçant:
  zaterdag 10 februari 2007 @ 17:59:22 #272
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_46177715
zijn er vanavond nog ergens leuke feestjes...
heb wel 2 opties maar vind ze allebei niet zo denderend:
1) naar mn stamkroeg; vorige week erg gezellig, deze week kan dat nooit overtreffen
2) club hier in de buurt met 2 Brothers On The 4Th Floor Reunion Tour (al heb ik wel weer eens zin in een goede jaren 90 party)
  zaterdag 10 februari 2007 @ 18:00:09 #273
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_46177741
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 17:55 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]

gaat goed met de snor van Dokter Sjoerd
Hoe lang moet ie het nog vol houden?

ik doe het trouwens vrijwillig (lees: de hele week nog geen zin gehad om me te scheren)
  zaterdag 10 februari 2007 @ 18:22:51 #274
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46178351
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 18:00 schreef Cybart het volgende:

[..]

Hoe lang moet ie het nog vol houden?
Geen idee eigenlijk
Zal het hem eens vragen ja. Niet dat ie straks Vader Abraham wordt
quote:
ik doe het trouwens vrijwillig (lees: de hele week nog geen zin gehad om me te scheren)
Ik doe 't in het weekend altijd (lees: vanaf vrijdagochtend geen zin meer om te scheren en dan maandagochtend toch maar omdat ik naar m'n werk noet)
L'Amour menaçant:
  zaterdag 10 februari 2007 @ 18:24:19 #275
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_46178386
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 18:22 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk
Zal het hem eens vragen ja. Niet dat ie straks Vader Abraham wordt
[..]

Ik doe 't in het weekend altijd (lees: vanaf vrijdagochtend geen zin meer om te scheren en dan maandagochtend toch maar omdat ik naar m'n werk noet)
gewoon gemakszucht he...
en op het werk staat het natuurlijk wel wat netter
  zaterdag 10 februari 2007 @ 18:25:11 #276
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46178408
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 18:24 schreef Cybart het volgende:

[..]

gewoon gemakszucht he...
en op het werk staat het natuurlijk wel wat netter

Al staat zo'n lang eekend Lowlands semi stoppelbaardje ook wel grappig. En als je dat goed bijhoudt kan het ook best net ne verzorgd zijn. maar ja, daar heb ik dan weer geen zin in
L'Amour menaçant:
pi_46178446
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 17:43 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Neuh.. Brabo's
Huh!?
pi_46178477
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 18:25 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Al staat zo'n lang eekend Lowlands semi stoppelbaardje ook wel grappig. En als je dat goed bijhoudt kan het ook best net ne verzorgd zijn. maar ja, daar heb ik dan weer geen zin in
Op m'n werk kraait er geen haan naar of ik m'n baard een week laat staan! Ze mompelen hooguit iets over homo, baard, stoer en niet kloppen..
Huh!?
  zaterdag 10 februari 2007 @ 18:27:47 #279
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_46178485
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 18:25 schreef Ang3l het volgende:

[..]

daarvoor is het een te grote modderzooi
  zaterdag 10 februari 2007 @ 18:29:23 #280
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_46178534
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 18:26 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Neuh.. Brabo's
het schuift steeds door...

[generaliseermodus]

boven de rivieren -> brabo's
brabo's -> belgen

[/generaliseermodus]

ik kan nou ook niet bepaald zeggen dat ik van een gooi's accent smelt
  zaterdag 10 februari 2007 @ 18:29:30 #281
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46178535
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 18:27 schreef Cybart het volgende:

[..]

daarvoor is het een te grote modderzooi
En zie maar eens eeen stopcontact te vinden in je tent

Maar ik doelde meer op het laten staan van dat baardje nadat ik van Lowlands afkwam. Rik vond 'm helemaal geweldig, maar dan zou ik hem bij moeten houden en daar heb ik dan weer geen zin in *scheer*
L'Amour menaçant:
pi_46178552
Als je je snor moet laten staan, moet je wel je baard scheren, anders vind ik het valsspelen.
pi_46178572
Bah schaamhaar in je gezicht is niet fris
  zaterdag 10 februari 2007 @ 18:32:02 #284
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_46178595
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 18:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Maar ik doelde meer op het laten staan van dat baardje nadat ik van Lowlands afkwam. Rik vond 'm helemaal geweldig, maar dan zou ik hem bij moeten houden en daar heb ik dan weer geen zin in *scheer*
het is een keuze
pi_46178599
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 18:29 schreef Cybart het volgende:

[..]

het schuift steeds door...

[generaliseermodus]

boven de rivieren -> brabo's
brabo's -> belgen

[/generaliseermodus]

ik kan nou ook niet bepaald zeggen dat ik van een gooi's accent smelt
Ik vind Twentenaren ook wel een geil accent hebben hoor . Maar Brabo's winnen het gewoon. Vlaams is ook wel leuk, maar nèt niet
Huh!?
  zaterdag 10 februari 2007 @ 18:33:11 #286
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_46178623
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 18:32 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ik vind Twentenaren ook wel een geil accent hebben hoor . Maar Brabo's winnen het gewoon. Vlaams is ook wel leuk, maar nèt niet
ik kan twents niet serieus nemen
pi_46178625
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 18:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Stopcontact? Scheer je eens met een mesje en wees een vent!!
Huh!?
pi_46178632
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 18:33 schreef Cybart het volgende:

[..]

Ieder zo z'n voorkeur heh
Huh!?
  zaterdag 10 februari 2007 @ 18:33:43 #289
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_46178635
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 17:08 schreef HuubTuub het volgende:

[..]

Erg leuke film.
Welkom terug HuubTuub na een periode van afwezigheid
  zaterdag 10 februari 2007 @ 18:34:00 #290
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_46178643
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 18:31 schreef picobyte het volgende:
Bah schaamhaar in je gezicht is niet fris
kijk dames en heren
dit is een typisch voorbeeld van een:

"oeh eens kijken of ik de jongens en meisjes in dit topic kan shockeren voor aandacht post"
  zaterdag 10 februari 2007 @ 18:34:18 #291
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46178646
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 18:33 schreef Cybart het volgende:

[..]

Dat komt vast door Volle Maan
L'Amour menaçant:
  zaterdag 10 februari 2007 @ 18:34:32 #292
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_46178652
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 18:33 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ieder zo z'n voorkeur heh
Twente gaat bij deze helemaal naar jou!

(heb je nu kwartet?)
pi_46178667
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 18:34 schreef Cybart het volgende:

[..]

kijk dames en heren
dit is een typisch voorbeeld van een:

"oeh eens kijken of ik de jongens en meisjes in dit topic kan shockeren voor aandacht post"
En blijkbaar lukt het
Huh!?
pi_46178674
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 18:34 schreef Cybart het volgende:

[..]

Twente gaat bij deze helemaal naar jou!

(heb je nu kwartet?)
Nee, ik kom er nog twee tekort..
Huh!?
  zaterdag 10 februari 2007 @ 18:35:45 #295
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_46178677
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 18:34 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat komt vast door Volle Maan
die heb ik tot nu toe nog altijd weten te boycotten...
en ik neem aan dat dat geheel terecht is?

maar goed, Van God Los slaat ook finaal de plank mis qua limburg's accent, maar is daarintegen wel een vette film
  zaterdag 10 februari 2007 @ 18:36:14 #296
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46178690
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 18:33 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Stopcontact? Scheer je eens met een mesje en wees een vent!!
Het ging over je stoppelbaardt netjes bijwerken.
Knap als je dat met een mes kan
L'Amour menaçant:
pi_46178714
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 18:36 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Het ging over je stoppelbaardt netjes bijwerken.
Knap als je dat met een mes kan
Oh.. mja, maar dan heb je een trimmer nodig enzo..
Huh!?
  zaterdag 10 februari 2007 @ 18:37:41 #298
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_46178722
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 18:35 schreef Vlarp het volgende:

[..]

En blijkbaar lukt het
  zaterdag 10 februari 2007 @ 18:38:18 #299
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46178739
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 18:35 schreef Cybart het volgende:

[..]

die heb ik tot nu toe nog altijd weten te boycotten...
en ik neem aan dat dat geheel terecht is?
Enorm geheel terecht wel te verstaan.
quote:
maar goed, Van God Los slaat ook finaal de plank mis qua limburg's accent, maar is daarintegen wel een vette film
Van God Los doet me huilen vanwege de herkenbaarheid.
Daarom vind ik hem geweldig. En qua film ook. Dat accent is gewoon even wennen.

maar: in tegenstelling tot Volle Maan is in Van God Los het accent terecht. Het speelt zich daar af. Gebaseerd op waargebeurde zaken dus je kunt dat ook niet ineens in Amsterdam zetten. Volle Maan had zivch echter met willekeurig welk soort dorpsjongeren af kunnen spelen. Daar is het accent dus nietstoevoegend. Omdat het ook nog eens belachelijk klinkt is het daarnbij dus ECHT een domper (al is de film zelf ook gewoon ronduit kut hoor )
L'Amour menaçant:
pi_46178742
Scheren met een mesje is ook zo heerlijk glad he
  zaterdag 10 februari 2007 @ 18:38:38 #301
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_46178748
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 18:35 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Nee, ik kom er nog twee tekort..
wil je texel hebben, dan wil ik graag eeeuhm... britten of ...denk denk denk... grieken!
Jaaaa ik wil de grieken !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')