Mijn oppaskindje zat met 4 maanden ofzo in de buggy.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:21 schreef ik80 het volgende:
Slaapmeisje! Goed omte horen hoe het gaat, werd al benieuwd!
Maar nog een keer: Hoe oud waren jullie kleintjes toen ze in de buggy mochten en niet meer in de bak hoefden te liggen?
Gelukkig dat het normaal is!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:40 schreef nebelung het volgende:
Dat is heel normaal cattie. Geen zorgen maken en zeker niet om huilen hoor!
Hij hoeft toch ook geen grote hoeveelheden te eten nog?
Melk blijft de hoofdmaaltijd het eerste jaar en het tweede gedeelte van dat eerste jaar kun je oefenen met vast voedsel.
Heel veel kindjes gaan pas goed vast voedsel eten tegen de 9/10 maanden of zelfs nog later.
Niets opdringen, blijven aanbieden, go with the flow enzo. Zeg ik heel makkelijk, maar dat werkt echt het beste.
En voel je daar vooral niet toe 'verplicht'. Alleen als je er zin in hebt hoor!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:06 schreef YPPY het volgende:
Donderdag ga ik bijlezen
quote:Simon heeft hier iets nieuws ontdekt, als ik hem verschoon, grijpt hij al grommend mijn arm vast om het vervolgens als een soort Obelix die zijn everzwijnbout aanvalt, in zijn mond te proppen!
.... toen heb je je naam maar eens goed eer aangedaan?quote:
*proest*quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:41 schreef Moonah het volgende:
[..]
.... toen heb je je naam maar eens goed eer aangedaan?
Hier ook maatje 4 al (alleen dan van Pampers), terwijl Kyllian nog maar 6,5 kilo isquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:16 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb de Idyl luiers van de DA gekocht en omdat Simon nu ruim 8 kilo weegt, heb ik maar besloten maatje 4 te nemen. Wat een lap is dat ineens zeg! Maar tot mijn grote verbazing past het mooi om zijn lijfje, nu dus afwachten hoe het afsluit, we hebben 'helaas' net een poepluier achter de rug.
Toen dacht ik dat ik het moest doen met een doosje chocolaatjes en bleek later het cadeautje toch wat groter te zijnquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:41 schreef Moonah het volgende:
[..]
.... toen heb je je naam maar eens goed eer aangedaan?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:32 schreef kozakken het volgende:
(..)Tussen samengeknepen tandvlees poog ik wat naar binnen te krijgen. Dat lukt wel, maar niet echt van harte hoor.(...)
Jij ook hierquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:21 schreef rameijer het volgende:
[..]
off-topic: ik ben nog steeds X-Ray voor sommigenJa, alles goed op zich, hoewel we wel al 2 maanden allemaal aan het sukkelen zijn met griep, hoesten en niezen e.d.
Geen koorts gelukkig
En ja, we wonen in Griekenland.
Ik heb je toegevoegd bij MSN, laten we daar verder chatten
On-topic: Fani staat nog niet in de OP
Aangezien Fani ook veel hoest en niest, krijgt ze een antibioticum (weet even de naam niet meer). Kan het zijn dat ze daardoor moet overgeven?
Sinds ze dat spul krijgt (sinds een week) heeft ze namelijk al een paar keer overgegeven, terwijl ze dat al ruim een maand niet meer gedaan had...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |