Dat zijn ze voor morgenavond al van plan. Heerlijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:52 schreef Kaleddis het volgende:
Uhm Huub, en als je terugkomt, spreek dan ff af met Nena dat jullie voor Brian's neus gaan lopen zoenen, net alsof jullie nu een stelletje zijn![]()
en dat Brian hem vervolgens gaat slaan, geholpen door Zdngmw........dan hebben we 4 vliegen in 1 klap!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:50 schreef petraa het volgende:
Ik vind het toch leuker als hij morgen eerst met Nena naar de Zebra lounge gaat om Brainless ff te stangen en dat hij daarna erin terugkomt. Dan hebben we 2 vliegen in een klap.
Wat wil je als blijkt dat ze bij de redactie zomaar vertrouwelijke gegevens doorlullen, aan Huub nog wel.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:47 schreef CartWOman het volgende:
Dit spreekverbod is dan weer een béetje jammer.![]()
Geweldig !quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:54 schreef yellowfirst het volgende:
Iedereen lijkt lamgeslagen.................![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:54 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, haha.
Komt er zo'n man uit zuid amerika in beeld op een ezel bij Peter R de Vries en die zegt:
"Natasia, ken je me nog?"
Haha
Hehe, soms is het leven mooiquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:54 schreef snetje het volgende:
[..]
echt wel !! echt wel !! wie vroeg het ook alweer aannatasia
zodat ze nog een stukje kon zien van make my self beautiful !!
en kijk wat god doet !!
hillarisch dit !!! en wat zullen jullie gelachen hebben
![]()
![]()
Nog heel even geduld AUB !quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:54 schreef dieenebart het volgende:
Hup Huub al terug?
Jep, ze zijn actiefquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:55 schreef Nicoss het volgende:
Is de REDAKTIE_DGK nog wakker om mee te discuseren???
Graagquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:50 schreef petraa het volgende:
Ik vind het toch leuker als hij morgen eerst met Nena naar de Zebra lounge gaat om Brainless ff te stangen en dat hij daarna erin terugkomt. Dan hebben we 2 vliegen in een klap.
Nee maar Zdngmw, Brainles, AmanDEL en bart hebben net RTL boulevard gezien van vanavond waar Huub in zat. Je had die koppen moeten zien.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:54 schreef dieenebart het volgende:
Hup Huub al terug?
Ja na afloop met Brian mee in de taxi naar eemnesquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij heeft vanavond op de chat al gezegd dat hij romantisch gaat dansen met Nena voor de neus van brainles en misschien nog wel meer.![]()
Me 2quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:57 schreef LoveProfusion het volgende:
IK WIL HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUB
Die met een -C- wel ja.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:55 schreef Nicoss het volgende:
Is de REDAKTIE_DGK nog wakker om mee te discuseren???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |