Marionettentheater.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:39 schreef _-inge-_ het volgende:
Dit slaat echt alles! Hoezo gestuurd door de redactie............
Wie zegt mij dat er nieuwe bewoners komen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
Er komen nieuwe bewoners aan, beetje verder kijken dan dat. Ik hoop dat Brian, Natas en Armando zich flink laten kennen.
Het begint veel nep te worden ...... Nu een uurtje roddelen-op-commando !quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:39 schreef BONG4002 het volgende:
Geforceerde groeps-splitsing zodat ze weer kunnen rodellen ofzo?
Eindelijk openheid, was dat nou zo moeilijk, tjongjongjongequote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:40 schreef ron1970 het volgende:
Nou we hebben toch al vaak aangegeven dat we de scripting ook mee wliden krijgenBij deze
![]()
Laten we wel wezen, het was ook een slappe vertoningquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:41 schreef pullup het volgende:
Ik denk dat Bart en Syl nu de huis volgescholden gaat worden voor de slappe vertoning van net
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:40 schreef Danny het volgende:
ok, als wat ik hier lees waar is dan is dat echt een ernstig zielige vertoning van de redactie.
Ja, ik heb de streams aangezet.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:40 schreef blomst het volgende:
Laat dan de gameroom ook zien.
Mss worden Bart en Sylvia aangepakt door Stijn en moeten ze straks opnieuw stemmen en dan TEGEN Brian?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:41 schreef Danny het volgende:
ah, geen gameroom in beeld zie ik. streams kunnen dus weer uit.
mensen mensen hoe help je een tv-programma om zeep
Best kans in idd, juist hun 2 zijn niet meer op de streams te vinden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:41 schreef pullup het volgende:
Ik denk dat Bart en Syl nu de huis volgescholden gaat worden voor de slappe vertoning van net
Heb ik in het begin al geroepen, de redactie vertelde dat ze wel met dat soort ideeen bezig waren.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:41 schreef ruby het volgende:
Misschien mogen wij als streamers ook het script gaan bepalen.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:36 schreef beequeen het volgende:
Weer een verloren avond, en niet dankzij de fokkers hoor, trusten![]()
![]()
Ben je zo makkelijk te sturenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:38 schreef pullup het volgende:
Haha ze worden nu gewoon met zijn drieeen de jaccuzzi in gestuurd![]()
En hoppa daar gaan ze als makke schaapjesDoe mij die job
![]()
Spaart JdM weer wel geld uit, maar er wordt door de redactie nogal eens een quote uit dit en andere forums gebruikt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:41 schreef ruby het volgende:
Wil je dat Sylvia de vlieglessen down the drain laat gaan sms dan "Brainless uit" naar 1010.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:41 schreef ruby het volgende:
Ik doe ze ook aan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:40 schreef Danny het volgende:
ok, als wat ik hier lees waar is dan is dat echt een ernstig zielige vertoning van de redactie.
Ja, ik heb de streams aangezet.
Nee man ik wil ze op die manier overal heen sturen natuurlijkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ben je zo makkelijk te sturen![]()
Hoe weten jullie dat, ik keek ff niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:42 schreef RTM1988 het volgende:
stijn is in de gamr room
idd als bart gewoon gaat zitten wachten op het einde, kan ie beter direct naar huize avondroodquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:43 schreef tipsch het volgende:
Dit valt niet onder scripting, maar noodweer. Als niets meer down the drain mág gaan wordt dit spelletje geen reet meer aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |