We doen weleens wat bewust maar deze was pure mazzel...quote:
Dus FOK is een keer of 20 beter bezocht (als we uitgaan van pageviews) dan degoudenkooiquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:28 schreef Peter6000 het volgende:
Het aantal bewoners neemt af, het aantal kijkers neemt toe.
150.000 hits per dag op degoudenkooi.tv![]()
Jep en 1,2 miljoen pageviews per dagquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:32 schreef avonne het volgende:
[..]
unieke personen?
Ik kijk toch wel een keer of wat per dag op de site voor een update, dan is het veel minder
Volgens mij wel, heb dat plaatje eerder gezien, Milton Felter of zoiets heet iequote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef Scrupules het volgende:
[afbeelding]
die linkse is de bewuste ex toch?
Nee, want daar heeft ze net contact mee gehad...met die Jelmer.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef _-inge-_ het volgende:
Zou de redactiemedewerker die het woord 'Entstra' heeft doorgeluld aan Huub inmiddels al ontslagen zijn......
nope, jelmar staat nog steeds op de titelrolquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef _-inge-_ het volgende:
Zou de redactiemedewerker die het woord 'Entstra' heeft doorgeluld aan Huub inmiddels al ontslagen zijn......
Inderdaad ze zullen dit tot het einde blijven volhouden.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef Sebi het volgende:
Toch hebben ze nu nog niet het volledige, juiste verhaal gezien...dus ik hoop nog steeds dat ze alle beelden een keer te zien krijgen. Brian begint nu ook alweer te zeuren dat Huub liegt. Dus niet, sukkel!!
*slik*quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef Scrupules het volgende:
[afbeelding]
die linkse is de bewuste ex toch?
Check ook ff mijn vraag aub: Vragen aan (en antwoorden van) DGK_REDACTIE #3quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
We doen weleens wat bewust maar deze was pure mazzel...![]()
Dat was dan wel ff genieten zekerquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wegzappen was natuurlijk geen optie.....quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja, dat is de vader van haar kinderen toch ook?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, heb dat plaatje eerder gezien, Milton Felter of zoiets heet ie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |