Daar zet ik mijn vraagtekens bij, Syl heeft een grote innerlijke kracht en ze is sterk..quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:16 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Als Bart weggaat kan Syl ook wel inpakken.
Ze is ook heel sterk maar de rest kan stemmen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:18 schreef Elounda het volgende:
[..]
Daar zet ik mijn vraagtekens bij, Syl heeft een grote innerlijke kracht en ze is sterk..
Dat wel, maar ze wordt dan (zonder nieuwe bewoners natuurlijk) zonder pardon unaniem weggestemd.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:18 schreef Elounda het volgende:
[..]
Daar zet ik mijn vraagtekens bij, Syl heeft een grote innerlijke kracht en ze is sterk..
k*t: vergeten....quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze is ook heel sterk maar de rest kan stemmen.![]()
Vergeten (wat een doos ben ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:19 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat wel, maar ze wordt dan (zonder nieuwe bewoners natuurlijk) zonder pardon unaniem weggestemd.
Begint ook gelijk over z'n gitaarspelenquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:21 schreef Black_king het volgende:
Brian snapt het weer niet...... Hij denkt dat het in het algemeen gesproken was.....
Hij wordt ECHT para dus....
Dat hebben ze blijkbaar nodigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |