Sorrie als ik het zo cru vraag,quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nou Palma weten jullie nu toch al... Die komt dus morgen. Miljonairs weten niet dat Yvonne niet meer komt.
Nieuwe Miljonairs komen eraan. Wanneer kunnen we niet zeggen.
T was de bedoeling dat niemand t wist dat ze niet meer kwam...quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Yvonne nieuwe miljonair soms ?????Wist trouwens ook niet dat ze niet meer komt.
Komt nooit meer goed zonder Huub.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:18 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik zou lekker gaan slapen... Gaan wij ook zo doen... Sorry voor de saaie streams. We know... Effe doorbijten. Komt snel weer goed!![]()
nee is gewoon een "normale" mevrouw met veel homo vriendjesquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:20 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Sorrie als ik het zo cru vraag,
Is palma zo`n omgebouwde ala kelly ???![]()
Ziet ze niet naar uit.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:20 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Nu nog ff in hun eigen topic.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:18 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
fijn dat jullie weer reageren. Shapoo.
Nee vind ik helemaal niet erg dat jullie dat niet doenquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
T was de bedoeling dat niemand t wist dat ze niet meer kwam...
Yvonne nieuwe miljonair... Vind je t heel erg dat we dat niet doen...![]()
Mogen en kunnenquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:19 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Kunnen of mogen jullie het niet zeggen over de nieuwe bewoners?![]()
Onderschat de internet kwaliteiten van de FOKkers niet .....quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee, mille gracie!!quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dit is een belofte! Jullie krijgen ons op de stoep als er niet heel gauw verandering inkomt, in dat saaie huis.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:18 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik zou lekker gaan slapen... Gaan wij ook zo doen... Sorry voor de saaie streams. We know... Effe doorbijten. Komt snel weer goed!![]()
Yvonne= een soort blanke uitvoering van Natasiaquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat MissNaTRASHa dikke vriendinnen wordt van Amoebe en Nasty als ik die foto's zo bekijk.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:20 schreef Danny het volgende:
[..]
of dat ze niet over alle vragen heenlullen ofzodat zou ook wel top zijn
maar goed, die gast die erin komt, die mythe, is dus dezelfde als deze http://www.gay.nl/MissNaTRASHa
Hadden ze beter gewoon gelijk Kelly kunnen bellen...
Geloof je nu serieus dat ze daar op ingrijpen ????quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:23 schreef Kaleddis het volgende:
Ik vind dat afkraken van Nena trouwens echt niet kunnen ! Kan daar niet iets van gezegd worden redactie ??
Hebben jullie wel gezien dat Brian Nena hard getrapt heeft??quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:18 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
mwa, ik vond Yvonne wel een leukertje!quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Yvonne= een soort blanke uitvoering van Natasia
allebei een veeeeeeeeel te grote mond
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:21 schreef snetje het volgende:
bart is bij lange na nog niet een favoriete winnaar voor mij maar ik kan inmiddels wel begrijpen dat hij niet op de richtingen van achteren ingaat ....
als ik zie welke commando's ze aan die domme doos geven ....en die ze dan ook nog een opvolgt !!
kleed je 5 keer om per dag
laat minstens 3 keer je tieten zien
draai 300 keer aan je haar
ga in de jakoeeeesie en ga vooral op de rand zitten want onder water zien we niks ....en het vriest notabene !!
en nu vergeet ik er nog heel wat![]()
Dat zou echt mooi zijn.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:22 schreef ruby het volgende:
Als Brian donderdag in de Zebralounge moet draaien, dan hoop ik dat Huub en Nena er ook zijn en dat ze elkaar uitgebreid gaan aflebberen.
Gadver, wat ben ik dat gezemel van Brian zat.
Palma is gewoon hetero. Ze heeft een grote gay vriendenkring en werkte in nichtenkroegen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:20 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Huh wanneer dan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:24 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hebben jullie wel gezien dat Brian Nena hard getrapt heeft??
In haar rug![]()
Goede tip !quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:18 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat silliconen![]()
Nee Palma is een heterovrouw die redelijk bekend is in de amsterdamse gayscene en op het gay.nl forum. Ik ken haar verder niet zo. Palma heeft 2 kinderen en een vent en is dus niet lesbisch en niet omgebouwd maar gewoon iemand die veel in de gayscene komt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:20 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Die mening helpt haar anders weinigquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:25 schreef ruby het volgende:
Brian heeft altijd van die wijze levenslessen... Ik steek heel veel van hem op.
Amanda vindt dat als je geen mening hebt, dat je dan niets voorstelt..
Nena kijkt mee en kan toch beter zelf reageren....quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:23 schreef Kaleddis het volgende:
Ik vind dat afkraken van Nena trouwens echt niet kunnen ! Kan daar niet iets van gezegd worden redactie ??
OK ! Dat is waardevolle info !quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:24 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Palma is gewoon hetero. Ze heeft een grote gay vriendenkring en werkte in nichtenkroegen.
Ok dus sommige nwe bewoners zijn wel bekend en andere nog niet (gezien de oproep van vanavond op tv)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |