Kunnen of mogen jullie het niet zeggen over de nieuwe bewoners?quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nou Palma weten jullie nu toch al... Die komt dus morgen. Miljonairs weten niet dat Yvonne niet meer komt.
Nieuwe Miljonairs komen eraan. Wanneer kunnen we niet zeggen.
Oeps, blijf ik nog heel efe hange.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:17 schreef anno-i-mus het volgende:
de poort
Dat is wel de stijl van de avond ja...... helaas.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Of de anderen in jacuzzi krijgen nu ook instructies net als Sylvia en Bart
Ehh....moeten jullie niet wakkerblijven dan?quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:18 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik zou lekker gaan slapen... Gaan wij ook zo doen... Sorry voor de saaie streams. We know... Effe doorbijten. Komt snel weer goed!![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:18 schreef Danny het volgende:
[..]
dat zou inderdaad wel ECHT uit pure armoede zijn omdat ze niets beters konden krijgen
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
WAT NOU DGK_REDACTIE
WAT NOU
WAT NOU
IK MOET MORGEN OM FIJF UUR MIJN NEST UIT
HOOR JE ME
OM FIJF UUR
OM FIJF UUR
OM FIJF UUR
WE SULLEN WEL EENS SIEN WIE DE LANGSTE ADEM HEEFT.
Nou ik niet hoor.Ga effe plat.
Groetjes allemaal.
Thanks voor de waarschuwingquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:18 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik zou lekker gaan slapen... Gaan wij ook zo doen... Sorry voor de saaie streams. We know... Effe doorbijten. Komt snel weer goed!![]()
Die Tokkies waren zeker weer aan het roddelen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:17 schreef blomst het volgende:
4x bart, bedtijd dus.
Trustequote:
Niemand met ook maar een snufje eigenwaarde verlaagt zich toch om uit vrije wil 24/7 in de villa met die asociale pauperbende te gaan zitten?quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:18 schreef Danny het volgende:
dat zou inderdaad wel ECHT uit pure armoede zijn omdat ze niets beters konden krijgen
Trusten, ik ga ook want ik vind de GK nu saaaaaaaaaaaaaaaaaaai!quote:
of dat ze niet over alle vragen heenlullen ofzoquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:18 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
fijn dat jullie weer reageren. Shapoo.
Kunnen jullie niet keer een kijkdag organiseren voor fokkers? of een bbq ..'gezellig' met de bewoners:D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |