take me for what i amquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:28 schreef Ang3l het volgende:
A tiger in a cage can never see the sun.
This diva needs her stage, baby let's have fun!
You are the one I choose. Folks would kill to fill your shoes.
You love the limelight too now baby.
dat is inderdaad slim,quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:06 schreef Blubberzwijn het volgende:
zo.. nog even mijn waardevolle spullen verstoppellen, er komen allochtonen..
hahahaha... terwijl ik dit lees heb ik hier de soundtrack opstaan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:12 schreef Ang3l het volgende:
"These bitches in there are eating ass and sucking cock and then they show up at the buffet and say they're vegan"
*SHORTBUS kijk*
TMM en Rik gaan hem morgen kijken in de Plaza. Evenals Jerroen. Evenals Dennis.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:08 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
hahahaha... terwijl ik dit lees heb ik hier de soundtrack opstaan.
Erg leuke film.
"It's just like the 60's. Only with less hope. "
Spreek me niet over de Zeemeermin! We hebben haar uit het leven gebannen!!!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:27 schreef Waxxer het volgende:
Jij keek toch altijd film op de bank met sjaal om en een deken over je heen en dat je dan als een zeemeermin ligt...?
Oke-oke-oke niet boos wordenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Spreek me niet over de Zeemeermin! We hebben haar uit het leven gebannen!!!
(Heeft iets te maken met een kabouter)
Maar ik lig idd altijd te kijken, half slapend.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is inderdaad slim,
niet te vertrouwen, die Belgen
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke-oke-oke niet boos worden![]()
Ik zie het al helemaal voor mezo chocola olijven, chips en met geitenkaas en honing gevulde pepers etend tussendoor
en dat dan opeens heel onverwacht je deurbel gaat
heeeeerrrlijke momenten...
(ja dat die deurbel dus gaat en niet erna
)
Belgen zijn geil, hebben een prachtig accent, houden van uitgaan en het goede levenquote:
precies!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Belgen zijn geil, hebben een prachtig accent, houden van uitgaan en het goede leven
Jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:29 schreef Cybart het volgende:
Mika - Life In Cartoon Motion
[afbeelding]
Ik dacht al, waar ken ik die van.... (die heb ik ookquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:29 schreef Cybart het volgende:
Mika - Life In Cartoon Motion
[afbeelding]
Hoe lang moet ie het nog vol houden?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:55 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
gaat goed met de snor van Dokter Sjoerd
Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
Hoe lang moet ie het nog vol houden?
Ik doe 't in het weekend altijd (lees: vanaf vrijdagochtend geen zin meer om te scheren en dan maandagochtend toch maar omdat ik naar m'n werk noet)quote:ik doe het trouwens vrijwillig (lees: de hele week nog geen zin gehad om me te scheren)
gewoon gemakszucht he...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
Zal het hem eens vragen ja. Niet dat ie straks Vader Abraham wordt
[..]
Ik doe 't in het weekend altijd (lees: vanaf vrijdagochtend geen zin meer om te scheren en dan maandagochtend toch maar omdat ik naar m'n werk noet)
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
gewoon gemakszucht he...
en op het werk staat het natuurlijk wel wat netter
Neuh.. Brabo'squote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Belgen zijn geil, hebben een prachtig accent, houden van uitgaan en het goede leven
Op m'n werk kraait er geen haan naar of ik m'n baard een week laat staan!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al staat zo'n lang eekend Lowlands semi stoppelbaardje ook wel grappig. En als je dat goed bijhoudt kan het ook best net ne verzorgd zijn. maar ja, daar heb ik dan weer geen zin in
daarvoor is het een te grote modderzooiquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al staat zo'n lang eekend Lowlands semi stoppelbaardje ook wel grappig. En als je dat goed bijhoudt kan het ook best net ne verzorgd zijn. maar ja, daar heb ik dan weer geen zin in
het schuift steeds door...quote:
En zie maar eens eeen stopcontact te vinden in je tentquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
daarvoor is het een te grote modderzooi
het is een keuzequote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En zie maar eens eeen stopcontact te vinden in je tent
Maar ik doelde meer op het laten staan van dat baardje nadat ik van Lowlands afkwam. Rik vond 'm helemaal geweldig, maar dan zou ik hem bij moeten houden en daar heb ik dan weer geen zin in *scheer*
Ik vind Twentenaren ook wel een geil accent hebben hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
het schuift steeds door...
[generaliseermodus]
boven de rivieren -> brabo's
brabo's -> belgen
[/generaliseermodus]
ik kan nou ook niet bepaald zeggen dat ik van een gooi's accent smelt
ik kan twents niet serieus nemenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind Twentenaren ook wel een geil accent hebben hoor. Maar Brabo's winnen het gewoon. Vlaams is ook wel leuk, maar nèt niet
Stopcontact? Scheer je eens met een mesje en wees een vent!!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En zie maar eens eeen stopcontact te vinden in je tent
Maar ik doelde meer op het laten staan van dat baardje nadat ik van Lowlands afkwam. Rik vond 'm helemaal geweldig, maar dan zou ik hem bij moeten houden en daar heb ik dan weer geen zin in *scheer*
Welkom terug HuubTuub na een periode van afwezigheidquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:08 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
hahahaha... terwijl ik dit lees heb ik hier de soundtrack opstaan.
Erg leuke film.
"It's just like the 60's. Only with less hope. "
kijk dames en herenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:31 schreef picobyte het volgende:
Bah schaamhaar in je gezicht is niet fris
Dat komt vast door Volle Maanquote:
En blijkbaar lukt hetquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
kijk dames en heren
dit is een typisch voorbeeld van een:
"oeh eens kijken of ik de jongens en meisjes in dit topic kan shockeren voor aandacht post"
Nee, ik kom er nog twee tekort..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
Twente gaat bij deze helemaal naar jou!
(heb je nu kwartet?)
die heb ik tot nu toe nog altijd weten te boycotten...quote:
Het ging over je stoppelbaardt netjes bijwerken.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Stopcontact? Scheer je eens met een mesje en wees een vent!!![]()
Oh.. mja, maar dan heb je een trimmer nodig enzo..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het ging over je stoppelbaardt netjes bijwerken.
Knap als je dat met een mes kan
Enorm geheel terecht wel te verstaan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
die heb ik tot nu toe nog altijd weten te boycotten...
en ik neem aan dat dat geheel terecht is?
Van God Los doet me huilen vanwege de herkenbaarheid.quote:maar goed, Van God Los slaat ook finaal de plank mis qua limburg's accent, maar is daarintegen wel een vette film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |