quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:19 schreef Leandra het volgende:
Ze mogen Boulevard kijken?? Volgens mij is dit meer: ze moeten Boulevard kijken![]()
Omg, dat zou leuk zijnquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:21 schreef anno-i-mus het volgende:
tijdens of vlak na het interview komt huub binnen
quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:21 schreef anno-i-mus het volgende:
Nee Zdngmw zei we mogen wel boulevard kijken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:21 schreef rooie3 het volgende:
Mogen ze echt kijken.
Of maken jullie grapje.
Anders zet ik voor niks me streams aan.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:21 schreef ItaloDancer het volgende:
Wanneer komt Huub in Boulevard?
Dat zou ik de stunt van de eeuw vinden, weet je dat!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:21 schreef anno-i-mus het volgende:
Ze kijken nu naar RTL5 (logo staat links boven).quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:21 schreef BONG4002 het volgende:
Boulevard is volgens mij al begonnen op RTL5 (23:15) Weet niet waar ze nu naar kijken?
rtl5 staat op want ik keek met ze meequote:Op woensdag 7 februari 2007 23:21 schreef BONG4002 het volgende:
Boulevard is volgens mij al begonnen op RTL5 (23:15) Weet niet waar ze nu naar kijken?
Okej, had andere gate in beeldquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze kijken nu naar RTL5 (logo staat links boven).
Heb het even gecheckt... dit is ook echt op rtl 5 nu....quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:21 schreef BONG4002 het volgende:
En zegt: '"Here's your worst nightmare" gevolgd door "Nooit meer naar Huis Ole Ole"quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:21 schreef anno-i-mus het volgende:
Er komt ook een filmpje in voor.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:24 schreef Missy_1974 het volgende:
ik blijf even kijken want die gezichten wil ik op zeker zien maar misschien dat de redactie dat stukje zal blokken
ik hoor natas nu al: hoezo heeft hij geen fysiek geweld gebruikt, hij liegt, hij liegt hij liegt
ja sil moet dit ook zien. Uit bed met haar.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:23 schreef rooie3 het volgende:
Heb effe me streams aangezet.
Wel weer effe wennen.
Maar waar is Sylvia .
Die moet ook kijken hoor.
Redactie trek haar effe uit bed.
Bewust.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:28 schreef Danny het volgende:
OMFG(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
zit de redactie te slapen of is dit bewust getoond?!?!?!!?
lijkt me nogal bewust, een geweldige actie in ieder geval, ze moeten er vaker dit soort filmpjes inknallenquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:28 schreef Danny het volgende:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:30 schreef Kinga het volgende:
OH MY GOD. FUCKING BRILLIANT!!!!!
Bewustquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:28 schreef Danny het volgende:
unieke personen?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:28 schreef Peter6000 het volgende:
Het aantal bewoners neemt af, het aantal kijkers neemt toe.
150.000 hits per dag op degoudenkooi.tv![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:31 schreef Nicoss het volgende:
Dank je wel REDAKTIE_DGK !!!!!!!!!! Super
Geen unieke personen, neem ik aan: met 300.000 kijkers.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:32 schreef avonne het volgende:
[..]
unieke personen?
Ik kijk toch wel een keer of wat per dag op de site voor een update, dan is het veel minder
Overdrijven is ook een vak, hequote:Op woensdag 7 februari 2007 23:32 schreef avonne het volgende:
[..]
unieke personen?
Ik kijk toch wel een keer of wat per dag op de site voor een update, dan is het veel minder
precies.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:33 schreef Mika25 het volgende:
Toevallig he...
Ze hadden nog wat tv tijd over dus ze gaan spontaan effe naar RTL Boulevard kijken
We doen weleens wat bewust maar deze was pure mazzel...quote:
Dus FOK is een keer of 20 beter bezocht (als we uitgaan van pageviews) dan degoudenkooiquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:28 schreef Peter6000 het volgende:
Het aantal bewoners neemt af, het aantal kijkers neemt toe.
150.000 hits per dag op degoudenkooi.tv![]()
Jep en 1,2 miljoen pageviews per dagquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:32 schreef avonne het volgende:
[..]
unieke personen?
Volgens mij wel, heb dat plaatje eerder gezien, Milton Felter of zoiets heet iequote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef Scrupules het volgende:
[afbeelding]
die linkse is de bewuste ex toch?
Nee, want daar heeft ze net contact mee gehad...met die Jelmer.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef _-inge-_ het volgende:
Zou de redactiemedewerker die het woord 'Entstra' heeft doorgeluld aan Huub inmiddels al ontslagen zijn......
nope, jelmar staat nog steeds op de titelrolquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef _-inge-_ het volgende:
Zou de redactiemedewerker die het woord 'Entstra' heeft doorgeluld aan Huub inmiddels al ontslagen zijn......
Inderdaad ze zullen dit tot het einde blijven volhouden.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef Sebi het volgende:
Toch hebben ze nu nog niet het volledige, juiste verhaal gezien...dus ik hoop nog steeds dat ze alle beelden een keer te zien krijgen. Brian begint nu ook alweer te zeuren dat Huub liegt. Dus niet, sukkel!!
*slik*quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef Scrupules het volgende:
[afbeelding]
die linkse is de bewuste ex toch?
Check ook ff mijn vraag aub: Vragen aan (en antwoorden van) DGK_REDACTIE #3quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
We doen weleens wat bewust maar deze was pure mazzel...![]()
Dat was dan wel ff genieten zekerquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wegzappen was natuurlijk geen optie.....quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja, dat is de vader van haar kinderen toch ook?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, heb dat plaatje eerder gezien, Milton Felter of zoiets heet ie
coolquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:36 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Jep en 1,2 miljoen pageviews per dag
Chapeau!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dan was het wel een hele leuke mazzel ...... Deze dreunt nog wel een uurtje door !quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
in haar brief aan wilgo meldde ze al dat het vervelend was dat milton zich ook weer had gemeld, kan zomaar zijn dat ie bij 10 aan de deur heeft geklopt voor wat doekoe.......quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, heb dat plaatje eerder gezien, Milton Felter of zoiets heet ie
Da's veel!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:36 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Zou goed kunnenquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:37 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja, dat is de vader van haar kinderen toch ook?
ah, da's iets minder dan de helft van wat FOK! doetquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:36 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Zeker, top actiequote:
Bij BB zag je altijd al dat korte filmflitsen nooit leiden tot verandering van mening.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Inderdaad ze zullen dit tot het einde blijven volhouden.
De standpunten op het andere filmpje zijn beter
Echt geweldig dit, nu Huub er nog in dan hebbenwe nog meer lol.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Corr, misschien slaapt huub binnenkort wel bij de vissiesquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:33 schreef Miraaa het volgende:
Joomha ?? slaapt binnenkort bij de visjes![]()
haha, ja wil je neuken, dat onthoud ze wel......quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda:"Hij zegt ook allemaal teksten die in mensen hun hoofd blijft hangen"
![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:04 schreef DGK-REDAKTIE het volgende:
[..]
Ach, we kunnen wel tegen een stootje.
We zijn even errugggggggggg druk geweest maar we zijn er helemaal uit.
Er staan weer spannende momenten voor de deur (en poort).
quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:43 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
haha, ja wil je neuken, dat onthoud ze wel......
Dat was een fake accountquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:43 schreef Missy_1974 het volgende:
die gasten zijn echt dom
ben benieuwd wat er gaat gebeuren zie:
[..]
Nee hoor, die ex is al vaker ter sprake gekomen. Klopt wel.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:43 schreef Mika25 het volgende:
Als dat hele verhaal rond Natasia's ex zou kloppen dan zou ze er wel anders uitzien dan nu. Ziet er een beetje geacteerd uit...
quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:43 schreef CartWOman het volgende:
Inderdaad Natasia, die 2 mensjes hebben hier NIET OM GEVRAAGD! Bitch dat je d'r bent.![]()
Hahhahaha!!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:31 schreef petraa het volgende:
De kop van Zdngmw als Huub in RTL Boulevard is.
[afbeelding]
Ik ook, das balen..quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:42 schreef Veulen het volgende:
Shit gemist...
HiDiHo heb je dat stukje toevallig op beeld? Want oh wat wil ik dit nog graag zien.
Ja, dat was nog mooier geweest, als Boulevard afgesloten had met een 30 seconden Milton in beeld of een foto of zo...en daarna haar kinderen in beeld.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:48 schreef PokerJoker het volgende:
Als ik huub was zou ik echt niet teruggaan, de hyena's zijn NOG meer gebrand op zijn huidje.
Het is vele leuker om ze van buiten gek te maken....en die ex, brrr. stel hij krijt nataas er uit. ik weet het dan nog niet......milton wil misschien ook wel een stukje van die 1,5 mln
vanwege de TV denk ik.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:47 schreef CartWOman het volgende:
Dit spreekverbod is dan weer een béetje jammer.![]()
Ik durf nog niet echt te hopen; eerst maar eens de reactie van de producente afwachten.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Let maar op...Huub komt terug...publiek wil het, geen aantoonbaar bewijs, hij trekt kijkers, 1 van de eerste echte reality helden.
Tuurlijk, komt eraan !quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:42 schreef Veulen het volgende:
Shit gemist...
HiDiHo heb je dat stukje toevallig op beeld? Want oh wat wil ik dit nog graag zien.
ja laat haar dat maar doen, mist ze wel haar buikwandcorrectiequote:Op woensdag 7 februari 2007 23:49 schreef BONG4002 het volgende:
Bart vraagt net aan Natasia wat ze zou doen als Huub terugkomt, haar antw. was "Dwars door de villa heenslaan"
Owww, dat zou wel vrij briljant zijn jaquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:50 schreef petraa het volgende:
Ik vind het toch leuker als hij morgen eerst met Nena naar de Zebra lounge gaat om Brainless ff te stangen en dat hij daarna erin terugkomt. Dan hebben we 2 vliegen in een klap.
Kut, kan ik nóg niet gaan slapen, hoe krijgen ze het telkens voor elkaar.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:49 schreef avonne het volgende:
[..]
vanwege de TV denk ik.
Als die uit is, zal het wel mogen
Dat denk ik niet. Hij denkt meer: waar ben ik in godsnaam mee bezig, ik zit met eea ex-vrouw van een knecht vd onderwereld...Wat is dit!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:46 schreef petraa het volgende:
Bart vind het wel lachen
vertelde ze vanmiddag niet dat haar vrindje z'n stiefvader de hele leidschestraat bezit, vastgoed jongens uit amsterdam, nee die zijn lekker.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Amanda ondankbare hoer dat je bent me je neptieten..blij dat huub weg is. Bitch hij gaf je contactpunten om te bellen en vertroetelde je ..ondankbare leidseplein snol
Tja, alles gebeurd laat in de avond of 's nachtsquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Kut, kan ik nóg niet gaan slapen, hoe krijgen ze het telkens voor elkaar.
Ach, vooruit dan maar...
hoezo Leidseplein, ze weet haar eigen adres niet.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Amanda ondankbare hoer dat je bent me je neptieten..blij dat huub weg is. Bitch hij gaf je contactpunten om te bellen en vertroetelde je ..ondankbare leidseplein snol
quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:50 schreef petraa het volgende:
Ik vind het toch leuker als hij morgen eerst met Nena naar de Zebra lounge gaat om Brainless ff te stangen en dat hij daarna erin terugkomt. Dan hebben we 2 vliegen in een klap.
Hij wou zelfs met haar neuken en zelfs dat waardeert ze nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat zouden we zonder jou moeten beginnen! Klassequote:
Niet overmoedig worden he. Schelden, agressie en hoeren neuken is leuk voor tv maar maakt hem geen held. Het is eerder apart om te constateren dat mensen het toejuichen maar in de rest van het land wel meer beschaving willen etc... Ik wil niet de moraalridder uithangen maar een lieverdje was het niet. Je zou zo nog een aantal redenen kunnen verzinnen om hem eruit te zetten.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Let maar op...Huub komt terug...publiek wil het, geen aantoonbaar bewijs, hij trekt kijkers, 1 van de eerste echte reality helden.
better the devil you know then the devil you don'tquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:49 schreef Scrupules het volgende:
ik denk dat bart het wel ziet zitten, huub terug
Ja, haha.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:52 schreef yellowfirst het volgende:
Eerst Endstra, zo meteen krijgen we nog te horen dat Natasia ook connecties heeft met Holleeder......![]()
Hij heeft vanavond op de chat al gezegd dat hij romantisch gaat dansen met Nena voor de neus van brainles en misschien nog wel meer.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:52 schreef Kaleddis het volgende:
Uhm Huub, en als je terugkomt, spreek dan ff af met Nena dat jullie voor Brian's neus gaan lopen zoenen, net alsof jullie nu een stelletje zijn![]()
ego trippertje macho shitquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:53 schreef farceman het volgende:
Die lul van een Broian zit weer de zaken te verdraaien!
Hij heeft nooit gezegd dat hij in een interview het stoel verhaal zou ophangen.
wat is dat toch een misselijke vent, hij wil op deze manier de redactie proberen klem te zetten.
Trap er toch niet in.
De geloofwaardigheid van het programma neemt juist alleen maar toe als Huub terugkomt
quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:54 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, haha.
Komt er zo'n man uit zuid amerika in beeld op een ezel bij Peter R de Vries en die zegt:
"Natasia, ken je me nog?"
Haha
echt wel !! echt wel !! wie vroeg het ook alweer aanquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dat zijn ze voor morgenavond al van plan. Heerlijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:52 schreef Kaleddis het volgende:
Uhm Huub, en als je terugkomt, spreek dan ff af met Nena dat jullie voor Brian's neus gaan lopen zoenen, net alsof jullie nu een stelletje zijn![]()
en dat Brian hem vervolgens gaat slaan, geholpen door Zdngmw........dan hebben we 4 vliegen in 1 klap!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:50 schreef petraa het volgende:
Wat wil je als blijkt dat ze bij de redactie zomaar vertrouwelijke gegevens doorlullen, aan Huub nog wel.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:47 schreef CartWOman het volgende:
Dit spreekverbod is dan weer een béetje jammer.![]()
Geweldig !quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:54 schreef yellowfirst het volgende:
Iedereen lijkt lamgeslagen.................![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:54 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, haha.
Komt er zo'n man uit zuid amerika in beeld op een ezel bij Peter R de Vries en die zegt:
"Natasia, ken je me nog?"
Haha
Hehe, soms is het leven mooiquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:54 schreef snetje het volgende:
[..]
echt wel !! echt wel !! wie vroeg het ook alweer aannatasia
zodat ze nog een stukje kon zien van make my self beautiful !!
en kijk wat god doet !!
hillarisch dit !!! en wat zullen jullie gelachen hebben
![]()
![]()
Nog heel even geduld AUB !quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:54 schreef dieenebart het volgende:
Hup Huub al terug?
Jep, ze zijn actiefquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:55 schreef Nicoss het volgende:
Is de REDAKTIE_DGK nog wakker om mee te discuseren???
Graagquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:50 schreef petraa het volgende:
Nee maar Zdngmw, Brainles, AmanDEL en bart hebben net RTL boulevard gezien van vanavond waar Huub in zat. Je had die koppen moeten zien.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:54 schreef dieenebart het volgende:
Hup Huub al terug?
Ja na afloop met Brian mee in de taxi naar eemnesquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij heeft vanavond op de chat al gezegd dat hij romantisch gaat dansen met Nena voor de neus van brainles en misschien nog wel meer.![]()
Me 2quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:57 schreef LoveProfusion het volgende:
IK WIL HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUB
Die met een -C- wel ja.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:55 schreef Nicoss het volgende:
Is de REDAKTIE_DGK nog wakker om mee te discuseren???
quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:57 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ja na afloop met Brian mee in de taxi naar eemnes![]()
Die was er al, want Natasia heeft al met achter over deze kwestie gesproken, ze hebben excuses aangeboden en het was klaar.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:55 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Wat wil je als blijkt dat ze bij de redactie zomaar vertrouwelijke gegevens doorlullen, aan Huub nog wel.
Ze hebben een 'klein' probleempje nu.....
Ik mag hopen dat er beelden zullen komen van Hupert en Nena die Brian gaan ziekenquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:56 schreef kissa het volgende:
[..]
Graag![]()
Het is dat ik te ver weg woon, anders zou ik klaar staan met mijn cameraGaan anderen er naar toe? Met camera?
Andere is geblokkeerd dus maak je niet ongerustquote:
Tijd voor een bezoekje van de politiequote:Op woensdag 7 februari 2007 23:52 schreef yellowfirst het volgende:
Eerst Endstra, zo meteen krijgen we nog te horen dat Natasia ook connecties heeft met Holleeder......![]()
Wat zal je genoten hebben. Heb het poddomme net gemiist. Zat naar P&W te kijken..quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee maar Zdngmw, Brainles, AmanDEL en bart hebben net RTL boulevard gezien van vanavond waar Huub in zat. Je had die koppen moeten zien.![]()
Geweldig dit, dat levert ook weer mooie tv beelden op.quote:
quote:
ik zet het bier alvast koudquote:
Ja die weet niks van het item van Huub bij rtl boulevardquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:58 schreef Nicoss het volgende:
Slaapt Sylva al?
Ikke ben een beetje vervelend waarschijnlijk:quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:58 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Die met een -C- wel ja.
Das dan wel weer jammer, nu moet ze morgen de verdraaide verhalen van Brainles en Zdngmw en AmanDEL horen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:00 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ja die weet niks van het item van Huub bij rtl boulevard
Ow jammer, zou haar wel wat energie hebben gegeven.............kan ze wel gebruikenquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:00 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Wil je hem nog een paar dagen bewaren?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:52 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik heb overigens nog 2 streams (3 en 4) van 2 Gig van zondagavond liggen.
Ben naar bed gegaan om 10 uur zoveel. Kunnen die geprullebakt worden?
Dat weet jij helemaal niet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:01 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[quote]Op woensdag 7 februari 2007 23:58 schreef PietjePuk63 het volgende:
Zeg vriendelijke vrienden van de DGK_REDACTIE
Moeten we vannacht nog ergens voor opblijven toevallig?![]()
[/quote
Euh... niet echt ben ik bang.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:59 schreef Kinga het volgende:
Kijk haar eens vreten, het is gedaan met haar dieet, had al het idee dat ze weer dikker was geworden...
Ja ik ook, dus trek een nummertjequote:Op woensdag 7 februari 2007 23:57 schreef LoveProfusion het volgende:
IK WIL HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUB
Dat is nou wel jammer.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:00 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ze woont in de Korte Leidsedwarsstraat boven de grootste neger hut van oom tent..quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
hoezo Leidseplein, ze weet haar eigen adres niet.
Hoi Rogier, kan je ff een adreswijziging sturen naar Snolletje?
erg he dat die domme natte poes alleen maar naar derzelf kijkt ...hoe ze over komt op t.v ....quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:40 schreef Miraaa het volgende:
Katja schuurman.........mijn lijk........katja heeft een zwoele sexy stem............die van amanda klinkt alsof ze heel die kast met whiskey op gezopen heeft.
Bart zijn hoofd maakt overuren.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:03 schreef Xenia het volgende:
Bart blijft maar stiekem grijnzen. Hij moet gewoon moeite doen om zijn lachen in te houden.![]()
Ja, die ziet er opeens een stuk vrolijker uitquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:03 schreef Xenia het volgende:
Bart blijft maar stiekem grijnzen. Hij moet gewoon moeite doen om zijn lachen in te houden.![]()
ik vond huub niet leuk om de hoeren en de ruzies....quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:53 schreef n1ek het volgende:
[..]
Niet overmoedig worden he. Schelden, agressie en hoeren neuken is leuk voor tv maar maakt hem geen held. Het is eerder apart om te constateren dat mensen het toejuichen maar in de rest van het land wel meer beschaving willen etc... Ik wil niet de moraalridder uithangen maar een lieverdje was het niet. Je zou zo nog een aantal redenen kunnen verzinnen om hem eruit te zetten.
Neger hut....is dat nou frustratie of weet je gewoon geen andere bewoording?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:04 schreef Nrd_los het volgende:
[..]
Ze woont in de Korte Leidsedwarsstraat boven de grootste neger hut van oom tent..
Nee das pas luxe wonen![]()
LA rumbla
Dus haar huisnummer is ergens in de buurt van 85 - 87![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |