We doen weleens wat bewust maar deze was pure mazzel...quote:
Dus FOK is een keer of 20 beter bezocht (als we uitgaan van pageviews) dan degoudenkooiquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:28 schreef Peter6000 het volgende:
Het aantal bewoners neemt af, het aantal kijkers neemt toe.
150.000 hits per dag op degoudenkooi.tv![]()
Jep en 1,2 miljoen pageviews per dagquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:32 schreef avonne het volgende:
[..]
unieke personen?
Ik kijk toch wel een keer of wat per dag op de site voor een update, dan is het veel minder
Volgens mij wel, heb dat plaatje eerder gezien, Milton Felter of zoiets heet iequote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef Scrupules het volgende:
[afbeelding]
die linkse is de bewuste ex toch?
Nee, want daar heeft ze net contact mee gehad...met die Jelmer.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef _-inge-_ het volgende:
Zou de redactiemedewerker die het woord 'Entstra' heeft doorgeluld aan Huub inmiddels al ontslagen zijn......
nope, jelmar staat nog steeds op de titelrolquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef _-inge-_ het volgende:
Zou de redactiemedewerker die het woord 'Entstra' heeft doorgeluld aan Huub inmiddels al ontslagen zijn......
Inderdaad ze zullen dit tot het einde blijven volhouden.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef Sebi het volgende:
Toch hebben ze nu nog niet het volledige, juiste verhaal gezien...dus ik hoop nog steeds dat ze alle beelden een keer te zien krijgen. Brian begint nu ook alweer te zeuren dat Huub liegt. Dus niet, sukkel!!
*slik*quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef Scrupules het volgende:
[afbeelding]
die linkse is de bewuste ex toch?
Check ook ff mijn vraag aub: Vragen aan (en antwoorden van) DGK_REDACTIE #3quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
We doen weleens wat bewust maar deze was pure mazzel...![]()
Dat was dan wel ff genieten zekerquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wegzappen was natuurlijk geen optie.....quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja, dat is de vader van haar kinderen toch ook?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, heb dat plaatje eerder gezien, Milton Felter of zoiets heet ie
coolquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:36 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Jep en 1,2 miljoen pageviews per dag
Chapeau!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dan was het wel een hele leuke mazzel ...... Deze dreunt nog wel een uurtje door !quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
in haar brief aan wilgo meldde ze al dat het vervelend was dat milton zich ook weer had gemeld, kan zomaar zijn dat ie bij 10 aan de deur heeft geklopt voor wat doekoe.......quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, heb dat plaatje eerder gezien, Milton Felter of zoiets heet ie
Da's veel!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:36 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Zou goed kunnenquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:37 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja, dat is de vader van haar kinderen toch ook?
ah, da's iets minder dan de helft van wat FOK! doetquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:36 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Zeker, top actiequote:
Bij BB zag je altijd al dat korte filmflitsen nooit leiden tot verandering van mening.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Inderdaad ze zullen dit tot het einde blijven volhouden.
De standpunten op het andere filmpje zijn beter
Echt geweldig dit, nu Huub er nog in dan hebbenwe nog meer lol.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Corr, misschien slaapt huub binnenkort wel bij de vissiesquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:33 schreef Miraaa het volgende:
Joomha ?? slaapt binnenkort bij de visjes![]()
haha, ja wil je neuken, dat onthoud ze wel......quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda:"Hij zegt ook allemaal teksten die in mensen hun hoofd blijft hangen"
![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:04 schreef DGK-REDAKTIE het volgende:
[..]
Ach, we kunnen wel tegen een stootje.
We zijn even errugggggggggg druk geweest maar we zijn er helemaal uit.
Er staan weer spannende momenten voor de deur (en poort).
quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:43 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
haha, ja wil je neuken, dat onthoud ze wel......
Dat was een fake accountquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:43 schreef Missy_1974 het volgende:
die gasten zijn echt dom
ben benieuwd wat er gaat gebeuren zie:
[..]
Nee hoor, die ex is al vaker ter sprake gekomen. Klopt wel.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:43 schreef Mika25 het volgende:
Als dat hele verhaal rond Natasia's ex zou kloppen dan zou ze er wel anders uitzien dan nu. Ziet er een beetje geacteerd uit...
quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:43 schreef CartWOman het volgende:
Inderdaad Natasia, die 2 mensjes hebben hier NIET OM GEVRAAGD! Bitch dat je d'r bent.![]()
Hahhahaha!!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:31 schreef petraa het volgende:
De kop van Zdngmw als Huub in RTL Boulevard is.
[afbeelding]
Ik ook, das balen..quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:42 schreef Veulen het volgende:
Shit gemist...
HiDiHo heb je dat stukje toevallig op beeld? Want oh wat wil ik dit nog graag zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |