hoezo Leidseplein, ze weet haar eigen adres niet.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Amanda ondankbare hoer dat je bent me je neptieten..blij dat huub weg is. Bitch hij gaf je contactpunten om te bellen en vertroetelde je ..ondankbare leidseplein snol
quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:50 schreef petraa het volgende:
Ik vind het toch leuker als hij morgen eerst met Nena naar de Zebra lounge gaat om Brainless ff te stangen en dat hij daarna erin terugkomt. Dan hebben we 2 vliegen in een klap.
Hij wou zelfs met haar neuken en zelfs dat waardeert ze nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Amanda ondankbare hoer dat je bent me je neptieten..blij dat huub weg is. Bitch hij gaf je contactpunten om te bellen en vertroetelde je ..ondankbare leidseplein snol
Wat zouden we zonder jou moeten beginnen! Klassequote:
Niet overmoedig worden he. Schelden, agressie en hoeren neuken is leuk voor tv maar maakt hem geen held. Het is eerder apart om te constateren dat mensen het toejuichen maar in de rest van het land wel meer beschaving willen etc... Ik wil niet de moraalridder uithangen maar een lieverdje was het niet. Je zou zo nog een aantal redenen kunnen verzinnen om hem eruit te zetten.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Let maar op...Huub komt terug...publiek wil het, geen aantoonbaar bewijs, hij trekt kijkers, 1 van de eerste echte reality helden.
better the devil you know then the devil you don'tquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:49 schreef Scrupules het volgende:
ik denk dat bart het wel ziet zitten, huub terug
Ja, haha.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:52 schreef yellowfirst het volgende:
Eerst Endstra, zo meteen krijgen we nog te horen dat Natasia ook connecties heeft met Holleeder......![]()
Hij heeft vanavond op de chat al gezegd dat hij romantisch gaat dansen met Nena voor de neus van brainles en misschien nog wel meer.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:52 schreef Kaleddis het volgende:
Uhm Huub, en als je terugkomt, spreek dan ff af met Nena dat jullie voor Brian's neus gaan lopen zoenen, net alsof jullie nu een stelletje zijn![]()
ego trippertje macho shitquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:53 schreef farceman het volgende:
Die lul van een Broian zit weer de zaken te verdraaien!
Hij heeft nooit gezegd dat hij in een interview het stoel verhaal zou ophangen.
wat is dat toch een misselijke vent, hij wil op deze manier de redactie proberen klem te zetten.
Trap er toch niet in.
De geloofwaardigheid van het programma neemt juist alleen maar toe als Huub terugkomt
quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:54 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, haha.
Komt er zo'n man uit zuid amerika in beeld op een ezel bij Peter R de Vries en die zegt:
"Natasia, ken je me nog?"
Haha
echt wel !! echt wel !! wie vroeg het ook alweer aanquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
We doen weleens wat bewust maar deze was pure mazzel...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |