abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:08:58 #1
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_46119755
Vervolg op: [HOMO] #1859 En wie mocht er weer afsluiten!?

De H staat hier! (hier kun je je icoon in de H ook laten aanpassen)

Ben je nieuw hier? Neem dan even de tijd om je voor te stellen, da's wel zo leuk voor de mensen die hier al posten. Wellicht is dit lijstje een leuk hulpmiddel?

Reminder: als je de 300ste (laatste) post doet, dan moet je ook een nieuw topic openen!
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_46119781
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:06 schreef Adelante het volgende:

[..]

zojuist op rtl nieuws, g-star gaat amerika veroveren
Jah, gaat ze vast wel lukken..

Als ze dan ook Abercrombie & Fitch hier op de markt gooien dan hebben we dat ook weer gehad
Huh!?
pi_46119797
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:07 schreef wonderer het volgende:

[..]

Mja, op zich is elke Amerikaan import natuurlijk, behalve de volbloed indianen. Ik merk wel dat ze het leuk vinden en ik heb ook al een aantal verhalen gehoord van mensen die in Amsterdam zijn geweest enzo. Ach, beter dan het Marokkaan effect
Mja, daarom ja
Huh!?
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:13:13 #4
71919 wonderer
pi_46119875
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:09 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Jah, gaat ze vast wel lukken..

Als ze dan ook Abercrombie & Fitch hier op de markt gooien dan hebben we dat ook weer gehad
Oh ja, toch es naar binnen lopen in de winkel, kijken waar al die heisa nou voor nodig is
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_46120082
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:13 schreef wonderer het volgende:

[..]

Oh ja, toch es naar binnen lopen in de winkel, kijken waar al die heisa nou voor nodig is
Ach, het gaat richting de europese kleding. Strakke shirts, kleurrijke modellen, wijkt af van de typische Amerikaans baggy-is-all-we-want kleding of al die totaal niet modieuze zooi..

Ze zouden hier best succesvol kunnen zijn. Alleen ze moeten dan gaan concurreren met merken als G-Star, Gsus enzo.. bieden al zelfde soort kleding
Huh!?
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:21:19 #6
71919 wonderer
pi_46120162
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:18 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ach, het gaat richting de europese kleding. Strakke shirts, kleurrijke modellen, wijkt af van de typische Amerikaans baggy-is-all-we-want kleding of al die totaal niet modieuze zooi..

Ze zouden hier best succesvol kunnen zijn. Alleen ze moeten dan gaan concurreren met merken als G-Star, Gsus enzo.. bieden al zelfde soort kleding
Ahh, right. Vandaar dat het zo populair is bij homo's, die hebben smaak Ja, goedgeklede jongeren zijn hier erg schaars. Maar als je 250 kilo weegt, is het lastig iets leuks te vinden...

Mij is het sowieso te duur, maar kleding vinden in mijn maat is ook niet al te makkelijk, helaas.
pi_46120318
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:21 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ahh, right. Vandaar dat het zo populair is bij homo's, die hebben smaak Ja, goedgeklede jongeren zijn hier erg schaars. Maar als je 250 kilo weegt, is het lastig iets leuks te vinden...

Mij is het sowieso te duur, maar kleding vinden in mijn maat is ook niet al te makkelijk, helaas.
Mja, in New York viel het nog mee. Maar ja, daar zit ook gewoon een H&M enzo. En volk wat daar rond hangt is toch niet doorsnee Amerikaans..

Hmmz.. zo'n lastige maat dan?
Huh!?
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:30:28 #8
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46120550
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:24 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Mja, in New York viel het nog mee.
In Miami South Beach was vrijwle geen slecht geklede of dikke Amerikaan te vinden
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_46120669
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:30 schreef Ang3l het volgende:

[..]

In Miami South Beach was vrijwle geen slecht geklede of dikke Amerikaan te vinden
O ja.. die vergat ik....

Zeur!
Huh!?
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:36:01 #10
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46120773
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:33 schreef Vlarp het volgende:

[..]

O ja.. die vergat ik....

Zeur!
Nah! Ik zeur niet, ik deel gewoon mijn ervaring!
Ik vond er in NY genoeg rondlopen, maar Miami South Beach was echt net een modeshow.
L'Amour menaçant:
pi_46120858
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:36 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vond er in NY genoeg rondlopen, maar Miami South Beach was echt net een modeshow.
Was er ook wat te neuken?
Huh!?
pi_46120871
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:36 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Je bent vandaag het belangrijkste van de dag vergeten!
Waarom ken ik jou niet ergens van?
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:41:31 #13
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46120946
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:38 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Was er ook wat te neuken?
In South Beach? Hallo Genoeg gay-clubs op de Boulevard hoor
En we zijn nog over de Florida Keys naar Key West gereden, party ville extraordinair.
L'Amour menaçant:
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:41:41 #14
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46120952
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:39 schreef Parleur het volgende:

[..]

Anders jij wel!
L'Amour menaçant:
pi_46120964
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:39 schreef Parleur het volgende:

[..]

Je was ingesneeuwd Mike? Als enige in Nederland???

Ik zie het he-le-maal voor me! Jij, in je huisje, beukend tegen de deur omdat er een hoop sneeuw tegenaan is gewaaid!
Huh!?
pi_46121044
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:41 schreef Ang3l het volgende:

[..]

In South Beach? Hallo Genoeg gay-clubs op de Boulevard hoor
En we zijn nog over de Florida Keys naar Key West gereden, party ville extraordinair.
Wanneer gaan we daarheen op vakantie?
Huh!?
pi_46121129
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:42 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Je was ingesneeuwd Mike? Als enige in Nederland???

Ik zie het he-le-maal voor me! Jij, in je huisje, beukend tegen de deur omdat er een hoop sneeuw tegenaan is gewaaid!
Nou... een totale aanfluiting... dat hele weeralarm! Ik nam het knmi al nooit heel erg serieus maar vanaf vandaag ga ik mijn tripjes zoveel mogelijk plannen op dagen dat er een weeralarm is!
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:48:00 #18
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46121204
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:43 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Wanneer gaan we daarheen op vakantie?
Key West? Is wel erg zuiperig en hetero hoor
Miami South Beach is weer erg gay, glamour & glitter (veel vrouwen met opgetilde poedeltjes en bling bling tasjes).

Ik vond van de trip toch ECHT New Orleans het aller- aller- allermooiste zwoelste sexieste leukste gezelligste prachtigste en interessantste van allemaal. Daarna New York, Orlando, Miami South Beach en Naples.
L'Amour menaçant:
pi_46121235
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:41 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Anders jij wel!
Maar jij moet het initiërende smsje sturen! Das zo de ongeschreven afspraak. Jij stuurt een lullig smsje waarna er dan zo'n keigrappige, spitsvondige ad remme reactie van mij komt die jouw hele sms van de telefoon afblaast. Toch? Dat ben ik nou zo gewend hoor Ang3l! Dat gaan we toch niet zomaar opeens veranderen? Dan moeten we daar éérst over bellen hoor!
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:49:09 #20
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46121251
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:46 schreef Parleur het volgende:

[..]

Nou... een totale aanfluiting... dat hele weeralarm! Ik nam het knmi al nooit heel erg serieus maar vanaf vandaag ga ik mijn tripjes zoveel mogelijk plannen op dagen dat er een weeralarm is!
Tegenwoordig geven ze bij iedere poep en scheet een weeralarm af lijkt het wel. Handig, op den duur denken mensen "Ach die dingen stellen niks meer voor" en gaan ze gewoon de weg op, ook als het ECHT alarmerend is.

The boy who cried wolf = The KNMI who cried weather-alert!
L'Amour menaçant:
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:49:33 #21
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46121275
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:48 schreef Parleur het volgende:

[..]

Maar jij moet het initiërende smsje sturen! Das zo de ongeschreven afspraak. Jij stuurt een lullig smsje waarna er dan zo'n keigrappige, spitsvondige ad remme reactie van mij komt die jouw hele sms van de telefoon afblaast. Toch? Dat ben ik nou zo gewend hoor Ang3l! Dat gaan we toch niet zomaar opeens veranderen? Dan moeten we daar éérst over bellen hoor!
Je belde me laatst al! Zomaar! Op het werk!!!
L'Amour menaçant:
pi_46121321
Ik heb trouwens mun keuken oranje geverfd! WAT!?!?! Mja... o-ranje. En niet zomaar oranje maar gewoon oranje oranje! En uhm... inderdaad... het is ver-schrik-ke-lijk! Normaal gaat zoiets toch na een dag ofzo wel wennen... maar het zit er nou al drie dagen op en ik voel me nog steeds een vreemde in mun eigen keuken!
pi_46121347
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:49 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Je belde me laatst al! Zomaar! Op het werk!!!
Het was even na half elf Ang3l! Des avonds wel te verstaan! Dan ga ik er min of meer gemakshalve vanuit dat je klaar bent met al je fouten te herstellen!
pi_46121511
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:48 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Key West? Is wel erg zuiperig en hetero hoor
Miami South Beach is weer erg gay, glamour & glitter (veel vrouwen met opgetilde poedeltjes en bling bling tasjes).

Ik vond van de trip toch ECHT New Orleans het aller- aller- allermooiste zwoelste sexieste leukste gezelligste prachtigste en interessantste van allemaal. Daarna New York, Orlando, Miami South Beach en Naples.
Oh.. dan New Orleans!
Huh!?
pi_46121551
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:46 schreef Parleur het volgende:

[..]

De vorige keer (met die storm) had je dan toch een probleem gehad.. zeker in die plattelands gemeente waar jij woont..
Huh!?
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:56:53 #26
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46121571
Jij wordt gewoon op vakantie gestuurd zodat anderen jouw fouten in alle rust en met opperste concentratie kunnen herstellen!
L'Amour menaçant:
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:58:15 #27
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46121640
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:55 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Oh.. dan New Orleans!
Heel veel cultuur, heel veel mystiek, heel veel relaxen, heel veel gay, heel veel uitgaan. Helaas ook hel veel beklemmende plakkerige vochtige zwoele natte hitte.
L'Amour menaçant:
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:58:39 #28
71919 wonderer
pi_46121666
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:24 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Mja, in New York viel het nog mee. Maar ja, daar zit ook gewoon een H&M enzo. En volk wat daar rond hangt is toch niet doorsnee Amerikaans..

Hmmz.. zo'n lastige maat dan?
Spijkerbroek 31/34, niet te vinden (alles onder de 32 gaat tot 32 en da's te kort, en 32 breedte is te wijd ). Dameskleding hoef ik al helemaal niet te proberen, dan kom ik op grote maten uit en dan is de pasvorm ver te zoeken, damesbroeken hebben te veel ruimte op de dijen en... ja. Over ondergoed begin ik niet eens
pi_46121720
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:58 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Heel veel cultuur, heel veel mystiek, heel veel relaxen, heel veel gay, heel veel uitgaan. Helaas ook hel veel beklemmende plakkerige vochtige zwoele natte hitte.
Nou, dat was in New York ook vorig jaar.. vreselijk die eerste 3 dagen. 30 graden en stik benauwd. Zo erg had ik het in Nederland nog weinig meegemaakt..
Huh!?
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:59:57 #30
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_46121729
Ja vochtig was het daar zeker.
God created gays so fat chicks could have friends.
pi_46121753
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:58 schreef wonderer het volgende:

[..]

Spijkerbroek 31/34, niet te vinden (alles onder de 32 gaat tot 32 en da's te kort, en 32 breedte is te wijd ). Dameskleding hoef ik al helemaal niet te proberen, dan kom ik op grote maten uit en dan is de pasvorm ver te zoeken, damesbroeken hebben te veel ruimte op de dijen en... ja. Over ondergoed begin ik niet eens
Pfff.. wat een gedoe!!
Huh!?
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:01:14 #32
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_46121804
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:58 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dus meer vreten ben ik bang. Je bent nog niet ingeburgerd.
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:01:29 #33
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_46121814
quote:

[..]

dus ook heel veel muggen en ander kruipend en vliegend gespuis ? daar in de moeras delta ?
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:01:37 #34
71919 wonderer
pi_46121821
quote:

[..]

En heel veel wind en water...

Alles zuidelijk van DC heb ik weinig trek in. Maar ik geloof dat ik deze zomer een paar dagen naar NY ga met mijn maatje om musicals te zien
pi_46121825
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja vochtig was het daar zeker.
Komt vast van al dat gezeik..
Huh!?
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:02:21 #36
71919 wonderer
pi_46121857
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Nou, het stomme is dat broeken van 30 wijd dan wel weer tot 36 lang gaan Dus ik moet juist afvallen
pi_46121862
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

inge-burger-d, burger.. hamburger.. snappen?

Huh!?
pi_46121874
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:56 schreef Vlarp het volgende:

[..]

De vorige keer (met die storm) had je dan toch een probleem gehad.. zeker in die plattelands gemeente waar jij woont..
Dit doe je expres he? Dit zit je gewoon expres te doen omdat je het leuk vindt als ik weer even vertel wat voor indrukken ik allemaal heb gekregen toen ik jou naar huis bracht! Dat we zelfs moesten betalen om het enige stukje modern verharde weg te kunnen berijden? Dat gewoon de anwb het niet meer zag zitten ordentelijk aan te geven welke richting je op moet om weer in de geciviliseerde wereld te komen? Dat een rotonde niet veel meer is dan een paal in het midden van de weg? Dat er nergens sprake is van lichtbronnen? En tal van andere indrukken die ik heb geprobeerd te verdrukken. Maar ik trap daar dus niet in Vlarpje... ik zeg er NIKS over! Ik heb er genoeg om gehuild!
pi_46121942
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:56 schreef Ang3l het volgende:
Jij wordt gewoon op vakantie gestuurd zodat anderen jouw fouten in alle rust en met opperste concentratie kunnen herstellen!

Ik kan gewoon op vakantie omdat alles zo goed is voorbereid door mij zodat ik er even tussenuit kan! Daar heb ik niet eens een Es voor nodig!
pi_46121952
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:01 schreef wonderer het volgende:

[..]

En heel veel wind en water...

Alles zuidelijk van DC heb ik weinig trek in. Maar ik geloof dat ik deze zomer een paar dagen naar NY ga met mijn maatje om musicals te zien
Op broadway? Wilden wij vorig jaar ook nog doen, maar 't was niet te doen, te druk bij Tkts en te duur nog...
Huh!?
pi_46121991
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:02 schreef Parleur het volgende:

[..]

Dit doe je expres he? Dit zit je gewoon expres te doen omdat je het leuk vindt als ik weer even vertel wat voor indrukken ik allemaal heb gekregen toen ik jou naar huis bracht! Dat we zelfs moesten betalen om het enige stukje modern verharde weg te kunnen berijden? Dat gewoon de anwb het niet meer zag zitten ordentelijk aan te geven welke richting je op moet om weer in de geciviliseerde wereld te komen? Dat een rotonde niet veel meer is dan een paal in het midden van de weg? Dat er nergens sprake is van lichtbronnen? En tal van andere indrukken die ik heb geprobeerd te verdrukken. Maar ik trap daat dus niet in Vlarpje... ik zeg er NIKS over! Ik heb er genoeg om gehuild!
Ach.. het was bijna net zoals thuis toch? Ze praatten er alleen geen Brabants..
Huh!?
pi_46122063
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:05 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ach.. het was bijna net zoals thuis toch? Ze praatten er alleen geen Brabants..
Waar kwamen we ook alweer vandaan? Was dat die campingdisco?
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:07:45 #43
71919 wonderer
pi_46122081
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:04 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Op broadway? Wilden wij vorig jaar ook nog doen, maar 't was niet te doen, te druk bij Tkts en te duur nog...
Yeah, Beauty stopt in juli en die wil ik toch wel zien.. en als we er toch zijn, nog een paar andere
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:08:30 #44
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_46122116
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:02 schreef wonderer het volgende:

[..]

Nou, het stomme is dat broeken van 30 wijd dan wel weer tot 36 lang gaan Dus ik moet juist afvallen
De maten kloppen niet. Ik haal nog wel eens shirts van Okaley en dan pas ik in een S, die dan wel weer zo lang is dat ie bijna op mijn knieën komt.
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:08:33 #45
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46122119
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:45 schreef DR34M3R het volgende:
er is geen reclame zo goed als mond-op-mond.
Herpes is er groot mee geworden.
Waar het hart vol van is, stroomt door de aderen.
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:10:04 #46
71919 wonderer
pi_46122182
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

De maten kloppen niet. Ik haal nog wel eens shirts van Okaley en dan pas ik in een S, die dan wel weer zo lang is dat ie bijna op mijn knieën komt.
Yeah, het is ook altijd wel even passen om het zeker te weten. Van het ene merk heb ik een s en van het andere een l en dan zit het zeg maar gelijk... daarom wil ik ook liever niet van internet bestellen enzo.
pi_46122188
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:07 schreef Parleur het volgende:

[..]

Waar kwamen we ook alweer vandaan? Was dat die campingdisco?
Ja, NextDance, Mike!
Huh!?
pi_46122208
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Handig..

Amerikanen
Huh!?
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:11:26 #49
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46122243
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:10 schreef Vlarp het volgende:
Ja, NextDance, Mike!
Ow, nostalgie, nostalgie.
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:11:31 #50
71919 wonderer
pi_46122249
quote:

[..]

Handig..

Amerikanen
ik had het in Nederland ook wel hoor, vooral bij t-shirts. Bij de ene knap je nog uit een L en bij de andere zit een S te ruim
pi_46122263
quote:

[..]

Ja, NextDance, Mike!
Oja

Met Vins en Den! En Den was dat weekend bij mij en die heeft ook zitten huilen toen we door Niemandsdorp reden.
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:12:44 #52
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46122298
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:11 schreef Parleur het volgende:
Oja

Met Vins en Den! En Den was dat weekend bij mij en die heeft ook zitten huilen toen we door Niemandsdorp reden.
Lag dat niet aan de manier waarop je door dat gat scheurde?
pi_46122370
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:11 schreef NathaN het volgende:

[..]

Ow, nostalgie, nostalgie.
Ja, waar jij altijd wild zwaaiend op de dansvloer stond
Huh!?
pi_46122420
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:11 schreef wonderer het volgende:

[..]

ik had het in Nederland ook wel hoor, vooral bij t-shirts. Bij de ene knap je nog uit een L en bij de andere zit een S te ruim
Mja, maar ja, je hebt ook allerlei fits.. enzo
Huh!?
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:16:24 #55
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46122454
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:14 schreef Vlarp het volgende:
Afgelopen weekend weer eens lekker op de dansvloer uitgeleefd. Maar dan in Nijmegen.
pi_46122456
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:12 schreef NathaN het volgende:

[..]

Het was eenzame klasse hoe ik de auto over al die modderpaadjes manoeuvreerde!
pi_46122464
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:11 schreef Parleur het volgende:
Oja

Het was ook een vreselijke ervaring! Ik heb doodsangsten uitgestaan achterin die auto!
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:12 schreef NathaN het volgende:
Huh!?
pi_46122480
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:16 schreef NathaN het volgende:

[..]

Afgelopen weekend weer eens lekker op de dansvloer uitgeleefd. Maar dan in Nijmegen.
Kiss Kiss? (als dat nog bestaat )
Huh!?
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:17:22 #59
71919 wonderer
pi_46122501
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:15 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Mja, maar ja, je hebt ook allerlei fits.. enzo
Yep. Fitted Tees Hopen dat ik Brad daar van de zomer ook in kan krijgen
pi_46122520
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:14 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Altijd, altijd, altijd

Ik ben er precies EEN keer geweest!
pi_46122545
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:17 schreef wonderer het volgende:

[..]

Yep. Fitted Tees Hopen dat ik Brad daar van de zomer ook in kan krijgen
Abercrombie winkel in sleuren dan..

Hebben ze allemaal muscle en slim fit tees
Huh!?
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:18:17 #62
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46122547
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:17 schreef Vlarp het volgende:
Kiss Kiss? (als dat nog bestaat )
Yeppes. Nog steeds best gezellig.
pi_46122555
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:18 schreef NathaN het volgende:

[..]

Yeppes. Nog steeds best gezellig.
Nog nooit geweest
Huh!?
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:18:56 #64
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46122572
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:17 schreef Parleur het volgende:
Altijd, altijd, altijd

En je was de dansvloer niet op te branden...
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:19:18 #65
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46122592
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:18 schreef Vlarp het volgende:
Nog nooit geweest
Moe'k je een keer meesleuren?
pi_46122601
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:17 schreef Parleur het volgende:

[..]

Altijd, altijd, altijd

Mike, waarom voel je je aangesproken? Ik had het tegen Nathan...
Huh!?
pi_46122609
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:16 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Het was ook een vreselijke ervaring! Ik heb doodsangsten uitgestaan achterin die auto!
[..]
Tssk

Jij bent gemotoriseerd waarschijnlijk nog nooit zo dicht bij huis afgezet! Daar zou je me dankbaar voor moeten zijn!
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:19:50 #68
71919 wonderer
pi_46122622
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:18 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Abercrombie winkel in sleuren dan..

Hebben ze allemaal muscle en slim fit tees
Als dat zou kunnen Denk dat ie gaat klagen dat dat te flamy is
pi_46122650
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:19 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Mja het gaat hier ook allemaal zo snel! En ang3l is er niet als rustpunt en dan weet ik soms niet goed wat ik doe.
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:20:57 #70
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46122666
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:19 schreef Vlarp het volgende:
Ja, straks denken ze nog dat je een clone van me bent...
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:21:23 #71
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46122689
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:20 schreef Parleur het volgende:
Mja het gaat hier ook allemaal zo snel! En ang3l is er niet als rustpunt en dan weet ik soms niet goed wat ik doe.
Nah, too easy...
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:22:48 #72
71919 wonderer
pi_46122755
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:20 schreef NathaN het volgende:

[..]

Ja, straks denken ze nog dat je een clone van me bent...
Clones, we're all clones!
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:23:21 #73
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46122783
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:22 schreef wonderer het volgende:
Clones, we're all clones!
That's clowns...
pi_46122827
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:19 schreef NathaN het volgende:

[..]

Moe'k je een keer meesleuren?
Oh, is goed hoor
Huh!?
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:24:26 #75
71919 wonderer
pi_46122831
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:23 schreef NathaN het volgende:

[..]

That's clowns...
Nee, liedje van Alice Cooper

I'm a clone
I know it and I'm fine
I'm one and more are on the way
I'm two, doctor
Three's on the line
He'll take incubation another day

I'm all alone, so are we all
We're all clones
All are one and one are all

We destroyed the government
We're destroying time
No more problems on the way

I'm through doctor
We don't need your kind
The other ones
Ugly ones
Stupid boys
Wrong ones

We're all clones

Six is having problems
Adjusting to his clone status
Have to put him on a shelf
"Please don't put me on a shelf"
All day long we hear him crying so loud
I just wanna be myself
I just wanna be myself
I just wanna be myself
Be myself
Be myself

We destroyed the government
We're destroying time
No more problems on the way

I'm through doctor
We don't need your kind
The other ones
Ugly ones
Stupid boys
Wrong ones

We're all clones
We're all clones
pi_46122853
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:19 schreef Parleur het volgende:

[..]

Tssk

Jij bent gemotoriseerd waarschijnlijk nog nooit zo dicht bij huis afgezet! Daar zou je me dankbaar voor moeten zijn!
Het gebeurt wel vaker, voel je maar niet speciaal
Huh!?
pi_46122871
Overigens wil ik nog even graag benadrukken dat IK niet degene ben die een bak popcorn over Vlarps hoofd heeft gegooid in de bios!

Dus er is geen en-ke-le reden om op wat voor manier dan ook angstig te zijn om met me naar de bios te gaan Ang3l!... Ang3l?... AAAAAAAAANG333333333333l!!!!...

Ang3l?

Hmm... wacht... ik bel je wel even
pi_46122874
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:19 schreef wonderer het volgende:

[..]

Als dat zou kunnen Denk dat ie gaat klagen dat dat te flamy is
flamy? wa's dat?
Huh!?
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:25:44 #79
71919 wonderer
pi_46122892
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:25 schreef Vlarp het volgende:

[..]

flamy? wa's dat?
Gay maar dan zonder het "seks met mannen" gedeelte. Flamboyant.
pi_46122909
Ja, en nu douchen.. tot zo
Huh!?
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:26:45 #81
71919 wonderer
pi_46122934
Veeeeel plezier
pi_46123031
quote:

[..]

Ja, NextDance, Mike!
Daar ben IK zelfs nog een aantal keer geweest
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:29:53 #83
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46123054
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:24 schreef wonderer het volgende:
Nee, liedje van Alice Cooper
Ik moet dan weer denken aan een heel ander nummer:
quote:
WEIRD AL YANKOVIC
"I Think I'm A Clone Now"

Isn't it strange
Feels like I'm lookin' in the mirror
What would people say
If only they knew that I was

Part of some geneticist's plan (plan-plan-plan)
Born to be a carbon copy man (man-man-man)
There in a petri dish late one night
They took a donor's body cell and fertilized a human egg and so I say

I think I'm a clone now
There's always two of me just a-hangin' around
I think I'm a clone now
'Cause every chromosome is a hand-me-down

Look at the way
We go out walking close together
I guess you could say
I'm really beside myself

I still remember how it began (gan-gan-gan)
They produced a carbon copy man (man-man-man)
Born in a science lab late one night
Without a mother or a father, just a test tube and a womb with a view

I think I'm a clone now (a clone now)
There's always two of me just a-hangin' around

And I can stay at home while I'm out of town
'Cause every pair of genes is a hand-me-down

Signing autographs for my fans
Come and meet the carbon copy man
Livin' in stereo, it's all right
Well I can be my own best friend and I can send myself for pizza so I say

I think I'm a clone now
Another one of me's always hangin' around
I think I'm a clone now

I've been on Oprah Winfrey - I'm world renowned
And every pair of genes is a hand-me-down

That's my genetic twin always hangin' around

donderdag 8 februari 2007 @ 22:30:21 #84
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46123079
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:24 schreef Vlarp het volgende:
Oh, is goed hoor
Volgende is begin april.
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:30:58 #85
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46123112
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:24 schreef Vlarp het volgende:
Het gebeurt wel vaker, voel je maar niet speciaal
Been there, done that.
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:31:09 #86
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46123118
En 4
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:37:21 #87
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_46123354
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:31 schreef NathaN het volgende:
En 4
waar blijft nu nummer 5
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:38:08 #88
71919 wonderer
pi_46123380
*neuriet mee met Rammstein*
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:39:06 #89
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46123419
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:38 schreef wonderer het volgende:
*neuriet mee met Rammstein*
Kan dat?
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:41:16 #90
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46123507
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:37 schreef Stroekie het volgende:
waar blijft nu nummer 5
http://www.youtube.com/watch?v=rMJfvVtCAjk
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:42:20 #91
71919 wonderer
pi_46123563
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:39 schreef NathaN het volgende:

[..]

Kan dat?
Ja hoor, ze hebben ook rustige muziek gemaakt.
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:43:48 #92
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46123616
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:42 schreef wonderer het volgende:
Ja hoor, ze hebben ook rustige muziek gemaakt.
Zo blijft men leren.
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:46:10 #93
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_46123707
quote:
ik moest lachen
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:47:08 #94
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46123759
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:46 schreef Stroekie het volgende:
ik moest lachen
Was de bedoeling ook.
  donderdag 8 februari 2007 @ 23:16:54 #95
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46125003
Is iedereen hier nu in shock over de dood van Anna Nicole Smith, of zijn we gewoon met iets anders bezig?
  donderdag 8 februari 2007 @ 23:17:34 #96
71919 wonderer
pi_46125030
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 23:16 schreef NathaN het volgende:
Is iedereen hier nu in shock over de dood van Anna Nicole Smith, of zijn we gewoon met iets anders bezig?
Ik was mijn armen aan het trainen.
pi_46125342
Ik kom pas net om de hoek kijken...
  donderdag 8 februari 2007 @ 23:25:13 #98
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_46125351
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 23:16 schreef NathaN het volgende:
it runs in their family ?
  donderdag 8 februari 2007 @ 23:26:54 #99
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_46125426
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 23:25 schreef Stroekie het volgende:
it runs in their family ?
Death runs in every family.
  donderdag 8 februari 2007 @ 23:30:30 #100
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_46125545
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 23:26 schreef NathaN het volgende:

[..]

Death runs in every family.
eerst die echtenoot van d'r die ze wellicht iets te hard gekieteld heeft
toen onlangs die zoon van haar
en als ik dat nieuws bericht zo lees lijkt me dit ook geen natuurlijke doodsoorzaak

En dat arme hummeltje van een dochter van d'r is nu een paar maanden oud en kan vanaf nu dus ook geen normaal leven meer lijden, al gestigmatiseerd voor het leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')