Omdat hij dat dan met Hupert zou moeten doen. Zou hij z'n positie bij dat andere groepje wel eens kunnen verliezen. En die verliest hij nu toch wel.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was Huub mee bezig.
Hij vroeg toen aan Bart of hij mee wilde doen.
Toen bleef Bart ook vaag.
quote:VIP-chat
Huub en Nena werden afgelopen week De Gouden Kooi uitgebonjourd. Dit zorgde voor grote commotie onder onze internetkijkers.
Zowel de blonde schone als de Oldenzaler heeft namelijk in korte tijd een grote schare fans opgebouwd. Maar niet getreurd. De twee ex-Miljonairs geven namelijk een exclusieve VIP-chat op onze site!!!
Woensdag 7 februari bijt Huub het spits af. Van 20.30 tot 21.30 kun je al je vragen stellen aan de veelbesproken ex-Miljonair. En de Oldenzaalder kennende zullen er nog wat verrassende antwoorden volgen.
Op donderdag 8 februari is het de beurt aan de blonde schone om tussen 20.30 en 21.30 al jullie vragen te beantwoorden.
Zorg dus dat je erbij bent. Want het zal druk gaan worden.
Ja ben ik ook bang...Hij was zo vriendjes met de mensen erachter, het is nu verleden tijd lijkt het wel...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:56 schreef Cungy het volgende:
Ik heb het nog ergens gezegd...
Bart is voor eind februari uit...Ik begin er al meer van overtuigd te raken
Hmmm...quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Vraagje aan DGK_REDAKTIE
Waarom zet iemand van jullie niet gewoon stiekum wat stroom op de zender van Natasia en Brian...iedere keer dat die heks gaat gillen een stroomstoot en iedere keer dat Brian 'ik' zegt ook een flinke stroomstoot
Doet me een beetje denken aan The Sims, redactie is speler en bepaald wat er gebeurdquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:03 schreef n1ek het volgende:
Je laat je toch niet als een marionet sturen. Groot gelijk dat hij het voor gezien houdt. Gescripte bullshit. Goekoop is dat.
"Palma" zegt in haar profiel vrouw en hetero te zijn.. als ik naar haar foto kijk.. was het vroeger Peterquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:03 schreef LoveProfusion het volgende:
sorry
ALS HIJ NOG EEN BEETJE BALLEN HEEFT VRAAGT IE ZIJN 24 UUR AANquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:03 schreef n1ek het volgende:
Je laat je toch niet als een marionet sturen. Groot gelijk dat hij het voor gezien houdt. Gescripte bullshit. Goekoop is dat.
Geen Myrthe in dit draadje http://www.gay.nl/thread.html?threadid=22667&offset=30 .quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:03 schreef LoveProfusion het volgende:
sorry
Stom dat is waar.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:02 schreef petraa het volgende:
[..]
amanDEL is de enige reden waarom ze de jacuzzi in moesten.
vooral dat enorme geheim "ja ik heb hem echt geschopt" zitten we allemaal om te springen [not]. Wat een iditote beslissing is daar gemaakt.quote:
quote:Het profiel van Myrthe bevat mogelijk bloot of seksueel getint beeldmateriaal. Om dit profiel te bezoeken moet je dus minimaal 16 jaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |