Jah, gaat ze vast wel lukken..quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
zojuist op rtl nieuws, g-star gaat amerika veroveren
Mja, daarom jaquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja, op zich is elke Amerikaan import natuurlijk, behalve de volbloed indianen.Ik merk wel dat ze het leuk vinden en ik heb ook al een aantal verhalen gehoord van mensen die in Amsterdam zijn geweest enzo. Ach, beter dan het Marokkaan effect
![]()
Oh ja, toch es naar binnen lopen in de winkel, kijken waar al die heisa nou voor nodig isquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jah, gaat ze vast wel lukken..
Als ze dan ook Abercrombie & Fitch hier op de markt gooien dan hebben we dat ook weer gehad![]()
Ach, het gaat richting de europese kleding. Strakke shirts, kleurrijke modellen, wijkt af van de typische Amerikaans baggy-is-all-we-want kleding of al die totaal niet modieuze zooi..quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja, toch es naar binnen lopen in de winkel, kijken waar al die heisa nou voor nodig is
Ahh, right. Vandaar dat het zo populair is bij homo's, die hebben smaakquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, het gaat richting de europese kleding. Strakke shirts, kleurrijke modellen, wijkt af van de typische Amerikaans baggy-is-all-we-want kleding of al die totaal niet modieuze zooi..
Ze zouden hier best succesvol kunnen zijn. Alleen ze moeten dan gaan concurreren met merken als G-Star, Gsus enzo.. bieden al zelfde soort kleding
Mja, in New York viel het nog mee. Maar ja, daar zit ook gewoon een H&M enzo. En volk wat daar rond hangt is toch niet doorsnee Amerikaans..quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ahh, right. Vandaar dat het zo populair is bij homo's, die hebben smaakJa, goedgeklede jongeren zijn hier erg schaars. Maar als je 250 kilo weegt, is het lastig iets leuks te vinden...
Mij is het sowieso te duur, maar kleding vinden in mijn maat is ook niet al te makkelijk, helaas.
In Miami South Beach was vrijwle geen slecht geklede of dikke Amerikaan te vindenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, in New York viel het nog mee.
O ja.. die vergat ik....quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In Miami South Beach was vrijwle geen slecht geklede of dikke Amerikaan te vinden
Nah! Ik zeur niet, ik deel gewoon mijn ervaring!quote:
Was er ook wat te neuken?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah! Ik zeur niet, ik deel gewoon mijn ervaring!
Ik vond er in NY genoeg rondlopen, maar Miami South Beach was echt net een modeshow.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah! Ik zeur niet, ik deel gewoon mijn ervaring!
Ik vond er in NY genoeg rondlopen, maar Miami South Beach was echt net een modeshow.
In South Beach? Halloquote:
Anders jij wel!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:39 schreef Parleur het volgende:
[..]
![]()
Je bent vandaag het belangrijkste van de dag vergeten!
Je was ingesneeuwd Mike? Als enige in Nederland???quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:39 schreef Parleur het volgende:
[..]
![]()
Je bent vandaag het belangrijkste van de dag vergeten!
Wanneer gaan we daarheen op vakantie?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In South Beach? HalloGenoeg gay-clubs op de Boulevard hoor
En we zijn nog over de Florida Keys naar Key West gereden, party ville extraordinair.
Nou... een totale aanfluiting... dat hele weeralarm! Ik nam het knmi al nooit heel erg serieus maar vanaf vandaag ga ik mijn tripjes zoveel mogelijk plannen op dagen dat er een weeralarm is!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je was ingesneeuwd Mike? Als enige in Nederland???
Ik zie het he-le-maal voor me! Jij, in je huisje, beukend tegen de deur omdat er een hoop sneeuw tegenaan is gewaaid!
Key West? Is wel erg zuiperig en hetero hoorquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wanneer gaan we daarheen op vakantie?
Maar jij moet het initiërende smsje sturen! Das zo de ongeschreven afspraak. Jij stuurt een lullig smsje waarna er dan zo'n keigrappige, spitsvondige ad remme reactie van mij komt die jouw hele sms van de telefoon afblaast. Toch? Dat ben ik nou zo gewend hoor Ang3l! Dat gaan we toch niet zomaar opeens veranderen? Dan moeten we daar éérst over bellen hoor!quote:
Tegenwoordig geven ze bij iedere poep en scheet een weeralarm af lijkt het wel. Handig, op den duur denken mensen "Ach die dingen stellen niks meer voor" en gaan ze gewoon de weg op, ook als het ECHT alarmerend is.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:46 schreef Parleur het volgende:
[..]
Nou... een totale aanfluiting... dat hele weeralarm! Ik nam het knmi al nooit heel erg serieus maar vanaf vandaag ga ik mijn tripjes zoveel mogelijk plannen op dagen dat er een weeralarm is!
Je belde me laatst al! Zomaar! Op het werk!!!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:48 schreef Parleur het volgende:
[..]
Maar jij moet het initiërende smsje sturen! Das zo de ongeschreven afspraak. Jij stuurt een lullig smsje waarna er dan zo'n keigrappige, spitsvondige ad remme reactie van mij komt die jouw hele sms van de telefoon afblaast. Toch? Dat ben ik nou zo gewend hoor Ang3l! Dat gaan we toch niet zomaar opeens veranderen? Dan moeten we daar éérst over bellen hoor!
Het was even na half elf Ang3l! Des avonds wel te verstaan! Dan ga ik er min of meer gemakshalve vanuit dat je klaar bent met al je fouten te herstellen!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je belde me laatst al! Zomaar! Op het werk!!!
Oh.. dan New Orleans!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Key West? Is wel erg zuiperig en hetero hoor
Miami South Beach is weer erg gay, glamour & glitter (veel vrouwen met opgetilde poedeltjes en bling bling tasjes).
Ik vond van de trip toch ECHT New Orleans het aller- aller- allermooiste zwoelste sexieste leukste gezelligste prachtigste en interessantste van allemaal. Daarna New York, Orlando, Miami South Beach en Naples.
De vorige keer (met die storm) had je dan toch een probleem gehad.. zeker in die plattelands gemeente waar jij woont..quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:46 schreef Parleur het volgende:
[..]
Nou... een totale aanfluiting... dat hele weeralarm! Ik nam het knmi al nooit heel erg serieus maar vanaf vandaag ga ik mijn tripjes zoveel mogelijk plannen op dagen dat er een weeralarm is!
Heel veel cultuur, heel veel mystiek, heel veel relaxen, heel veel gay, heel veel uitgaan. Helaas ook hel veel beklemmende plakkerige vochtige zwoele natte hitte.quote:
Spijkerbroek 31/34, niet te vinden (alles onder de 32 gaat tot 32 en da's te kort, en 32 breedte is te wijdquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, in New York viel het nog mee. Maar ja, daar zit ook gewoon een H&M enzo. En volk wat daar rond hangt is toch niet doorsnee Amerikaans..
Hmmz.. zo'n lastige maat dan?
Nou, dat was in New York ook vorig jaar.. vreselijk die eerste 3 dagen. 30 graden en stik benauwd. Zo erg had ik het in Nederland nog weinig meegemaakt..quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heel veel cultuur, heel veel mystiek, heel veel relaxen, heel veel gay, heel veel uitgaan. Helaas ook hel veel beklemmende plakkerige vochtige zwoele natte hitte.
Pfff.. wat een gedoe!!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Spijkerbroek 31/34, niet te vinden (alles onder de 32 gaat tot 32 en da's te kort, en 32 breedte is te wijd). Dameskleding hoef ik al helemaal niet te proberen, dan kom ik op grote maten uit en dan is de pasvorm ver te zoeken, damesbroeken hebben te veel ruimte op de dijen en... ja. Over ondergoed begin ik niet eens
Dus meer vreten ben ik bang. Je bent nog niet ingeburgerd.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Spijkerbroek 31/34, niet te vinden (alles onder de 32 gaat tot 32 en da's te kort, en 32 breedte is te wijd). Dameskleding hoef ik al helemaal niet te proberen, dan kom ik op grote maten uit en dan is de pasvorm ver te zoeken, damesbroeken hebben te veel ruimte op de dijen en... ja. Over ondergoed begin ik niet eens
dus ook heel veel muggen en ander kruipend en vliegend gespuis ? daar in de moeras delta ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heel veel cultuur, heel veel mystiek, heel veel relaxen, heel veel gay, heel veel uitgaan. Helaas ook hel veel beklemmende plakkerige vochtige zwoele natte hitte.
En heel veel wind en water...quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Komt vast van al dat gezeik..quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja vochtig was het daar zeker.
Nou, het stomme is dat broeken van 30 wijd dan wel weer tot 36 lang gaanquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dus meer vreten ben ik bang. Je bent nog niet ingeburgerd.
inge-burger-d, burger.. hamburger.. snappen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dus meer vreten ben ik bang. Je bent nog niet ingeburgerd.
Dit doe je expres he? Dit zit je gewoon expres te doen omdat je het leuk vindt als ik weer even vertel wat voor indrukken ik allemaal heb gekregen toen ik jou naar huis bracht! Dat we zelfs moesten betalen om het enige stukje modern verharde weg te kunnen berijden? Dat gewoon de anwb het niet meer zag zitten ordentelijk aan te geven welke richting je op moet om weer in de geciviliseerde wereld te komen? Dat een rotonde niet veel meer is dan een paal in het midden van de weg? Dat er nergens sprake is van lichtbronnen? En tal van andere indrukken die ik heb geprobeerd te verdrukken. Maar ik trap daar dus niet in Vlarpje... ik zeg er NIKS over! Ik heb er genoeg om gehuild!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De vorige keer (met die storm) had je dan toch een probleem gehad.. zeker in die plattelands gemeente waar jij woont..
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:56 schreef Ang3l het volgende:
Jij wordt gewoon op vakantie gestuurd zodat anderen jouw fouten in alle rust en met opperste concentratie kunnen herstellen!
Op broadway? Wilden wij vorig jaar ook nog doen, maar 't was niet te doen, te druk bij Tkts en te duur nog...quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
En heel veel wind en water...
Alles zuidelijk van DC heb ik weinig trek in. Maar ik geloof dat ik deze zomer een paar dagen naar NY ga met mijn maatje om musicals te zien
Ach.. het was bijna net zoals thuis toch? Ze praatten er alleen geen Brabants..quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:02 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dit doe je expres he? Dit zit je gewoon expres te doen omdat je het leuk vindt als ik weer even vertel wat voor indrukken ik allemaal heb gekregen toen ik jou naar huis bracht! Dat we zelfs moesten betalen om het enige stukje modern verharde weg te kunnen berijden? Dat gewoon de anwb het niet meer zag zitten ordentelijk aan te geven welke richting je op moet om weer in de geciviliseerde wereld te komen? Dat een rotonde niet veel meer is dan een paal in het midden van de weg? Dat er nergens sprake is van lichtbronnen? En tal van andere indrukken die ik heb geprobeerd te verdrukken. Maar ik trap daat dus niet in Vlarpje... ik zeg er NIKS over! Ik heb er genoeg om gehuild!
Waar kwamen we ook alweer vandaan? Was dat die campingdisco?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach.. het was bijna net zoals thuis toch? Ze praatten er alleen geen Brabants..
Yeah, Beauty stopt in juli en die wil ik toch wel zien.. en als we er toch zijn, nog een paar anderequote:Op donderdag 8 februari 2007 22:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Op broadway? Wilden wij vorig jaar ook nog doen, maar 't was niet te doen, te druk bij Tkts en te duur nog...
De maten kloppen niet. Ik haal nog wel eens shirts van Okaley en dan pas ik in een S, die dan wel weer zo lang is dat ie bijna op mijn knieën komt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, het stomme is dat broeken van 30 wijd dan wel weer tot 36 lang gaanDus ik moet juist afvallen
Herpes is er groot mee geworden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:45 schreef DR34M3R het volgende:
er is geen reclame zo goed als mond-op-mond.
Yeah, het is ook altijd wel even passen om het zeker te weten. Van het ene merk heb ik een s en van het andere een l en dan zit het zeg maar gelijk... daarom wil ik ook liever niet van internet bestellen enzo.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De maten kloppen niet. Ik haal nog wel eens shirts van Okaley en dan pas ik in een S, die dan wel weer zo lang is dat ie bijna op mijn knieën komt.
Ja, NextDance, Mike!quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:07 schreef Parleur het volgende:
[..]
Waar kwamen we ook alweer vandaan? Was dat die campingdisco?
Handig..quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De maten kloppen niet. Ik haal nog wel eens shirts van Okaley en dan pas ik in een S, die dan wel weer zo lang is dat ie bijna op mijn knieën komt.
Ow, nostalgie, nostalgie.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:10 schreef Vlarp het volgende:
Ja, NextDance, Mike!
ik had het in Nederland ook wel hoor, vooral bij t-shirts. Bij de ene knap je nog uit een L en bij de andere zit een S te ruimquote:
Ojaquote:
Lag dat niet aan de manier waarop je door dat gat scheurde?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:11 schreef Parleur het volgende:
Oja![]()
Met Vins en Den! En Den was dat weekend bij mij en die heeft ook zitten huilen toen we door Niemandsdorp reden.
Mja, maar ja, je hebt ook allerlei fits.. enzoquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
ik had het in Nederland ook wel hoor, vooral bij t-shirts. Bij de ene knap je nog uit een L en bij de andere zit een S te ruim
Afgelopen weekend weer eens lekker op de dansvloer uitgeleefd. Maar dan in Nijmegen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:14 schreef Vlarp het volgende:
Ja, waar jij altijd wild zwaaiend op de dansvloer stond
Het was eenzame klasse hoe ik de auto over al die modderpaadjes manoeuvreerde!quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:12 schreef NathaN het volgende:
[..]
Lag dat niet aan de manier waarop je door dat gat scheurde?
Het was ook een vreselijke ervaring! Ik heb doodsangsten uitgestaan achterin die auto!quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:11 schreef Parleur het volgende:
Oja![]()
Met Vins en Den! En Den was dat weekend bij mij en die heeft ook zitten huilen toen we door Niemandsdorp reden.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:12 schreef NathaN het volgende:
Lag dat niet aan de manier waarop je door dat gat scheurde?
Kiss Kiss? (als dat nog bestaatquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:16 schreef NathaN het volgende:
[..]
Afgelopen weekend weer eens lekker op de dansvloer uitgeleefd. Maar dan in Nijmegen.
Yep. Fitted Teesquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, maar ja, je hebt ook allerlei fits.. enzo
Altijd, altijd, altijdquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, waar jij altijd wild zwaaiend op de dansvloer stond
Abercrombie winkel in sleuren dan..quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Fitted TeesHopen dat ik Brad daar van de zomer ook in kan krijgen
Nog nooit geweestquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:18 schreef NathaN het volgende:
[..]
Yeppes. Nog steeds best gezellig.
En je was de dansvloer niet op te branden...quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:17 schreef Parleur het volgende:
Altijd, altijd, altijd![]()
Ik ben er precies EEN keer geweest!
Mike, waarom voel je je aangesproken? Ik had het tegen Nathan...quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:17 schreef Parleur het volgende:
[..]
Altijd, altijd, altijd![]()
Ik ben er precies EEN keer geweest!
Tsskquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het was ook een vreselijke ervaring! Ik heb doodsangsten uitgestaan achterin die auto!
[..]
Als dat zou kunnenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Abercrombie winkel in sleuren dan..
Hebben ze allemaal muscle en slim fit tees
Mja het gaat hier ook allemaal zo snel! En ang3l is er niet als rustpunt en dan weet ik soms niet goed wat ik doe.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mike, waarom voel je je aangesproken? Ik had het tegen Nathan...
Ja, straks denken ze nog dat je een clone van me bent...quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:19 schreef Vlarp het volgende:
Mike, waarom voel je je aangesproken? Ik had het tegen Nathan...
Nah, too easy...quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:20 schreef Parleur het volgende:
Mja het gaat hier ook allemaal zo snel! En ang3l is er niet als rustpunt en dan weet ik soms niet goed wat ik doe.
Clones, we're all clones!quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, straks denken ze nog dat je een clone van me bent...
That's clowns...quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:22 schreef wonderer het volgende:
Clones, we're all clones!
Nee, liedje van Alice Cooperquote:
Het gebeurt wel vaker, voel je maar niet speciaalquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:19 schreef Parleur het volgende:
[..]
Tssk![]()
Jij bent gemotoriseerd waarschijnlijk nog nooit zo dicht bij huis afgezet! Daar zou je me dankbaar voor moeten zijn!
flamy?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als dat zou kunnenDenk dat ie gaat klagen dat dat te flamy is
Gay maar dan zonder het "seks met mannen" gedeelte. Flamboyant.quote:
Ik moet dan weer denken aan een heel ander nummer:quote:
quote:WEIRD AL YANKOVIC
"I Think I'm A Clone Now"
Isn't it strange
Feels like I'm lookin' in the mirror
What would people say
If only they knew that I was
Part of some geneticist's plan (plan-plan-plan)
Born to be a carbon copy man (man-man-man)
There in a petri dish late one night
They took a donor's body cell and fertilized a human egg and so I say
I think I'm a clone now
There's always two of me just a-hangin' around
I think I'm a clone now
'Cause every chromosome is a hand-me-down
Look at the way
We go out walking close together
I guess you could say
I'm really beside myself
I still remember how it began (gan-gan-gan)
They produced a carbon copy man (man-man-man)
Born in a science lab late one night
Without a mother or a father, just a test tube and a womb with a view
I think I'm a clone now (a clone now)
There's always two of me just a-hangin' around
And I can stay at home while I'm out of town
'Cause every pair of genes is a hand-me-down
Signing autographs for my fans
Come and meet the carbon copy man
Livin' in stereo, it's all right
Well I can be my own best friend and I can send myself for pizza so I say
I think I'm a clone now
Another one of me's always hangin' around
I think I'm a clone now
I've been on Oprah Winfrey - I'm world renowned
And every pair of genes is a hand-me-down
That's my genetic twin always hangin' around
Been there, done that.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:24 schreef Vlarp het volgende:
Het gebeurt wel vaker, voel je maar niet speciaal
Kan dat?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:38 schreef wonderer het volgende:
*neuriet mee met Rammstein*
Ja hoor, ze hebben ook rustige muziek gemaakt.quote:
Zo blijft men leren.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:42 schreef wonderer het volgende:
Ja hoor, ze hebben ook rustige muziek gemaakt.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:41 schreef NathaN het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=rMJfvVtCAjk
Ik was mijn armen aan het trainen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:16 schreef NathaN het volgende:
Is iedereen hier nu in shock over de dood van Anna Nicole Smith, of zijn we gewoon met iets anders bezig?
it runs in their family ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:16 schreef NathaN het volgende:
Is iedereen hier nu in shock over de dood van Anna Nicole Smith, of zijn we gewoon met iets anders bezig?
Death runs in every family.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:25 schreef Stroekie het volgende:
it runs in their family ?
eerst die echtenoot van d'r die ze wellicht iets te hard gekieteld heeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |