Whoooo, nou maak je me echt nieuwsgierig, nastyquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:26 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nena kijkt mee en kan toch beter zelf reageren....![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:26 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
op de redactie ????? aijaijaiquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:26 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Zij kan toch niets tegen de bewoners meer zeggen. Daar zijn jullie voor, het wordt werkelijk te genant voor woorden. Die leeghoofd van Brainles denkt werkelijk dat hij god is.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:26 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Hele goeie vraagquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:28 schreef Veulen het volgende:
Weten we al waarom er overdag nog maaar 2 streams zijn inplaats van 4?
(Te Lui om terug te lezen)
Meld je aan zou ik zeggen... www.degoudenkooi.tvquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Redactie zijn jullie ook GAY en LEKKER? iK zit ernstig om een pik verlegen en om nieuwe woonruimte (kooi?)
Ja lekker antwoord.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:24 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Palma is gewoon hetero. Ze heeft een grote gay vriendenkring en werkte in nichtenkroegen.
Nou dat mag ik hopen van niet neequote:Op woensdag 7 februari 2007 00:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik hoop intens dat Nena zo verstandig zal zijn om Amanda niet meer te accepteren in haar kennissenkring
En hoe moet Nena dat doen dan? Mag ze kontakt hebben met de bewoners?quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:26 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Nou wanneer hzh (hijzonderhersens) zijn mond open doet.quote:
Zoals al eerder vermeld...een echte relnicht zal het goed doen. Is ook goed voor het programma. Nichten houden niet van vrouwen die net travestieten zijn (Natasia)...quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:29 schreef GoldenGuy het volgende:
Volgens mij heeft Tien een tie-in met Gay.nl sinds kort
Voor dat eerste of dat laatste?quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:30 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Meld je aan zou ik zeggen... www.degoudenkooi.tv
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:31 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Zoals al eerder vermeld...een echte relnicht zal het goed doen. Is ook goed voor het programma. Nichten houden niet van vrouwen die net travestieten zijn (Natasia)...
Je zit met je verzoek op het verkeerde forumquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Redactie zijn jullie ook GAY en LEKKER? iK zit ernstig om een pik verlegen en om nieuwe woonruimte (kooi?)
Ik zou never nooit door die screening heen komenquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:30 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Meld je aan zou ik zeggen... www.degoudenkooi.tv
Sorry maar jan smit klinkt toch echt beter en ziet er nog wel lekkerder uit ook.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:32 schreef ruby het volgende:
Amanda klinkt als Jantje Smit.
Je gaat wel erg serieus in op mijn opmerking:)quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je zit met je verzoek op het verkeerde forum
Weet je Rue de Vaseline niet meer te vinden ofzeau![]()
ze hebben feitelijk helemaal niets gezegd. mooi is wel om te zien dat er meteen een jubelstemming is ondanks dat ze niets zeggen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:28 schreef Veulen het volgende:
Weten we al waarom er overdag nog maaar 2 streams zijn inplaats van 4?
(Te Lui om terug te lezen)
Het gaat om dat nasale geluid.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Sorry maar jan smit klinkt toch echt beter en ziet er nog wel lekkerder uit ook.![]()
En nu echt weg toedelssssssss![]()
Trustequote:Op woensdag 7 februari 2007 00:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Sorry maar jan smit klinkt toch echt beter en ziet er nog wel lekkerder uit ook.![]()
En nu echt weg toedelssssssss![]()
Brieven, videoboodschap, weet je wel.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:31 schreef it_was_me het volgende:
[..]
En hoe moet Nena dat doen dan? Mag ze kontakt hebben met de bewoners?
Kan ze Bra nu echt lens schoppen
Nu je het zegt... En ook allebei om te kotsen als je het mij vraagtquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:32 schreef ruby het volgende:
Amanda klinkt als Jantje Smit.
Ze is vergevingsgezind...hopelijk niet met die teef van een Amandaquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nou dat mag ik hopen van niet neeMaar zo stom is ze gelukkig niet volgens mij.
En nou nog een goed antwoord (van de redactie that is)quote:
hoho, er komt ook nog een homo in het huis he. En die kent ongetwijfeld de stofzuigtrien weer. Nou, je voelt al dat daar een boel intriges van gaan komenquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:33 schreef Wireless het volgende:
Dus er komt iemand stofzuigen die veel homo's kent.
Spannend.
o ja please gooi er een video boodschap van nena voor haar ''beste'' vriendinquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:34 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Brieven, videoboodschap, weet je wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |