Waarom? Ze wordt geen lijsttrekker hoor.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat gaat ze ontzettend veel zetels kosten bij de verkiezingen.
Dat vind ik ook zo walgelijk, die partijpolitiek altijd.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:59 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
* emigreert naar Ecuador*![]()
Verhagen erin want die moet beloont worden.
Van der Hoeven erin, want die kan je niet met een kamerlidmaatschap afschepen.
Eurlings moet erin, want Wijn weg, dus nieuw gezicht nodig. Eurlings beoogd opvolger van JP.
Dijksma moet erin, want moet beloond worden.
En dan ook nog Verburg.
Dit is echt het kabinet van het doorpromoveren van partijpolitici. Mijn god zeg (ja, de mijne.), bij Toutalis, laat de bliksem doel treffen![]()
Horror. Ik vind de poppetjes veel verschil maken in deze coalitie. Dit zou echt een drama zijn. Ook van PvdA.
Ik las de naam van Depla.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:55 schreef SCH het volgende:
Wie gaat trouwens nu integratie en wonen doen?
Inderdaad ja, ik vind hem toch wel de beste PvdAer.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:52 schreef SCH het volgende:
Oh ja, Paul Depla - zou wel een goeie zijn!
*zoekt op google ticket en pakt tas*quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:47 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo walgelijk, die partijpolitiek altijd.
Hoezo, Van Der Hoeven moet opnieuw minister worden?
Waarom niet een ander, heeft het CDA soms geen andere mensen beschikbaar?
Of hebben die nog te weinig de voeten van de partijtop gekust?
Het hele systeem moet gewoon op de schop, partijpolitiek is zó 20e eeuw.![]()
quote:Alle ministers van het vierde kabinet-Balkenende zijn bekend. De grootste verrassingen die dinsdag bekend werden zijn de geneticus en PvdA'er Ronald Plasterk als minister van Onderwijs en CDA-ideoloog Ab Klink wordt minister van Volksgezondheid.
De post Integratie en Wijkverbetering gaat naar oud-FNV-bestuurder Ella Vogelaar.
Aboutaleb wordt minister voor Sociale Zaken.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:17 schreef sjakiestorm het volgende:
Ministers CDA :
Buitenlandse Zaken: Maxime Verhagen
Justitie: Hirsch Ballin
Verkeer en Waterstaat: Camiel Eurlings
Economische Zaken: Maria van der Hoeven
Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit: Gerda Verburg
Sociale Zaken en Werkgelegenheid: Piet Hein Donner Aboutaleb wordt minister voor Sociale Zaken
Volksgezondheid, Welzijn en Sport: Ab Klink
Et voila.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:25 schreef speknek het volgende:
[Maar jij hebt liever Plasterk?]
Hell yeah.
Op onderwijs denk ik wel.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:29 schreef du_ke het volgende:
Plasterk is in elk geval wel een goede volgens mij.
Doe mij maar Van der Hoeven.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:31 schreef Monidique het volgende:
Op zich wel een flinke klap in het gezicht van Van der Hoeven, niet waar?
hell yeahquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:29 schreef du_ke het volgende:
Plasterk is in elk geval wel een goede volgens mij.
Klopt economische zaken en dan nog zonder energiebeleid ook is echt een minimaal ministerie.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:31 schreef Monidique het volgende:
Op zich wel een flinke klap in het gezicht van Van der Hoeven, niet waar?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |