Ik las Fokkersquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:05 schreef pullup het volgende:
De flokkies nemen de boel definitief over nu
Was dat maar waarquote:
Mythe bedoel je neem ik aan?quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:03 schreef LoveProfusion het volgende:
zijn nickname is Myrthe
Flokkies?quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:05 schreef pullup het volgende:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:02 schreef Danny het volgende:
[..]
ermm, ik wil niet lullig doen hoor, maar ik kan me niet herinneren dat je hier modrechten had?
En zet meteen het script van de komende 3 dagen onlinequote:Op woensdag 7 februari 2007 00:07 schreef Kaleddis het volgende:
DGK_REDACTIE kunnen jullie niet een heeel klein tipje van de sluier oplichten ?
Wanneer nieuwe bewoners ? Vannacht, morgen ? (Veel langer kan het lijkt mij niet duren...)
Ik gooi ook weer de streams uit, enkel wanneer de temperatuur van het water in die jacuzzi boven de 100 graden komt gaan ze hier weer aan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
iki ga dus écht niet naar die viespeuken luisteren in de jacuzzi
welteruste,,,,,,,,,
![]()
Het klinkt als een vervangster voor Yvonnequote:Op woensdag 7 februari 2007 00:06 schreef Carlaa het volgende:
Palma schreef op 06/02:
Ja hoor morgen ochtend is het zover, half 9 ga ik de Gouden kooi in.En het mooiste is, niemand in het huis weet dat ik kom spannendddddd
Volgens mij niet als personeel....
Als je verder leest staat er ook dat ze elke dag de villa kan verlaten. Dus wel personeel.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:06 schreef Carlaa het volgende:
Palma schreef op 06/02:
Ja hoor morgen ochtend is het zover, half 9 ga ik de Gouden kooi in.En het mooiste is, niemand in het huis weet dat ik kom spannendddddd
Volgens mij niet als personeel....
yup, game overquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:05 schreef pullup het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |