abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 februari 2007 @ 19:11:19 #101
56471 pinquit
oh my lama!
pi_46247307
Owja, MeNicole!

Bij max was het ook zo raar, die had aan 1 kant van zn hoofd helemaal niks en aan de andere kant hele bossen.
ik en mn moeder hebben sommige plukjes gewoon zelf bijgeknipt, als je ventje in de kinderstoel zit, of de fles krijgt kan je dat gewoon proberen.
als je een dunne pluk haar recht omhoog houdt en je knipt het horizontaal af, dan valt het als het goed is in laagjes en ziet het er niet heel erg geknipt uit.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 13 februari 2007 @ 09:25:57 #102
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_46253373
Slaapmeisje has arrived

Wat klink je fijn, Slaapmeisje

word er helemaal een beetje emo van om Slaapmeisje eindelijk in 't baby-topic te zien en er ook nog helemaal ontopic is en thuishoort
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_46253734
Slaapmeisje, wat heerlijk dat jullie dit allemaal mee mogen maken
Welkom hier
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_46253740
Slaapmeisje Welkom hier! En Milo natuurlijk ook
Fijn dat het zo goed gaat met jullie
  † In Memoriam † dinsdag 13 februari 2007 @ 10:20:26 #105
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_46253957
Het is echt heel bijzonder om hier te zijn

Over luiers gesproken. We hadden afgelopen nacht twee keer een ongelukje waardoor Milo zijn kleertjes helemaal nat waren (lang leve de wasmachine). Waarschijnlijk zijn de Pampers die ik had gekocht toch ietsje te groot voor hem. Milo heeft ook zo'n klein kontje Verder vind ik de Pampers erg harde randjes hebben want zijn liesjes zijn een beetje rood. Klaasvaker is nu Kruidvat luiers kopen omdat jullie hier zo lyrisch over zijn Verder verbaas ik me erover hoe snel die billendoekjes gaan Nu zijn we er nog niet zo handig mee en hebben we vaak meerdere doekjes per (poep)broek nodig om het zakie schoon te krijgen. Gisteren had Milo trouwens nog helemaal niet gepoept en ik kon duidelijk merken dat het hem dwars zat. Gelukkig had ik goed naar de kraamverzorgster geluisterd en ik heb hem vannacht getemperatuurd. Toen kwam het in ieder geval los. Wat was ik blij voor hem zeg! Dat zijn zo van die dingen die je niet vantevoren weet. Dat je gewoon superblij bent als je kindje gepoept heeft
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 10:21:16 #106
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_46253968
Slaapmeisje! Goed omte horen hoe het gaat, werd al benieuwd!

Maar nog een keer: Hoe oud waren jullie kleintjes toen ze in de buggy mochten en niet meer in de bak hoefden te liggen?
  dinsdag 13 februari 2007 @ 10:27:04 #107
141023 ik80
pi_46254029
Oh en Lotte heeft vannacht iets geks gedaan... (of mam heeft geslaapwandeld maar dat denk ik niet)
Ze is helemaal gedraaid in haar bed, ze lag ineens met haar voeten aan de andere kant, kan je het je voorstellen. Ik niet.
Ze was ook vaak aan het piepen, maar sliep nog wel. Heb haar steeds het speentje gegeven en ze heeft het zo volgehouden tot 8 uur.

Billendoekjes, daar gebruiken wij er ook meerdere van per poepbroek, moet ook nodig bijkopen... Ach als het maar schoon wordt. Ik vindt de kwaliteit van billendoekjes trouwesn wel heel verschillend. Die van de AH zijn erg droog, de gewone gele pakjes van Zwitsal worden snel droog. Sensitive doet het hier tot nog toe het best.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 10:29:38 #108
108648 cattie
lieve moeder
pi_46254056
Welkom Slaapmeisje met Milo!!

Ik80, Ive was net een half jaar voordat hij in de buggy inzet ging. Volgens mij wordt het onder een half jaar afgeraden, maar het hangt ook heel erg af van het type buggy-inzet. In de Quinny Speedi moet een baby echt een beetje kunnen zitten, terwijl de Bugaboo volgensmij zo gezet kan worden dat de baby meer ligt.

Ive gaat soms ook zijn hele bedje door!
  dinsdag 13 februari 2007 @ 10:47:50 #109
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46254278
Slaapmeisje en Milo, welkom hier !

Ik80, hier zei Prenatal vanaf een maand of 8-9, maar dat gaan wij niet redden. Simon is bijna te groot voor de reiswieg nu, en hij is ruim 4 maanden oud.
Maar ook voor het emotionele aspect is het beter niet te vroeg met de buggy inzet te beginnen, kindjes hebben het zo jong erg nodig om hun moeder/vader te zien.
Maar wat niet past, past niet!

Wij gebruiken de billendoekjes van de Aldi, die bevallen me beter dan die professionele merken.

Simon heeft hier iets nieuws ontdekt, als ik hem verschoon, grijpt hij al grommend mijn arm vast om het vervolgens als een soort Obelix die zijn everzwijnbout aanvalt, in zijn mond te proppen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_46254395
Je kan ook een natte washand gebruiken ipv billendoekjes
En hier hebben we de eerste tijd natte watten gebruikt voor Lis omdat ze nogal gevoelig is voor billendoekjes. Het wordt allemaal snel rood.

Morris ging geloof ik met 5 maanden in het zitgedeelte van de wagen. Maar bij de Bugaboo kan je hem naar je toe zetten en kan hij nog redelijk goed op zijn rug gelegd worden.
Volgens mij hangt het een beetje af van welke wagen je hebt.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 10:57:01 #111
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46254403
Haha! Slaapmeisje, je wordt vanzelf handiger en economischer met die billendoekjes!
Overigens hier luiers en doekjes van de Lidl. Niet duur en bevallen uitstekend (ook in vergelijking met pampers en Zwitsal).

Ik80, wat een bijzondere actie van Lotte!
Best een beetje eng, of niet?

Qua wandelwagen, Thies zal er binnenkort toch ook in moeten. Maar bij ons kan de wageninzet twee kanten op gemonteerd worden, dat wilde ik per sé. Ik vind het wel snel gaan hoor, dan voelt het al helemaal niet meer als echte baby....

En Simon!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 11:02:28 #112
108648 cattie
lieve moeder
pi_46254478
Achteraf baal ik heel erg dat wij niet net iets meer geld neergelegd hebben en een wandelwagen hebben gekocht die naar je toe te monteren is. Ik mis het wel namelijk, dat ik Ive niet meer zie als we aan het wandelen zijn. Zo saai... Ik stop dan ook regelmatig om even met hem te praten, zijn mutsje goed te doen etc.

Ive heeft trouwens toen de kinderwagenbak te klein werd een tijdje in het autostoelte gezeten dat op het onderstel gemonteerd kon worden, een fijne tussenoplossing.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 11:02:57 #113
141023 ik80
pi_46254487
Moonah, is idd een enge actie, voor hetzelfde geld stoot ze haar hoofd. Denk dat ze dan wel gaat huilen...

Dan hebben wij toch wel een bijzonder CB dat ze er nu al in mag... 3.5 maand.
En dan vraag ik me af waarom een wipper slechter is dan de buggy?
  dinsdag 13 februari 2007 @ 11:03:49 #114
108648 cattie
lieve moeder
pi_46254499
Dat van die wipper snap ik ook niet, want die kun je meestal heel plat leggen.
pi_46254529
Het gaat er vooral om dat het kindje genoeg steun in de rug heeft. Als het in de wipper zit mag er geloof ik geen ruimte tussen het ruggetje en de wipper zitten.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 11:59:19 #116
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46255228
iK80 hier ook vroeh in de zitgedeelte van de wagen, omdat madam haar beentjes over de bak heen gooide .. maar kan naar je toe, zat verkleining bij en helemaal plat.

wipstoeltje mag ook maar bepaalde tijd toch?
Engaging Infinite Improbability Drive..
  † In Memoriam † dinsdag 13 februari 2007 @ 12:40:28 #117
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_46255775
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 10:57 schreef Moonah het volgende:
Haha! Slaapmeisje, je wordt vanzelf handiger en economischer met die billendoekjes!
Overigens hier luiers en doekjes van de Lidl. Niet duur en bevallen uitstekend (ook in vergelijking met pampers en Zwitsal).
Goed en goedkoop alternatief voor de billendoekjes:
Wat tissuetoiletpapier om het ergste mee af te nemen, flesje water met een beetje babyolie er door, en een hydrofiel washandje (of lapjes die je knipt van een oude hydrofielluier)
Kwam bij Lucie als beste uit de test, met als goede tweede C1000 doekjes met kamille, als derde Tussi van de Aldi, en als laatste Pampers
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_46256815
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 12:40 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Goed en goedkoop alternatief voor de billendoekjes:
Wat tissuetoiletpapier om het ergste mee af te nemen, flesje water met een beetje babyolie er door, en een hydrofiel washandje (of lapjes die je knipt van een oude hydrofielluier)
Kwam bij Lucie als beste uit de test, met als goede tweede C1000 doekjes met kamille, als derde Tussi van de Aldi, en als laatste Pampers
Hier ook En anders de doekjes van de lidl. Ik vind dat billendoekjes vaak zo'n vies, nat laagje achter laten waardoor het juist wat gaat broeien en smetten. Afdrogen en een laagje talkpoeder (wecesin als het wat rood is) doet het erg goed bij mijn goed-geplooide-dochter.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 13:52:29 #119
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46256887
Ik laat Thies na het poetsen met zo'n doekje altijd even lekker in zijn blote piemel spartelen. Vindt hij erg leuk en de boel droogt lekker op. Plooitjes (hm, zeg maar PLOOIEN inmiddels ) droog ik voor de zekerheid altijd na met een hydrofiele luier.
pi_46257773
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:40 schreef Moonah het volgende:

[..]

Zeg, you is de oude X-Ray begrijp ik?
Grappig zeg, dat je nu vader bent! Gaat het goed met je meiden? Ze wonen in Griekenland las ik ergens? Woon jij daar ook?
off-topic: ik ben nog steeds X-Ray voor sommigen Ja, alles goed op zich, hoewel we wel al 2 maanden allemaal aan het sukkelen zijn met griep, hoesten en niezen e.d. Geen koorts gelukkig En ja, we wonen in Griekenland. Ik heb je toegevoegd bij MSN, laten we daar verder chatten

On-topic: Fani staat nog niet in de OP

Aangezien Fani ook veel hoest en niest, krijgt ze een antibioticum (weet even de naam niet meer ). Kan het zijn dat ze daardoor moet overgeven?

Sinds ze dat spul krijgt (sinds een week) heeft ze namelijk al een paar keer overgegeven, terwijl ze dat al ruim een maand niet meer gedaan had...
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  dinsdag 13 februari 2007 @ 14:30:01 #121
56471 pinquit
oh my lama!
pi_46258047
dat ligt een beetje aan de werkzame stof (en alle andere stoffen)

maar staat dat niet op de bijsluiter dan?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 13 februari 2007 @ 15:00:17 #122
94046 PM-girl
pi_46259112
Cattie, jij hebt ook de quinny speedy of niet? Dus dan kan ik Simon straks ook niet zomaar zien...
*
  dinsdag 13 februari 2007 @ 15:07:51 #123
24188 Belana
kloon van belana
pi_46259367
jullie moeten maar zo denken, het is voor de kindjes zelf wel heel leuk om de wijde wereld in te kunnen kijken
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 13 februari 2007 @ 15:26:48 #124
108648 cattie
lieve moeder
pi_46259963
Yep, PM-girl, wij hebben de Quinny Speedi SX. Eigenlijk wilden we de Buzz, maar die vonden we te duur. Bij de Buzz kan de inzet wel andersom.
Belana, ik heb ook niet echt het idee dat Ive er moeite mee heeft! Het is meer dat ik het saai vind.
Oh ja, PM-girl, wij zijn wel eens met de Quinny naar het strand gegaan en het ligt aan het zand. Het natte, wat stevigere zand is wel te doen, maar het mulle zand is een ramp.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 17:28:15 #125
108648 cattie
lieve moeder
pi_46264316
Ik maak me zorgen om Ive..

Hij eet nog steeds heel weinig. Lepeltjes heeft hij een hekel aan, dan draait hij zijn hoofd weg, drukt met zijn handjes de lepel weg en weigert zijn mond open te doen. In een goede bui krijgen we er 2 lepeltjes in. Rapleyen gaat wat beter, dan vindt hij het wel lekker en leuk, maar het blijven zulke kleine hoeveelheden. Vanochtend een stukje brood van 2 bij 2 cm, vanmiddag stukje peer ter grote van een lepeltje en zonet wat geknaag en gesabbel op een babyliga... We gaan stug door en proberen van alles (appel, peer, banaan, avocado, wortels enz). Het is niet dat hij het niet lust, maar hij stopt er zo snel mee. Iemand tips?
pi_46264749
Dat is heel normaal cattie. Geen zorgen maken en zeker niet om huilen hoor!

Hij hoeft toch ook geen grote hoeveelheden te eten nog?
Melk blijft de hoofdmaaltijd het eerste jaar en het tweede gedeelte van dat eerste jaar kun je oefenen met vast voedsel.

Heel veel kindjes gaan pas goed vast voedsel eten tegen de 9/10 maanden of zelfs nog later.

Niets opdringen, blijven aanbieden, go with the flow enzo. Zeg ik heel makkelijk, maar dat werkt echt het beste.
Variety is the spice of life
pi_46264806
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 10:21 schreef ik80 het volgende:
Slaapmeisje! Goed omte horen hoe het gaat, werd al benieuwd!

Maar nog een keer: Hoe oud waren jullie kleintjes toen ze in de buggy mochten en niet meer in de bak hoefden te liggen?
Mijn oppaskindje zat met 4 maanden ofzo in de buggy.
Niet omdat ze niet meer paste in zo'n bak, maar ze vond t gewoon leuker
Tis zowiezo een eigenwijs kind Toen ze klein was wilde ze alles zien. Slapen ho maar, want dan maak je niets mee en dat kan natuurlijk niet
En je moest ook niet proberen om haar horizontaal te houden, dat vond ze maar nix, want dan zag ze niets
  dinsdag 13 februari 2007 @ 17:51:03 #128
108648 cattie
lieve moeder
pi_46265140
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 17:40 schreef nebelung het volgende:
Dat is heel normaal cattie. Geen zorgen maken en zeker niet om huilen hoor!

Hij hoeft toch ook geen grote hoeveelheden te eten nog?
Melk blijft de hoofdmaaltijd het eerste jaar en het tweede gedeelte van dat eerste jaar kun je oefenen met vast voedsel.

Heel veel kindjes gaan pas goed vast voedsel eten tegen de 9/10 maanden of zelfs nog later.

Niets opdringen, blijven aanbieden, go with the flow enzo. Zeg ik heel makkelijk, maar dat werkt echt het beste.
Gelukkig dat het normaal is!
Dat melk het belangrijkste is weet ik, hij drinkt nog ruim voldoende gelukkig! Hij hoeft ook niet per se grote hoeveelheden te eten, maar als ik zo hoor wat kindjes van Ive's leeftijd allemaal naar binnen werken en de schema's zie die ook het cb aanhoudt is het zo weinig wat Ive eet.

Dank je voor de geruststelling.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 18:13:12 #129
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46265831
Cattie..... Niet afgaan op gemiddelden en CB-schema's.... Ive is geen gemiddelde, Ive is Ive.
Zoals Nebelung zegt, go with the flow! Geniet van Ive's ontdekkingstocht in de wereld der vele smaken. En vooralsnog hangt hij het liefst bij jou aan de borst. Geef hem eens ongelijk!

pi_46273807
Donderdag ga ik bijlezen (moet verder veel werken), maar alles is goed met Anna, ik zet zo wel in het moeder topic waarom ik er zelf een tijdje niet was.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 13 februari 2007 @ 21:26:57 #131
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46274840
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:06 schreef YPPY het volgende:
Donderdag ga ik bijlezen
En voel je daar vooral niet toe 'verplicht'. Alleen als je er zin in hebt hoor!
  dinsdag 13 februari 2007 @ 21:32:16 #132
103793 kozakken
Living the life
pi_46275091
Cattie, hier twee zo verschillende kindjes.
Jonne deed na een eerste proefhap zijn mond open en heeft hem sindsdien niet meer dichtgedaan
Romme daarentegen vindt het allemaal maar zozo. Echt, hoezo met vreugde weghappen? Tussen samengeknepen tandvlees poog ik wat naar binnen te krijgen. Dat lukt wel, maar niet echt van harte hoor.

Joh.. sommige kinderen eten alsof ze altijd al gedaan hebben en andere kinderen zijn ietswat uitgesprokener in hun voorkeur.
Je hebt gewoon een heerlijk vastberaden mannetje
pi_46277351
O mensen, ik lees en leef echt mee, maar heb het zo druk de laatste tijd dat ik amper tijd heb om veel te reageren (of Fok doet het niet...) en nu ga ik ook nog asociaal een linkje van Eva dumpen. Maar ik geniet zo van mijn meisje zo vrolijk

Alle moeders en babietjes
Eva
  † In Memoriam † dinsdag 13 februari 2007 @ 22:20:56 #134
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_46277960
cattie tjonge wat kunnen zulke dingen je onzeker maken he. Er zit helaas geen metertje op Ive die aangeeft dat er genoeg naar binnen gaat. Is hij verder wel een tevreden ventje? Zo ja, dan eet en drinkt hij toch precies wat hij nodig heeft. Komt helemaal goed

PM-girl ik moest zo lachen om jouw stukje
quote:
Simon heeft hier iets nieuws ontdekt, als ik hem verschoon, grijpt hij al grommend mijn arm vast om het vervolgens als een soort Obelix die zijn everzwijnbout aanvalt, in zijn mond te proppen!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:34:36 #135
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46278788
Slaapmama welkom
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_46280072
Nog even verder gelezen . Slaapmeisje, wat fijn dat je hier bent . Cattie, Ive lijkt op foto's zo'n tevreden elfe-kindje, dat vast-voedsel-schrokken komt vast nog wel (dr komt een dag dat je de boterhammen niet meer kunt aanslepen voor je lange eind van een zoon )
Pm-girl, dat doet Eva ook! Wat grappig. Alles wat ze te pakken krijgt, en het liefst mijn vingers of arm, wordt compleet afgelebberd en gekluifd

En wat betreft billendoekjes: die van de Kruidvat plakken aan elkaar vast en ruiken niet fijn, vinden wij. Die van de Etos zorgen dat Eva niet fris ruikt... Zwitsal is prima, maar best duur, en die van de Aldi bevallen ook best. Dus die gebruiken we maar het meest. Gelukkig heeft Eva nog nooit uitslag of rode billetjes ofzo gehad.
Eva
pi_46281173
Wat heerlijk Slaapmeisje... om je hier tegen te mogen komen! Ik zat 3 jaar terug al met je in het 'wachten op het 2e streepje-topic' en heb inmiddels al 2 kids mogen krijgen. Heb vaak verzucht dat het zo oneerlijk was dat het anderen zoveel moeilijker verging en heb in het bijzonder met jou meegeleefd (zij het achter de schermen). Van harte gefeliciteerd dan ook 'Slaapmama'! En Milo, van harte welkom op deze wereld!
  woensdag 14 februari 2007 @ 06:39:26 #138
24188 Belana
kloon van belana
pi_46286738
Milo en slaapmeisje welkom

ach cattie, wat kan ik me voorstellen dat je je rot voelt! Het komt allemaal wel goed hoor, gewoon blijven aanbieden

Ezra heeft het slapen weer ontdekt gelukkig en slaapt weer door tot 's morgens. het was een faaaase

billendoekjes Ik heb ze van DA of etos, maar eigenlijk bevalt het allemaal niet want ze komen allemaal slecht uit het bakje
stormy waters...
sailin'
  woensdag 14 februari 2007 @ 10:16:07 #139
94046 PM-girl
pi_46289008
Jippie Belana! Dat scheelt weer veel waarschijnlijk! Fijn voor jullie!

Ik heb de Idyl luiers van de DA gekocht en omdat Simon nu ruim 8 kilo weegt, heb ik maar besloten maatje 4 te nemen. Wat een lap is dat ineens zeg! Maar tot mijn grote verbazing past het mooi om zijn lijfje, nu dus afwachten hoe het afsluit, we hebben 'helaas' net een poepluier achter de rug.
*
pi_46290770
En Natusan vind ik klein en wat droog. Kruidvat was beter net als AH maar die zitten idd allemaal aan elkaar vast.
Qua luiers gebruiken we nu even Huggies 3, gaat nog wel goed.

Juliette heeft vannacht na de voeding van 22u tot 5.15u geslapen.
  woensdag 14 februari 2007 @ 11:25:27 #141
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46290782
Vandaag een jaar geleden.....
Iedere golf van de zee,
  woensdag 14 februari 2007 @ 11:41:07 #142
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46291206
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 11:25 schreef Neuk het volgende:
.... toen heb je je naam maar eens goed eer aangedaan?
pi_46291249
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 11:41 schreef Moonah het volgende:

[..]

*proest*
En bedankt namens mijn monitor. Die heeft ook weer genoeg gedronken
pi_46291393
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 10:16 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb de Idyl luiers van de DA gekocht en omdat Simon nu ruim 8 kilo weegt, heb ik maar besloten maatje 4 te nemen. Wat een lap is dat ineens zeg! Maar tot mijn grote verbazing past het mooi om zijn lijfje, nu dus afwachten hoe het afsluit, we hebben 'helaas' net een poepluier achter de rug.
Hier ook maatje 4 al (alleen dan van Pampers), terwijl Kyllian nog maar 6,5 kilo is Ik had zo'n grote voorraad van maat 4 gehaald, dus toen maatje 3 op waren heb ik 4 alvast geprobeerd en hij lekt niet door!! Maat 4 is vanaf 7 kilo toch, dus die zal bij Simon toch zeker wel goed moeten zitten?
pi_46291427
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 11:25 schreef Neuk het volgende:
Hier a.s. weekend alweer een jaar geleden Ik zal er met carnaval zeker aan terug denken
  woensdag 14 februari 2007 @ 11:53:29 #146
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46291547
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 11:41 schreef Moonah het volgende:

[..]

Toen dacht ik dat ik het moest doen met een doosje chocolaatjes en bleek later het cadeautje toch wat groter te zijn
Iedere golf van de zee,
pi_46300529
Mika’s haartjes zijn juist leuk zo. Bij Anna ziet het er echt niet uit nu. Alles is uitgevallen behalve een soort van kuifje aan de voorkant. Gelukkig is er tussendoor wel nieuw haar bijgegroeid en wordt de kale plek aan de achterkant steeds minder. Maar een gek gezicht is het wel.

Anna kan nog steeds in de wandelwagenbak. Erg handig, we gebruiken hem dus ook nog ipv een campingbadje (dat staat 3 etages hoger, is zo ver). Ze slaapt er goed in.

Dat klinkt goed Slaapmeisje. Zo raar om je hier te zien posten. Wel leuk natuurlijk.

Leuk je hier te zien X-Ray.

Het is toch niet erg dat Ive nog maar weinig eet cattie? Voorlopig heeft hij aan melk genoeg. Ik begreep altijd dat het maanden duurt voor ze echt wat hebben aan de bijvoeding, zeker als je het met Rapley doet.

Leuk filmpje Linda, dat gillen klinkt bekend.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 14 februari 2007 @ 18:09:08 #148
108648 cattie
lieve moeder
pi_46301973
Dank jullie voor de opbeurende woorden! We gaan stug door en dan gaat het vast wel goed komen! Toch?
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:32 schreef kozakken het volgende:
(..)Tussen samengeknepen tandvlees poog ik wat naar binnen te krijgen. Dat lukt wel, maar niet echt van harte hoor.(...)
Zo herkenbaar!

Yppy, wat fijn dat Anna 140 gram gegroeid is!

Belana, gelukkig slaapt Ezra wat beter. Hopelijk komt die fase niet meer terug.
  woensdag 14 februari 2007 @ 19:19:46 #149
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_46304206
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 14:21 schreef rameijer het volgende:

[..]

off-topic: ik ben nog steeds X-Ray voor sommigen Ja, alles goed op zich, hoewel we wel al 2 maanden allemaal aan het sukkelen zijn met griep, hoesten en niezen e.d. Geen koorts gelukkig En ja, we wonen in Griekenland. Ik heb je toegevoegd bij MSN, laten we daar verder chatten

On-topic: Fani staat nog niet in de OP

Aangezien Fani ook veel hoest en niest, krijgt ze een antibioticum (weet even de naam niet meer ). Kan het zijn dat ze daardoor moet overgeven?

Sinds ze dat spul krijgt (sinds een week) heeft ze namelijk al een paar keer overgegeven, terwijl ze dat al ruim een maand niet meer gedaan had...
Jij ook hier

Hier alles wel, ik ben alleen wat minder online omdat ik bij mij thuis nog geen internet heb ( en ik wonen niet samen).
Tijdens de zwangerschap waren we vrnml in zijn huisje maar nu dus bij mij, best saai zo zonder jullie!

Slaapmeisje, lief he die kleine kontjes

Met mijn mannetje gaat alles goed, wat last van krampjes soms maar ik ben nu begonnen met ABC dophilus dus ik hoop dat dat helpt..verder speelt ie al met zijn mobiel, is ie niet intelligent

Wat me wel opvalt is dat je echt echt echt zooo druk bent met een kleintje, en dan is die van mij nog heel makkelijk , maar ja, is ook een kwestie van wennen natuurlijk. Ff de routine krijgen
Maar het is echt geen cliché; het is het mooiste wat me ooit is overkomen

Ik ben trouwens ook niet ontevreden overe het terugplooi-proces so far, dus mij hoor je niet klagen, zelfs niet over de nachtelijke flesjes, als zo'n klein klammig kroelscheetfabriekje tegen je aan gefrommeld ligt

Zo, zijn jullie ook weer op de hoogte

[ Bericht 3% gewijzigd door Vivi op 14-02-2007 23:30:05 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 14 februari 2007 @ 19:23:46 #150
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_46304344
Oh en Thies gefeli met je tand!!!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')