Nou, moederliefde is wel een zo geweldig, onbeschrijflijk, hemels gevoel!quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:38 schreef Kleintje het volgende:
Je bent werkelijk helemaal in love...
Prachtig omschreven!quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:01 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, moederliefde is wel een zo geweldig, onbeschrijflijk, hemels gevoel!
Echt! Cliché, maar dat snap je pas als je het zelf meemaakt. Sorry!
Ik probeerde het vanavond aan mijn zus (die ook moeder is) te omschrijven, hoewel ik het nauwelijks in woorden kan vangen...
Lig ik met Thies te kletsen, hang half over hem heen, af en toe neusjeneusje, kusjes geven, in zijn nekje 'warm ademen' (vindtie heeeerlijk), aaien, terugbrabbelen, en dan dat toetje.... Pfffff.... hij kan zijn geluk niet op! Láchen! Breeduit, van oor tot oor! En zijn lijfje kronkelt dan helemaal, zo vól met geluk lijkt het ventje! Het enorme contact dat we dan hebben! Mijn buik die compleet week is, vlinders all-over, liefde die uit mijn tenen komt en dan nóg stroom ik over....![]()
![]()
Moederliefde.... werkelijk ik wist niet dat het zó fantasThies voelt.....
Ik kan niet wachten om het ook te voelen...quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:01 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, moederliefde is wel een zo geweldig, onbeschrijflijk, hemels gevoel!
Echt! Cliché, maar dat snap je pas als je het zelf meemaakt. Sorry!
Ik probeerde het vanavond aan mijn zus (die ook moeder is) te omschrijven, hoewel ik het nauwelijks in woorden kan vangen...
Lig ik met Thies te kletsen, hang half over hem heen, af en toe neusjeneusje, kusjes geven, in zijn nekje 'warm ademen' (vindtie heeeerlijk), aaien, terugbrabbelen, en dan dat toetje.... Pfffff.... hij kan zijn geluk niet op! Láchen! Breeduit, van oor tot oor! En zijn lijfje kronkelt dan helemaal, zo vól met geluk lijkt het ventje! Het enorme contact dat we dan hebben! Mijn buik die compleet week is, vlinders all-over, liefde die uit mijn tenen komt en dan nóg stroom ik over....![]()
![]()
Moederliefde.... werkelijk ik wist niet dat het zó fantasThies voelt.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je niet lacht, ben je dood.
Oh hoe herkenbaar. Het is echt het mooiste wat me is overkomen maar ook het vreselijkste. Die angst inderdaad. Wat als ik een alleenstaande ouder zou zijn en ik zou dood gaan 'snachts. Zou Ronja dan verhongeren, alleen in haar bedje?quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:14 schreef LadyS het volgende:
Over moederliefde: ik ben nooit echt overspoeld erdoor, denk ik.
Wel door angst: wat als 1 van de twee komt te overlijden? wat als ik kom te overlijden? Het lijkt me echt vreselijk om mijn kinderen niet op te kunnen zien opgroeien. Om te zien wat er van ze terecht komt.
Wat als ik met de auto de sloot inrij? Wie moet ik als eerste los maken? Kan een maxicosi drijven met kind erin? Zo ja, dan maak ik eerst de maxicosi los en laat die drijven, dan kan ik Amber los maken uit haar stoel. Wat als er brand uitbreekt? Hoe moet ik die kinderen van de brandladder af krijgen (zo een touwladderachtig iets wat je uit het raam hangt). Amber kan het misschien wel zelf als ik erachter loop... maar waar laat ik Iris? Ik heb allebei mijn handen nodig om mezelf vast tehouden... en de draagdoek neemt vast teveel tijd in beslag
Zo kan ik snachts echt liggen malen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |