ach maar een weekje dus er staat nog heel wat te wachten.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:14 schreef postmodern het volgende:
De tv-uitzendingen lopen wel heel erg achter als ik het zo hoor...
Wat een kano, hij doet leuk mee zo te zien..quote:
In het dagelijkse leven wordt je direct door familie en vrienden aangesproken als je je "verkeerd" gedraagd. Deze directe feedback is in het huis niet aanwezig, dus na 5 maanden afgesloten te zijn gaat dat dus echt invloed hebben.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:12 schreef PietjePuk63 het volgende:
Zou het nou komen door al die tijd in zo'n huis, dat je daar uiteindelijk helemaal krankjorum van wordt?
Momenteel lopen ze veel meer achter.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tv uitzendingen lopen 4 dagen achter, laatst in een backstage programma van de redaktie hebben ze 3 dagen nodig om te monteren, lekker professioneel![]()
dan is het mij ook ontgaan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:20 schreef noekje het volgende:
Natas is natuurlijk een portier he.
Is mij iets ontgaan?
Veegquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:19 schreef doesss het volgende:
Momenteel lopen ze veel meer achter.
Een vaag teken aan de wand..............![]()
Als dat bij de deur staat, wil toch niemand meer naar binnen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:20 schreef noekje het volgende:
Natas is natuurlijk een portier he.
Is mij iets ontgaan?
je hebt best een leuke kin, weet alleen niet welke van de drie ik het leukst vindt ...quote:
fair enoughquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Veeg![]()
Waardeloze tvp, ik weet het.
Ze heeft er geen kracht meer voor...quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:23 schreef Pulu het volgende:
Natasia heeft er geen aand8 voor?
not dus, 2 uitdrukkingen door elkaar, teken aan de wand en een veeg teken( sorry, ik kon het niet laten)quote:
Chocolatequote:Op donderdag 8 februari 2007 14:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
not dus, 2 uitdrukkingen door elkaar, teken aan de wand en een veeg teken( sorry, ik kon het niet laten)![]()
Lekker toch?quote:
hahahaquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:24 schreef Cungy het volgende:
popi jopie die Brainless
Ze vertelde gisteren aan amoebe dat ze gesteriliseerd is, omdat ze 2 kinderen genoeg vindt. Dus nee, zwanger zal ze vast niet zijnquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:24 schreef petraa het volgende:
ik krijg steeds meer het idee dat Zdngmw zwanger is.
nee dat kan niet danquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:33 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ze vertelde gisteren aan amoebe dat ze gesteriliseerd is, omdat ze 2 kinderen genoeg vindt. Dus nee, zwanger zal ze vast niet zijn![]()
Ja ff,quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:36 schreef dieenebart het volgende:
Heeft Natasia nou nog meegedaan met spraaklessen?
Was even naar ziekenhuis met de gebroken duim van m'n 'kind'. En kind zelf ook mee uiteraard.
Huub al terug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |