Met bovendien onduidelijkheid over wie de vader is (en dus wie het kind nu moet gaan opvoeden).quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:30 schreef Stroekie het volgende:
En dat arme hummeltje van een dochter van d'r is nu een paar maanden oud en kan vanaf nu dus ook geen normaal leven meer lijden, al gestigmatiseerd voor het leven![]()
DAt iemand van 89 sterft vind ik nou niet echt een verrassing...quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
eerst die echtenoot van d'r die ze wellicht iets te hard gekieteld heeft
Überhaupt, of voor een Amerikaan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:51 schreef wonderer het volgende:
Wheheh! Brad is vandaag heel modieus gekleed!En dat terwijl we het net over A&F hadden enzo
quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:45 schreef Blubberzwijn het volgende:
nachtploeg checkt in..
Voor hem, vooralquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:54 schreef NathaN het volgende:
[..]
Überhaupt, of voor een Amerikaan?
WC-potten is te cliché...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
wat een drama vandaag.. eerst een uur op de trein moeten wachten door die paupersneeuw, en dan staan er nog eens 2 potten van 40 tegen mekaar aan te rijen vlak voor mn neus, waarom doen ze dat niet gewoon op de wc ofzo
We kopen uit principe geen kleding bij Wal-Mart. Wel bij Target en Old Navy enzoquote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:34 schreef wonderer het volgende:
Mja. Eigenlijk hoor ik op de bank te zitten naast mijn vent, maar die gaat toch zo koken.
Maar deze heer haakt nu af hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:33 schreef FamFarmerFan het volgende:Heeee Stroekie en Wonderer
Het zijn regelmatig dezelfde op dit soort avonden hé?
Trustuh! Slaap lekker, ik heb het vanavond nog even gedaan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar deze heer haakt nu af hoor
en dat ligt niet aan het gezelschap hier, maar wel aan de stand van de wijzers op de klok
Sweet dreams allemaal![]()
![]()
Gezellig samen, ik heb hem de hele dag niet gezien...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:35 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Waarom hoor je dan op de bank te zitten?
ik verheug me er nu al op een paar uurtjes pittenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:39 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Trustuh! Slaap lekker, ik heb het vanavond nog even gedaan.Ik was vanmorgen zooo vroeg wakker.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gezellig samen, ik heb hem de hele dag niet gezien...
Dat leidt alleen maar af en dan verbranden de worstjesquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:45 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Dan moet je toch op de keukentafel gaan liggen als hij daar aan het koken is?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat leidt alleen maar af en dan verbranden de worstjes
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:52 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]En dan ga je daarna lekker uit eten..
quote:
We hebben afgesproken maar twee maal per maand uit eten te gaanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:54 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Duurt dat nog zoo lang?
En waar ga je uit eten dan?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:43 schreef wonderer het volgende:
Ondanks je tukje? Dan was het vast heel vroeg
Mijn foon zat in m'n jaszak en opa la g op de bank te slapenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:25 schreef Parleur het volgende:
Overigens wil ik nog even graag benadrukken dat IK niet degene ben die een bak popcorn over Vlarps hoofd heeft gegooid in de bios!
Dus er is geen en-ke-le reden om op wat voor manier dan ook angstig te zijn om met me naar de bios te gaan Ang3l!... Ang3l?... AAAAAAAAANG333333333333l!!!!...
Ang3l?
Hmm... wacht... ik bel je wel even![]()
Tja, ik werk voor mijn geld...niet voor hem...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:18 schreef Sunjammer het volgende:
Hang jij de baas zijn bitch uit?
Zo kun je het zien ja.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:22 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Tja, ik werk voor mijn geld...niet voor hem...
Ben je toch een beetje zijn bitch.
![]()
Nou nee hij protitueert me nog net niet...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:24 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Zo kun je het zien ja.
Hij is je pimp zeg maar.
Dat moest er nog bijkomen zeg.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:32 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Nou nee hij protitueert me nog net niet...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |