ik verheug me er nu al op een paar uurtjes pittenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:39 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Trustuh! Slaap lekker, ik heb het vanavond nog even gedaan.Ik was vanmorgen zooo vroeg wakker.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gezellig samen, ik heb hem de hele dag niet gezien...
Dat leidt alleen maar af en dan verbranden de worstjesquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:45 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Dan moet je toch op de keukentafel gaan liggen als hij daar aan het koken is?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat leidt alleen maar af en dan verbranden de worstjes
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:52 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]En dan ga je daarna lekker uit eten..
quote:
We hebben afgesproken maar twee maal per maand uit eten te gaanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:54 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Duurt dat nog zoo lang?
En waar ga je uit eten dan?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:43 schreef wonderer het volgende:
Ondanks je tukje? Dan was het vast heel vroeg
Mijn foon zat in m'n jaszak en opa la g op de bank te slapenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:25 schreef Parleur het volgende:
Overigens wil ik nog even graag benadrukken dat IK niet degene ben die een bak popcorn over Vlarps hoofd heeft gegooid in de bios!
Dus er is geen en-ke-le reden om op wat voor manier dan ook angstig te zijn om met me naar de bios te gaan Ang3l!... Ang3l?... AAAAAAAAANG333333333333l!!!!...
Ang3l?
Hmm... wacht... ik bel je wel even![]()
Tja, ik werk voor mijn geld...niet voor hem...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:18 schreef Sunjammer het volgende:
Hang jij de baas zijn bitch uit?
Zo kun je het zien ja.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:22 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Tja, ik werk voor mijn geld...niet voor hem...
Ben je toch een beetje zijn bitch.
![]()
Nou nee hij protitueert me nog net niet...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:24 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Zo kun je het zien ja.
Hij is je pimp zeg maar.
Dat moest er nog bijkomen zeg.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:32 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Nou nee hij protitueert me nog net niet...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |