Jep, ze zijn actiefquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:55 schreef Nicoss het volgende:
Is de REDAKTIE_DGK nog wakker om mee te discuseren???
Graagquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:50 schreef petraa het volgende:
Ik vind het toch leuker als hij morgen eerst met Nena naar de Zebra lounge gaat om Brainless ff te stangen en dat hij daarna erin terugkomt. Dan hebben we 2 vliegen in een klap.
Nee maar Zdngmw, Brainles, AmanDEL en bart hebben net RTL boulevard gezien van vanavond waar Huub in zat. Je had die koppen moeten zien.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:54 schreef dieenebart het volgende:
Hup Huub al terug?
Ja na afloop met Brian mee in de taxi naar eemnesquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij heeft vanavond op de chat al gezegd dat hij romantisch gaat dansen met Nena voor de neus van brainles en misschien nog wel meer.![]()
Me 2quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:57 schreef LoveProfusion het volgende:
IK WIL HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUB
Die met een -C- wel ja.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:55 schreef Nicoss het volgende:
Is de REDAKTIE_DGK nog wakker om mee te discuseren???
quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:57 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ja na afloop met Brian mee in de taxi naar eemnes![]()
Die was er al, want Natasia heeft al met achter over deze kwestie gesproken, ze hebben excuses aangeboden en het was klaar.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:55 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Wat wil je als blijkt dat ze bij de redactie zomaar vertrouwelijke gegevens doorlullen, aan Huub nog wel.
Ze hebben een 'klein' probleempje nu.....
Ik mag hopen dat er beelden zullen komen van Hupert en Nena die Brian gaan ziekenquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:56 schreef kissa het volgende:
[..]
Graag![]()
Het is dat ik te ver weg woon, anders zou ik klaar staan met mijn cameraGaan anderen er naar toe? Met camera?
Andere is geblokkeerd dus maak je niet ongerustquote:
Tijd voor een bezoekje van de politiequote:Op woensdag 7 februari 2007 23:52 schreef yellowfirst het volgende:
Eerst Endstra, zo meteen krijgen we nog te horen dat Natasia ook connecties heeft met Holleeder......![]()
Wat zal je genoten hebben. Heb het poddomme net gemiist. Zat naar P&W te kijken..quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee maar Zdngmw, Brainles, AmanDEL en bart hebben net RTL boulevard gezien van vanavond waar Huub in zat. Je had die koppen moeten zien.![]()
Geweldig dit, dat levert ook weer mooie tv beelden op.quote:
quote:
ik zet het bier alvast koudquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |