ik dacht dat amanda zoiest hoorde zeggenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:44 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Hoe weten jullie dat, ik keek ff niet.
Daar volgt natuurlijk een 'het is vijf voor 12' speech als in 'jullie zijn te saai en als het zo doorgaat moet de kooi dicht' ofzo. Newsflash voor de redactie: eigen schuld sukkelsquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:42 schreef BONG4002 het volgende:
Mss worden Bart en Sylvia aangepakt door Stijn en moeten ze straks opnieuw stemmen en dan TEGEN Brian?
Amoebe zei dat volgens mijquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:44 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Hoe weten jullie dat, ik keek ff niet.
Je hoeft toch niet bij alles ruzie te krijgen en aan tv maken te denken. De redactie dus wel maar ik zou echt niet gestuurd willen worden constant en dat er tegen mij gezegd wordt 'ga er tegenin, doe dit doe dat' Dat moet je zelf maar bepalen anders wordt je een robot.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, het was ook een slappe vertoning
En vergeet Sylvia niet, die had op veel sterkere gronden haar poot stijf kunnen houden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:44 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
idd als bart gewoon gaat zitten wachten op het einde, kan ie beter direct naar huize avondrood
Wel leuk dat het net die Tokkies zijn .quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ben je zo makkelijk te sturen![]()
Ik zou binnen de kortste keren de villa uitgesodemieterd worden als ze met dit soort fratsen zouden komen.
Half 12 en dan de jacuzzi in terwijl je je nest in wilde...doe normaal
Aha, nou kom maar op met de geit. Er zijn vast genoeg mensen die het schript wel wat willen beïnvloeden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heb ik in het begin al geroepen, de redactie vertelde dat ze wel met dat soort ideeen bezig waren.
Ja ik ook, je leest het trouwens ook in de stukjes die geschreven worden op de talpa tien site.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:40 schreef tipsch het volgende:
Dit is een terechte ingreep, ik voel de irritatie van de redactie deze keer.
Ik bescheurde het ook wel even toen Stijn dat net omriep, dit is op zijn minst een beetje bizarquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:45 schreef LiisaB het volgende:
wat een vreemde toestand daar. Echt een poppentheater
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |