Ik ben daarmee begonnen toen Kendahl een beetje in een groeidipje zat. Bij de volgende controle op het cb, was Ken 600 gram aangekomenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:00 schreef _evenstar_ het volgende:
Linda in rijstebloem zitten zeker extra calorie-en in.
samen met de fantomal is dat wat hier voor arwens gewichtstoename zorgt.
Als ze goed op gewicht is, verders tevreden is zou ik nog lekker wachten ermee tot 6 maand.
Wow! Maar ik kan het me voorstellen. Vetmesten die meid! Houd moed!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:37 schreef _evenstar_ het volgende:
PV arwen krijgt 4 keer per dag pap en dan zo dik als maar kan ( lepeltje recht op)
das ongeveer een pak rijstebloem per dag
nee alleen 4 bordjes pap en thats itquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:42 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Wow! Maar ik kan het me voorstellen. Vetmesten die meid! Houd moed!
En krijgt ze dan water of thee of iets verder?
Fototoestel klaarleggen, Linda! en de mooiste op Fok posten natuurlijk[quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:18 schreef linda856763 het volgende:
Gefeliciteerd Maud!![]()
Wij eten vandaag worteltjes, en Eva mag er ook een proberen.![]()
Ik ben benieuwd!
Verder zei het CB dat we wel pap konden geven, 's avonds ofzo, maar ik snap het nut niet helemaal? Voor het doorslapen hoeven we het niet te doen, en zitten er nog zoveel extra voedingsstoffen in die ze nodig heeft?
Ook geen water??quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:43 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
nee alleen 4 bordjes pap en thats it![]()
Oh gelukkig. Daar ging het mij idd omquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:49 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
nee..
en ja ze krijgt genoeg vocht binnen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |