abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 februari 2007 @ 19:57:06 #151
24188 Belana
kloon van belana
pi_46305827
vivi, wat vertel je lief
stormy waters...
sailin'
  woensdag 14 februari 2007 @ 20:30:54 #152
593 sjak
Juffie Bloem
pi_46307304
Mooi zo Vivi, dat klinkt goed allemaal.
Jetske heeft die mobile ook, ze tilt 'm op en stopt dan de poten in haar mond, de sterke beer. En als ze dat niet doet ramt ze die dingen echt keihard, een herrie dat het maakt joh.
Lekker douchen!
pi_46314370
Vivi... Dean
Je bent werkelijk helemaal in love...
Fijn dat je er weer even was!
  woensdag 14 februari 2007 @ 23:01:43 #154
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46315559
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 22:38 schreef Kleintje het volgende:

Je bent werkelijk helemaal in love...
Nou, moederliefde is wel een zo geweldig, onbeschrijflijk, hemels gevoel!
Echt! Cliché, maar dat snap je pas als je het zelf meemaakt. Sorry!
Ik probeerde het vanavond aan mijn zus (die ook moeder is) te omschrijven, hoewel ik het nauwelijks in woorden kan vangen...
Lig ik met Thies te kletsen, hang half over hem heen, af en toe neusjeneusje, kusjes geven, in zijn nekje 'warm ademen' (vindtie heeeerlijk), aaien, terugbrabbelen, en dan dat toetje.... Pfffff.... hij kan zijn geluk niet op! Láchen! Breeduit, van oor tot oor! En zijn lijfje kronkelt dan helemaal, zo vól met geluk lijkt het ventje! Het enorme contact dat we dan hebben! Mijn buik die compleet week is, vlinders all-over, liefde die uit mijn tenen komt en dan nóg stroom ik over....
Moederliefde.... werkelijk ik wist niet dat het zó fantasThies voelt.....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 14 februari 2007 @ 23:17:46 #155
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_46316285
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:01 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ik probeerde het vanavond aan mijn zus (die ook moeder is) te omschrijven, hoewel ik het nauwelijks in woorden kan vangen...
Lig ik met Thies te kletsen, hang half over hem heen, af en toe neusjeneusje, kusjes geven, in zijn nekje 'warm ademen' (vindtie heeeerlijk), aaien, terugbrabbelen, en dan dat toetje.... Pfffff.... hij kan zijn geluk niet op! Láchen! Breeduit, van oor tot oor! En zijn lijfje kronkelt dan helemaal, zo vól met geluk lijkt het ventje! Het enorme contact dat we dan hebben! Mijn buik die compleet week is, vlinders all-over, liefde die uit mijn tenen komt en dan nóg stroom ik over....
Prachtig omschreven!

En Kleintje, ook IK had die twijfels hoor
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_46322695
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:01 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ik kan niet wachten om het ook te voelen...
Het is al verbazingswekkend dat je zoveel om een buik gaat geven.
Toen ik na een paar weken die enorme bloeding had voelde het al zo ellendig.
Vorige week van de trap gevallen en toen was ik zo bang dat ik mijn kind vermoord had of misschien zijn beentje al had gebroken ofzo...
Dus ik geloof direct dat het zo allesoverheersend is.
Pfff, nog 20 weken wachten (en dan hoop ik dat hij/zij op tijd is,anders is het nog langer)
  donderdag 15 februari 2007 @ 09:46:59 #157
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46322854
Ik weet nog dat ik een keertje schrok van iemand die de deur binnen kwam lopen en dat ik gelijk de handen op mijn buik legde... Sterk en overheersend, hoor... dat moederen...
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  donderdag 15 februari 2007 @ 10:55:06 #158
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46324512
Moonah

Vivi! :Leuk om je weer te zien! Die babgym wordt hier ook gebruikt!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_46325925
Slaapmeisje welkom hier
En Vivi wat klink je blij en gelukkig

Wij zijn afgelopen weeken naar Centerparcs geweest. Voor Benthe helemaal het einde, Jenna had er niet zo heel veel aan. Maar toch ging het onwijs goed. Ze moest het weekend wel in een aparte kamer slapen, want het bedje paste niet in de slaapkamer. Ik moet bekennen, daar ben ik niet aan toe hoor, dat ze ergens anders slaapt.....
Voordat we weggingen was ik aan het rommelen met de voedingen, wat blijkt... madam blieft geen Friso!! Ik had van die kant en klaar pakjes meegenomen van Nutrilon (handig voor in het zwembad) en die tankte ze achter elkaar leeg!! (200 cc). Ben dus nu overgestapt op de Nutrilon en heeft maar 5 voedingen per dag. De laatste ongeveer om 21.00 uur en dan pas weer om 6 uur. Prima tijd, want de 27e moet ik weer gaan werken en dat is ongeveer de tijd dat ik op moet staan om op tijd op de creche te staan.
Ik was trouwens met Friso begonnen, omdat Benthe toen geen Nutrilon wilde... zo zie je maar 2 eigenwijze troela's
pi_46326536
Ik lees hier over billendoekjes, maar niemand haalt die van de HEMA aan Ik vind ze heel fijn, niet te droog/vochtig, lekker stevig en niet te dun. Fijne dingetjes
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  donderdag 15 februari 2007 @ 12:09:07 #161
94046 PM-girl
pi_46326775
Dan kunnen we die ook nog proberen, HEMA! (is in bijna alles goed, behalve de fopspenen vind ik).
Overigens vroeg iemand naar het gewicht van SImon icm luier-maat.
Maat 3 loopt tot 9 kilo dus dat kon nog met 8 kilo. Maat 4 gaat vanaf 7 tot 11 geloof ik, dus kan in principe ook ja! En dat blijkt.

Iemand ervaring met zwemluiers van verschillende merken, maten ed? Ben erg benieuwd, we gaan het weekend weg en waarschijnlijk ook wel even het zwembadje in.
*
pi_46326922
hier plakten die van de hema aan elkaar
Wij gebruiken vaak die van Albert Heijn, die zijn ook fijn En regelmatig 1+1 graits
Of anders hebben we die van de Etos.

Over moederliefde: ik ben nooit echt overspoeld erdoor, denk ik.
Wel door angst: wat als 1 van de twee komt te overlijden? wat als ik kom te overlijden? Het lijkt me echt vreselijk om mijn kinderen niet op te kunnen zien opgroeien. Om te zien wat er van ze terecht komt.
Wat als ik met de auto de sloot inrij? Wie moet ik als eerste los maken? Kan een maxicosi drijven met kind erin? Zo ja, dan maak ik eerst de maxicosi los en laat die drijven, dan kan ik Amber los maken uit haar stoel. Wat als er brand uitbreekt? Hoe moet ik die kinderen van de brandladder af krijgen (zo een touwladderachtig iets wat je uit het raam hangt). Amber kan het misschien wel zelf als ik erachter loop... maar waar laat ik Iris? Ik heb allebei mijn handen nodig om mezelf vast tehouden... en de draagdoek neemt vast teveel tijd in beslag
Zo kan ik snachts echt liggen malen
pi_46327010
Ik heb de zwemluiertjes van Huggies gehaald. Ben er wel tevreden over, al zijn we nog maar 1x wezen zwemmen. Tja, ik weet niet wat voor eisen te stellen aan een zwemluier Behalve de prijs dan.. En die vond ik wat duur.
Tijdje later zag ik zwemluiertjes van het Kruidvat eigen merk, stukken goedkoper!
Nat wordt het toch wel, dus ik denk dat die ook prima zijn. Het is maar dat er geen poepjes in het zwembad komen

Wat mooi geschreven allemaal.. die moedergevoelens! k heb ooit proberen te omschrijven hoe ik het ervaar. Best moeilijk inderdaad! Het is zo'n onbeschrijflijk gevoel.. Je probeert het vaak uit te leggen aan niet-moeders, maar dat gáát inderdaad niet Had nooit gedacht dat het zó sterk zou zijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door lcicle op 16-02-2007 10:04:08 ]
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_46327227
Ik probeerde laatst ook aan iemand uit te leggen hoe het voelt als je kind thuis is en jij bijvoorbeeld een avondje weg. Dat is net alsof je heel verliefd bent en niet bij diegene kan zijn. Het gevoel van een knoop in je maag. Zoiets

Ik ben met Lis bij het CB geweest. Ze waren heel erg tevreden over haar. Ze groeit prima en is lekker vrolijk en alert. De prikken waren weer even wat minder leuk maar toen ik haar optilde kon ze alweer lachen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 15 februari 2007 @ 12:25:20 #165
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46327256
Ons ventje met gevoelig kontje verdraagt alleen de Sensitive van Pampers. Dus struin ik foldertjes af op zoek naar aanbiedingen. Zo'n voorraaddoos vol.

Moonah, zoals jij het moederschap ervaart daar herken ik zoveel in. Ben zo blij met mijn kids, kan zo intens genieten van kleine dingetjes. Heerlijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 15 februari 2007 @ 12:51:27 #166
24188 Belana
kloon van belana
pi_46328101
mijn kleine moppie zit met smaak een broodje smeerkaas te eten heeeeeeele kleine stukjes hoor
stormy waters...
sailin'
pi_46328801
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 12:14 schreef LadyS het volgende:
Over moederliefde: ik ben nooit echt overspoeld erdoor, denk ik.
Wel door angst: wat als 1 van de twee komt te overlijden? wat als ik kom te overlijden? Het lijkt me echt vreselijk om mijn kinderen niet op te kunnen zien opgroeien. Om te zien wat er van ze terecht komt.
Wat als ik met de auto de sloot inrij? Wie moet ik als eerste los maken? Kan een maxicosi drijven met kind erin? Zo ja, dan maak ik eerst de maxicosi los en laat die drijven, dan kan ik Amber los maken uit haar stoel. Wat als er brand uitbreekt? Hoe moet ik die kinderen van de brandladder af krijgen (zo een touwladderachtig iets wat je uit het raam hangt). Amber kan het misschien wel zelf als ik erachter loop... maar waar laat ik Iris? Ik heb allebei mijn handen nodig om mezelf vast tehouden... en de draagdoek neemt vast teveel tijd in beslag
Zo kan ik snachts echt liggen malen
Oh hoe herkenbaar. Het is echt het mooiste wat me is overkomen maar ook het vreselijkste. Die angst inderdaad. Wat als ik een alleenstaande ouder zou zijn en ik zou dood gaan 'snachts. Zou Ronja dan verhongeren, alleen in haar bedje?
En al het leed op de wereld is ineens af te meten in Ronja's. Al die beelden van de kampen in WO2: allemaal Ronja's en allemaal mama's van Ronja's.
Alle mensen die opgeofferd worden in Irak: Ronja's.

Om gek van te worden en ook zo onnodig. Maar het blijft malen

Maar dat intense verliefde gevoel, dat ontzettende gemis dat ineens op kan komen ookal ligt ze pas vijf minuten in haar bed. Die trots als andere mensen haar bewonderen. Dat maakt het dan wel weer goed

Wat goed Belana! Vind je het eng?
pi_46329109
Gelukkig is het herkenbaar, owlet Ik heb idd ook regelmatig gedacht: wat als ik aan het bgin van de dag ongelukkig ten val kom en dus overlijd. Niemand die hier komt. Pas om 18.15 uur ofzo is thuis. Wie moet er in de tussentijd dat de kinderen eten geven? en weet ik het allemaal... Het gehuil zal ontroostbaar zijn, want niemand hoort ze hier

Belana, ik vond het ook eng , maar ze happen het verbazingwekkend goed weg, die kleintjes met tandeloze bekkies D
Maar ik heb Iris net een boterham uit het vuistje gegeven:

En ze zit heerlijk te smikkelen naast me
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:25:01 #169
24188 Belana
kloon van belana
pi_46329235
Iris is ook zo'n heerlijk moppie he

owlet, het was wel even eng, maar hij lijkt er nu meer aan toe, eerst ging het ff mis en probeerde hij het weer heel door te slikken, maar later gaat ie netjes kouwen.

op dit filmpje is het net of ik wel erg aan het proppen ben maar ik dacht dat zijn mond al leeg was en wilde het ff filmen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Belana op 15-02-2007 13:35:12 ]
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † donderdag 15 februari 2007 @ 13:29:03 #170
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_46329368
LadyS dat klinkt heftig die angstgevoelens. Echt zo'n oerbeschermingsgevoel denk ik.

Vanmorgen zijn we voor het eerst als gezinnetje eruit geweest (met de auto naar de Praxis en de supermarkt ) . Ik vond het hartstikke spannend en was zo benieuwd hoe Milo het zou doen. Hij vond het geen enkel probleem. Eerst keek hij nog met grote ogen de buitenwereld in, maar al gauw viel hij heerlijk in slaap Missie geslaagd!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † donderdag 15 februari 2007 @ 13:30:47 #171
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_46329432
Wat een lekker smikkelgezichtje LadyS en wat heeft Iris mooie blauwe ogen
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:32:59 #172
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46329505
Iris... Wat een heerlijke foto's LadyS. Ze zit zo te genieten van haar boterhammetje. Dat vind ik heel aandoenlijk, kinderen die zo smullen.
En Milo al in de Praxis geweest! Hihaaa!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_46330208
Iris en Ezra...
pi_46348139
Kendahl...
Ik haalde hem uit zijn lekkere warme bedje voor een papfles en verschoonde zijn luier. Terug in zijn slaapzak, terwijl ik naar een romantische film keek, viel hij in mijn armen tegen me aan in slaap. net legde ik hem in bed en hij werd wakker en keek tevreden en lief naar me op... oogjes toe... zucht...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_46350870
iris wat word jij snel groot
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 16 februari 2007 @ 10:32:32 #176
144006 chacama
Ondernemend!
pi_46360193
Oei wat een liefde allemaal. En liefde en bezorgdheid gaan hand in hand. Hier ook. Ik heb Maud zoveel lief dat je je zorgen maakt als het niet goed gaat. Maar ze doet het nu best goed. Volgende week naar het CB en dan zullen we wel zien of ze voldoende is gegroeid (ze drinkt d'r flesje niet echt lekker leeg...BV-kindje).

En MAUD 1 kwartaal
  vrijdag 16 februari 2007 @ 11:14:36 #177
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46361463

Ken heeft net lekker bloemkool en rijst op.
@Belaan: wat voor soort smeerkaas heb je Ezra gegeven? Misschien ook eens proberen bij deze veelvraat
dit past misschien beter in het kokkerellentopic..
pi_46361558
Gefeliciteerd Maud!

Wij eten vandaag worteltjes, en Eva mag er ook een proberen. Ik ben benieuwd!

Verder zei het CB dat we wel pap konden geven, 's avonds ofzo, maar ik snap het nut niet helemaal? Voor het doorslapen hoeven we het niet te doen, en zitten er nog zoveel extra voedingsstoffen in die ze nodig heeft?

Eva wil sinds kort wel lekker na het flesje op de arm blijven liggen. Ze kijkt en kijkt naar me, lacht af en toe wat , zucht eens diep, slaakt een kreetje, en dan weer kijken, en lachen . Zo lief!
Eva
  vrijdag 16 februari 2007 @ 12:00:12 #179
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46362883
Linda in rijstebloem zitten zeker extra calorie-en in.
samen met de fantomal is dat wat hier voor arwens gewichtstoename zorgt.
Als ze goed op gewicht is, verders tevreden is zou ik nog lekker wachten ermee tot 6 maand.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 16 februari 2007 @ 12:30:40 #180
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46363859
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:00 schreef _evenstar_ het volgende:
Linda in rijstebloem zitten zeker extra calorie-en in.
samen met de fantomal is dat wat hier voor arwens gewichtstoename zorgt.
Als ze goed op gewicht is, verders tevreden is zou ik nog lekker wachten ermee tot 6 maand.
Ik ben daarmee begonnen toen Kendahl een beetje in een groeidipje zat. Bij de volgende controle op het cb, was Ken 600 gram aangekomen
Hoevaak per dag krijgt Arwen die rijstebloem?
  vrijdag 16 februari 2007 @ 12:37:44 #181
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46364049
PV arwen krijgt 4 keer per dag pap en dan zo dik als maar kan ( lepeltje recht op)
das ongeveer een pak rijstebloem per dag
  vrijdag 16 februari 2007 @ 12:42:44 #182
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46364175
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:37 schreef _evenstar_ het volgende:
PV arwen krijgt 4 keer per dag pap en dan zo dik als maar kan ( lepeltje recht op)
das ongeveer een pak rijstebloem per dag
Wow! Maar ik kan het me voorstellen. Vetmesten die meid! Houd moed!
En krijgt ze dan water of thee of iets verder?
  vrijdag 16 februari 2007 @ 12:43:25 #183
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46364199
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:42 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Wow! Maar ik kan het me voorstellen. Vetmesten die meid! Houd moed!
En krijgt ze dan water of thee of iets verder?
nee alleen 4 bordjes pap en thats it
  † In Memoriam † vrijdag 16 februari 2007 @ 12:45:03 #184
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_46364241
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 11:18 schreef linda856763 het volgende:
Gefeliciteerd Maud!

Wij eten vandaag worteltjes, en Eva mag er ook een proberen. Ik ben benieuwd!

Verder zei het CB dat we wel pap konden geven, 's avonds ofzo, maar ik snap het nut niet helemaal? Voor het doorslapen hoeven we het niet te doen, en zitten er nog zoveel extra voedingsstoffen in die ze nodig heeft?
Fototoestel klaarleggen, Linda! en de mooiste op Fok posten natuurlijk[
Die pap heeft zo inderdaad geen grote functie, levert alleen wat extra calorieën. Je zou het wel kunnen gebruiken om Eva een ander mondgevoel en manier van eten aan te bieden, vanaf een lepel.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 16 februari 2007 @ 12:45:39 #185
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46364261
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:43 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

nee alleen 4 bordjes pap en thats it
Ook geen water??
  vrijdag 16 februari 2007 @ 12:49:40 #186
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46364375
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:45 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Ook geen water??
nee..
en ja ze krijgt genoeg vocht binnen
  vrijdag 16 februari 2007 @ 12:58:51 #187
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46364650
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:49 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

nee..
en ja ze krijgt genoeg vocht binnen
Oh gelukkig. Daar ging het mij idd om Ken heeft echt veel vocht nodig, sowieso eet hij veel. Bijna de hele dag met eten bezig
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:04:47 #188
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46364840
hihi

je gebruikt nl voor de pap hetzelfde als voor de fles, alleen dik je dit in met de rijstebloem.
Ze krijgt nu af en toe wel fles, omdat ze dan pap weigert en egwoon wilt tutten. maar water is te dun voor haar en dan spuugt ze veel en veel oprispingen. vandaar , en meer kan en mag ze niet hebben ivm allergie-en
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:21:06 #189
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46365388
Aha
Zeg, vanaf welke leeftijd kan je kindje in een zitje op de fiets?
pi_46365459
PV, men zegt dat een goed criterium is: als het kind zelf kan gaan zitten.
pi_46365568
Ja, dat dacht ik al, van die pap. Op zich heeft Eva het qua calorieën niet nodig, ze zit netjes op het lijntje. Maar pap uit een bordje lijkt me idd wel handig voor het mondgevoel. Dan gaan we in ieder geval niet de laatste fles vervangen door pap, want daarbij vind ik de fles veel te makkelijk, en is Eva best moe. Overdag een bordje pap dus, ergens, over niet al te lange tijd, en tussendoor wat groente. Voorlopig kan dat erbij toch, als ze er niet veel van eet...
Die Kendahl! En jammer Arwen/Evenstar. Maar wel fijn dat ze pap mag en kan verdragen...
Eva
  vrijdag 16 februari 2007 @ 15:03:50 #192
94046 PM-girl
pi_46368936
Spannend, Eva en de wortel!

Is 10 maanden een goede richtlijn voor de fiets dan? Ben vandaag even wezen kijken voor een moederfiets, maar ik twijfel of dat nu echt nodig is.
*
  vrijdag 16 februari 2007 @ 15:09:46 #193
144006 chacama
Ondernemend!
pi_46369121
PM...hoe snel wil je aan een tweede beginnen????

Op zich heb je namelijk geen mama-fiets nodig. Ik vervoer Fleur achter op mijn sportfiets, maar weet wel dat ik een stevigere fiets nodig heb om er twee te kunnen vervoeren. Dus in het kort als je van plan bent om snel een tweede kindje te krijgen dan zou ik toch investeren in een stevige fiets. Ik moet nu binnen 3 jaar een nieuwe fiets aan gaan schaffen, alleen maar omdat ik Maud en Fleur niet allebei op mijn huidige fiets kan vervoeren (ben bang dat het frame dan dubbelklapt).

Voordelen van de mama-fiets zijn er zeker, maar de prijs is er ook naar. Er is een topic over...weet even niet zo snel te vinden, maar dat komt vast goed.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 15:11:49 #194
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46369204
Ik heb onlangs, van mijn ouders, een nieuwe fiets gekregen. En daarop een kinderzitje, van mijn schoonouders gekregen. Kendahl kan op zich wel zitten, maar hij zit dan toch ook helemaal vastgesnoerd?
pi_46369442
Ik denk dat het met de stevigheid van de babyrug te maken heeft PV, dat het pas vrij laat mag. Je bonkt natuurlijk behoorlijk als je op de fiets zit.

Nog drie nachtjes en Anna mag groente eten. Spannend. Het fototoestel ligt klaar.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 16 februari 2007 @ 15:19:13 #196
94046 PM-girl
pi_46369491
Chaca, haha nu nog even niet. Het woordje nu bedoelde ik niet letterlijk! Maar voorheen hebben ook duizenden moeders hun kinderen vervoerd op een gewone fiets. Ik moet wel een nieuwe, maar twijfel of ik het extra duur moet maken, of dat ik een gewone koop. En met 10 maanden zal Simon ongeveer mee kunnen denk ik?
*
  vrijdag 16 februari 2007 @ 18:33:12 #197
94046 PM-girl
pi_46375302
En en en, hoe vond Eva DE wortel??

O en Neuk en Nebelung, iets met lyrisch en DA-luiers was het toch? Hier helaas niet
*
  vrijdag 16 februari 2007 @ 18:52:14 #198
24188 Belana
kloon van belana
pi_46375848
huggies of luiers van de lidl, die bevallen hier het best, maar het is geloof ik nogal persoonlijk PM
stormy waters...
sailin'
pi_46376236
Elk kontje verschilt he

Eva vond de wortel maar zozo. Beetje met het tongetje voorzichtig voelen wat voor gek ding dat nou was (lepel) en wat daar voor vreemds op zat (wortelprut). We prutsten dan een klein beetje in haar mondje, wat ze er grotendeels uitwerkte. Het slikken zorgde ook voor wat kokhalzen. Ze vond het niet vervelend, ze was erg verbaasd. En daarna hebben we dikke pret gehad, ze moest zo lachen, en daarom moest ik lachen, en daarom lachte ze nog harder

We blijven een paar dagen proberen, dus morgen weer wortel ik heb de rest in een ijsklontbakje gedaan en in de vriezer gelegd
Eva
  vrijdag 16 februari 2007 @ 19:09:12 #200
94046 PM-girl
pi_46376405
Leuk Linda, dat je zo'n plezier hebt gehad om de eerste eet-ervaring!
Heb je er foto's van gemaakt?

Belana, inderdaad, daar ben ik maar weer eens op gewezen! Ik heb nu ook zwemluiers van de Kruidvat gekocht, alleen daarom al vind het zo spannend, het zwemmen over een paar daagjes! Ik ben zo bang dat het niet houdt!
*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')