Goed en goedkoop alternatief voor de billendoekjes:quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:57 schreef Moonah het volgende:
Haha! Slaapmeisje, je wordt vanzelf handiger en economischer met die billendoekjes!
Overigens hier luiers en doekjes van de Lidl. Niet duur en bevallen uitstekend (ook in vergelijking met pampers en Zwitsal).
Hier ookquote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:40 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Goed en goedkoop alternatief voor de billendoekjes:
Wat tissuetoiletpapier om het ergste mee af te nemen, flesje water met een beetje babyolie er door, en een hydrofiel washandje (of lapjes die je knipt van een oude hydrofielluier)
Kwam bij Lucie als beste uit de test, met als goede tweede C1000 doekjes met kamille, als derde Tussi van de Aldi, en als laatste Pampers
off-topic: ik ben nog steeds X-Ray voor sommigenquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:40 schreef Moonah het volgende:
[..]
Zeg, you is de oude X-Ray begrijp ik?
Grappig zeg, dat je nu vader bent! Gaat het goed met je meiden? Ze wonen in Griekenland las ik ergens? Woon jij daar ook?
Mijn oppaskindje zat met 4 maanden ofzo in de buggy.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:21 schreef ik80 het volgende:
Slaapmeisje! Goed omte horen hoe het gaat, werd al benieuwd!
Maar nog een keer: Hoe oud waren jullie kleintjes toen ze in de buggy mochten en niet meer in de bak hoefden te liggen?
Gelukkig dat het normaal is!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:40 schreef nebelung het volgende:
Dat is heel normaal cattie. Geen zorgen maken en zeker niet om huilen hoor!
Hij hoeft toch ook geen grote hoeveelheden te eten nog?
Melk blijft de hoofdmaaltijd het eerste jaar en het tweede gedeelte van dat eerste jaar kun je oefenen met vast voedsel.
Heel veel kindjes gaan pas goed vast voedsel eten tegen de 9/10 maanden of zelfs nog later.
Niets opdringen, blijven aanbieden, go with the flow enzo. Zeg ik heel makkelijk, maar dat werkt echt het beste.
En voel je daar vooral niet toe 'verplicht'. Alleen als je er zin in hebt hoor!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:06 schreef YPPY het volgende:
Donderdag ga ik bijlezen
quote:Simon heeft hier iets nieuws ontdekt, als ik hem verschoon, grijpt hij al grommend mijn arm vast om het vervolgens als een soort Obelix die zijn everzwijnbout aanvalt, in zijn mond te proppen!
.... toen heb je je naam maar eens goed eer aangedaan?quote:
*proest*quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:41 schreef Moonah het volgende:
[..]
.... toen heb je je naam maar eens goed eer aangedaan?
Hier ook maatje 4 al (alleen dan van Pampers), terwijl Kyllian nog maar 6,5 kilo isquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:16 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb de Idyl luiers van de DA gekocht en omdat Simon nu ruim 8 kilo weegt, heb ik maar besloten maatje 4 te nemen. Wat een lap is dat ineens zeg! Maar tot mijn grote verbazing past het mooi om zijn lijfje, nu dus afwachten hoe het afsluit, we hebben 'helaas' net een poepluier achter de rug.
Toen dacht ik dat ik het moest doen met een doosje chocolaatjes en bleek later het cadeautje toch wat groter te zijnquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:41 schreef Moonah het volgende:
[..]
.... toen heb je je naam maar eens goed eer aangedaan?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:32 schreef kozakken het volgende:
(..)Tussen samengeknepen tandvlees poog ik wat naar binnen te krijgen. Dat lukt wel, maar niet echt van harte hoor.(...)
Jij ook hierquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:21 schreef rameijer het volgende:
[..]
off-topic: ik ben nog steeds X-Ray voor sommigenJa, alles goed op zich, hoewel we wel al 2 maanden allemaal aan het sukkelen zijn met griep, hoesten en niezen e.d.
Geen koorts gelukkig
En ja, we wonen in Griekenland.
Ik heb je toegevoegd bij MSN, laten we daar verder chatten
On-topic: Fani staat nog niet in de OP
Aangezien Fani ook veel hoest en niest, krijgt ze een antibioticum (weet even de naam niet meer). Kan het zijn dat ze daardoor moet overgeven?
Sinds ze dat spul krijgt (sinds een week) heeft ze namelijk al een paar keer overgegeven, terwijl ze dat al ruim een maand niet meer gedaan had...
Nou, moederliefde is wel een zo geweldig, onbeschrijflijk, hemels gevoel!quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:38 schreef Kleintje het volgende:
Je bent werkelijk helemaal in love...
Prachtig omschreven!quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:01 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, moederliefde is wel een zo geweldig, onbeschrijflijk, hemels gevoel!
Echt! Cliché, maar dat snap je pas als je het zelf meemaakt. Sorry!
Ik probeerde het vanavond aan mijn zus (die ook moeder is) te omschrijven, hoewel ik het nauwelijks in woorden kan vangen...
Lig ik met Thies te kletsen, hang half over hem heen, af en toe neusjeneusje, kusjes geven, in zijn nekje 'warm ademen' (vindtie heeeerlijk), aaien, terugbrabbelen, en dan dat toetje.... Pfffff.... hij kan zijn geluk niet op! Láchen! Breeduit, van oor tot oor! En zijn lijfje kronkelt dan helemaal, zo vól met geluk lijkt het ventje! Het enorme contact dat we dan hebben! Mijn buik die compleet week is, vlinders all-over, liefde die uit mijn tenen komt en dan nóg stroom ik over....![]()
![]()
Moederliefde.... werkelijk ik wist niet dat het zó fantasThies voelt.....
Ik kan niet wachten om het ook te voelen...quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:01 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, moederliefde is wel een zo geweldig, onbeschrijflijk, hemels gevoel!
Echt! Cliché, maar dat snap je pas als je het zelf meemaakt. Sorry!
Ik probeerde het vanavond aan mijn zus (die ook moeder is) te omschrijven, hoewel ik het nauwelijks in woorden kan vangen...
Lig ik met Thies te kletsen, hang half over hem heen, af en toe neusjeneusje, kusjes geven, in zijn nekje 'warm ademen' (vindtie heeeerlijk), aaien, terugbrabbelen, en dan dat toetje.... Pfffff.... hij kan zijn geluk niet op! Láchen! Breeduit, van oor tot oor! En zijn lijfje kronkelt dan helemaal, zo vól met geluk lijkt het ventje! Het enorme contact dat we dan hebben! Mijn buik die compleet week is, vlinders all-over, liefde die uit mijn tenen komt en dan nóg stroom ik over....![]()
![]()
Moederliefde.... werkelijk ik wist niet dat het zó fantasThies voelt.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je niet lacht, ben je dood.
Oh hoe herkenbaar. Het is echt het mooiste wat me is overkomen maar ook het vreselijkste. Die angst inderdaad. Wat als ik een alleenstaande ouder zou zijn en ik zou dood gaan 'snachts. Zou Ronja dan verhongeren, alleen in haar bedje?quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:14 schreef LadyS het volgende:
Over moederliefde: ik ben nooit echt overspoeld erdoor, denk ik.
Wel door angst: wat als 1 van de twee komt te overlijden? wat als ik kom te overlijden? Het lijkt me echt vreselijk om mijn kinderen niet op te kunnen zien opgroeien. Om te zien wat er van ze terecht komt.
Wat als ik met de auto de sloot inrij? Wie moet ik als eerste los maken? Kan een maxicosi drijven met kind erin? Zo ja, dan maak ik eerst de maxicosi los en laat die drijven, dan kan ik Amber los maken uit haar stoel. Wat als er brand uitbreekt? Hoe moet ik die kinderen van de brandladder af krijgen (zo een touwladderachtig iets wat je uit het raam hangt). Amber kan het misschien wel zelf als ik erachter loop... maar waar laat ik Iris? Ik heb allebei mijn handen nodig om mezelf vast tehouden... en de draagdoek neemt vast teveel tijd in beslag
Zo kan ik snachts echt liggen malen![]()
Ik ben daarmee begonnen toen Kendahl een beetje in een groeidipje zat. Bij de volgende controle op het cb, was Ken 600 gram aangekomenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:00 schreef _evenstar_ het volgende:
Linda in rijstebloem zitten zeker extra calorie-en in.
samen met de fantomal is dat wat hier voor arwens gewichtstoename zorgt.
Als ze goed op gewicht is, verders tevreden is zou ik nog lekker wachten ermee tot 6 maand.
Wow! Maar ik kan het me voorstellen. Vetmesten die meid! Houd moed!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:37 schreef _evenstar_ het volgende:
PV arwen krijgt 4 keer per dag pap en dan zo dik als maar kan ( lepeltje recht op)
das ongeveer een pak rijstebloem per dag
nee alleen 4 bordjes pap en thats itquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:42 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Wow! Maar ik kan het me voorstellen. Vetmesten die meid! Houd moed!
En krijgt ze dan water of thee of iets verder?
Fototoestel klaarleggen, Linda! en de mooiste op Fok posten natuurlijk[quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:18 schreef linda856763 het volgende:
Gefeliciteerd Maud!![]()
Wij eten vandaag worteltjes, en Eva mag er ook een proberen.![]()
Ik ben benieuwd!
Verder zei het CB dat we wel pap konden geven, 's avonds ofzo, maar ik snap het nut niet helemaal? Voor het doorslapen hoeven we het niet te doen, en zitten er nog zoveel extra voedingsstoffen in die ze nodig heeft?
Ook geen water??quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:43 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
nee alleen 4 bordjes pap en thats it![]()
Oh gelukkig. Daar ging het mij idd omquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:49 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
nee..
en ja ze krijgt genoeg vocht binnen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |