Toch vind ik heel verdacht tegenover de andere dat zij Syl en Bart apart nemen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Stijn en Frans leggen nu aan Syl en Bart uit dat ze eens hun BEK moeten open trekken, dit is TV .
Jippie komt Huub toch terug.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:47 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb uit redelijk betrouwbare bron vernomen dat een nicht misschien het huis in gaat:) Maar goed..ik weet het niet helemaal zeker. Morgen heeft die persoon een laatste test of screening geloof ik.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:48 schreef lady1 het volgende:
dadelijk springt huub ui de jaccuzi
Je bedoelt Palma? De heteroseksuele vrouw die haar eigen "hoekje" heeft op een gay-forum?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:47 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb uit redelijk betrouwbare bron vernomen dat een nicht misschien het huis in gaat:) Maar goed..ik weet het niet helemaal zeker. Morgen heeft die persoon een laatste test of screening geloof ik.
Ze gooien er bleek inquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:49 schreef LiisaB het volgende:
wat een activiteiten bij de jacuzzi
Dat begrijpen wij niet, daar moet je Miljonair voor zijn...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:49 schreef Prospera het volgende:
Wie laat zich nou tegen middernacht naar een jacuzzi sturen![]()
Dan moeten ze nog 4 echte acteurs erin stoppen die ze een script geven.......quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:46 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ja ik ook, je leest het trouwens ook in de stukjes die geschreven worden op de talpa tien site.
Het gaat totaal niet zoals hoe ze het willen.
Ik denk dat ze zwaar pissed op Brian zijn, omdat hij Huub die bekenning ontlokte en nu krijgt hij ook nog door die "misvervanging van Nena" ook nog die vlieglessen.![]()
Zover zijn we nog niet...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:41 schreef Cungy het volgende:
Ze gaan even regisseren !!
DGK_REDACTIE
Ik zou gaarne de scripts voor de komende maand lezen![]()
alvast bedankt
Nou nou kom op niet zo vuil doen...gewoon streams uitzetten...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik hoop dat je neerstort Brian.
Ze willen het 2-kampen plaatje graag houden, party in de jacuzzi en dompert in de gameroom, dat is tv.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:49 schreef Prospera het volgende:
Wie laat zich nou tegen middernacht naar een jacuzzi sturen![]()
Ze zijn zeer vermanend toegesproken denk ik zoquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:51 schreef Darklight het volgende:
Bart is niet blij
Ik heb ze juist net voor het eerst sinds Huub zijn vertrek weer aan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:51 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nou nou kom op niet zo vuil doen...gewoon streams uitzetten...
inderdaad. weet je wel hoe duur die vliegtuigjes zijn?!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:51 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nou nou kom op niet zo vuil doen...
echt wel wat een flauwe kul mensen slapen allemaal wat een onzin in opdracht over dit te pratenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:51 schreef LiisaB het volgende:
wat een gespeeld gesprek tussen syl en bart
Nee iemand anders .ook van gay.nl die tikt:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:49 schreef ruby het volgende:
[..]
Je bedoelt Palma? De heteroseksuele vrouw die haar eigen "hoekje" heeft op een gay-forum?
Ze wordt hoofd van de huishoudelijke dienst.
wb.quote:
Heeeeeeee daar zijn jullie weer eensquote:
Want? Iedereen moet doen wat de redactie zegt? Volgens mij hebben ze die verplichtingen niet en kunnen ze ook zichzelf zijn. Daarnaast...wat voor gas gaven de anderen? Geen, behalve Brian met een enorm pleidooi.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Volgens mij hoopte de redactie dat Bart en Syl spontaan over de stemming zouden beginnen.. Maar ze zaten daar als makke lammetjes te wachten op aanwijzingen van de redactie.. Dus streams uit, redactie er in Ik hoop dat ze nu eens en voor altijd eens die twee goed wakker schudden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |