Ja zeg, Syl gaat toch niet vechten als Bart het zo snel gewonnen geeft. Ze is malle lowietje niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:22 schreef tipsch het volgende:
Sylvia stelt me nu wel erg teleur.
waarom zou syl nu op moeten staan terwijl bart zich zo slap opsteldquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:22 schreef tipsch het volgende:
Sylvia stelt me nu wel erg teleur.
Wat kan Syl er nu aan doen dat Bart zijn kansen verspeelt ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:22 schreef beequeen het volgende:
Syllllllllllllllllllllllllllllllllll kom op![]()
![]()
![]()
![]()
GMTAquote:
Haha ja iddquote:
Je weet wat er met een vliegtuig kan gebeuren als er een onbenul achter het stuur zit en de instructeur daardoor een hartaanval krijgt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:24 schreef Meneermax het volgende:
Hopen op een John Denver dan maar he?
Misschien dat die rat een of andere belangrijke kabel doorknaagt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je weet wat er met een vliegtuig kan gebeuren als er een onbenul achter het stuur zit en de instructeur daardoor een hartaanval krijgt.
Hij heeft niet door dat ze hem tegen zichzelf in bescherming namenquote:
Sylvia moet eerlijk zijn nu, simpel als dat. Ze gunt het Bart, niet Brian. Ze moet nu echt terugbijten. Ilona's wens respecteren. Duidelijk maken dat er respectloos met elkaar om wordt gegaan. Ze kan daar helemaal achter staan, dat weet ik zeker. Weet je wat helemaal een leuke bijkomstigheid is, Brian en Natasia gaan totaal over de rooie - en totaal terecht.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:24 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja zeg, Syl gaat toch niet vechten als Bart het zo snel gewonnen geeft. Ze is malle lowietje niet.
zeker slape Bart en sylquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:26 schreef ron1970 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit programma leert wel hoe sommige mensen kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian:"Op een podium gedichten opnoemen"
![]()
Moet je even vlieglessen nemen en een pakketje voor hem achterlaten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:27 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Wie heeft hier de apparatuur om een klein vliegtuigje uit de lucht de schieten???
Gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:28 schreef AutumnTears het volgende:
ik las net ergens dat huub terug mag in de kooi, heb ik wat gemist?
Danny, vertel eens, wat is er gebeurd op dit forum?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:29 schreef Danny het volgende:
dat heeft ie echt gezegd? 3 gedichten opnoemen?
ik zie het voor me
'Gedicht 1: Zelfs mijn mother is mijn brother
Gedicht 2: Nena, blijf 's van m'n pena
Gedicht 3: Bartje is een boer, Nena een kankerhoer
dank u wel *buig*'
Maakt niks uit..................quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:29 schreef MilaMar het volgende:
Waar heeft Brain het allemaal over?????
idd is toch slap gelul.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maakt niks uit..................![]()
Whoehahahahaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:29 schreef Myriam1978 het volgende:
Er is een Nederlands woord: work ethic!![]()
![]()
![]()
Ik kan niet meer met die jongen!![]()
En dan de komende dagen geterroriseerd worden door dat stelletje kanslozen met de wetenschap dat de LAFFE "redactie" geen poot uitsteekt en alles van dat trailertrash volk accepteert.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Sylvia moet eerlijk zijn nu, simpel als dat. Ze gunt het Bart, niet Brian. Ze moet nu echt terugbijten. Ilona's wens respecteren. Duidelijk maken dat er respectloos met elkaar om wordt gegaan. Ze kan daar helemaal achter staan, dat weet ik zeker. Weet je wat helemaal een leuke bijkomstigheid is, Brian en Natasia gaan totaal over de rooie - en totaal onterecht.
Als die een geweer had nu....waren er 2 mensen minder in DGK geweestquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:31 schreef ruby het volgende:
[..]
Wat is daarmee? Staat ie op ontploffen?
geen flauw idee. streams zijn bij mij sinds het vertrek van huub nog niet aangeweest. mijn gok zou iig zijn dat mensen wederom de (ijdele) hoop hebben dat er WEL iets gaat gebeuren?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Danny, vertel eens, wat is er gebeurd op dit forum?
Het is zo druk opeens?
En er gebeurt niets.
Hij is wel weer de King, de man heeft geen redbull meer nodig hij vliegt, en zal blijven vliegen zolang bart geen tegengas geeft, jezus hoe kan je je door zulke no-brainers laten inpakken. bart ziet het als een zakencompromis. Maar komt nog van een koude kermis, want volgende keer gaat het precies zoquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:30 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Brainless houdt van Ilona?? Mijn broek zakt af
Er komen nieuwe bewoners aan, beetje verder kijken dan dat. Ik hoop dat Brian, Natas en Armando zich flink laten kennen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:31 schreef doesss het volgende:
[..]
En dan de komende dagen geterroriseerd worden door dat stelletje kanslozen met de wetenschap dat de LAFFE "redactie" geen poot uitsteekt en alles van dat trailertrash volk accepteert.![]()
Dank u feestelijk![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:28 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Brian op het Leidseplein??? Is ie levensmoe?
Blij dat je de Braajen-aftrek-workshop niet noemt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:33 schreef kleinzusje het volgende:
Lijstje AmanDEL:
Onderwatervingeren
Cursus onderdedekensepileren
Nenaimiratiecursusvoorbeginners
Ben het roerend eens met Stijnquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:34 schreef Ethel het volgende:
haha, de redactie is ook een beetje moe, ze noemden het gesprek "weer een wanvertoning"
Ik ook niet, helemaal niet, hoopt dat dat rotvliegtuig niet eens omhoog komt.quote:
Zou het?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:35 schreef ron1970 het volgende:
Daarvoor zijn ze naar achter geroepen, dat ze persé een scherpe discussie moesten voeren hierover.
anders hebben ze niks om op tv uit te zenden.
Zat ik gisteren ook al te denken, kunnen ze die de Nederlandse lessen van Nena niet geven !quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:35 schreef mootie het volgende:
Kan de Redactie Brain niet een cursusje Nederlands aanbieden, gewoon om hem een beetje te sarren?
geen idee welk gesprek hoor, maar hoe kan de redactie nou bepalen wat ze moeten zeggen? Betekent dit dat alle gesprekken ook al fake zijn?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:34 schreef Ethel het volgende:
haha, de redactie is ook een beetje moe, ze noemden het gesprek "weer een wanvertoning"
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:33 schreef kleinzusje het volgende:
Lijstje AmanDEL:
Onderwatervingeren
Cursus onderdedekensepileren
Nenaimiratiecursusvoorbeginners
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:36 schreef tipsch het volgende:
Ik ben diep diep diep teleurgesteld in Sylvia en Bert. erg jammer dit.
ik ookquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:36 schreef Ning het volgende:
OOOOOOOOO wat zal Stijn Huub missen nu
Was een beetje synisch, zie tongquote:
4 lessen, a 300 euri pakembeet, en ik begreep dat het was ingekort vanwege sponsor problemen, oftewel de vliegschool kwam te weinig in beeld om 10 uur weg te geven.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Vlieglessen zijn duur, volgens mij wil de GK liever dat het niet doorging
Niet alle maar blijkbaar was wat ze hadden lopen bazelen de afgelopen 55 min niet voldoende coherent om uit te zenden. Dus ze kregen nog 5 minuten om 'to the point' te komenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:36 schreef Danny het volgende:
[..]
geen idee welk gesprek hoor, maar hoe kan de redactie nou bepalen wat ze moeten zeggen? Betekent dit dat alle gesprekken ook al fake zijn?
omfg het wordt er dus niet echt beter opquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:35 schreef ron1970 het volgende:
Daarvoor zijn ze naar achter geroepen, dat ze persé een scherpe discussie moesten voeren hierover.
anders hebben ze niks om op tv uit te zenden.
Het lijkt er steeds meer dat bijna alles fake is. Oproepen dat ze stemming een wanvertoning is en dan gaan ze braafjes op de bank het praatje opnieuw doen .... Echt nep !quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:36 schreef Danny het volgende:
[..]
geen idee welk gesprek hoor, maar hoe kan de redactie nou bepalen wat ze moeten zeggen? Betekent dit dat alle gesprekken ook al fake zijn?
Huh.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:38 schreef yellowfirst het volgende:
Huh?
dat moet toch wel? anders is er te weinig samenspanning, zijn er geen 2 kampjes, dus geen spanningquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Groepen gesplitst, wat zal er gebeuren. Moeten ze nu gedwongen in groepjes gaan konkelen over elkaar?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:39 schreef _-inge-_ het volgende:
Dit slaat echt alles! Hoezo gestuurd door de redactie............
Marionettentheater.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:39 schreef _-inge-_ het volgende:
Dit slaat echt alles! Hoezo gestuurd door de redactie............
Wie zegt mij dat er nieuwe bewoners komen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
Er komen nieuwe bewoners aan, beetje verder kijken dan dat. Ik hoop dat Brian, Natas en Armando zich flink laten kennen.
Het begint veel nep te worden ...... Nu een uurtje roddelen-op-commando !quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:39 schreef BONG4002 het volgende:
Geforceerde groeps-splitsing zodat ze weer kunnen rodellen ofzo?
Eindelijk openheid, was dat nou zo moeilijk, tjongjongjongequote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:40 schreef ron1970 het volgende:
Nou we hebben toch al vaak aangegeven dat we de scripting ook mee wliden krijgenBij deze
![]()
Laten we wel wezen, het was ook een slappe vertoningquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:41 schreef pullup het volgende:
Ik denk dat Bart en Syl nu de huis volgescholden gaat worden voor de slappe vertoning van net
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:40 schreef Danny het volgende:
ok, als wat ik hier lees waar is dan is dat echt een ernstig zielige vertoning van de redactie.
Ja, ik heb de streams aangezet.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:40 schreef blomst het volgende:
Laat dan de gameroom ook zien.
Mss worden Bart en Sylvia aangepakt door Stijn en moeten ze straks opnieuw stemmen en dan TEGEN Brian?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:41 schreef Danny het volgende:
ah, geen gameroom in beeld zie ik. streams kunnen dus weer uit.
mensen mensen hoe help je een tv-programma om zeep
Best kans in idd, juist hun 2 zijn niet meer op de streams te vinden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:41 schreef pullup het volgende:
Ik denk dat Bart en Syl nu de huis volgescholden gaat worden voor de slappe vertoning van net
Heb ik in het begin al geroepen, de redactie vertelde dat ze wel met dat soort ideeen bezig waren.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:41 schreef ruby het volgende:
Misschien mogen wij als streamers ook het script gaan bepalen.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:36 schreef beequeen het volgende:
Weer een verloren avond, en niet dankzij de fokkers hoor, trusten![]()
![]()
Ben je zo makkelijk te sturenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:38 schreef pullup het volgende:
Haha ze worden nu gewoon met zijn drieeen de jaccuzzi in gestuurd![]()
En hoppa daar gaan ze als makke schaapjesDoe mij die job
![]()
Spaart JdM weer wel geld uit, maar er wordt door de redactie nogal eens een quote uit dit en andere forums gebruikt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:41 schreef ruby het volgende:
Wil je dat Sylvia de vlieglessen down the drain laat gaan sms dan "Brainless uit" naar 1010.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:41 schreef ruby het volgende:
Ik doe ze ook aan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:40 schreef Danny het volgende:
ok, als wat ik hier lees waar is dan is dat echt een ernstig zielige vertoning van de redactie.
Ja, ik heb de streams aangezet.
Nee man ik wil ze op die manier overal heen sturen natuurlijkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ben je zo makkelijk te sturen![]()
Hoe weten jullie dat, ik keek ff niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:42 schreef RTM1988 het volgende:
stijn is in de gamr room
idd als bart gewoon gaat zitten wachten op het einde, kan ie beter direct naar huize avondroodquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:43 schreef tipsch het volgende:
Dit valt niet onder scripting, maar noodweer. Als niets meer down the drain mág gaan wordt dit spelletje geen reet meer aan.
ik dacht dat amanda zoiest hoorde zeggenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:44 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Hoe weten jullie dat, ik keek ff niet.
Daar volgt natuurlijk een 'het is vijf voor 12' speech als in 'jullie zijn te saai en als het zo doorgaat moet de kooi dicht' ofzo. Newsflash voor de redactie: eigen schuld sukkelsquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:42 schreef BONG4002 het volgende:
Mss worden Bart en Sylvia aangepakt door Stijn en moeten ze straks opnieuw stemmen en dan TEGEN Brian?
Amoebe zei dat volgens mijquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:44 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Hoe weten jullie dat, ik keek ff niet.
Je hoeft toch niet bij alles ruzie te krijgen en aan tv maken te denken. De redactie dus wel maar ik zou echt niet gestuurd willen worden constant en dat er tegen mij gezegd wordt 'ga er tegenin, doe dit doe dat' Dat moet je zelf maar bepalen anders wordt je een robot.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, het was ook een slappe vertoning
En vergeet Sylvia niet, die had op veel sterkere gronden haar poot stijf kunnen houden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:44 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
idd als bart gewoon gaat zitten wachten op het einde, kan ie beter direct naar huize avondrood
Wel leuk dat het net die Tokkies zijn .quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ben je zo makkelijk te sturen![]()
Ik zou binnen de kortste keren de villa uitgesodemieterd worden als ze met dit soort fratsen zouden komen.
Half 12 en dan de jacuzzi in terwijl je je nest in wilde...doe normaal
Aha, nou kom maar op met de geit. Er zijn vast genoeg mensen die het schript wel wat willen beïnvloeden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heb ik in het begin al geroepen, de redactie vertelde dat ze wel met dat soort ideeen bezig waren.
Ja ik ook, je leest het trouwens ook in de stukjes die geschreven worden op de talpa tien site.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:40 schreef tipsch het volgende:
Dit is een terechte ingreep, ik voel de irritatie van de redactie deze keer.
Ik bescheurde het ook wel even toen Stijn dat net omriep, dit is op zijn minst een beetje bizarquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:45 schreef LiisaB het volgende:
wat een vreemde toestand daar. Echt een poppentheater
Gelukkig leest DGK_REDACTIE meequote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:45 schreef LiisaB het volgende:
wat een vreemde toestand daar. Echt een poppentheater
Ja hoor, meid.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:43 schreef _-inge-_ het volgende:
Volgens mij is de redactie niet blij met de uitslag. Tsja, hij had nu eenmaal sterkere argumenten......
Misschien komt huub zo wel even met zijn vriendinnen langsquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:46 schreef Kaleddis het volgende:
Maar waarom worden ze naar de Jacuzzi gestuurdWaarom niet gewoon naar kantoor ofzo
![]()
Ben ik niet met je eensquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
De COSSEN stromen weer razendsnel vol. FOK is de graadmeter voor DGK, dus hun doeletje lijkt weer bereikt.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:43 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Wil je dat Sylvia de vlieglessen down the drain laat gaan sms dan "Brainless uit" naar 1010.
Wil je dat Sylvia de vlieglessen wel aan Brian geeft sms dan "Brainless aan" naar 1010.
![]()
Die drie hadden al het plan om de Jacuzzi in te gaan onder het eten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:46 schreef Kaleddis het volgende:
Maar waarom worden ze naar de Jacuzzi gestuurdWaarom niet gewoon naar kantoor ofzo
![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:45 schreef Lunaflame het volgende:
Nou hup in de jacuzzi, deksel erop, temperatuur flink hoog en dan lekker garen die drie.
Omdat al eerder op de avond tijdens het eten het idee voorbij kwam later op de avond naar de Jacuzzi te verhuizen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:46 schreef Kaleddis het volgende:
![]()
Profielquote:
Toch vind ik heel verdacht tegenover de andere dat zij Syl en Bart apart nemen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Stijn en Frans leggen nu aan Syl en Bart uit dat ze eens hun BEK moeten open trekken, dit is TV .
Jippie komt Huub toch terug.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:47 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb uit redelijk betrouwbare bron vernomen dat een nicht misschien het huis in gaat:) Maar goed..ik weet het niet helemaal zeker. Morgen heeft die persoon een laatste test of screening geloof ik.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:48 schreef lady1 het volgende:
dadelijk springt huub ui de jaccuzi
Je bedoelt Palma? De heteroseksuele vrouw die haar eigen "hoekje" heeft op een gay-forum?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:47 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb uit redelijk betrouwbare bron vernomen dat een nicht misschien het huis in gaat:) Maar goed..ik weet het niet helemaal zeker. Morgen heeft die persoon een laatste test of screening geloof ik.
Ze gooien er bleek inquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:49 schreef LiisaB het volgende:
wat een activiteiten bij de jacuzzi
Dat begrijpen wij niet, daar moet je Miljonair voor zijn...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:49 schreef Prospera het volgende:
Wie laat zich nou tegen middernacht naar een jacuzzi sturen![]()
Dan moeten ze nog 4 echte acteurs erin stoppen die ze een script geven.......quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:46 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ja ik ook, je leest het trouwens ook in de stukjes die geschreven worden op de talpa tien site.
Het gaat totaal niet zoals hoe ze het willen.
Ik denk dat ze zwaar pissed op Brian zijn, omdat hij Huub die bekenning ontlokte en nu krijgt hij ook nog door die "misvervanging van Nena" ook nog die vlieglessen.![]()
Zover zijn we nog niet...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:41 schreef Cungy het volgende:
Ze gaan even regisseren !!
DGK_REDACTIE
Ik zou gaarne de scripts voor de komende maand lezen![]()
alvast bedankt
Nou nou kom op niet zo vuil doen...gewoon streams uitzetten...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik hoop dat je neerstort Brian.
Ze willen het 2-kampen plaatje graag houden, party in de jacuzzi en dompert in de gameroom, dat is tv.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:49 schreef Prospera het volgende:
Wie laat zich nou tegen middernacht naar een jacuzzi sturen![]()
Ze zijn zeer vermanend toegesproken denk ik zoquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:51 schreef Darklight het volgende:
Bart is niet blij
Ik heb ze juist net voor het eerst sinds Huub zijn vertrek weer aan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:51 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nou nou kom op niet zo vuil doen...gewoon streams uitzetten...
inderdaad. weet je wel hoe duur die vliegtuigjes zijn?!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:51 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nou nou kom op niet zo vuil doen...
echt wel wat een flauwe kul mensen slapen allemaal wat een onzin in opdracht over dit te pratenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:51 schreef LiisaB het volgende:
wat een gespeeld gesprek tussen syl en bart
Nee iemand anders .ook van gay.nl die tikt:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:49 schreef ruby het volgende:
[..]
Je bedoelt Palma? De heteroseksuele vrouw die haar eigen "hoekje" heeft op een gay-forum?
Ze wordt hoofd van de huishoudelijke dienst.
wb.quote:
Heeeeeeee daar zijn jullie weer eensquote:
Want? Iedereen moet doen wat de redactie zegt? Volgens mij hebben ze die verplichtingen niet en kunnen ze ook zichzelf zijn. Daarnaast...wat voor gas gaven de anderen? Geen, behalve Brian met een enorm pleidooi.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Volgens mij hoopte de redactie dat Bart en Syl spontaan over de stemming zouden beginnen.. Maar ze zaten daar als makke lammetjes te wachten op aanwijzingen van de redactie.. Dus streams uit, redactie er in Ik hoop dat ze nu eens en voor altijd eens die twee goed wakker schudden!
Aargh...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:51 schreef doesss het volgende:
Kijk als Hubert er nog zou zijn zou dat gesprekje in de gameroom momenteel heel anders verlopen.![]()
Stijn: "Jullie moeten meer tegengas geven"
Huub: "Hou je bek man, ik pis op je moeder"
Stijn: "Als je niet luistert moet je de villa uit"
Huub: "Sodemieter op man, wie maakt er hier nu televisie jij of ikNou dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |