Denk het ook nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
dit gaat hem niet worden .........![]()
Dan moet ie dat daar maar niet neerzetten, lijkt me.... Plaatsen dus!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:56 schreef LoveProfusion het volgende:
En ik heb ook wel een linkje naar diegene zijn profiel waarop ook duidelijk staat "gouden kooi???" ...maar weet niet of het handig is om dat hier te plaatsen aangezien die persoon er dan misschien niet inkomt.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:57 schreef ItaloDancer het volgende:
Zou de autocue zijn vastgelopen? Echt soepel loopt het gesprek niet![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:57 schreef petraa het volgende:
REdaktie gaat dit nog lang duren ik wil naar me bed
Palma nieuw hoofd huidhouding(?)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:56 schreef LoveProfusion het volgende:
En ik heb ook wel een linkje naar diegene zijn profiel waarop ook duidelijk staat "gouden kooi???" ...maar weet niet of het handig is om dat hier te plaatsen aangezien die persoon er dan misschien niet inkomt.
Ach, ze kunnen op tv Brian ook als een romanticus met een goed hart neerzetten dus dit zal ook wel overkomen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
dit gaat hem niet worden .........![]()
ik weet niet hoor, maar z'n maatjes zijn nou niet echt vriendelijk tegen hem geweest de afgelopen minuten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:58 schreef Scrupules het volgende:
die sylvia zit echt haar best te doen maar die zoutzak werkt niet bepaald mee
same herequote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:57 schreef petraa het volgende:
REdaktie gaat dit nog lang duren ik wil naar me bed
Ongelovelijk, de sfeer spat er van af.......quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:51 schreef Danny het volgende:
ze gaan nu geforceerd een interessant gesprek voeren
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:58 schreef Carlaa het volgende:
Van gay.nl:"
Palma
Palma schreef op: vandaag, om 00:36 offline
Yesssssssssss hier ben ik dan
Dank jullie wel voor al deze reacties
De laatste 14 dagen waren erg spannend voor mij en kon ik er uiteraard nog niet over praten.
Nu is de kogeldoor de kerk, en ga ik het gewoon flikken.
Nou ja gewoon.......moest inderdaad wel even ontslag nemen uit mijn eigen Gezelligheids hoekje en véél vrienden/vriendinnen daar achter laten die ik onwijs zal gaan missen!
Gisteren heb ik mijn afscheids feestje gekregen in de Brandon, er rolde links en rechts wel wat traantjes over diverse wangen maarrrrrrrrrrrrrr ik ga niet emigreren, en gelukkig mag ik de Gouden kooi elke dag weer uit dus kan ik af en toe gewoon gezellie voor de bar gaan zitten.
Daarbij blijf ik ook elke vrijdag avond in het Mix café mijn eigen Party vieren dus niemand raakt mij kwijt.
En nu maar is kijken of ik daadwerkelijk de miljonairs blij kan maken met mijn aanwezigheid in die Gouden kooi spannendddddddddd
a's woensdag morgen is het dan zover, nu maar hopen dat ik niet over de traptrede val bij het maken van mijn entree want eerlijk gezegt, een beetje zenuwachtig ben ik nu wel
Palma
Idd niet doen...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Was Huub mee bezig.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:57 schreef tipsch het volgende:
Dat pokertoernooi is een vet plan en zou Bert op moeten pikken. Hij kan erbij ook nog een heel mooi feest in die paardenbak organiseren waarbij hij als DJ de hoofdact is. Feestje voor bekenden van DGK. (risicoloos i.t.t. de Zebralounge)
Ik zie nog steeds niksquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ter info : De filmpjes op de TIEN-site doen het weer - geen IP-blokkering meer. Zojuist heb ik 'Halfnaakt Beetje naïef?' kunnen bekijken.
As if.quote:
Idd, redactie grijp is ff in!quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:01 schreef petraa het volgende:
BArt gaat naar bed, mag dat ???
ermm, ik wil niet lullig doen hoor, maar ik kan me niet herinneren dat je hier modrechten had?quote:
Personeelslid gewoon tochquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:00 schreef Danny het volgende:
[..]
weer een kansloze deelnemer erbij...
amanDEL is de enige reden waarom ze de jacuzzi in moesten.quote:
Omdat hij dat dan met Hupert zou moeten doen. Zou hij z'n positie bij dat andere groepje wel eens kunnen verliezen. En die verliest hij nu toch wel.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was Huub mee bezig.
Hij vroeg toen aan Bart of hij mee wilde doen.
Toen bleef Bart ook vaag.
quote:VIP-chat
Huub en Nena werden afgelopen week De Gouden Kooi uitgebonjourd. Dit zorgde voor grote commotie onder onze internetkijkers.
Zowel de blonde schone als de Oldenzaler heeft namelijk in korte tijd een grote schare fans opgebouwd. Maar niet getreurd. De twee ex-Miljonairs geven namelijk een exclusieve VIP-chat op onze site!!!
Woensdag 7 februari bijt Huub het spits af. Van 20.30 tot 21.30 kun je al je vragen stellen aan de veelbesproken ex-Miljonair. En de Oldenzaalder kennende zullen er nog wat verrassende antwoorden volgen.
Op donderdag 8 februari is het de beurt aan de blonde schone om tussen 20.30 en 21.30 al jullie vragen te beantwoorden.
Zorg dus dat je erbij bent. Want het zal druk gaan worden.
Ja ben ik ook bang...Hij was zo vriendjes met de mensen erachter, het is nu verleden tijd lijkt het wel...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:56 schreef Cungy het volgende:
Ik heb het nog ergens gezegd...
Bart is voor eind februari uit...Ik begin er al meer van overtuigd te raken
Hmmm...quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Vraagje aan DGK_REDAKTIE
Waarom zet iemand van jullie niet gewoon stiekum wat stroom op de zender van Natasia en Brian...iedere keer dat die heks gaat gillen een stroomstoot en iedere keer dat Brian 'ik' zegt ook een flinke stroomstoot
Doet me een beetje denken aan The Sims, redactie is speler en bepaald wat er gebeurdquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:03 schreef n1ek het volgende:
Je laat je toch niet als een marionet sturen. Groot gelijk dat hij het voor gezien houdt. Gescripte bullshit. Goekoop is dat.
"Palma" zegt in haar profiel vrouw en hetero te zijn.. als ik naar haar foto kijk.. was het vroeger Peterquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:03 schreef LoveProfusion het volgende:
sorry
ALS HIJ NOG EEN BEETJE BALLEN HEEFT VRAAGT IE ZIJN 24 UUR AANquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:03 schreef n1ek het volgende:
Je laat je toch niet als een marionet sturen. Groot gelijk dat hij het voor gezien houdt. Gescripte bullshit. Goekoop is dat.
Geen Myrthe in dit draadje http://www.gay.nl/thread.html?threadid=22667&offset=30 .quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:03 schreef LoveProfusion het volgende:
sorry
Stom dat is waar.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:02 schreef petraa het volgende:
[..]
amanDEL is de enige reden waarom ze de jacuzzi in moesten.
vooral dat enorme geheim "ja ik heb hem echt geschopt" zitten we allemaal om te springen [not]. Wat een iditote beslissing is daar gemaakt.quote:
quote:Het profiel van Myrthe bevat mogelijk bloot of seksueel getint beeldmateriaal. Om dit profiel te bezoeken moet je dus minimaal 16 jaar zijn.
Ik las Fokkersquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:05 schreef pullup het volgende:
De flokkies nemen de boel definitief over nu
Was dat maar waarquote:
Mythe bedoel je neem ik aan?quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:03 schreef LoveProfusion het volgende:
zijn nickname is Myrthe
Flokkies?quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:05 schreef pullup het volgende:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:02 schreef Danny het volgende:
[..]
ermm, ik wil niet lullig doen hoor, maar ik kan me niet herinneren dat je hier modrechten had?
En zet meteen het script van de komende 3 dagen onlinequote:Op woensdag 7 februari 2007 00:07 schreef Kaleddis het volgende:
DGK_REDACTIE kunnen jullie niet een heeel klein tipje van de sluier oplichten ?
Wanneer nieuwe bewoners ? Vannacht, morgen ? (Veel langer kan het lijkt mij niet duren...)
Ik gooi ook weer de streams uit, enkel wanneer de temperatuur van het water in die jacuzzi boven de 100 graden komt gaan ze hier weer aan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
iki ga dus écht niet naar die viespeuken luisteren in de jacuzzi
welteruste,,,,,,,,,
![]()
Het klinkt als een vervangster voor Yvonnequote:Op woensdag 7 februari 2007 00:06 schreef Carlaa het volgende:
Palma schreef op 06/02:
Ja hoor morgen ochtend is het zover, half 9 ga ik de Gouden kooi in.En het mooiste is, niemand in het huis weet dat ik kom spannendddddd
Volgens mij niet als personeel....
Als je verder leest staat er ook dat ze elke dag de villa kan verlaten. Dus wel personeel.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:06 schreef Carlaa het volgende:
Palma schreef op 06/02:
Ja hoor morgen ochtend is het zover, half 9 ga ik de Gouden kooi in.En het mooiste is, niemand in het huis weet dat ik kom spannendddddd
Volgens mij niet als personeel....
yup, game overquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:05 schreef pullup het volgende:
Een kruising tussen Tokkies en Floddersquote:
morgenochtend half 9 dus Palma (die thread op gay.nl) en verder blijkbaar ene mythe, ook van gay.nlquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:07 schreef Kaleddis het volgende:
DGK_REDACTIE kunnen jullie niet een heeel klein tipje van de sluier oplichten ?
Wanneer nieuwe bewoners ? Vannacht, morgen ? (Veel langer kan het lijkt mij niet duren...)
Ach vast voor heel even dan... Er staat nog een hoop te gebeuren. Helaas heel even rustig...quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:05 schreef pullup het volgende:
Of toch Myrthe: http://www.gay.nl/Myrthequote:
Ik vond Henk Krol in HBB wel leukquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:09 schreef Carlaa het volgende:
Laat het zo;n lekkere valse relnicht zijn.. kunnen ze wel gebruiken daar!
Maar wat is heel even ? Dag, uur, week, maand, jaar ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ach vast voor heel even dan... Er staat nog een hoop te gebeuren. Helaas heel even rustig...
he gelukkigquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ach vast voor heel even dan... Er staat nog een hoop te gebeuren. Helaas heel even rustig...
Dat is goed om te horenquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Of niet. Bij Mythe staat: onder coming up: De Gouden Kooi ??????quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of toch Myrthe: http://www.gay.nl/Myrthe
En IAmNena herhaalt alles wat Natasia zegtquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:07 schreef BuffyJan het volgende:
Volgens Amandel heeft Sylvia geen eigen mening![]()
Kunnen jullie Blablasia haar bek niet dichtnaaien?quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dat je ernaar kunt luisteren, hier staat alles alweer mute hoorquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:11 schreef tipsch het volgende:
En Sylvia kwakkelt maar weer wat verder. zucht.
Tja, en dat is dan weer homo.... verdoriequote:
mythe, daar staat ook DGK in het profiel vermeldquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
ah okay, die in de jacucci dusquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Een kruising tussen Tokkies en Flodders
nope, Mythe. zie profiel:quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
ben benieuwd wat ze hem allemaal gaan laten zeggenquote:Coming up next:
ANTWERP (26th-29th of January)
De Gouden Kooi ??????
Ze heeft me als speler alweer diep teleurgesteld vanavond. Maar gaat vast goedkomenquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:11 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat je ernaar kunt luisteren, hier staat alles alweer mute hoor![]()
Yepquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:12 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
ah okay, die in de jacucci dus
quote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik zag het later ook, idd.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
mythe, daar staat ook DGK in het profiel vermeld
edit: dubbel
En die Brain in zijn.. eeh.. nah, laat maar...quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:13 schreef Therannosaurus het volgende:
Hopelijk is-'ie zo'n relnicht die Nasty wel even een lesje gaat leren.
Nou Palma weten jullie nu toch al... Die komt dus morgen. Miljonairs weten niet dat Yvonne niet meer komt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:10 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar wat is heel even ? Dag, uur, week, maand, jaar ?
Kunnen we er nog even op wachten of kunnen we beter nog even gaan slapenquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Toch een tipje, dankjequote:Op woensdag 7 februari 2007 00:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nou Palma weten jullie nu toch al... Die komt dus morgen. Miljonairs weten niet dat Yvonne niet meer komt.
Nieuwe Miljonairs komen eraan. Wanneer kunnen we niet zeggen.
Terwijl het eigenlijk om te huilen is.quote:
Toch jammer dat .NL net weg is met mogelijk twee (rel)nichten in het huisquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nou Palma weten jullie nu toch al... Die komt dus morgen. Miljonairs weten niet dat Yvonne niet meer komt.
YEAY! thanx redactiequote:Op woensdag 7 februari 2007 00:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Yvonne nieuwe miljonair soms ?????Wist trouwens ook niet dat ze niet meer komt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik denk dat bart nooit had gedacht en zeker niet had gehoopt dat er zoveel vanuit de redactie ingegrepen zou gaan worden!! Hij is een winnaars type maar niet als hij het zelf niet kan sturen of delegeren. Dat breekt hem nog op!!quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ALS HIJ NOG EEN BEETJE BALLEN HEEFT VRAAGT IE ZIJN 24 UUR AAN
nee beter nog zou zijn handoek over de camera en meteen weg dan heeft ie nog een beetje lef getoond
dit is een afgang........![]()
Ben benieuwdquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
De dooie mus die 'er komen héle spannende dingen aan' heet. Alhoewel hij het hoofd van Brian zeker extra cachet zou geven.quote:
Het is ook haar "mini me"quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:11 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
En IAmNena herhaalt alles wat Natasia zegt![]()
Ja ok nu weer welquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:14 schreef tipsch het volgende:
Zucht, Brian weer over Nena.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Yvonne nieuwe miljonair soms ?????
quote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ow nee dat zal toch nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Yvonne nieuwe miljonair soms ?????Wist trouwens ook niet dat ze niet meer komt.
fijn dat jullie weer reageren. Shapoo.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
dat zou inderdaad wel ECHT uit pure armoede zijn omdat ze niets beters konden krijgenquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Of de anderen in jacuzzi krijgen nu ook instructies net als Sylvia en Bartquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:17 schreef blomst het volgende:
4x bart, bedtijd dus.
Ik zou lekker gaan slapen... Gaan wij ook zo doen... Sorry voor de saaie streams. We know... Effe doorbijten. Komt snel weer goed!quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:14 schreef Nicoss het volgende:
[..]
Kunnen we er nog even op wachten of kunnen we beter nog even gaan slapen
Ach, anders heeft Brian er wel wat aan hoor. Die is zo geil als boter, het maakt hem niets meer uit.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:15 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Toch jammer dat .NL net weg is met mogelijk twee (rel)nichten in het huis![]()
![]()
Kunnen of mogen jullie het niet zeggen over de nieuwe bewoners?quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Oeps, blijf ik nog heel efe hange.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:17 schreef anno-i-mus het volgende:
de poort
Dat is wel de stijl van de avond ja...... helaas.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Of de anderen in jacuzzi krijgen nu ook instructies net als Sylvia en Bart
Ehh....moeten jullie niet wakkerblijven dan?quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:18 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik zou lekker gaan slapen... Gaan wij ook zo doen... Sorry voor de saaie streams. We know... Effe doorbijten. Komt snel weer goed!![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:18 schreef Danny het volgende:
[..]
dat zou inderdaad wel ECHT uit pure armoede zijn omdat ze niets beters konden krijgen
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
WAT NOU DGK_REDACTIE
WAT NOU
WAT NOU
IK MOET MORGEN OM FIJF UUR MIJN NEST UIT
HOOR JE ME
OM FIJF UUR
OM FIJF UUR
OM FIJF UUR
WE SULLEN WEL EENS SIEN WIE DE LANGSTE ADEM HEEFT.
Nou ik niet hoor.Ga effe plat.
Groetjes allemaal.
Thanks voor de waarschuwingquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:18 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik zou lekker gaan slapen... Gaan wij ook zo doen... Sorry voor de saaie streams. We know... Effe doorbijten. Komt snel weer goed!![]()
Die Tokkies waren zeker weer aan het roddelen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:17 schreef blomst het volgende:
4x bart, bedtijd dus.
Trustequote:
Niemand met ook maar een snufje eigenwaarde verlaagt zich toch om uit vrije wil 24/7 in de villa met die asociale pauperbende te gaan zitten?quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:18 schreef Danny het volgende:
dat zou inderdaad wel ECHT uit pure armoede zijn omdat ze niets beters konden krijgen
Trusten, ik ga ook want ik vind de GK nu saaaaaaaaaaaaaaaaaaai!quote:
of dat ze niet over alle vragen heenlullen ofzoquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:18 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
fijn dat jullie weer reageren. Shapoo.
Kunnen jullie niet keer een kijkdag organiseren voor fokkers? of een bbq ..'gezellig' met de bewoners:D
Sorrie als ik het zo cru vraag,quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
T was de bedoeling dat niemand t wist dat ze niet meer kwam...quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Komt nooit meer goed zonder Huub.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:18 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
nee is gewoon een "normale" mevrouw met veel homo vriendjesquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:20 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Sorrie als ik het zo cru vraag,
Is palma zo`n omgebouwde ala kelly ???![]()
Ziet ze niet naar uit.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:20 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Nu nog ff in hun eigen topic.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:18 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
fijn dat jullie weer reageren. Shapoo.
Nee vind ik helemaal niet erg dat jullie dat niet doenquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
T was de bedoeling dat niemand t wist dat ze niet meer kwam...
Yvonne nieuwe miljonair... Vind je t heel erg dat we dat niet doen...![]()
Mogen en kunnenquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:19 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Kunnen of mogen jullie het niet zeggen over de nieuwe bewoners?![]()
Onderschat de internet kwaliteiten van de FOKkers niet .....quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee, mille gracie!!quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dit is een belofte! Jullie krijgen ons op de stoep als er niet heel gauw verandering inkomt, in dat saaie huis.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:18 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Yvonne= een soort blanke uitvoering van Natasiaquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat MissNaTRASHa dikke vriendinnen wordt van Amoebe en Nasty als ik die foto's zo bekijk.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:20 schreef Danny het volgende:
[..]
of dat ze niet over alle vragen heenlullen ofzodat zou ook wel top zijn
maar goed, die gast die erin komt, die mythe, is dus dezelfde als deze http://www.gay.nl/MissNaTRASHa
Hadden ze beter gewoon gelijk Kelly kunnen bellen...
Geloof je nu serieus dat ze daar op ingrijpen ????quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:23 schreef Kaleddis het volgende:
Ik vind dat afkraken van Nena trouwens echt niet kunnen ! Kan daar niet iets van gezegd worden redactie ??
Hebben jullie wel gezien dat Brian Nena hard getrapt heeft??quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:18 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
mwa, ik vond Yvonne wel een leukertje!quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Yvonne= een soort blanke uitvoering van Natasia
allebei een veeeeeeeeel te grote mond
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:21 schreef snetje het volgende:
bart is bij lange na nog niet een favoriete winnaar voor mij maar ik kan inmiddels wel begrijpen dat hij niet op de richtingen van achteren ingaat ....
als ik zie welke commando's ze aan die domme doos geven ....en die ze dan ook nog een opvolgt !!
kleed je 5 keer om per dag
laat minstens 3 keer je tieten zien
draai 300 keer aan je haar
ga in de jakoeeeesie en ga vooral op de rand zitten want onder water zien we niks ....en het vriest notabene !!
en nu vergeet ik er nog heel wat![]()
Dat zou echt mooi zijn.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:22 schreef ruby het volgende:
Als Brian donderdag in de Zebralounge moet draaien, dan hoop ik dat Huub en Nena er ook zijn en dat ze elkaar uitgebreid gaan aflebberen.
Gadver, wat ben ik dat gezemel van Brian zat.
Palma is gewoon hetero. Ze heeft een grote gay vriendenkring en werkte in nichtenkroegen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:20 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Huh wanneer dan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:24 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hebben jullie wel gezien dat Brian Nena hard getrapt heeft??
In haar rug![]()
Goede tip !quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:18 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat silliconen![]()
Nee Palma is een heterovrouw die redelijk bekend is in de amsterdamse gayscene en op het gay.nl forum. Ik ken haar verder niet zo. Palma heeft 2 kinderen en een vent en is dus niet lesbisch en niet omgebouwd maar gewoon iemand die veel in de gayscene komt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:20 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Die mening helpt haar anders weinigquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:25 schreef ruby het volgende:
Brian heeft altijd van die wijze levenslessen... Ik steek heel veel van hem op.
Amanda vindt dat als je geen mening hebt, dat je dan niets voorstelt..
Nena kijkt mee en kan toch beter zelf reageren....quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:23 schreef Kaleddis het volgende:
Ik vind dat afkraken van Nena trouwens echt niet kunnen ! Kan daar niet iets van gezegd worden redactie ??
OK ! Dat is waardevolle info !quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:24 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Palma is gewoon hetero. Ze heeft een grote gay vriendenkring en werkte in nichtenkroegen.
Ok dus sommige nwe bewoners zijn wel bekend en andere nog niet (gezien de oproep van vanavond op tv)quote:
Whoooo, nou maak je me echt nieuwsgierig, nastyquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:26 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nena kijkt mee en kan toch beter zelf reageren....![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:26 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
op de redactie ????? aijaijaiquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:26 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Zij kan toch niets tegen de bewoners meer zeggen. Daar zijn jullie voor, het wordt werkelijk te genant voor woorden. Die leeghoofd van Brainles denkt werkelijk dat hij god is.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:26 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Hele goeie vraagquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:28 schreef Veulen het volgende:
Weten we al waarom er overdag nog maaar 2 streams zijn inplaats van 4?
(Te Lui om terug te lezen)
Meld je aan zou ik zeggen... www.degoudenkooi.tvquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Redactie zijn jullie ook GAY en LEKKER? iK zit ernstig om een pik verlegen en om nieuwe woonruimte (kooi?)
Ja lekker antwoord.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:24 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Palma is gewoon hetero. Ze heeft een grote gay vriendenkring en werkte in nichtenkroegen.
Nou dat mag ik hopen van niet neequote:Op woensdag 7 februari 2007 00:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik hoop intens dat Nena zo verstandig zal zijn om Amanda niet meer te accepteren in haar kennissenkring
En hoe moet Nena dat doen dan? Mag ze kontakt hebben met de bewoners?quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:26 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Nou wanneer hzh (hijzonderhersens) zijn mond open doet.quote:
Zoals al eerder vermeld...een echte relnicht zal het goed doen. Is ook goed voor het programma. Nichten houden niet van vrouwen die net travestieten zijn (Natasia)...quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:29 schreef GoldenGuy het volgende:
Volgens mij heeft Tien een tie-in met Gay.nl sinds kort
Voor dat eerste of dat laatste?quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:30 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Meld je aan zou ik zeggen... www.degoudenkooi.tv
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:31 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Zoals al eerder vermeld...een echte relnicht zal het goed doen. Is ook goed voor het programma. Nichten houden niet van vrouwen die net travestieten zijn (Natasia)...
Je zit met je verzoek op het verkeerde forumquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Redactie zijn jullie ook GAY en LEKKER? iK zit ernstig om een pik verlegen en om nieuwe woonruimte (kooi?)
Ik zou never nooit door die screening heen komenquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:30 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Meld je aan zou ik zeggen... www.degoudenkooi.tv
Sorry maar jan smit klinkt toch echt beter en ziet er nog wel lekkerder uit ook.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:32 schreef ruby het volgende:
Amanda klinkt als Jantje Smit.
Je gaat wel erg serieus in op mijn opmerking:)quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je zit met je verzoek op het verkeerde forum
Weet je Rue de Vaseline niet meer te vinden ofzeau![]()
ze hebben feitelijk helemaal niets gezegd. mooi is wel om te zien dat er meteen een jubelstemming is ondanks dat ze niets zeggen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:28 schreef Veulen het volgende:
Weten we al waarom er overdag nog maaar 2 streams zijn inplaats van 4?
(Te Lui om terug te lezen)
Het gaat om dat nasale geluid.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Sorry maar jan smit klinkt toch echt beter en ziet er nog wel lekkerder uit ook.![]()
En nu echt weg toedelssssssss![]()
Trustequote:Op woensdag 7 februari 2007 00:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Sorry maar jan smit klinkt toch echt beter en ziet er nog wel lekkerder uit ook.![]()
En nu echt weg toedelssssssss![]()
Brieven, videoboodschap, weet je wel.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:31 schreef it_was_me het volgende:
[..]
En hoe moet Nena dat doen dan? Mag ze kontakt hebben met de bewoners?
Kan ze Bra nu echt lens schoppen
Nu je het zegt... En ook allebei om te kotsen als je het mij vraagtquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:32 schreef ruby het volgende:
Amanda klinkt als Jantje Smit.
Ze is vergevingsgezind...hopelijk niet met die teef van een Amandaquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nou dat mag ik hopen van niet neeMaar zo stom is ze gelukkig niet volgens mij.
En nou nog een goed antwoord (van de redactie that is)quote:
hoho, er komt ook nog een homo in het huis he. En die kent ongetwijfeld de stofzuigtrien weer. Nou, je voelt al dat daar een boel intriges van gaan komenquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:33 schreef Wireless het volgende:
Dus er komt iemand stofzuigen die veel homo's kent.
Spannend.
o ja please gooi er een video boodschap van nena voor haar ''beste'' vriendinquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:34 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Brieven, videoboodschap, weet je wel.
dat gaat toch geen enkele impact hebben? da's ff vijf minuten kankeren over hoe ze het niet los kan laten en terug naar de orde van de dag. Hup, biedt Nena en Huub 50k om terug dat huis in te gaan en je hebt weer een instant topprogramma.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:34 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Brieven, videoboodschap, weet je wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |