Dat doen de 84.000 Afrikanen al die ieder jaar omkomen bij de grote oversteek van Afrika naar Spaanse kusteilandjes, om van onze welvaart te profiteren.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:09 schreef dieenebart het volgende:
FYI: in Nederland worden journalisten vastgezet; USA is een derde wereldland met een absurd grote groep onder de armoedegrens; Britse moslims klagen dat de UK een politie-staat is geworden.
Ben naar namibie en Botswana geweest - no sweat. Zij willen hier echt never nooit wonen, en slecht hebben ze het ook al niet.
Maar waag gerust nog een poging om jouw vooroordelen aan ons te bewijzen![]()
OPROTTEN !!!!!!!!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:12 schreef SSRA het volgende:
[..]
Dat doen de 84.000 Afrikanen al die ieder jaar omkomen bij de grote oversteek van Afrika naar Spaanse kusteilandjes, om van onze welvaart te profiteren.
Ik sluit die kans niet geheel uit idd...quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:14 schreef Kaleddis het volgende:
Zou me niets verbazen als Bart vandaag z'n 24-uur aanvraagt![]()
Dan moet hij eruit toch?quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:14 schreef Kaleddis het volgende:
Zou me niets verbazen als Bart vandaag z'n 24-uur aanvraagt![]()
Dat denk ik dus echt niet (helaas)quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik sluit die kans niet geheel uit idd...
quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:15 schreef Carlaa het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat de enige 2 donkere bewoners in dit huis niet echt meehelpen om de stereotypen uit de wereld te helpen....daardoor krijg je dergelijke reacties van de err, gemiddelde Wilders stemmer.
Zou zomaar kunnen. Ze hebben vorige heel duidelijk gemaakt dat ze er achter er niet van gediend zijn dat er voor wissewasjes 24-uur wordt aangevraagd.quote:
Ga hier je theorie maar uit de doeken doen: Historie, Oorlog & Cultuurquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:12 schreef SSRA het volgende:
[..]
Dat doen de 84.000 Afrikanen al die ieder jaar omkomen bij de grote oversteek van Afrika naar Spaanse kusteilandjes, om van onze welvaart te profiteren.
Daar zet ik mijn vraagtekens bij, Syl heeft een grote innerlijke kracht en ze is sterk..quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:16 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Als Bart weggaat kan Syl ook wel inpakken.
Ze is ook heel sterk maar de rest kan stemmen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:18 schreef Elounda het volgende:
[..]
Daar zet ik mijn vraagtekens bij, Syl heeft een grote innerlijke kracht en ze is sterk..
Dat wel, maar ze wordt dan (zonder nieuwe bewoners natuurlijk) zonder pardon unaniem weggestemd.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:18 schreef Elounda het volgende:
[..]
Daar zet ik mijn vraagtekens bij, Syl heeft een grote innerlijke kracht en ze is sterk..
k*t: vergeten....quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze is ook heel sterk maar de rest kan stemmen.![]()
Vergeten (wat een doos ben ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:19 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat wel, maar ze wordt dan (zonder nieuwe bewoners natuurlijk) zonder pardon unaniem weggestemd.
Begint ook gelijk over z'n gitaarspelenquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:21 schreef Black_king het volgende:
Brian snapt het weer niet...... Hij denkt dat het in het algemeen gesproken was.....
Hij wordt ECHT para dus....
Dat hebben ze blijkbaar nodigquote:
Voor Syl mag hij van mij niet wegquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:23 schreef zaadjuh het volgende:
bart mag van mij zijn 24 uur aanvragen weg met die boer...
ja lijkt mij ook, zo zonde dat een aantal het zitten te saboteren...quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:23 schreef Peter6000 het volgende:
Het is wel een interessante cursus/ workshop.
Is betrekkelijk. Voor die tijd zijn er echt wel nieuwe bewoners.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:24 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Voor Syl mag hij van mij niet weg
soort 'hawkay' wat brian zegt @@quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:23 schreef Elounda het volgende:
Als Brain Ok zegt, doet hij mij denken aan Al Pacino als Tony Montana in Scarface...
off topic:quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:24 schreef Carlaa het volgende:
Ik zou ook wel les van die Judith willen hebben.. want helaas heb ik ook een behoorlijk Amsterdams accent waar ik me tijdens het praten niet bewust van ben.
ja, precies...quote:
Met Brian, onder het mom van: we zijn huiswerk aan het makenquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:27 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Als je het niet snapt ga je even op bed ligeen oefenen.....
Amandel ligt vanaf nu dus op bed.
whahaaquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:27 schreef Elounda het volgende:
[..]
Met Brian, onder het mom van: we zijn huiswerk aan het maken
quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:23 schreef Elounda het volgende:
Als Brain Ok zegt, doet hij mij denken aan Al Pacino als Tony Montana in Scarface...
geweldig is zij zeg...quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:32 schreef beequeen het volgende:
Ik lig in en deuk om Judith, wat is die tante scherp zeg, zeker tegen Braaaaaaaaaaajen![]()
![]()
cap anyone???quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:35 schreef beequeen het volgende:
Owwwwwwwwwwww snollie is echt een ramp
Hou die jullie ff bij je graag, spreek dan van sommigen van jullie.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:38 schreef noekje het volgende:
Ooh wat zijn jullie jaloers zeg op een tienertje met zo'n stem. Jullie zouden willen dat jullie zo'n doorrookte stem zouden hebben.
Menig man zou geen nee zeggen als ze zou willen tetteren in hun oren. Als ze dat ontkennen durven ze het gewoon niet toe te geven.
Smaken verschillen natuurlijk, dat is zeker met stemmen zo. Maar ik wil wel toegeven dat ik het op zich een lekker stemmetje vind hoor. Het mist alleen effect, omdat ze zo onnozel is. Dan is het meteen niet meer sexy.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:38 schreef noekje het volgende:
Ooh wat zijn jullie jaloers zeg op een tienertje met zo'n stem. Jullie zouden willen dat jullie zo'n doorrookte stem zouden hebben.
Menig man zou geen nee zeggen als ze zou willen tetteren in hun oren. Als ze dat ontkennen durven ze het gewoon niet toe te geven.
Het was ironisch bedoeld nav de eerdere discussie waarin ik met nog een paar werden beticht van jaloezie vanwege Amanda haar boezem.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Smaken verschillen natuurlijk, dat is zeker met stemmen zo. Maar ik wil wel toegeven dat ik het op zich een lekker stemmetje vind hoor. Het mist alleen effect, omdat ze zo onnozel is. Dan is het meteen niet meer sexy.
Heeft met in en uitademen en stemgebruik te makenquote:
Dan kunnen ze beter met Natasia communiceren...quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:49 schreef Black_king het volgende:
[..]
Dan kunnen ze beter met Natasia communiceren...![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:50 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik niet, mijn (puber) kinderen zijn in huis.. die lol gun ik ze niet
dimmen Oosterpark!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:49 schreef oosterpark het volgende:
voor mij als noorderling heel erg leuk om te horen dat alle amsterdammers een spraakgebrek hebben voorzover ze geen analfabeet zijn zoals bart. of zou hij dyslectisch zijn?
quote:
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 8 februari 2007 13:51 schreef beequeen het volgende:
Deze loopt ook lekker
Nataaaaaaaaaaaaaaaaaaaasiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa goooooooooooooooooooooooooooo homeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
mooi leven heeft ie dan....quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:52 schreef Sebi het volgende:
Judith: "Brian klinkt altijd monotoon, saai"
Brain: " Dat komt door de liefde en de pijn"
Jaquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:53 schreef Suikeroom het volgende:
weet Sylvia al dat Huub bij RTL Boulevard is geweest?
ze is er inmiddels van op de hoogte, maar ze hadden haar niet geroepen voor de uitzendingquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:53 schreef Suikeroom het volgende:
Ze hebben het haar gemeld.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:53 schreef Suikeroom het volgende:
Ik was je voorquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:54 schreef Elounda het volgende:
Tas komt klaar ...
Die koegeluiden horen zoquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:54 schreef Sporti het volgende:
het geluid is zo slecht hebben jullie dat ook?
Hier primaquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:54 schreef Sporti het volgende:
helemaal mee eensquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:54 schreef Elounda het volgende:
Wat een retegezellige COS is dit weer, ik vind die Judith ook zo leuk
ik zie het.. excuses, maar ik vermaak me kostelijk ..quote:
Komt dat ze koeien nadoen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:54 schreef Sporti het volgende:
Je zit ernaast BoerBart.quote:
Charmantquote:
Je zit er niet ver naastquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:57 schreef laffer het volgende:
het lijken wel een stelletje geestelijk gehandicapten![]()
Logisch, maar die gore Martin die komt dan wel weer hoor, die heeft toch geen thuiskomenquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:59 schreef BONG4002 het volgende:
Guido en de wijnproeverij gaat niet door ivm sneeuw
Maar die gaat gewoon alleen als ze zelf wilquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:00 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hahaha Natasia bonjourt die dame al weer weg!
Palma is aangenomen om Tasia te irriteren... sjim, sjam, sjuim..quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:01 schreef _-inge-_ het volgende:
Waarom is Palma nog aanwezig?? Ze poetst zelf niet en heeft geen huishoudsters om aan te sturen, dus wat doe je nog meer als hoofd huidhouding......
Hij heeft blijkbaar ooit eens besloten dat dit cool is.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:59 schreef Elounda het volgende:
Hawkay, zegt Brian...
hawkay..sjim sjam sjuimquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft blijkbaar ooit eens besloten dat dit cool is.
Die is maar met 1 ding bezig HOE word dit weer geknipt en geplaktquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:04 schreef Elounda het volgende:
Bart is inderdaad net iemand die geestelijk niet helemaal bij is...
Ik doe het bijna in mijn broek van het lachen![]()
![]()
Tja dat willen we allemaal weten.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wanneer komen die nieuwe bewoners er eens in?
Bel ffquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:05 schreef Sporti het volgende:
[..]
Die is maar met 1 ding bezig HOE word dit weer geknipt en geplakt![]()
Welkom!quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:07 schreef postmodern het volgende:
Het wordt tijd voor wat actie in het huis......
(hallo trouwens)
halloquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:07 schreef postmodern het volgende:
(hallo trouwens)
auwwwwwwwwquote:
Als alle exit's op tv zijn geweest.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
Welkomquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:07 schreef postmodern het volgende:
(hallo trouwens)
Die snol die Nena vervangt zat er de volgende dag al in, toen het nog lang niet op tv was.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:11 schreef dl3b het volgende:
[..]
Als alle exit's op tv zijn geweest.
Dus een prettig weekend en tot volgende week.
Ja, en als je goed oplet gaan ze zich ook steeds "dierlijker"gedragen, teritorium afpiesen en dat soort zaken. Alleen de allersterkste (zoals Sylvia) zijn daar niet vatbaar voor.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:12 schreef PietjePuk63 het volgende:
Bart is het cynisme echt voorbij.
Natasia en Brainless zijn ook al een tijdje rijp voor opname.
Zou het nou komen door al die tijd in zo'n huis, dat je daar uiteindelijk helemaal krankjorum van wordt?
(Tenzij je erg sterk in je schoenen staat zoals Sylvia...)
Niet met dit weer, sorry..quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:12 schreef Sporti het volgende:
Die Brian heeft absoluut geen manieren alweer zit hij te gapen, ik hoop toch zo dat hij vanavond vol afgaat in de zebra, gaat er nog iemand van hier naar toe?
Ik vindt stream 3 en 4 wel rustgevend momenteel, beter dan de afgelopen dagen...quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:12 schreef noekje het volgende:
Shit, wat is het al wit daar.
Tv uitzendingen lopen 4 dagen achter, laatst in een backstage programma van de redaktie hebben ze 3 dagen nodig om te monteren, lekker professioneelquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:12 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Die snol die Nena vervangt zat er de volgende dag al in, toen het nog lang niet op tv was.
een paar dagen op de streams en persoonlijk vind ik dat erg irri.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:14 schreef postmodern het volgende:
De tv-uitzendingen lopen wel heel erg achter als ik het zo hoor...
Bijna een week inderdaadquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:14 schreef postmodern het volgende:
ach maar een weekje dus er staat nog heel wat te wachten.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:14 schreef postmodern het volgende:
Wat een kano, hij doet leuk mee zo te zien..quote:
In het dagelijkse leven wordt je direct door familie en vrienden aangesproken als je je "verkeerd" gedraagd. Deze directe feedback is in het huis niet aanwezig, dus na 5 maanden afgesloten te zijn gaat dat dus echt invloed hebben.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:12 schreef PietjePuk63 het volgende:
Zou het nou komen door al die tijd in zo'n huis, dat je daar uiteindelijk helemaal krankjorum van wordt?
Momenteel lopen ze veel meer achter.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tv uitzendingen lopen 4 dagen achter, laatst in een backstage programma van de redaktie hebben ze 3 dagen nodig om te monteren, lekker professioneel![]()
dan is het mij ook ontgaan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:20 schreef noekje het volgende:
Natas is natuurlijk een portier he.
Is mij iets ontgaan?
Veegquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:19 schreef doesss het volgende:
Momenteel lopen ze veel meer achter.
Een vaag teken aan de wand..............![]()
Als dat bij de deur staat, wil toch niemand meer naar binnen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:20 schreef noekje het volgende:
Natas is natuurlijk een portier he.
Is mij iets ontgaan?
je hebt best een leuke kin, weet alleen niet welke van de drie ik het leukst vindt ...quote:
fair enoughquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Veeg![]()
Waardeloze tvp, ik weet het.
Ze heeft er geen kracht meer voor...quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:23 schreef Pulu het volgende:
Natasia heeft er geen aand8 voor?
not dus, 2 uitdrukkingen door elkaar, teken aan de wand en een veeg teken( sorry, ik kon het niet laten)quote:
Chocolatequote:Op donderdag 8 februari 2007 14:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
not dus, 2 uitdrukkingen door elkaar, teken aan de wand en een veeg teken( sorry, ik kon het niet laten)![]()
Lekker toch?quote:
hahahaquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:24 schreef Cungy het volgende:
popi jopie die Brainless
Ze vertelde gisteren aan amoebe dat ze gesteriliseerd is, omdat ze 2 kinderen genoeg vindt. Dus nee, zwanger zal ze vast niet zijnquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:24 schreef petraa het volgende:
ik krijg steeds meer het idee dat Zdngmw zwanger is.
nee dat kan niet danquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:33 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ze vertelde gisteren aan amoebe dat ze gesteriliseerd is, omdat ze 2 kinderen genoeg vindt. Dus nee, zwanger zal ze vast niet zijn![]()
Ja ff,quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:36 schreef dieenebart het volgende:
Heeft Natasia nou nog meegedaan met spraaklessen?
Was even naar ziekenhuis met de gebroken duim van m'n 'kind'. En kind zelf ook mee uiteraard.
Huub al terug?
Gebroken duim? Hoe heeft het kind dat voor elkaar gekregen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:36 schreef dieenebart het volgende:
Was even naar ziekenhuis met de gebroken duim van m'n 'kind'. En kind zelf ook mee uiteraard.
Huub al terug?
Jij klinkt voor mij als ....quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:36 schreef postmodern het volgende:
Sylvia kan dat wel....
okee.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja ff,
Lijkt me logisch dat je je *kind* zelf ook mee neem naar het ziekenhuis.
Nee
Zo duidelijk genoeg ???![]()
1e vraag ja, 2e vraag helaas nee, en zieluuuuuuuuuuug van het kindje met de gebroken duim.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:36 schreef dieenebart het volgende:
Huub al terug?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:39 schreef tipsch het volgende:
lekker dan, ik pak net een tandenstoker en direct erna m'n aansteker. steek de tandenstoker in m'n mond en steek hem aan![]()
en nu? Zwarte lippen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:39 schreef tipsch het volgende:
lekker dan, ik pak net een tandenstoker en direct erna m'n aansteker. steek de tandenstoker in m'n mond en steek hem aan![]()
hamer en spijkers. Wij oefenen thuis geen Saddampje, maar Christusje. En het was pas de eerste hand... Voor je het weet is Pasen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:38 schreef Tissik het volgende:
[..]
Gebroken duim? Hoe heeft het kind dat voor elkaar gekregen?
En nee... nog geen Huub in het huis helaas.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:40 schreef Carlaa het volgende:
Amoebe straks:
Dag dames en heren. Ik wil u graag deze dildo aanbevelen. Deze dildo is gewéldig. U krijgt een orgasme of u nu wilt of niet! Dronken, niet dronken, het maakt niet uit, hij doet het! Ook is deze dildo waterdicht zodat u hem ook voor de camera onder de douche kan gebruiken.
Waar haal je het vandaanquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:40 schreef dieenebart het volgende:
[..]
hamer en spijkers. Wij oefenen thuis geen Saddampje, maar Christusje. En het was pas de eerste hand... Voor je het weet is Pasen.
nee, balletje erop met voetballen.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:40 schreef dieenebart het volgende:
[..]
hamer en spijkers. Wij oefenen thuis geen Saddampje, maar Christusje. En het was pas de eerste hand... Voor je het weet is Pasen.
Jij verkoopt geweien?quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:45 schreef Rens_Wilders het volgende:
Leuk om weer eens op te halen dit soort dingen (werk zelf in winkel).
Van wie?quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:24 schreef petraa het volgende:
ik krijg steeds meer het idee dat Zdngmw zwanger is.
Heee, ik wist niet dat jij een kind had? Heb ik niet gelezen in de roddelbladenquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:36 schreef dieenebart het volgende:
Huub al terug?
Auw! Dus kindlief zit ook op "de" voetbal?quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:40 schreef dieenebart het volgende:
[..]
nee, balletje erop met voetballen.
arme Mobyquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Moby. Geen wonder dat het beest is weggehaald.
Heb ik ook niet zelf gemaaktquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:47 schreef crohntje het volgende:
[..]
Heee, ik wist niet dat jij een kind had? Heb ik niet gelezen in de roddelbladen![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:48 schreef Tissik het volgende:
[..]
Auw! Dus kindlief zit ook op "de" voetbal?
Hij is nu ook bij de paardenfluisteraar. Dat beest is gebroken, hij is een alcoholist geworden en is misbruikt.quote:
yepquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:51 schreef zaadjuh het volgende:
bart die ene bart van de oude bb?
Zo leest Tante Natas dus ook voor.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:52 schreef Pulu het volgende:
Natasia heeft weer de intonatie alsof ze tegen haar kinderen praat
Die vrouw is Natasia?quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:51 schreef Borga het volgende:
Hoe zo heeft die vrouw een probleem ????Omdat ze dik is??? Volgens mij is dat niet altijd een probleem, JUF JUDITH ! ! ! en onze schapen van bewoners laten zich dit maar allemaal aan leunen. Stuur JUF gewoon naar buiten of laat haat tegen een muur praten wat een mens
Hey zaadjuh! Zwom jij achteraan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:51 schreef zaadjuh het volgende:
bart die ene bart van de oude bb?
Ja vreselijk is dat, hoeveel onzin een mens onthoudquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jij hebt goed op zitten letten!!!
(of heb je ook zo'n nutteloos geheugen dat alles onthoudt behalve datgene dat je geliefde tegen je zegt?)
Kan je je voorstellen dat Amoebe en Nasty destijds de SNELSTE zaadjes waren?quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hey zaadjuh! Zwom jij achteraan?
haha nou ja zeg bartje does lief tegen me gekkehuisquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hey zaadjuh! Zwom jij achteraan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |