Smaken verschillen natuurlijk, dat is zeker met stemmen zo. Maar ik wil wel toegeven dat ik het op zich een lekker stemmetje vind hoor. Het mist alleen effect, omdat ze zo onnozel is. Dan is het meteen niet meer sexy.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:38 schreef noekje het volgende:
Ooh wat zijn jullie jaloers zeg op een tienertje met zo'n stem. Jullie zouden willen dat jullie zo'n doorrookte stem zouden hebben.
Menig man zou geen nee zeggen als ze zou willen tetteren in hun oren. Als ze dat ontkennen durven ze het gewoon niet toe te geven.
Het was ironisch bedoeld nav de eerdere discussie waarin ik met nog een paar werden beticht van jaloezie vanwege Amanda haar boezem.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Smaken verschillen natuurlijk, dat is zeker met stemmen zo. Maar ik wil wel toegeven dat ik het op zich een lekker stemmetje vind hoor. Het mist alleen effect, omdat ze zo onnozel is. Dan is het meteen niet meer sexy.
Heeft met in en uitademen en stemgebruik te makenquote:
Dan kunnen ze beter met Natasia communiceren...quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:49 schreef Black_king het volgende:
[..]
Dan kunnen ze beter met Natasia communiceren...![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:50 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik niet, mijn (puber) kinderen zijn in huis.. die lol gun ik ze niet
dimmen Oosterpark!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:49 schreef oosterpark het volgende:
voor mij als noorderling heel erg leuk om te horen dat alle amsterdammers een spraakgebrek hebben voorzover ze geen analfabeet zijn zoals bart. of zou hij dyslectisch zijn?
quote:
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 8 februari 2007 13:51 schreef beequeen het volgende:
Deze loopt ook lekker
Nataaaaaaaaaaaaaaaaaaaasiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa goooooooooooooooooooooooooooo homeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
mooi leven heeft ie dan....quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:52 schreef Sebi het volgende:
Judith: "Brian klinkt altijd monotoon, saai"
Brain: " Dat komt door de liefde en de pijn"
Jaquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:53 schreef Suikeroom het volgende:
weet Sylvia al dat Huub bij RTL Boulevard is geweest?
ze is er inmiddels van op de hoogte, maar ze hadden haar niet geroepen voor de uitzendingquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:53 schreef Suikeroom het volgende:
Ze hebben het haar gemeld.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:53 schreef Suikeroom het volgende:
Ik was je voorquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:54 schreef Elounda het volgende:
Tas komt klaar ...
Die koegeluiden horen zoquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:54 schreef Sporti het volgende:
het geluid is zo slecht hebben jullie dat ook?
Hier primaquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:54 schreef Sporti het volgende:
helemaal mee eensquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:54 schreef Elounda het volgende:
Wat een retegezellige COS is dit weer, ik vind die Judith ook zo leuk
ik zie het.. excuses, maar ik vermaak me kostelijk ..quote:
Komt dat ze koeien nadoen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:54 schreef Sporti het volgende:
Je zit ernaast BoerBart.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |