Voor Syl mag hij van mij niet wegquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:23 schreef zaadjuh het volgende:
bart mag van mij zijn 24 uur aanvragen weg met die boer...
ja lijkt mij ook, zo zonde dat een aantal het zitten te saboteren...quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:23 schreef Peter6000 het volgende:
Het is wel een interessante cursus/ workshop.
Is betrekkelijk. Voor die tijd zijn er echt wel nieuwe bewoners.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:24 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Voor Syl mag hij van mij niet weg
soort 'hawkay' wat brian zegt @@quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:23 schreef Elounda het volgende:
Als Brain Ok zegt, doet hij mij denken aan Al Pacino als Tony Montana in Scarface...
off topic:quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:24 schreef Carlaa het volgende:
Ik zou ook wel les van die Judith willen hebben.. want helaas heb ik ook een behoorlijk Amsterdams accent waar ik me tijdens het praten niet bewust van ben.
ja, precies...quote:
Met Brian, onder het mom van: we zijn huiswerk aan het makenquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:27 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Als je het niet snapt ga je even op bed ligeen oefenen.....
Amandel ligt vanaf nu dus op bed.
whahaaquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:27 schreef Elounda het volgende:
[..]
Met Brian, onder het mom van: we zijn huiswerk aan het maken
quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:23 schreef Elounda het volgende:
Als Brain Ok zegt, doet hij mij denken aan Al Pacino als Tony Montana in Scarface...
geweldig is zij zeg...quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:32 schreef beequeen het volgende:
Ik lig in en deuk om Judith, wat is die tante scherp zeg, zeker tegen Braaaaaaaaaaajen![]()
![]()
cap anyone???quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:35 schreef beequeen het volgende:
Owwwwwwwwwwww snollie is echt een ramp
Hou die jullie ff bij je graag, spreek dan van sommigen van jullie.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:38 schreef noekje het volgende:
Ooh wat zijn jullie jaloers zeg op een tienertje met zo'n stem. Jullie zouden willen dat jullie zo'n doorrookte stem zouden hebben.
Menig man zou geen nee zeggen als ze zou willen tetteren in hun oren. Als ze dat ontkennen durven ze het gewoon niet toe te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |