Tja dat willen we allemaal weten.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wanneer komen die nieuwe bewoners er eens in?
Bel ffquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:05 schreef Sporti het volgende:
[..]
Die is maar met 1 ding bezig HOE word dit weer geknipt en geplakt![]()
Welkom!quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:07 schreef postmodern het volgende:
Het wordt tijd voor wat actie in het huis......
(hallo trouwens)
halloquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:07 schreef postmodern het volgende:
(hallo trouwens)
auwwwwwwwwquote:
Als alle exit's op tv zijn geweest.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
Welkomquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:07 schreef postmodern het volgende:
(hallo trouwens)
Die snol die Nena vervangt zat er de volgende dag al in, toen het nog lang niet op tv was.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:11 schreef dl3b het volgende:
[..]
Als alle exit's op tv zijn geweest.
Dus een prettig weekend en tot volgende week.
Ja, en als je goed oplet gaan ze zich ook steeds "dierlijker"gedragen, teritorium afpiesen en dat soort zaken. Alleen de allersterkste (zoals Sylvia) zijn daar niet vatbaar voor.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:12 schreef PietjePuk63 het volgende:
Bart is het cynisme echt voorbij.
Natasia en Brainless zijn ook al een tijdje rijp voor opname.
Zou het nou komen door al die tijd in zo'n huis, dat je daar uiteindelijk helemaal krankjorum van wordt?
(Tenzij je erg sterk in je schoenen staat zoals Sylvia...)
Niet met dit weer, sorry..quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:12 schreef Sporti het volgende:
Die Brian heeft absoluut geen manieren alweer zit hij te gapen, ik hoop toch zo dat hij vanavond vol afgaat in de zebra, gaat er nog iemand van hier naar toe?
Ik vindt stream 3 en 4 wel rustgevend momenteel, beter dan de afgelopen dagen...quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:12 schreef noekje het volgende:
Shit, wat is het al wit daar.
Tv uitzendingen lopen 4 dagen achter, laatst in een backstage programma van de redaktie hebben ze 3 dagen nodig om te monteren, lekker professioneelquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:12 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Die snol die Nena vervangt zat er de volgende dag al in, toen het nog lang niet op tv was.
een paar dagen op de streams en persoonlijk vind ik dat erg irri.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:14 schreef postmodern het volgende:
De tv-uitzendingen lopen wel heel erg achter als ik het zo hoor...
Bijna een week inderdaadquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:14 schreef postmodern het volgende:
De tv-uitzendingen lopen wel heel erg achter als ik het zo hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |