één incidentquote:Op maandag 12 februari 2007 18:25 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Het met een borrel achter het stuur op incident zal altijd aan haar kleven. Goede bestuurtster dat zeker. Maar veel mensen gaan lopen zeiken vanwege dat incident, darom niet geschikt als minister denk ik. qua kwaliteiten niet.
ik vind haar wel okequote:Op maandag 12 februari 2007 18:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
één incidentvoor de rest één van de populairste burgemeesters van het land. Bovendien heeft ze het ambtenaren apparaat van Nijmegen altijd kritisch benaderd en dat is best handig als veel ambtenaren uit moeten.
Milieu en RO zal wel bij elkaar blijven.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:39 schreef emmy het volgende:
Wat gebeurt er nu met het ministerie van VROM?
Milieu en Volkshuisvesting krijgen een apart ministerie, maar wat gebeurt er met de Regie overde Ruimtelijke ordening?
Donner nam zelf ontslag, en dat was alleen vanwege die brand en het rapport van de Onderzoeksraad voor Veiligheid. Uit de voor een minister van Justitie gebruikelijke incidenten heeft ie zich daarvoor uitstekend weten te redden. Donner is ook een capabel minister, ik denk dat ie een prima minister van Sociale Zaken kan zijn.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:06 schreef en_door_slecht het volgende:
En wat doet die Donner nog incapabel te zijn? Die hadden we toch net het Kabinet uit gebonjourd? En dat was niet alleen vanwege die brand.
Goede vraag.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:39 schreef emmy het volgende:
Wat gebeurt er nu met het ministerie van VROM?
Milieu en Volkshuisvesting krijgen een apart ministerie, maar wat gebeurt er met de Regie overde Ruimtelijke ordening?
Ach, Ramkoers Verdonk heeft ook niet veel bijgedragen. Weinig positiefs dan. Vooral de handen op elkaar gekregen van de blanke medemens, maar eerder voor verwijdering gezorgd bij de verschillende groepen die juist zouden moeten integreren.quote:Op maandag 12 februari 2007 20:33 schreef Martijn_77 het volgende:
- Een wethouder uit een stad waar de integratie echt mislukt is die nu de integratie voor heel Nederland gaat regelen.
quote:DEN HAAG - CDA, PvdA en ChristenUnie hebben maandag een akkoord bereikt over de verdeling van de ministersposten in het nieuwe kabinet.
Het CDA krijgt Algemene Zaken, Sociale Zaken, Economische Zaken, VWS, Buitenlandse Zaken, Justitie, Verkeer en Waterstaat en Landbouw.
PvdA gaat ministers leveren voor Financiën, Binnenlandse Zaken, Onderwijs, Milieu, Wijken en Ontwikkelingssamenwerking. Voor de ChristenUnie is Defensie en Jeugd en Gezin.
Staatssecretarissen
Het CDA krijgt verder vier staatssecretarissen: voor Binnenlandse Zaken, Onderwijs, Financiën en Defensie. De PvdA mag zes staatssecretarissen leveren: Europese Zaken, Sociale Zaken, Justitie, VWS, Onderwijs en EZ. De ChristenUnie krijgt een staatssecretaris voor Verkeer en Waterstaat.
Harmonie
De fractieleiders Maxime Verhagen (CDA), Wouter Bos (PvdA) en André Rouvoet (ChristenUnie) zijn het daarover maandag in een gesprek met formateur Jan Peter Balkenende eens geworden.
Verhagen zei na afloop dat ze "in goede harmonie tot een evenwichtige verdeling zijn gekomen". Rouvoet toonde zich "zeer content". Ook Bos was tevreden: "De PvdA krijgt stuk voor stuk posten, waar zij het profiel tot stand kan brengen."
Zeshoek
Bos zei dat de sociaal-economische vierhoek in de ministerraad wordt uitgebreid tot een zeshoek. Naast Algemene Zaken, Financiën, Sociale Zaken, Economische Zaken praten daarin ook de ministers voor Jeugd en Gezin en voor Onderwijs mee. Kinderopvang en emancipatie worden ondergebracht bij het ministerie OCW.
André Rouvoet, die zei een "warm hart te hebben" voor de post Jeugd en Gezin, zei dat het niet gaat om een nieuwe minister die met de pet in de hand bij collega's langs moet gaan om de nodige budgetten los te peuteren.
Bezetting
Wie de posten gaan bezetten is voor een groot deel nog onzeker, maar ingewijden in politiek Den Haag houden rekening met de volgende bewindslieden.
Balkenende (Algemene Zaken), Bos (Financiën), Rouvoet (Jeugd en Gezin), Piet Hein Donner (Sociale Zaken), Verhagen (Buitenlandse Zaken), Ahmed Aboutaleb (Onderwijs of Integratie en Wijkverbetering).
Ernst Hirsch Ballin (Justitie), Guusje ter Horst (Binnenlandse Zaken), Jacqueline Cramer (Milieu), Bert Koenders of Sharon Dijksma (Ontwikkelingssamenwerking), Camiel Eurlings (Verkeer en Waterstaat) en Gerda Verburg (Landbouw).
Van der Hoeven
Voor VWS wordt de voormalige Rotterdamse wethouder René Smits genoemd, maar die zou ook naar Economische Zaken kunnen gaan. Voor die departementen zou ook huidig onderwijsminister Maria van der Hoeven in aanmerking komen
Hoe verrassend dat jij dit noemt.quote:Op maandag 12 februari 2007 20:33 schreef Martijn_77 het volgende:
- Een ex burgemeester die wel andere veroordeeld overdrank gebruik maar als ze het dan zelf doet het in de doofpot wil stoppen
Dat is het CDA.quote:Op maandag 12 februari 2007 22:39 schreef Tirion het volgende:
Ergens vind ik het laf van het CDA dat ze niet zelf de Defensie zaken overnemen. Zij zijn immers de enige partij uit het kabinet dat die soldaten eropuit heeft gestuurd.
Maar goed.![]()
Als Oink-Oink minister mag worden, dan charmante Maria toch zeker ook?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:30 schreef SCH het volgende:
Wat ik echt niet begrijp is dat ze vasthouden aan Maria van der Hoeven
Dijksma.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:55 schreef SCH het volgende:
Wie is oink oink?
Geen idee. Zal toch wel een softie worden.quote:Wie gaat trouwens nu integratie en wonen doen?
Die wethouder uit Amsterdam toch?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:55 schreef SCH het volgende:
Wie gaat trouwens nu integratie en wonen doen?
Aboutaleb komt ws. op onderwijs.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die wethouder uit Amsterdam toch?
Nee?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:05 schreef SCH het volgende:
Die wordt geen minister
Hopelijk wordt ze staatssecretaris dan wordt ze tenminste geen fractievoorzitter.quote:
Ik hoop dat ze fractievoorzitter wordt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:10 schreef SCH het volgende:
Hopelijk wordt ze staatssecretaris dan wordt ze tenminste geen fractievoorzitter.
Alhoewel ik haar stiekem wel bewondr, ze blijft overeind en ze heeft me vorige week flink uit de brand geholpen toen een CDA-er het af liet weten.
Dat gaat ze ontzettend veel zetels kosten bij de verkiezingen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze fractievoorzitter wordt.
Waarom? Ze wordt geen lijsttrekker hoor.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat gaat ze ontzettend veel zetels kosten bij de verkiezingen.
Dat vind ik ook zo walgelijk, die partijpolitiek altijd.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:59 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
* emigreert naar Ecuador*![]()
Verhagen erin want die moet beloont worden.
Van der Hoeven erin, want die kan je niet met een kamerlidmaatschap afschepen.
Eurlings moet erin, want Wijn weg, dus nieuw gezicht nodig. Eurlings beoogd opvolger van JP.
Dijksma moet erin, want moet beloond worden.
En dan ook nog Verburg.
Dit is echt het kabinet van het doorpromoveren van partijpolitici. Mijn god zeg (ja, de mijne.), bij Toutalis, laat de bliksem doel treffen![]()
Horror. Ik vind de poppetjes veel verschil maken in deze coalitie. Dit zou echt een drama zijn. Ook van PvdA.
Ik las de naam van Depla.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:55 schreef SCH het volgende:
Wie gaat trouwens nu integratie en wonen doen?
Inderdaad ja, ik vind hem toch wel de beste PvdAer.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:52 schreef SCH het volgende:
Oh ja, Paul Depla - zou wel een goeie zijn!
*zoekt op google ticket en pakt tas*quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:47 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo walgelijk, die partijpolitiek altijd.
Hoezo, Van Der Hoeven moet opnieuw minister worden?
Waarom niet een ander, heeft het CDA soms geen andere mensen beschikbaar?
Of hebben die nog te weinig de voeten van de partijtop gekust?
Het hele systeem moet gewoon op de schop, partijpolitiek is zó 20e eeuw.![]()
quote:Alle ministers van het vierde kabinet-Balkenende zijn bekend. De grootste verrassingen die dinsdag bekend werden zijn de geneticus en PvdA'er Ronald Plasterk als minister van Onderwijs en CDA-ideoloog Ab Klink wordt minister van Volksgezondheid.
De post Integratie en Wijkverbetering gaat naar oud-FNV-bestuurder Ella Vogelaar.
Aboutaleb wordt minister voor Sociale Zaken.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:17 schreef sjakiestorm het volgende:
Ministers CDA :
Buitenlandse Zaken: Maxime Verhagen
Justitie: Hirsch Ballin
Verkeer en Waterstaat: Camiel Eurlings
Economische Zaken: Maria van der Hoeven
Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit: Gerda Verburg
Sociale Zaken en Werkgelegenheid: Piet Hein Donner Aboutaleb wordt minister voor Sociale Zaken
Volksgezondheid, Welzijn en Sport: Ab Klink
Et voila.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:25 schreef speknek het volgende:
[Maar jij hebt liever Plasterk?]
Hell yeah.
Op onderwijs denk ik wel.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:29 schreef du_ke het volgende:
Plasterk is in elk geval wel een goede volgens mij.
Doe mij maar Van der Hoeven.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:31 schreef Monidique het volgende:
Op zich wel een flinke klap in het gezicht van Van der Hoeven, niet waar?
hell yeahquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:29 schreef du_ke het volgende:
Plasterk is in elk geval wel een goede volgens mij.
Klopt economische zaken en dan nog zonder energiebeleid ook is echt een minimaal ministerie.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:31 schreef Monidique het volgende:
Op zich wel een flinke klap in het gezicht van Van der Hoeven, niet waar?
Ik bedoel dat Plasterk Van der Hoeven nog wel eens heeft aangevallen op haar benadering van Intelligent Design.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt economische zaken en dan nog zonder energiebeleid ook is echt een minimaal ministerie.
Dat zeker die krijgt het nog zwaar.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:34 schreef sjakiestorm het volgende:
Plasterk overtuigd atheïst, zit 4 jaar lang opgescheept met alleen maar gereformeerden. heb met m te doen.....
Toch wel? Ah, okay. Nou, dat wordt dan een muurvast vuurgevecht.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:35 schreef knnth het volgende:
Wordt de baas van SZW. Op nu.nl stond Aboutaleb, maar die wordt staatssecretaris op SZW.
Toch ministerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat is er gebeurd met Donner?
quote:Aboutaleb
De Amsterdamse wethouder Ahmed Aboutaleb krijgt een zwaar staatssecretariaat op het ministerie van Sociale Zaken. Dat is dinsdag van ingewijden vernomen.
dat doet ie dan ook niet, heeft ie al gezegdquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:34 schreef sjakiestorm het volgende:
Plasterk overtuigd atheïst, zit 4 jaar lang opgescheept met alleen maar gereformeerden. heb met m te doen.....
Is toch al bekend geworden dat hij 't wordtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat doet ie dan ook niet, heeft ie al gezegd
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:38 schreef knnth het volgende:
[..]
Is toch al bekend geworden dat hij 't wordt
en terecht. van der hoeven is op een mank ministerie geplaatst. Je zal er maar sec-genaraal zijn..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Plasterk Van der Hoeven nog wel eens heeft aangevallen op haar benadering van Intelligent Design.
maarja hij heeft bij P&W toch echt gezegd dat hij het niet zou doenquote:
Bos draait dus weer eens.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:35 schreef knnth het volgende:
Wordt de baas van SZW. Op nu.nl stond Aboutaleb, maar die wordt staatssecretaris op SZW.
http://www.kabinetsformatie2007.nlquote:Formateur Balkenende heeft met de fractievoorzitters van CDA, PvdA en ChristenUnie afspraken gemaakt over de beoogd ministers.
De formateur ontvangt dinsdagavond 13 februari 2007 voor de volgende ministersposten:
Financiën: drs. W.J. Bos, tevens vice-minister-president
Jeugd en Gezin: mr. A. Rouvoet, tevens tweede vice-minister-president
In de komende dagen ontvangt de formateur voor de volgende ministersposten:
Buitenlandse zaken: drs. M.J.M. Verhagen
Ontwikkelingssamenwerking: drs. A.G. Koenders
Justitie: dr. E.M.H. Hirsch Ballin
Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties: mevrouw dr. G. Ter Horst
Onderwijs, Cultuur en Wetenschap: prof. dr. H.A. Plasterk
Defensie: E. van Middelkoop
Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer: mevrouw prof. dr. J.M. Cramer
Integratie en Wijkverbetering: mevrouw drs. C.P. Vogelaar
Verkeer en Waterstaat: ir. C.M.P.S. Eurlings
Economische Zaken: mevrouw M.J.A. van der Hoeven
Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit: mevrouw G. Verburg
Sociale Zaken en Werkgelegenheid: mr. J.P.H. Donner
Volksgezondheid, Welzijn en Sport: dr. A. Klink
Uhhu. Aboutaleb op SZW? Slecht, want hij is slecht. Niet op SZW? Slecht, want Bos draait weer eens (oh?). Damn't if you do...quote:
alles wordt aangegrepen om Bos als draaier neer te zetten. Het neemt een beetje kinderlijke trekken aanquote:
Is toch zo?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:48 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
alles wordt aangegrepen om Bos als draaier neer te zetten. Het neemt een beetje kinderlijke trekken aan
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Uhhu. Aboutaleb op SZW? Slecht, want hij is slecht. Niet op SZW? Slecht, want Bos draait weer eens (oh?). Damn't if you do...
Ach je weet van te voren dat de PvdA kandidaten in z'n ogen nooit maar dan ook echt nooit goed zullen zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:48 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
alles wordt aangegrepen om Bos als draaier neer te zetten. Het neemt een beetje kinderlijke trekken aan
Uh, ik vind het verstandig hoor, Abou niet op SZW of Onderwijs te zetten. Maar Bos moet niet zo hoog van de toren blazen met beloftes.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:47 schreef Monidique het volgende:
Uhhu. Aboutaleb op SZW? Slecht, want hij is slecht. Niet op SZW? Slecht, want Bos draait weer eens (oh?). Damn't if you do...
Willem Vermeendquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:54 schreef du_ke het volgende:
Ach je weet van te voren dat de PvdA kandidaten in z'n ogen nooit maar dan ook echt nooit goed zullen zijn.
Dat valt allemaal wel mee hoor.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Uh, ik vind het verstandig hoor, Abou niet op SZW of Onderwijs te zetten. Maar Bos moet niet zo hoog van de toren blazen met beloftes.
gaat die post daarover?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:54 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Is toch zo?
Hij heeft toch geroepen dat hij nooit vicepremier of minister onder Balkende zou worden en wat doet ie nu.....
Is gewoon kiezersbedrog
over aboutaleb heeft hij nooit iets belooftquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Uh, ik vind het verstandig hoor, Abou niet op SZW of Onderwijs te zetten. Maar Bos moet niet zo hoog van de toren blazen met beloftes.
Welnee, hij kan er vast prima mee samenwerken, het verbaast me trouwens dat Plasterk dit een eer vindt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:34 schreef sjakiestorm het volgende:
Volgens mij wel hoor.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:01 schreef One_of_the_few het volgende:
over aboutaleb heeft hij nooit iets belooft
belooft? Niet gezegd dat hij het graag wil?quote:
Dat kan je ook niet beloven.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:10 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
belooft? Niet gezegd dat hij het graag wil?
Nou beloofd bos veel, maar een minister een plek beloven lijkt me wel heel sterk.
Dat kon hij toch wel. SZW of OCW als PvdA-post is toch wel vrij zeker. Nou, op een van de twee zou hij Aboutalib zetten. Heeft ie niet gedaan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:11 schreef Toad het volgende:
Dat kan je ook niet beloven.
maar heeft hij het beloofd?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat kon hij toch wel. SZW of OCW als PvdA-post is toch wel vrij zeker. Nou, op een van de twee zou hij Aboutalib zetten. Heeft ie niet gedaan.
Nou, volgens mij wel.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:15 schreef One_of_the_few het volgende:
maar heeft hij het beloofd?
dingen als vrij zeker enzo kan ik eigenlijk niet zoveel mee. heeft hij in een artikel gezegd dat hij beloofd dat aboutaleb die post krijgt. Hij heeft wel vaak gezegd dat hij hem graag in den haag heeft, maar dat is wat anders.
zou kunnen, heb je ook een bronquote:
PJ heeft het mis:quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:19 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
zou kunnen, heb je ook een bron![]()
Geen belofte op ministerschap dus.quote:Bos wil Aboutaleb als minister
Van onze politieke redactie
AMSTERDAM - PvdA-lijsttrekker Wouter Bos heeft openlijk gezegd dat de Amsterdamse wethouder Ahmed Aboutaleb zijn kandidaat is voor de post van minister van Onderwijs of Sociale Zaken. Aboutaleb zegt nog niet of hij het doet.
In het boekje Wat Wouter wil, dat vandaag verscheen, omschrijft Bos Ahmed Aboutaleb als 'het prototype van de moderne sociaaldemocraat: streng en rechtvaardig'. ''Ik zou hem graag naar Den Haag halen,'' aldus Bos. ''Ik moet afwachten of het lukt, maar ik heb goede hoop. Ik zou hem niet op Integratie zetten, maar op Onderwijs of Sociale Zaken.''
Aboutaleb vindt het te vroeg om te zeggen of hij naar Den Haag gaat. ''Ik beschouw de opmerking als teken van vertrouwen en waardering. Maar de inhoud is belangrijker dan de poppetjes. En het is van belang dat PvdA eerst de verkiezingen wint.''
Hij zegt de vraag pas te beantwoorden als zeker is dat de PvdA gaat regeren en hij inderdaad gevraagd wordt. ''Ik heb ongelooflijk veel te doen in Amsterdam en hoop niet dat dit de aandacht afleidt.''
Voor Aboutaleb speelt een rol dat in Amsterdam, maar ook in de rest van het land, nog 'veel kluiven moeten worden verzet'.
Ook zegt hij rekening te zullen houden met de uitslag van de vorige gemeenteraadsverkiezingen, waarin hij de meeste stemmen haalde van alle kandidaten.
Bos heeft het idee om Integratie en Vreemdelingenzaken te scheiden van Aboutaleb overgenomen. Integratie wordt dan bij het ministerie van Sociale Zaken of van Onderwijs ondergebracht, het ministerie van Justitie bepaalt wie het land in mag of uit moet.
''Het is beter dat de minister die Integratie coördineert, dat vanuit de sociaal-economische hoek doet. Of vanuit Onderwijs, zoals in Griekenland gebeurt. Daar zijn ze met veel interessante dingen bezig,'' aldus Aboutaleb.
Bron: Parool
Nou, ik zie dit wel als een belofte. Hij kon onderwijs aan Abou geven, hij heeft dit echter niet gedaan.quote:PvdA-lijsttrekker Wouter Bos heeft openlijk gezegd dat de Amsterdamse wethouder Ahmed Aboutaleb zijn kandidaat is voor de post van minister van Onderwijs of Sociale Zaken
Het takenpakket van Onderwijs is wat gewijzigd waardoor Aboutaleb niet meer de meest geschikte persoon was. Zijn kwaliteiten liggen toch meer op sociale zaken, en kennelijk is er geen positieve discriminatie of vriendjespolitiek toegepast om hem maar minister te maken.quote:Een zwaargewicht als Donner laten gaan terwijl hij terug wil keren, is voor het CDA geen optie. En dus werd voor Donner de post Sociale Zaken bedacht, een terrein waar de oud-minister in zijn tijd als Staatsraad veel mee van doen had (hij schreef ondermeer een lijvig rapport over de hervorming van de WAO).
De PvdA kon een hoge prijs vragen voor het inleveren van Sociale Zaken. Het wisselgeld werd het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap. Niet alleen mag de PvdA de minister leveren, een van de twee staatssecretarissen komt ook van die partij. Van Sociale Zaken hebben de sociaal-democraten de portefeuilles emancipatie en kinderopvang weten af te halen. Die gaan naar een apart staatssecretariaat bij OCW.
Media en cultuur, waar nu nog een aparte staatssecretaris voor is, gaan naar de minister van Onderwijs. Die portefeuille wordt daarmee loodzwaar, waardoor ingewijden hardop twijfelen of de Amsterdamse wethouder Ahmed Aboutaleb er nog voor in aanmerking komt. In plaats van Aboutaleb wordt nu de naam van Buitenhof-columnist Ronald Plasterk genoemd.
NRC
quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:12 schreef BdR het volgende:
Ronald Plasterk op onderwijshopelijk wordt Fries onderwijs eindelijk afgeschaft Buitenhof (11 juni 2000) Dialect
Hier trouwens die andere column van Plasterk over Maria Verhoeven Buitenhof (8 mei 2005) Kerk en Staat
Sidekick heeft gelijk, het is geen belofte, maar slechts de uitspraak van een wens/idee.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, ik zie dit wel als een belofte. Hij kon onderwijs aan Abou geven, hij heeft dit echter niet gedaan.
Er is nog 1 plek te vergeven, dus alle CU'ers kunnen weer bij de telefoon gaan zitten.quote:Directeur MKB Nederland niet in regering
Benne van Popta, directeur beleid en onderzoek van MKB Nederland, is niet beschikbaar als staatssecretaris van Verkeer en Waterstaat in het nieuwe kabinet.
Het is de enige nog niet ingevulde post van het nieuwe kabinet Balkenende IV. De leider van de ChristenUnie, André Rouvoet, hoopt snel de naam bekend te kunnen maken van de nieuwe kandidaat-staatssecretaris.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |