Hoest eigenlijk met de cluster?quote:
Oh, that's the easy part. Dat werkt allemaal. Nu nog Oracle en SAP werkend krijgen.quote:
Vertel?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:32 schreef Blubberzwijn het volgende:
sauna
begin wel anorexia kenmerken te vertonen
*geduldig (quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:07 schreef Cybart het volgende:Fort Alpha
Marathon
waarom komt seizoen 2 pas in de herfst
brings back high school memories...quote:
Ik weet niet meer precies hoe oud ik was toen het op TV was, maar ik vond het wel vet (vooral die ene jongen die homo bleek te zijnquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
brings back high school memories...
daar moest je over mee kunnen praten....
en nu... heb ik slechts 1 klasgenoot die het kent... en die wil hem meteen kopieren...
(de rest is te jong, die zaten nog op de basisschool 10 jaar geleden)![]()
Wonderer, weet je wat het voordeel is dat je nu in Amerika woont?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies hoe oud ik was toen het op TV was, maar ik vond het wel vet (vooral die ene jongen die homo bleek te zijn). Mijn klas was in ieder geval nooit zo, maar ik weet niet of dat goed of slecht is.
Hoezo? Alsof Florida naast de deur ligt!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Wonderer, weet je wat het voordeel is dat je nu in Amerika woont?
Nu kun jij naar Finding Nemo, de musical.
De nieuwe parkshow in Theme Park Animal Kingdom van Disney in Florida
Ik weet het klinkt voor mij ook belachelijk, maar hij is van de makers van Avenue Q
Blue Man Group was gaafquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:30 schreef wonderer het volgende:
Insgelijks. Was het leuk gister?
Mooi zoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Blue Man Group was gaafen m'n menneke zien ook
voor jou meer, dan voor mijquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoezo? Alsof Florida naast de deur ligt!
doe es liefquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:38 schreef wonderer het volgende:
New Zealand is voor jou korter reizen dan voor mij, heb jij even mazzel dat je in Nederland woont...
Okeequote:
het was eigenlijk ook meer bedoeld als linkje naar: dat er zoiets idioots verzonnen wordt als Finding Nemo the musicalquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Okee
Maar Amerika is zo belachelijk groot dat het "Oh, jij woont er nu, dan..." vrijwel altijd nergens op slaatMijn moeder belde al in paniek omdat het sneeuwde in Nevada... da's 3000 km verderop!
Hij schijnt haske leuk te zijn, en al jarenlang zijn er musicalversies van disneyfilms te zien in de parken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het was eigenlijk ook meer bedoeld als linkje naar: dat er zoiets idioots verzonnen wordt als Finding Nemo the musical
Neemt niet weg dat het een idioot idee is.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hij schijnt haske leuk te zijn, en al jarenlang zijn er musicalversies van disneyfilms te zien in de parken.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij schijnt haske leuk te zijn, en al jarenlang zijn er musicalversies van disneyfilms te zien in de parken.
Ach, ik weet het niet. Zolang het in dat park blijft, maakt het toch weinig uit?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het was eigenlijk ook meer bedoeld als linkje naar: dat er zoiets idioots verzonnen wordt als Finding Nemo the musical
Jij wacht gewoon op Dante's Cove The Musical.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:59 schreef Ang3l het volgende:
Welke had ik ook alweer? Volgens mij de Kleine Zeemeermin
Nou ze komen dit weekend hier auditie doenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:05 schreef NathaN het volgende:
[..]
Jij wacht gewoon op Dante's Cove The Musical.
vind je dat het verhaal zich daar voor leentquote:
Neequote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vind je dat het verhaal zich daar voor leent
Ik Hazes de musical nog wel gebeuren op niet te lange termijn
Krijg ik een rolletje?quote:
Jij mag Jelmer spelen, lief he?quote:
nee niet arthur, of nee niet Hazesquote:
Niet Arthur. Niet alles in ieder geval, je kan er misschien wel iets uit distilleren, de essentie.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee niet arthur, of nee niet Hazes
Oew, mag ik komen kijken?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:11 schreef Ang3l het volgende:
Nou ze komen dit weekend hier auditie doen
Hee, welke MP3 speler had jij nou pas gekocht? Ik zit een beetje te neuzen en omdat jij het over het verschil tussen flash en HDD had, ben ik me gaan richten op flash-spelers, en ik kom steeds uit op de Samsung T9.quote:
Als ze allemaal komen, zal het wel een zootje worden.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
morgen zouden er 300 internationale sprothomo's naar Pecheur komen
toch eens gaan kijken of ze allemaal komen
http://www.kouroseindhoven.nl/tournooien/smashing-valentine.html
Hmm. Maar goed dat Rik en ik ons Amsterdam-Avontuur verzet hebbenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik heb de Sandisk Sansa e260 met 4GB geheugen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hee, welke MP3 speler had jij nou pas gekocht? Ik zit een beetje te neuzen en omdat jij het over het verschil tussen flash en HDD had, ben ik me gaan richten op flash-spelers, en ik kom steeds uit op de Samsung T9.
Oh ja, dat was mijn runner upquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb de Sandisk Sansa e260 met 4GB geheugen.
http://www.sandisk.com/Pr(...)_MP3_Player_4GB.aspx
Toch maar een spoed homo meet dan?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ze allemaal komen, zal het wel een zootje worden.
Je gaat op een krukje zitten turven?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
Battery-life is ook maar een marketing dingetje hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja, dat was mijn runner upDe samsung heeft langere batterylife (30 uur), dat is geloof ik het enige, ze zijn zelfs even duur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |