dimmen Oosterpark!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:49 schreef oosterpark het volgende:
voor mij als noorderling heel erg leuk om te horen dat alle amsterdammers een spraakgebrek hebben voorzover ze geen analfabeet zijn zoals bart. of zou hij dyslectisch zijn?
quote:
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 8 februari 2007 13:51 schreef beequeen het volgende:
Deze loopt ook lekker
Nataaaaaaaaaaaaaaaaaaaasiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa goooooooooooooooooooooooooooo homeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
mooi leven heeft ie dan....quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:52 schreef Sebi het volgende:
Judith: "Brian klinkt altijd monotoon, saai"
Brain: " Dat komt door de liefde en de pijn"
Jaquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:53 schreef Suikeroom het volgende:
weet Sylvia al dat Huub bij RTL Boulevard is geweest?
ze is er inmiddels van op de hoogte, maar ze hadden haar niet geroepen voor de uitzendingquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:53 schreef Suikeroom het volgende:
Ze hebben het haar gemeld.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:53 schreef Suikeroom het volgende:
Ik was je voorquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:54 schreef Elounda het volgende:
Tas komt klaar ...
Die koegeluiden horen zoquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:54 schreef Sporti het volgende:
het geluid is zo slecht hebben jullie dat ook?
Hier primaquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:54 schreef Sporti het volgende:
helemaal mee eensquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:54 schreef Elounda het volgende:
Wat een retegezellige COS is dit weer, ik vind die Judith ook zo leuk
ik zie het.. excuses, maar ik vermaak me kostelijk ..quote:
Komt dat ze koeien nadoen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:54 schreef Sporti het volgende:
Je zit ernaast BoerBart.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |