abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46118328
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:24 schreef DennisMoore het volgende:

[..]
Mja, ik geloof het soms ook niet hoor dat mensen zo'n positief beeld hebben..

Overigens zijn de oordelen over onze website lovend . 't is maar goed dat klanten niet weten wat een bagger zooi er door die Duitsers onder de motorkap is gestopt en hoe klote het beheer is
Huh!?
  donderdag 8 februari 2007 @ 20:28:26 #252
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_46118413
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:14 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Neuh, die hoort mij blij te maken..
Ik wist niet dat jij op oude mannen met baarden viel?
God created gays so fat chicks could have friends.
pi_46118421
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:26 schreef Vlarp het volgende:

Mja, ik geloof het soms ook niet hoor dat mensen zo'n positief beeld hebben..

Overigens zijn de oordelen over onze website lovend . 't is maar goed dat klanten niet weten wat een bagger zooi er door die Duitsers onder de motorkap is gestopt en hoe klote het beheer is
'k Was vandaag bij een congres over CMS'en enzo, en het voorbeeld van de Otto-televisies werd nog even aangehaald. .
pi_46118464
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

Al die willen te kaap'ren varen...
pi_46118470
*om hoekje gluur*

mag ik nog heeeeeel eventjes?

Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
pi_46118496
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

I don't
Huh!?
  donderdag 8 februari 2007 @ 20:31:15 #257
3185 Adelante
To let it go now
pi_46118519
customer service is een selling point, geen vervelende bijkomendheid
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_46118534
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:28 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

'k Was vandaag bij een congres over CMS'en enzo, en het voorbeeld van de Otto-televisies werd nog even aangehaald. .
Het had bij ons ook kunnen gebeuren. Alleen al had het 6 dagen blijven staan terwijl we er van op de hoogte waren en ik ook aan het werk zou zijn dan hadden er dooien gevallen. Hier of in Duitsland..
Huh!?
pi_46118563
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:31 schreef Adelante het volgende:
Leg dat eens uit aan euhm.. de "belangrijke" mensen bij Alternate

Ik heb ze dat al een aantal keer proberen uit te leggen. Het werd niet gewaardeerd dat ik vanuit de klant zijn standpunt dacht . En goed, nu boeit het me toch niet meer.
Huh!?
  donderdag 8 februari 2007 @ 20:32:44 #260
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_46118579
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:20 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Schat, ze voegen geen foto bij hun mails. Hooguit een foto waarop ze dreigend met een mes of pistool op het Alternate logo richten..
Kan ook sexy zijn
O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.
pi_46118596
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:31 schreef Adelante het volgende:

Is dat bij Orange zo ja?
pi_46118616
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:33 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Is dat bij Orange zo ja?
Is dat belangrijk ja?
Huh!?
  donderdag 8 februari 2007 @ 20:34:25 #263
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_46118632
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:30 schreef DR34M3R het volgende:
*om hoekje gluur*

mag ik nog heeeeeel eventjes?

zeg het eens ?
  donderdag 8 februari 2007 @ 20:35:26 #264
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46118660
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:34 schreef Nuno_G het volgende:

[..]

zeg het eens ?
nee ze heeft straf. Ze bekogelde me met een sneeuwbal
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 8 februari 2007 @ 20:35:52 #265
3185 Adelante
To let it go now
pi_46118670
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:32 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Leg dat eens uit aan euhm.. de "belangrijke" mensen bij Alternate

Ik heb ze dat al een aantal keer proberen uit te leggen. Het werd niet gewaardeerd dat ik vanuit de klant zijn standpunt dacht . En goed, nu boeit het me toch niet meer.
dat is een omslag voor de duitse gang van zakendoen, us is er beter bekend mee.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_46118675
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:35 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ravotten in de sneeuw
Huh!?
  donderdag 8 februari 2007 @ 20:37:31 #267
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_46118718
quote:

[..]

yak R dacht ook leuk te zijn met een sneeuwbal, nou die krijgt zijn straf nogwel vanavond
pi_46118734
quote:

[..]

En die was NIET raak!!!

Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
pi_46118771
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:35 schreef Adelante het volgende:

[..]

dat is een omslag voor de duitse gang van zakendoen, us is er beter bekend mee.
Wij hebben een eigen directie hoor. Niet dat die dergelijke beslissingen alleen mogen nemen..

De Duitse manier van zaken doen zuigt. Die site van hen is ook vreselijk lelijk. In Nederland zet je foto's van TV's en monitoren en laptops enzo online met een mooi achtergrondje erin gephotshopt, en wat dan die duitsers? Die plakken er een gradient in van zwart naar wit met soms een midden in geplakt HD Ready logo

Echt, marketing snappen ze daar niet. Aber doch...
Huh!?
pi_46118772
Vrouwen kunnen niet gooien.
  donderdag 8 februari 2007 @ 20:39:07 #271
3185 Adelante
To let it go now
pi_46118777
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:33 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Is dat bij Orange zo ja?
Orange ging daar heel ver in ja, ze hebben vijf waarden die omgang met de klant en hun motto bewerkstelligen:
quote:
refreshing
We constantly look to do things differently and in a better way. We give colour to all that we do. We are ready to push the boundaries and take risks.

honest
We are always open and honest. We say what we do and we do what we say. We have nothing to hide and we behave responsibly.

straightforward
For us, clarity comes through simplicity. We recognise that we are people communicating with other people. We are always direct and easy to understand.

dynamic
We want to make a difference to people?s lives. Our optimism is contagious. We are passionate about what we do and we have confidence in ourselves.

friendly
We enjoy working and succeeding together by building close relationships. While we have a sense of purpose, we also have a sense of humour. We consider the needs both of our customers and of each other.
was een heel karwei om de dozenschuivers van dutchtone deze waarden eigen te maken
pi_46118808
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:39 schreef Adelante het volgende:

[..]

Orange ging daar heel ver in ja, ze hebben vijf waarden die omgang met de klant en hun motto bewerkstelligen:
[..]

was een heel karwei om de dozenschuivers van dutchtone deze waarden eigen te maken
Er zijn bedrijven die zo'n enorme omslag kunnen maken?
Huh!?
pi_46118839
Dat soort waarden zijn mooie woorden voor in het jaarverslag enzo. .
  donderdag 8 februari 2007 @ 20:42:24 #274
3185 Adelante
To let it go now
pi_46118893
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:39 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Er zijn bedrijven die zo'n enorme omslag kunnen maken?

kost geld en goeie mensen ( ) en dan heb je dat in een half jaar een heel eind voor elkaar. dat geld was met name nodig om medewerkers af te kopen die het niet (wilden) snappen.
pi_46118905
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:40 schreef DennisMoore het volgende:
En de praktijk kost het teveel geld en zagen ze stiekem de poten eronder vandaan
Huh!?
pi_46118937
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:42 schreef Adelante het volgende:

[..]

kost geld en goeie mensen ( ) en dan heb je dat in een half jaar een heel eind voor elkaar. dat geld was met name nodig om medewerkers af te kopen die het niet (wilden) snappen.
Ach, goede aftersales en service levert je op de lange termijn veel meer op. Klanten gaan je weer promoten via mond-op-mond reclame, ze kopen vaker en meer... enz enz.. ik snap het wel. Alleen de Duitsers niet
Huh!?
pi_46118940
Ach... als je het maar minder klantonvriendelijk doet dan de concurrent.
pi_46118962
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:34 schreef Nuno_G het volgende:

[..]

zeg het eens ?
Maar ik bedoelde maar, het lijkt hier wat rapper te gaan dan bij de L's. Ik verveel me. Dus kom ik jullie nog ff met mijn aanwezigheid vervelen
  donderdag 8 februari 2007 @ 20:45:06 #279
3185 Adelante
To let it go now
pi_46118971
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:40 schreef DennisMoore het volgende:
klopt, maar je kunt ze medewerkers ook goed eigen maken door ze iedere maand met een van de waarden te laten "werken". leg er maar eens de nadruk op en benoem dingen die volgens de gestelde norm goed en niet goed gaan.

natuurlijk is het bedrijf geen filantropische instelling en moet er onder de streep geld verdiend worden
pi_46118990
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:44 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ach, goede aftersales en service levert je op de lange termijn veel meer op. Klanten gaan je weer promoten via mond-op-mond reclame, ze kopen vaker en meer... enz enz.. ik snap het wel. Alleen de Duitsers niet
Mee eens. Service verkoopt beter, er is geen reclame zo goed als mond-op-mond.
  donderdag 8 februari 2007 @ 20:45:59 #281
3185 Adelante
To let it go now
pi_46118995
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:44 schreef DennisMoore het volgende:
en ook negatieve reclame blijft reclame
pi_46119012
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:44 schreef DennisMoore het volgende:
De verhalen over Informatique spreken elkaar tegen .

De beoordelingen in de shopsurvey zijn in ieder geval wel beter dan die van ons .
Huh!?
  donderdag 8 februari 2007 @ 20:46:53 #283
3185 Adelante
To let it go now
pi_46119025
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:45 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

dat werkt in nederland niet zo goed hoor, mensen klagen liever dan dat ze op feestjes positieve ervaringen met een bedrijf op tafel leggen...
  donderdag 8 februari 2007 @ 20:47:47 #284
3185 Adelante
To let it go now
pi_46119057
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:46 schreef Vlarp het volgende:

[..]

De verhalen over Informatique spreken elkaar tegen .

De beoordelingen in de shopsurvey zijn in ieder geval wel beter dan die van ons .
gistron 4evaahahhh!!!!

ook duits en cheap
pi_46119069
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:45 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Nah ja.. ik blijf hopen..
en er niet over nadenken.. voor de website en databases heb ik de service niet nodig
Huh!?
pi_46119096
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:47 schreef Adelante het volgende:

[..]

gistron 4evaahahhh!!!!

ook duits en cheap
Gistron zuigt ook..
Huh!?
  donderdag 8 februari 2007 @ 20:49:10 #287
3185 Adelante
To let it go now
pi_46119115
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:48 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Gistron zuigt ook..
niet als je vriendjes bent met de eigenaar
pi_46119130
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:46 schreef Adelante het volgende:

[..]

dat werkt in nederland niet zo goed hoor, mensen klagen liever dan dat ze op feestjes positieve ervaringen met een bedrijf op tafel leggen...
Ze proberen ook altijd zwaar negatieve productreviews te plaatsen bij een product als ze zich door ons genaaid voelen . 't is zo jammer voor die mensen dat dat eerst gemodereerd wordt door mij of een collega voor het online komt..
Huh!?
pi_46119132
Salland?
pi_46119150
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:49 schreef Adelante het volgende:

[..]

niet als je vriendjes bent met de eigenaar
Ik wil geen vriendjes zijn met onze eigenaar.. . Nah ja, hij wil ook geen vriendjes zijn met ons .
Huh!?
  donderdag 8 februari 2007 @ 20:50:27 #291
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_46119151
De JCPenney klantenservice was ook lief gisteren Je brengt een broek terug en je krijgt twee nieuwe en ook nog geld toe
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_46119178
Volgens mij is de aftersales beoordeling van de "grote" toko's sowieso niet geweldig.. ze hebben toch niks te vrezen..
Huh!?
pi_46119214
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:50 schreef wonderer het volgende:
De JCPenney klantenservice was ook lief gisteren Je brengt een broek terug en je krijgt twee nieuwe en ook nog geld toe
In Amerika werkt het anders. Daar lijdt slechte service tot een miljoenen claim of ontslag enz enz..
Huh!?
  donderdag 8 februari 2007 @ 20:55:12 #294
71919 wonderer
pi_46119306
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:52 schreef Vlarp het volgende:

[..]

In Amerika werkt het anders. Daar lijdt slechte service tot een miljoenen claim of ontslag enz enz..
Ik weet niet hoor.. als ze hadden gezegd "jammer, 't was in de uitverkoop" had ik ook niet raar opgekeken. Maar de mensen daar zijn over het algemeen wel een stuk vriendelijker dan in Nederland.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_46119364
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:55 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor.. als ze hadden gezegd "jammer, 't was in de uitverkoop" had ik ook niet raar opgekeken. Maar de mensen daar zijn over het algemeen wel een stuk vriendelijker dan in Nederland.
Je moet wel daar. Werknemers worden veel minder beschermd. Onbeschoft in een publieke functie wordt volgens mij echt niet zomaar getolereerd..
Huh!?
  donderdag 8 februari 2007 @ 20:59:49 #296
71919 wonderer
pi_46119434
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:57 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Je moet wel daar. Werknemers worden veel minder beschermd. Onbeschoft in een publieke functie wordt volgens mij echt niet zomaar getolereerd..
Nee, onbeschoftheid niet... maar in nederland ook niet, hoop ik! De broek was van 20 naar 5 dollar afgeprijsd, ik ben gewend dat je dan pech hebt als je de verkeerde koopt, en dat kan ik me ook wel voorstellen, die dingen zijn niet voor niets in de uitverkoop. Maar hier dus niet En toen zei de mevrouw ook nog dat ik een schattig accent had en vroeg waar ik vandaan kwam en dat ik me maar warm in moest pakken.
pi_46119550
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:59 schreef wonderer het volgende:

[..]

Nee, onbeschoftheid niet... maar in nederland ook niet, hoop ik! De broek was van 20 naar 5 dollar afgeprijsd, ik ben gewend dat je dan pech hebt als je de verkeerde koopt, en dat kan ik me ook wel voorstellen, die dingen zijn niet voor niets in de uitverkoop. Maar hier dus niet En toen zei de mevrouw ook nog dat ik een schattig accent had en vroeg waar ik vandaan kwam en dat ik me maar warm in moest pakken.
Amerikanen zijn volgens mij dol op import uit Europa...
Huh!?
pi_46119598
en deze import verlaat het topic weer

zei toch dat het maar voor even wasa?

pi_46119630
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:06:42 #300
3185 Adelante
To let it go now
pi_46119677
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:03 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Amerikanen zijn volgens mij dol op import uit Europa...
zojuist op rtl nieuws, g-star gaat amerika veroveren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')